collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Zalando  (gelezen 21410 keer)

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
Re: Zalando
« Reactie #360 Gepost op: mei 01, 2013, 22:14:27 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ik heb ook al bij zalando gekocht, geen probleem, snelle levering.
ik koop alles behalve broeken op het internet, immers, ik ben niet van plan om parkeerbedrijven rijk te maken, in tegendeel, hoe sneller die hun boeken moeten neerleggen, hoe beter.
ik heb al gekocht bij 3suisses, peterhahn, otto.de, vandenborre, efteling, playmobil, collishop, ebay, vente exlusive,...
In trouwe vast

Offline dober

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 337 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: juni 05, 2013, 21:00:45 »
Pff.. daarnet nog es staan kijken naar de schoenen..
Ik zou al meteen 5 paar willen kopen.  :drool:
Maar ik mag niet hé!  :tongetje:

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #362 Gepost op: juni 10, 2013, 11:52:53 »
Hmm, zalando, tis toch iets raars hoor met dat achteraf betalen. De eerste keer dat we bestelden hadden we verschillende paren schoen, T-shirts, rokjes... alles samen voor een 800 euro en de optie achteraf betalen konden we niet meer aanvinken. Mijn vriend heeft dan naar zalando gebeld om eens te informeren en daar zeiden ze dat het maximum bedrag om achteraf te betalen automatisch berekend wordt en dat ze zelf ook niet wisten welke logica erachter zat  :eh: Okay dan, verschillende artikelen verwijdert en toen we aan 400 euro zaten, konden we wel voor achteraf betalen kiezen. Bon, bestelling toegekomen, iets meer dan de helft gehouden en de rest terug gestuurd en betaald wat we gehouden hebben.

Een week later, nadat alles van de vorige bestelling rond was, wilden we de rest van onze bestelling bestellen, artikelen die we de eerste keer verwijderd hadden dus. En plots gaat het nog maar tot 200 euro. De volgende dag proberen we nogmaals en gaat het ineens tot 350 euro. Mja, bestelling geplaatst en vorige week is die dan toegekomen. Zalando heeft dan nog wel iets geannuleerd waardoor we terug onder de 300 euro zaten. Het meeste uit de bestelling past niet dus zo dadelijk gaat de doos met een aantal artikelen terug de post op en ik ben benieuwd voor hoeveel euro we de volgende keer kunnen bestellen. Het zou mij logische lijken dat er een bepaald maximumbedrag is voor de eerste bestelling en dit bedrag opgetrokken wordt naargelang je correct betaald en zo. Maar nu zit er helemaal geen logica in.

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #363 Gepost op: juni 10, 2013, 17:05:56 »
Ik kon vorige x niet eens voor 120€ achteraf betalen!

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #364 Gepost op: juni 10, 2013, 18:15:09 »
Ik heb altijd al achteraf kunnen betalen... Maar ik denk dat het hoogste bedrag dat ik al heb besteld, rond de 120€ was. :denk:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #365 Gepost op: juni 15, 2013, 15:46:25 »
Een vraagje... Als je kiest voor achteraf betalen. Kun je dan nog steeds de niet gewenste dingen terugsturen ?

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 556 HV-Punten
« Reactie #366 Gepost op: juni 15, 2013, 15:47:31 »
Een vraagje... Als je kiest voor achteraf betalen. Kun je dan nog steeds de niet gewenste dingen terugsturen ?

Ik hoop het, want heb gisteren zo 3 kleedjes gekocht in de gedachte van "als er een of meerdere niet passen stuur ik ze terug"  :vuistje:
Groetjes -Hanne en Bo-

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #367 Gepost op: juni 15, 2013, 15:47:57 »
Ja hoor. Je moet dan alleen de dingen betalen die je houdt. :wink:

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #368 Gepost op: juni 15, 2013, 15:48:59 »
Ja hoor, wij hebben de vorige keer terug gestuurd wat niet goed was en dan hetgene we wilden houden overgeschreven.

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #369 Gepost op: juni 15, 2013, 15:50:23 »
Je kunt dus zo voor 1000 euro bestellen en meer dan 800 euro terugsturen? Hoe zit dat dan met ondergoed? Kan je dit ook passen om daarna terug te sturen? Want dat is misschien niet zo hygiënisch, wetende dat er een ander voor u uw ondergoed heeft gepast.... :shifty:

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #370 Gepost op: juni 15, 2013, 15:53:53 »
Je kunt dus zo voor 1000 euro bestellen en meer dan 800 euro terugsturen? Hoe zit dat dan met ondergoed? Kan je dit ook passen om daarna terug te sturen? Want dat is misschien niet zo hygiënisch, wetende dat er een ander voor u uw ondergoed heeft gepast.... :shifty:

Is dat in een gewone winkel ook niet zo?

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #371 Gepost op: juni 15, 2013, 15:57:53 »
Ik heb nog nooit ondergoed gepast in een winkel.

Offline Hanne

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 556 HV-Punten
« Reactie #372 Gepost op: juni 15, 2013, 16:06:11 »
Ja hoor. Je moet dan alleen de dingen betalen die je houdt. :wink:

hoe zit dat dan eigenlijk met de kortingsbon? Ik kan de kortingsbon dan blijven gebruiken zolang mijn gekochte goed meer is dan 50 euro?
Groetjes -Hanne en Bo-

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #373 Gepost op: juni 15, 2013, 16:14:07 »
hoe zit dat dan eigenlijk met de kortingsbon? Ik kan de kortingsbon dan blijven gebruiken zolang mijn gekochte goed meer is dan 50 euro?
Oei, dat weet ik niet :shifty: nog nooit een kortingsbon gebruikt.

Maar wat je schrijft, klopt denk ik. Als het een kortingsbon is vanaf 50€, zal je idd minstens voor 50€ effectief moeten kopen.

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #374 Gepost op: juni 15, 2013, 16:48:19 »
Je kan inderdaad voor 1000 euro bestellen en voor meer dan 800 euro terugsturen maar dat zal niet lukken via achteraf betalen denk ik. Zie mijn bericht hier bijna bovenaan deze pagina. Onderbroeken pas ik altijd terwijl ik mijn eigen onderbroek nog aan heb. Ik hoop dan dat iedereen dat zo doet  :shifty: Zekerheid heb je natuurlijk nooit.

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #375 Gepost op: juni 15, 2013, 16:56:41 »
Je kan inderdaad voor 1000 euro bestellen en voor meer dan 800 euro terugsturen maar dat zal niet lukken via achteraf betalen denk ik. Zie mijn bericht hier bijna bovenaan deze pagina. Onderbroeken pas ik altijd terwijl ik mijn eigen onderbroek nog aan heb. Ik hoop dan dat iedereen dat zo doet  :shifty: Zekerheid heb je natuurlijk nooit.

Ik was mijn onderbroeken eerst eens voor ik ze draag.  :shifty:
En ik pas die nooit ik koop die op het zicht.  :mrgreen:

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #376 Gepost op: juni 15, 2013, 21:11:19 »
Ik was mijn onderbroeken eerst eens voor ik ze draag.  :shifty:
En ik pas die nooit ik koop die op het zicht.  :mrgreen:
Uiteraard was ik ze ook voor ik ze draag :lol: Maar ik pas toch graag even voor ik koop, vroeger deed ik dat niet en heb er toch al heel wat kunnen weggooien omdat ze niet goed zaten (ik ben nogal een moeilijke wat onderbroeken betreft :lol:)

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #377 Gepost op: juni 15, 2013, 22:05:26 »
Heb een kortingsbon liggen twv 10 euro. Nog bruikbaar tot eind deze maand.

Als iemand hem wil, stuur maar pb, dan stuur je de code door.

Moet wel voor 50 euro aankopen (dus niet bestellen).

Ik doe er toch niets mee.

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #378 Gepost op: juni 18, 2013, 17:40:37 »
Uiteraard was ik ze ook voor ik ze draag :lol: Maar ik pas toch graag even voor ik koop, vroeger deed ik dat niet en heb er toch al heel wat kunnen weggooien omdat ze niet goed zaten (ik ben nogal een moeilijke wat onderbroeken betreft :lol:)

Gelukkig ben ik niet de enige. Er is maar 1 merk waar 100% tevreden van ben, maar die kosten ondertussen al €19/stuk  :fuu:
En die van de hema kunnen er mee door voor hun €5  :mrgreen:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #379 Gepost op: juni 18, 2013, 18:24:46 »
Ik ben in blijde verwachting van mijn eerste Zalando pakket (twee paar schoenen)... :shifty: had gehoopt dat ze vandaag zouden komen, maar niks gezien...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal