collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Hondenschoentjes  (gelezen 768 keer)

Offline Louserz

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 264 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Hondenschoentjes
« Gepost op: augustus 25, 2013, 18:07:23 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
In maart 2014 gaan wij een week op skivakantie. Mijn Aapke gaat uiteraard mee en ik weet dat het nog ver af is, maar omdat hij dan hondenschoentjes gaat moeten aan doen vroeg ik me af of iemand schoentjes kent van een goed merk waar hij tevreden van is. Dus voornamelijk schoentjes die goed blijven hangen en niet direct af vallen. Suggesties zijn welkom!

Alvast bedankt!  :thumbs:

Offline Lieze

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
Re: Hondenschoentjes
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2013, 18:37:07 »
Ik zou eens kijken bij dogs friends outdoor. Daar hebben ze toch degelijke kwaliteit.
http://www.dfoutdoor.be/

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2013, 18:38:34 »
booties! die passen altijd en blijven goed zitten. en ze kosten ook een pak minder dan echte schoentjes
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Kinai

• hondenvriend pro
  • *
  • 112 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: augustus 25, 2013, 19:23:18 »
Hier muttluks, ideaal voor in de sneeuw!

Offline Kinai

• hondenvriend pro
  • *
  • 112 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: augustus 25, 2013, 19:24:37 »
booties! die passen altijd en blijven goed zitten. en ze kosten ook een pak minder dan echte schoentjes
Heb dat zitten googlen maar vind dit niet concreet... kan je misschien even meer info geven. Ik heb muttluks voor kinai maar die zijn ook vrij prijzig...

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: augustus 25, 2013, 19:28:32 »
Heb dat zitten googlen maar vind dit niet concreet... kan je misschien even meer info geven. Ik heb muttluks voor kinai maar die zijn ook vrij prijzig...

http://www.dogscooter.eu/ en dan kijken bij 'bescherming hond'  :wink:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline tina1978

• *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: augustus 25, 2013, 20:53:33 »
Bij kiwaq in hamme voor geen geld.

Offline Louserz

• *
  • 264 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: augustus 25, 2013, 22:11:22 »
Bij kiwaq in hamme voor geen geld.

Een winkel vermoed ik? Is een beetje ver rijden jammer genoeg.

Offline Hanne_Flynn_Shep

• *
  • 218 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: augustus 25, 2013, 22:31:27 »
Een winkel vermoed ik? Is een beetje ver rijden jammer genoeg.

Dat zijn dezelfde als die booties... En Kiwaq stuurt ook gewoon op hoor. Het is wel zo dat die booties enkel voor in de sneeuw is, andere oppervlaktes worden afgeraden omdat ze daar geen grip mee hebben (zijn in feite gewoon nylon zakjes met klitteband aan) Op andere oppervlaktes zijn Ruffwear e.d. dan weer beter. 't Is maar wat je er aan wilt uitgeven en waar het voor moet dienen...

What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - its the size of the fight in the dog.

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #9 Gepost op: augustus 26, 2013, 08:32:41 »
Ik heb de schoentjes van ruffwear en ben er heel tevreden over. Ze blijven heel goed zitten en de hond kan er echt op alle oppervlaktes meelopen. In het begin vinden ze het wel raar om op te lopen maar eens je even weg bent dan lopen ze terug normaal.

De troetels in Ramsel of Diest verkoopt nu ook schoentjes met een rubberenzool en deze zijn ook heel goed en goedkoper dan de ruffwear.

Je neemt wel best je hond mee naar de winkel want de schoentjes moeten echt de juiste maat hebben, anders vallen ze uit.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: augustus 27, 2013, 08:43:55 »
zo'n booties blijven hier totaal niet goed zitten :weetniet:
van ruffwear heb ik ook al veel positiefs gehoord! :thumbs: maar idd nogal duur :denk:

Offline Hanne_Flynn_Shep

• *
  • 218 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: augustus 27, 2013, 09:51:10 »
zo'n booties blijven hier totaal niet goed zitten :weetniet:
van ruffwear heb ik ook al veel positiefs gehoord! :thumbs: maar idd nogal duur :denk:

Hier eerst ook, maar ge moet zien dat ze vast genoeg zitten, en jah, daar is in mijn ogen ook weinig goed zitten aan  :mrgreen: 't zijn maar zakjes h  :mrgreen:

@Louserz: Ik zou wel pas voor schoentjes gaan vlak voor je vertrekt. Als ik het goed voorheb is Appa van eind 2012? Dus best zo lang mogelijk laten groeien eer je voor schoentjes gaat. Anders kunnen die wel eens te klein zijn...

