collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Golden retriever trimmen  (gelezen 2832 keer)

Offline aiko*

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 6 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Golden retriever trimmen
« Reactie #20 Gepost op: oktober 14, 2012, 16:54:25 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
hier ook een workshop gevolgd : hm : ze toonden het voor en dan mocht je zelf beginnen
durfde echt niet   :muur: - ben al een keer terug geweest naar de fokker om daar nog eens goed te kijken
de scharen heb ik wel al  :oops:

Offline ands

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: oktober 14, 2012, 17:52:54 »
Het durven dat is niks bij mij, maar meneer die geen twee minuten stil staat, dat is een ander paar mouwen.  En krijg geen trimtafel verkocht aan mijn man.  Had nu gevraagd om twee haken in balken in veeranda te draaien, maar dat wilt hij ook niet.

De volgende hond zal toch trimgewenning krijgen vanaf dag 1.

Offline Charlotte

• *
  • 932 HV-Punten
    • Vrienden der Blinden
« Reactie #22 Gepost op: oktober 14, 2012, 18:36:40 »
Foto's  :fuu:

Als zijn pootjes al gedaan zijn, dan is het belangrijkste gedaan vind ik.

Offline Beejbie

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 37 HV-Punten
    • I love dogs
« Reactie #23 Gepost op: oktober 15, 2012, 10:25:50 »
Misschien vind je een student die het wel thuis wil komen doen, gewoon om te oefenen.
Ik zal eens moeten zoeken maar er was een facebookpagina met allemaal studenten hondentrimmen.
Maar ik heb het gevoel dat dit verdwenen is... ge de oprichtster eens een pm sturen deze avond.
Anders vraag je eens aan een opleidingscentrum in de buurt of je een briefje mag ophangen?

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #24 Gepost op: oktober 15, 2012, 16:30:11 »
Misschien vind je een student die het wel thuis wil komen doen, gewoon om te oefenen.
Ik zal eens moeten zoeken maar er was een facebookpagina met allemaal studenten hondentrimmen.
Maar ik heb het gevoel dat dit verdwenen is... ge de oprichtster eens een pm sturen deze avond.
Anders vraag je eens aan een opleidingscentrum in de buurt of je een briefje mag ophangen?

In ons 1ste jaar hebben ze zo'n pagina gemaakt maar die zijn ondertussen afgestudeerd, zou kunnen zijn dat het daarmee weg is  :wink:

Offline marthe.flamang

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: oktober 22, 2012, 15:03:46 »
beste

ik ben hondentrimster tweede jaar syntra west Veurne.
Zelf ben ik afkomstig van Poperinge, als u in de buurt van Veurne - Poperinge - Ieper woont kan ik uw hond gerust eens inplannen voor de lessen. (leshonden = gratis vachtverzorging)

groetjes Marthe
« Laatst bewerkt op: oktober 24, 2012, 23:11:09 door lydhan, Reden: persoonlijke gegevens verwijderd »

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #26 Gepost op: oktober 22, 2012, 15:09:45 »
Ha tiens ik vind de pagina ook niet terug, tot voor kort was die er nog dacht ik :denk:

Ik heb de ABHB boeken gekocht, als je wilt kan ik wel eens kijken om het deel van Golden Retriever in te scannen. Ik vind dat heel duidelijke en handige trimschema's en uitleg.

Offline Beejbie

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 37 HV-Punten
    • I love dogs
« Reactie #27 Gepost op: oktober 23, 2012, 17:13:35 »
Ja die pagina is gewoon weg! de collega's hebben al helpen zoeken (dacht dat ik gewoon gek geworden was)...
Ze is echt nog niet lang verdwenen. Heb het meisje die ze opgestart had normaal ook op mijn fb, maar vind haar ook niet meer (twijfel beetje aan haar naam).
Heel spijtig dat deze pagina verdwenen is! Was ontzettend leuk om de nieuwe lading studenten te zien :-)...

En Terripoody... was meisje uit u klas denk ik hé? als ik het mij goed herinner van bij het lesgeven?
En het blijft nog altijd een doodzonde dat je niet verder gegaan bent!! ;)

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #28 Gepost op: oktober 23, 2012, 18:07:54 »
En Terripoody... was meisje uit u klas denk ik hé? als ik het mij goed herinner van bij het lesgeven?
En het blijft nog altijd een doodzonde dat je niet verder gegaan bent!! ;)

Ja, ik zal je haar naam via pb doorsturen.
Lief dat je dat zegt maar ik beleef alleszins nog altijd veel plezier aan het trimmen van m'n eigen hondjes  :wink:
Soms heb ik wel zin om toch verder te gaan doen maar met alles waar ik mee bezig ben met m'n honden lijkt het me momenteel niet haalbaar...

Offline Onyx

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 120 HV-Punten
« Reactie #29 Gepost op: oktober 25, 2012, 01:03:59 »
Als je het ziet zitten om hem naar Brugge te brengen wil ik hem gerust trimmen Hanna  :wink:

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #30 Gepost op: oktober 26, 2012, 15:33:42 »
Merci voor de voorstellen, maar heb het dus intussen zo goed en zo kwaad mogelijk zelf gedaan.  't Resultaat is wel ok, al zouden ze hem vierkant uitlachen in een showring, maar hey, hij moet niet showen hé....  :mrgreen:
De rest mag Hachiko doen als hij over een goeie maand teruggaat.  :lol:

Offline Blondie

• startende hondenvriend
  • *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #31 Gepost op: december 06, 2012, 15:34:29 »
Hallo, ja ik weet hoe je golden er waarschijnlijk uit ziet! Dit gebeurt bij vele goldens die je ziet! Dus je bent niet de enige die het trimmen wat op de achtergrond duwt. Infeite moet je de golden trimmen zoals de engelsen!!! Dit vind je wel op internet. Met alle respect voor alle hondentrimmers maar: Op de cursus hondentrimmen leert men de golden op de verkeerde manier trimmen!! Pootjes oren staart is allemaal basic, maar borst schouders en nek!? Ok men leert het men zo dus! Maar een golden op de engelse manier getrimd is toch iets beter hoor! Er zijn wel trimmers die het doen , maar ze zijn met weinigen. Misschien eens je licht opsteken bij een fokker of zo? Allez succes met de coiffure. grts

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal