een ziek Runartje :-/
Het geluk van iemand anders. Of hoe je weer direct met je neus op de feiten gedrukt kan worden...
ocharme toch niet te erg ?
tgoch ja, zoals hij er nu bijloopt is het toch wel wat erg precies.En héél stom van me, weet ik, maar het staat op facebook en er zijn dus mensen die dat "leuk" vinden. Allé ja, dat is toch niet om leuk te vinden Dus dat maakt me ook wat droef, maar dat zal wel aan mij liggen
Een zieke hond is nooit leuk!Hier is de ziekenboeg ook weer uitgebreid...Morgen opnieuw naar de DA...
Beterschap en hopelijk valt het mee bij DA orinake
ik hoop het ook, anders staan we voor een operatie en een lange reva
Nop want ben thuis, ben nu wel wat beter maar men zus wou ook liever dat ik niet kwam. Men broer heeft hetzelfde blijkbaar en die gaat ook nekeer later komen, dus gaan we samen.Men pa is wel even wat medicatie en beschuiten komen brengen en heeft men kado maar meegenomen al (spijtig maar ja er zaten opgeblazen ballonnen in met centjes in en als die hier nog een week hadden gestaan waren ze plat). Spijtig dat ik het zelf niet kon afgeven maar ja
Na al die jaren plots een mail krijgen van de 'zelfhulpgroep' waar ik een aantal keer naartoe gegaan ben na het overlijden van ons zoontje. Even teruggekatapulteerd worden naar herinneringen naar héél moeilijke en pijnlijke momenten in m'n leven.
Hoe is het met Runar ? Ik vond het gisteren al raar dat hij niet uit zijn kotje kwam en blafte.