What counts is not necessarily the size of the dog in the fight - its the size of the fight in the dog.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #12 Gepost op: augustus 27, 2013, 12:28:32 »
't zijn idd maar zakjes, maar ik had toch gehoopt dat ze iets beter zouden blijven zitten, ookal span ik die al hard aan, wil ook zijn bloed niet afsnijden e :vuistje:
nuja, hier was het belangrijkst voor als ik zijn pootje moest verzorgen, heeft regelmatig eens scheurtjes in zijn kussentjes, als ik ze dan ontsmet likt hij er constant aan enz.. Heb nu gewone kousjes gekocht, blijft al iets beter zitten :mrgreen:

Offline Evil Lien

• *
  • 585 HV-Punten
« Reactie #13 Gepost op: augustus 27, 2013, 12:43:51 »
Ik heb de schoentjes van ruffwear en ben er heel tevreden over. Ze blijven heel goed zitten en de hond kan er echt op alle oppervlaktes meelopen. In het begin vinden ze het wel raar om op te lopen maar eens je even weg bent dan lopen ze terug normaal.

De troetels in Ramsel of Diest verkoopt nu ook schoentjes met een rubberenzool en deze zijn ook heel goed en goedkoper dan de ruffwear.

Je neemt wel best je hond mee naar de winkel want de schoentjes moeten echt de juiste maat hebben, anders vallen ze uit.

Die van Ruffwear blijven goed zitten voor een gewone wandeling. Maar als ze beginnen te spelen in de sneeuw, dan durft er toch wel eens eentje uitvliegen. Ik heb afgelopen winter toch een aantal keer serieus moeten zoeken naar een verloren schoen, en gelukkig steeds teruggevonden, zou anders wel een kostelijk grapje zijn.

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #14 Gepost op: augustus 27, 2013, 13:15:53 »
Die van Ruffwear blijven goed zitten voor een gewone wandeling. Maar als ze beginnen te spelen in de sneeuw, dan durft er toch wel eens eentje uitvliegen. Ik heb afgelopen winter toch een aantal keer serieus moeten zoeken naar een verloren schoen, en gelukkig steeds teruggevonden, zou anders wel een kostelijk grapje zijn.

Janus heeft er zelfs mee gelopen op de flyballtraining. De schoentjes bleven toen perfect aan. In het begin deed ik ze ook niet vastgenoeg maar eens ik doorhad dat ik ze gewoon vaster moest strippen dan bleven de schoentjes perfect zitten.

Ik ben wel samen met Janus naar de winkel geweest en heb dus verschillende maten gepast zodat ik zeker was dat ik de juiste maat meehad.

Offline Louserz

• *
  • 264 HV-Punten
« Reactie #15 Gepost op: augustus 27, 2013, 21:36:16 »
Hier eerst ook, maar ge moet zien dat ze vast genoeg zitten, en jah, daar is in mijn ogen ook weinig goed zitten aan  :mrgreen: 't zijn maar zakjes h  :mrgreen:

@Louserz: Ik zou wel pas voor schoentjes gaan vlak voor je vertrekt. Als ik het goed voorheb is Appa van eind 2012? Dus best zo lang mogelijk laten groeien eer je voor schoentjes gaat. Anders kunnen die wel eens te klein zijn...

Klopt, Appa is van de 14de november! Ga ze nu nog niet aanschaffen, 't is maar dat ik nu al aan't uitkijken ben naar deftige schoentjes die goed blijven zitten.

Offline tara

• hondenvriend pro
  • *
  • 48 HV-Punten
« Reactie #16 Gepost op: augustus 28, 2013, 10:24:50 »

Ik heb voor Elmer van ruffwear de skyliner , die heb ik vaster gemaakt, anders verliest hij ze ook tijdens het spelen in de sneeuw.
Daarna heb ik de botjes gekocht, dat is helemaal weggegooid geld, die bleven helemaal niet aan, zelfs niet bij het wandelen.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal