Hier krijgen ze alleen maar rauwe botten van jonge dieren en na een vleesmaaltijd. Deze moet ik niet afpakken, want ze worden letterlijk tot op het bot opgepeuzeld
Een eerste hondje van ons is overleden aan rauwe kippenbot , ( darmperforatie), dus wat er ook beweerd wordt , het kan ook heel gevaarlijk zijn , ook al is het niet gekookt .Hier wordt alleen wel eens een
Dus als ik het goed begrijp, neem ik Coba's "dino-bot" best weg.Het is dus volgens de uitleg (dank je!) een recreatiebot. Maar de meeste slagers (hier in de buurt toch) hebben geen bot? Waar halen jullie dat dan?Die botten van buffelleer en zo, kreeg ze heel sporadisch maar dat is meteen op.Ik zou niet eens weten of dit bot gekookt is of rauw???Kippenbotten doe ik altijd in de grijze bak buiten, daar had ik ook altijd van gehoord dat ze gevaarlijk kunnen zijn? Nu ja, bij ons zijn ze dna ook gekookt.Wat is het verschil? Brozer? Meer splinters?Dus een paardenrib bv zou w
Ik zal dus aan mijn slager moeten zeggen dat hij niet hondvriendelijk is door mij wijs te maken dat hij dat (of ander bot, ik heb er geen naam op geplakt) niet heeft.
Ik zou er bijna honger van krijgen Kip uit den Aldi. Goeie tip. Een keer per week of minder? Een hele kip in