collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat of wie maakt je trots vandaag?  (gelezen 80266 keer)

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
Re: Wat of wie maakt je trots vandaag?
« Reactie #1760 Gepost op: juni 11, 2013, 14:20:03 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
mezelf . Damn ik ben volwassen geworden  :mrgreen:

heee, mag ik een paar tips van u?!

Offline Anouk26

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 158 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #1761 Gepost op: juni 11, 2013, 14:28:59 »
ik word er 31 he, dus ik hoor nu bij: de grote mensen... en die hebben altijd gelijk  :hmpf:

dat wetende bennek gerust  :mrgreen:

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1762 Gepost op: juni 11, 2013, 14:39:35 »
den onzen is ook zo... enfin, moet niet getrimd worden natuurlijk maar zoals gisteren: ligt op terras te genieten... ik kom hem wrijven, draait zich op zijn zijkant en legt achterpoten alvast wijd open zodat ik zowel op zijn buik als "binnenkant-billekes" kan wrijven want daar is ie zo gek op!  :vuistje: ga zo door voor maximum 5 minuten en mijnheer ligt te snurken... en dan moet er ook al een bom ontploffen zulle.  :vuistje:

natuurlijk weet ik niet hoe hij op haardrogers enzo zou reageren maar bon, bij hem doet dat er niet toe want is niet nodig.
'k was trimster van beroep en alles is blijven staan omdat we het nodig hebben voor onze Samojeden  :wink:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1763 Gepost op: juni 11, 2013, 14:41:40 »
ik word er 31 he, dus ik hoor nu bij: de grote mensen... en die hebben altijd gelijk  :hmpf:

dat wetende bennek gerust  :mrgreen:

dan zijt gij... zoals ik... ook van '82...
maar "bij de grote mensen horen" hh!  :mrgreen:
op feestjes lachen ze altijd met mij omdat ik me soms ietsjes t goed inleef in waar de kinderen op dat moment mee bezig zijn... kwil altijd meespelen... soms kijken die mannekes nogal raar op van die met zijn barbequehandschoene n die zijn vlees laat aanbakken terwijl hij mee verstopperke speelt...
tedju ik herinner me dat ik als klein manneke ook zo keek naar "rare meneren" die pers met mijn fietske wouden rijden... we worden oud jong...  :roll: nie aan te doen...  :cry:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1764 Gepost op: juni 11, 2013, 14:42:03 »
'k was trimster van beroep en alles is blijven staan omdat we het nodig hebben voor onze Samojeden  :wink:

handig!

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #1765 Gepost op: juni 11, 2013, 14:52:10 »
dan zijt gij... zoals ik... ook van '82...
maar "bij de grote mensen horen" hh!  :mrgreen:
op feestjes lachen ze altijd met mij omdat ik me soms ietsjes t goed inleef in waar de kinderen op dat moment mee bezig zijn... kwil altijd meespelen... soms kijken die mannekes nogal raar op van die met zijn barbequehandschoene n die zijn vlees laat aanbakken terwijl hij mee verstopperke speelt...
tedju ik herinner me dat ik als klein manneke ook zo keek naar "rare meneren" die pers met mijn fietske wouden rijden... we worden oud jong...  :roll: nie aan te doen...  :cry:

we worden inderdaad oud, maar we hebben nu wel altijd gelijk  :hmpf:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1766 Gepost op: juni 11, 2013, 15:13:10 »
we worden inderdaad oud, maar we hebben nu wel altijd gelijk  :hmpf:

awel ge hebt gelijk!  :mrgreen:
raar maar waar; mijn vriendin zegt da ook altijd...  :denk: tjah zij is van '83, de snotneus!  :vuistje:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #1767 Gepost op: juni 11, 2013, 20:23:48 »
Mijn hondjes!

Ik moest vandaag iets gaan doen voor mijn tante in het station van Leuven. Omdat er anders niet veel tijd was om iets te doen met Iggy en Fritz had ik hen meegenomen.
Ik kan met de Defender namelijk niet ondergronds parkeren (te hoog) en moet mijn auto een eind vanhet station zetten en te voet gaan.

Ze zijn zo flink geweest! Ik had ze met een koppelriem aan n leiband gedaan en dat heeft toch wel voordelen  :mrgreen: In het begin trekt dat als een woeste labrador  :vuistje:, maar het voordeel is dat Fritz niet echt een kant op kan als Iggy blijft staan of gaat zitten. En zij luistert heel goed, dus ik denk dat hij nu is beginnen inzien dat er gezeten moet worden als we ergens staan te wachten en dat hij niet moet staan ronddraaien of snuffelen.

En het is zo schattig, die lage rosse en warrige witte kont wiegelend naast elkaar. :shock:
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #1768 Gepost op: juni 12, 2013, 12:55:31 »
K spreek enkel over mijn eigen honden, die slapen zelf tijdens het blasteren en drogen ... 3 kan je gewoon omdraaien hoe je wil die zijn compleet relax. Met honden van klanten vroeger ging k dat ook niet doen maar mijn eigen honden nee  daar ga k echt niet bij denken van oeioei ze gaat misschien verschieten en happen. Die liggen lekker te genieten van wat extra aandacht, der zou nog een bom mogen ontploffen op dat moment.

Tequila; lekker liggen te geniet s niet hetzelfde dan slapen. Een hond die slaapt die kan wel opschrikken (hangt ervan af in welke slaapfase) hij is!!! En iedere hond kan zo opschrikken en happen of zelfs bijten zelfs bij zijn liefste baasje Wan, op dat moment beseft de hond niet wiet f wat er bij hem is.
 Le bonheur est une direction, pas une destination 

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1769 Gepost op: juni 12, 2013, 13:29:39 »
Tequila; lekker liggen te geniet s niet hetzelfde dan slapen. Een hond die slaapt die kan wel opschrikken (hangt ervan af in welke slaapfase) hij is!!! En iedere hond kan zo opschrikken en happen of zelfs bijten zelfs bij zijn liefste baasje Wan, op dat moment beseft de hond niet wiet f wat er bij hem is.
Triene: nogmaals MIJN honden doen dat bij mij niet, ken u eigen hond en ja vaak slapen ze effectief maar hey als jij mijn honden beter kent  :thumbs:
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2013, 13:35:36 door Tequila »

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline RustlingRose

• *
  • 385 HV-Punten
« Reactie #1770 Gepost op: juni 12, 2013, 15:01:06 »
De voorbije 4 dagen waren we beiden ziek aan zetel/bed gekluisterd en ons wit monsterke van 6 maanden was zoooooooooooooo braaf!!! En maar knuffels aan de baasjes komen geven en aan de voeten komen liggen (op de baasjes heeft ie ook geprobeerd maar met maag-darmontsteking niet zo aangenaam  :shifty:). 't is toch zo'n lief bolleke :wub:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #1771 Gepost op: juni 12, 2013, 21:06:26 »
Izar op 't schooltje :wub:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #1772 Gepost op: juni 12, 2013, 21:34:20 »
Isack!!!
Na zijn aanvaring met chap hebben we hem weggehouden bij alles wat Aussies is...
Maar sinds vandaag is Yara weer bij ons voor 3 weekjes.
Yara is een aussie (nu ja volgens mij aussie x sheltie) teefje met een pittig karaktertje.
Omdat de honden elkaar 3 weken moeten kunnen kruisen toch even laten kennismaken met een afscheiding tussen.
Isack had onwijs veel respect voor Yara ondanks dat zij een ferme snauw liet!!!!!

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #1773 Gepost op: juni 13, 2013, 01:27:32 »
Triene: nogmaals MIJN honden doen dat bij mij niet, ken u eigen hond en ja vaak slapen ze effectief maar hey als jij mijn honden beter kent   :thumbs:

Hoe zou ik erbij komen dat ik jouw honden beter ken dan jij?

Ik stelde alleen maar dat honden ook verschillende "slaap cyclussen"hebben en dat als ze er  n ervan zijn, kunnen opschrikken (gelijk bij mensen) en dus door het opschrikken kunnen happen wat niets met agresiie te maken heeft. Misschien is dat bij jou nog nooit gebeurt en zal het ook nooit gebeuren;
 Le bonheur est une direction, pas une destination 

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #1774 Gepost op: juni 14, 2013, 18:26:23 »
Kaimook die het zo super doet in de winkels.  Zo rustig en flink. 
5 maand oud, maar ze gedraagt zich als een volleerd hulphondje.  :wub:

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1775 Gepost op: juni 15, 2013, 00:00:38 »
Schweppes die vlotjes meedraait tussen 3 borderkes en een witte herder ... ze moet zeker niet onderdoen  :dance:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1776 Gepost op: juni 15, 2013, 03:40:02 »
Mezelf, een hele avond moeten kijken op hoe zijn auto voor haar deur stond (zaten iets verder op terras) en awel na ff heb ik me toch kunnen amuseren en er een leuke avond van gemaakt  :yes: Morgen hopelijk opnieuw  :pray:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #1777 Gepost op: juni 15, 2013, 04:07:46 »
Mezelf, een hele avond moeten kijken op hoe zijn auto voor haar deur stond (zaten iets verder op terras) en awel na ff heb ik me toch kunnen amuseren en er een leuke avond van gemaakt  :yes: Morgen hopelijk opnieuw  :pray:

Daar ben ik ook trots op  :thumbs:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1778 Gepost op: juni 15, 2013, 17:14:44 »
Daar ben ik ook trots op  :thumbs:

Heb mijn zetel, hij heeft zijn beste kant laten zien  :silenced:  voorbij  :bow:

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #1779 Gepost op: juni 15, 2013, 18:23:48 »
Again: Kaimookje.
Rommelmarkt: geen probleem. 
Vandaag bezoek voor ons huisje.  Zij mocht binnenblijven, observeerde de bezoekers van naast m'n been  (Pieter doet de rondleidingen en ik zit dan wat te computeren) en ging dan rustig eens naar de mensen, snuffelde 2 seconden en ging op haar mand liggen.   :thumbs:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal