collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat of wie maakt je trots vandaag?  (gelezen 80279 keer)

Offline finley

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 887 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • niet storen, ik ben al gestoord
    • From Obi's Home
Re: Wat of wie maakt je trots vandaag?
« Reactie #1880 Gepost op: juni 29, 2013, 14:10:46 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Falafalafala!
Ze heeft het weer super gedaan op de HS.  :dance:
Een losse volgoefening, inclusief tunnel perfect gedaan, alleen in het begin ging ze me even achterlaten om naar de agility te gaan maar ze kwam direct terug
Een zoekapport in een doolhofje meteen gevonden.
Alle apportjes mooi in zitvoor komen afgeven en blijven vasthouden
Een apport met een andere oefening tussen (nu was het apport leggen, door de tunnel, zit, apport) voor de eerste keer niet vergeten dat er een apport was, ze wist zelfs nog perfect waar hij lag en liep er vanuit de tunnel direct naartoe.
...
En dat op haar 7 jaar :dance: :wub: :dance: :wub:

Knap van Fala!

Offline finley

• *
  • 887 HV-Punten
  • niet storen, ik ben al gestoord
    • From Obi's Home
« Reactie #1881 Gepost op: juni 29, 2013, 14:11:03 »

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #1882 Gepost op: juni 29, 2013, 20:01:21 »
Aivic!  :thumbs:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline sissi

• *
  • 66 HV-Punten
« Reactie #1883 Gepost op: juni 29, 2013, 20:18:35 »
Mijn mannen potverdekke!!!
Manlief eerste jaar avondschool Spaans: 88%
Jongste zoon eerste middelbaar Latijn: 91%
En last but nog least, oudste zoon eerste jaar industrieel ingenieur: 81%!!!

Allemaal een hele dikke proficiat!!!

Wat prachtige resultaten  :clap: :clap: :clap: :clap: :thumbs:

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #1884 Gepost op: juni 30, 2013, 00:06:36 »
Mijn mannen potverdekke!!!
Manlief eerste jaar avondschool Spaans: 88%
Jongste zoon eerste middelbaar Latijn: 91%
En last but nog least, oudste zoon eerste jaar industrieel ingenieur: 81%!!!

Allemaal een hele dikke proficiat!!!

Van mooie tot zelfs heel goede resultaten gesproken  :thumbsup:
 Le bonheur est une direction, pas une destination 

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1885 Gepost op: juni 30, 2013, 12:06:42 »
vertel...
zijn hele zijn, hoe hij omgaat met het enorme verdriet van de laatste maanden, hoe mooi hij afscheid kan nemen en hoe bezorgd hij is om z'n broer de honden enz Speciaal en gevoelig ventje is het ... z'n broer gaat qua feeling dezelfde richting uit maar het besef is er nog niet, hij is nog te klein om het allemaal te snappen.

En gisteren maakte hij mij weer heel erg trots, hij was al langer aan het vragen of hij mee mocht op show (een dag van vooral zitten en wachten, niet echt veel te beleven voor kinderen dus normaal gingen ze dan een dagje bij m'n ouders om daar buiten te lopen en te spelen).  Gisteren mocht hij dus mee en hij heeft dat echt super gedaan, had er plezier in, zat flink aan de ring te kijken terwijl 'k in de ring stond, heeft niet moeilijk of lastig gedaan en hij vroeg of hij volgende keer weer mocht meegaan, fijn als je je hobby kan delen met je kind

en gisteren maakte master Aivic  van Wendy me trots, wat een zalige hond, de zen master himself.  Ipv langs het lijntje de zenuwen over te nemen van mij neemt hij die zenuwen gewoon weg, wat een rust en kalmte dat hij kan uitstralen!  Na z'n keuring 1U in tussenklasse en geweldig compliment van de keurmeester stond hij z'n mannetje tegen de kleppers uit open klassen en kampioensklasse, hij gaat daar met tijd zeker niet voor moeten onderdoen  :thumbs:  En door onze zen master stond ik met een super gevoel in de ring met onze kleine meid.  En zij maakt mij ook trots, heel erg trots, haar allereerste show, ik ging voor een kwispelend staartje in de ring en 'k kreeg zoveel meer, ze stond super, ze liep geweldig en ze won van een teefje van een weekje jonger daarna moest ze de ring in voor beste baby, we moesten lopen tegen een schattig reutje van 3 maand, zo'n echt wollebolletje die echt z'n best aan 't doen was maar ons meisje werd beste baby ... een boost die 'k echt heel hard nodig had ... Jammergenoeg werd alles overschaduwd door het enorme gemis van Brogan ...

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Goele

• *
  • 417 HV-Punten
    • Fotografie-website!
« Reactie #1886 Gepost op: juli 01, 2013, 00:45:04 »
Spice'je :wub: Wat een heerlijkheid als je Filou gewend bent (vooral op 't gebied van 'onder de mensen komen').
Filou is mijn allesje, mijn onvervangbaar klein mannetje en dat zal hij ook altijd blijven, maar Spicy is wel een pak makkelijker om mee op stap te zijn  :vuistje:

Ben zo trots op mijn meisje :wub: Zo'n aandacht voor 't vrouwke in de drukte..

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #1887 Gepost op: juli 01, 2013, 01:13:11 »
mijn pitbulleke!
ni alleen heeft ze evi naar de finish gesleurd op canicross, aan een heel goed tempo, maar ook nadien... de omgang met andere honden, het relatief rustig blijven in een drukte...  :thumbs:

alleen het ultralekkere cakeje van Epona was er teveel aan..  :lol:  Ze kreeg geen stuk en dat zinde haar niet  :mrgreen:  dus zette ze het maar op blaffen "gimme gimme gimmmEEEE!!!"  maar helaas, no cake for texasje  :mrgreen:
(maar verdekke Ilse, het was lekker!!! )

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1888 Gepost op: juli 01, 2013, 09:35:15 »
zijn hele zijn, hoe hij omgaat met het enorme verdriet van de laatste maanden, hoe mooi hij afscheid kan nemen en hoe bezorgd hij is om z'n broer de honden enz Speciaal en gevoelig ventje is het ... z'n broer gaat qua feeling dezelfde richting uit maar het besef is er nog niet, hij is nog te klein om het allemaal te snappen.

En gisteren maakte hij mij weer heel erg trots, hij was al langer aan het vragen of hij mee mocht op show (een dag van vooral zitten en wachten, niet echt veel te beleven voor kinderen dus normaal gingen ze dan een dagje bij m'n ouders om daar buiten te lopen en te spelen).  Gisteren mocht hij dus mee en hij heeft dat echt super gedaan, had er plezier in, zat flink aan de ring te kijken terwijl 'k in de ring stond, heeft niet moeilijk of lastig gedaan en hij vroeg of hij volgende keer weer mocht meegaan, fijn als je je hobby kan delen met je kind

en gisteren maakte master Aivic  van Wendy me trots, wat een zalige hond, de zen master himself.  Ipv langs het lijntje de zenuwen over te nemen van mij neemt hij die zenuwen gewoon weg, wat een rust en kalmte dat hij kan uitstralen!  Na z'n keuring 1U in tussenklasse en geweldig compliment van de keurmeester stond hij z'n mannetje tegen de kleppers uit open klassen en kampioensklasse, hij gaat daar met tijd zeker niet voor moeten onderdoen  :thumbs:  En door onze zen master stond ik met een super gevoel in de ring met onze kleine meid.  En zij maakt mij ook trots, heel erg trots, haar allereerste show, ik ging voor een kwispelend staartje in de ring en 'k kreeg zoveel meer, ze stond super, ze liep geweldig en ze won van een teefje van een weekje jonger daarna moest ze de ring in voor beste baby, we moesten lopen tegen een schattig reutje van 3 maand, zo'n echt wollebolletje die echt z'n best aan 't doen was maar ons meisje werd beste baby ... een boost die 'k echt heel hard nodig had ... Jammergenoeg werd alles overschaduwd door het enorme gemis van Brogan ...

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

en ook nog een :huggg:

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
« Reactie #1889 Gepost op: juli 01, 2013, 09:41:25 »
Mag je trots zijn op jezelf, of is dat not done?

Indien het mag: apetrots op Feya en mezelf, een team dat niets kapot krijgt, geen zware blessure, geen zwangerschap. Gisteren eerste wedstrijd op de interclub, na amper 3 trainingen samen de voorbije 10 dagen en we stonden er weer, zij mijn rots in de branding, die me leest als geen ander. 4 parcours: 3 foutloze rondjes, het 4de had ze een blokje mee van de muur (en je ziet op het einde dat ze moe wordt, heel confronterend en het maakt me ook bang). Op een parcours puur op snelheid is ze maar 5 seconden achter de eerste gestrand (16de plaats wel :lol: ), verbazend, ze liet nog een hoop foutloze honden achter zich. En op het andere technische werd ze 7de op dik 80 honden.
De estafette hebben we uiteindelijk ook meegelopen maar daar heb ik haar mooi fout gestuurd. :doh:

Offline Marieke_Lewis

• warme hondenvriend
  • *
  • 454 HV-Punten
« Reactie #1890 Gepost op: juli 01, 2013, 09:58:08 »
Onze jongste in het trimsalon. Heerlijk zorgeloos genieten van zijn 'wellness'. Geweldige beer met een fantastisch karaktertje  :wub:

Dogs are great. Bad dogs, if you can really call them that, are perhaps the greatest of them all.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1891 Gepost op: juli 01, 2013, 10:53:55 »

Indien het mag: apetrots op Feya en mezelf, een team dat niets kapot krijgt, geen zware blessure, geen zwangerschap. Gisteren eerste wedstrijd op de interclub, na amper 3 trainingen samen de voorbije 10 dagen en we stonden er weer, zij mijn rots in de branding, die me leest als geen ander. 4 parcours: 3 foutloze rondjes, het 4de had ze een blokje mee van de muur (en je ziet op het einde dat ze moe wordt, heel confronterend en het maakt me ook bang). Op een parcours puur op snelheid is ze maar 5 seconden achter de eerste gestrand (16de plaats wel :lol: ), verbazend, ze liet nog een hoop foutloze honden achter zich. En op het andere technische werd ze 7de op dik 80 honden.
De estafette hebben we uiteindelijk ook meegelopen maar daar heb ik haar mooi fout gestuurd. :doh:

:thumbs: :thumbs:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1892 Gepost op: juli 01, 2013, 12:04:15 »
Gisteren de honden die mee waren naar een "evenement" met drinken te halen schiet er een andere grote zwarte hond los en tis just of ze het weet maar Sky speelt perfect bliksemafleider, was het Dayos werd er gevochten  :bow: hij liep thans op Dayos af maar zij heeft zich er tussen in gesmeten en weet haar plan goed te trekken  :thumbs:

Offline Illeke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 364 HV-Punten
« Reactie #1893 Gepost op: juli 01, 2013, 13:06:50 »
Irke. Vorige zomer en winter was het nog niet eens mogelijk haar te trainen. Gisteren een thuiswedstrijd gespeeld met toch een mooie 85.

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #1894 Gepost op: juli 01, 2013, 13:07:12 »

alleen het ultralekkere cakeje van Epona was er teveel aan..  :lol:  Ze kreeg geen stuk en dat zinde haar niet  :mrgreen:  dus zette ze het maar op blaffen "gimme gimme gimmmEEEE!!!"  maar helaas, no cake for texasje  :mrgreen:
(maar verdekke Ilse, het was lekker!!! )

ik had een geheim ingredient  :shhh: :mrgreen:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #1895 Gepost op: juli 01, 2013, 13:11:01 »
ik had een geheim ingredient  :shhh: :mrgreen:
Wiet?

Of nee let me guess: cocosmelk?  :mrgreen:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1896 Gepost op: juli 01, 2013, 13:13:46 »

:thumbs: :thumbs:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
« Reactie #1897 Gepost op: juli 01, 2013, 13:34:35 »
Wiet?

Of nee let me guess: cocosmelk?  :mrgreen:

* peut *

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
« Reactie #1898 Gepost op: juli 01, 2013, 13:36:42 »

Tuurlijk datte!  :thumbs:

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #1899 Gepost op: juli 01, 2013, 13:49:08 »

Uiteraard mag dat! Ik ben zo vaak trots op mezelf  :hmpf: :mrgreen:
Dat is gewoon goed voor jezelf zorgen: af en toe eens zeggen tegen jezelf: dat heb je goed gedaan. :thumbs:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal