collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 70003 keer)

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1920 Gepost op: juni 13, 2013, 13:00:32 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Anke :huggg: Mijn moeder is 30 jaar geleden ook haar kindje verloren bij de geboorte(weet natuurlijk niet of het bij jou ook met de geboorte was), en zij denkt daar ook altijd nog veel aan & ik zie dat het haar ook nog pijn doet na al die jaren... Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan me hierdoor wel inbeelden dat het veel pijn doet, hopelijk voel je je nu al weer wat beter  :huggg:

Hier was het inderdaad ook tijdens de geboorte.  En eigenlijk ben ik 'blij' te lezen dat je mama er na 30 jaar nog steeds aan denkt en mee bezig is...  Na 10 jaar heb ik soms het gevoel dat het nu maar 'voorbij' moet zijn.

Offline Moreghan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #1921 Gepost op: juni 13, 2013, 13:03:43 »
Hier was het inderdaad ook tijdens de geboorte.  En eigenlijk ben ik 'blij' te lezen dat je mama er na 30 jaar nog steeds aan denkt en mee bezig is...  Na 10 jaar heb ik soms het gevoel dat het nu maar 'voorbij' moet zijn.
Waarom zou dat voorbij moeten zijn? Ookal is hij/zij er niet meer, het blijft toch je kindje he, ik zou het juist raar vinden moest je er niet meer aan denken.

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1922 Gepost op: juni 13, 2013, 13:37:35 »
De foto van Simba op fb...  :cry:
2 weken ouder dan Handsome, en van bij dezelfde fokker...
Veel te vroeg, zo triest  :cryblue:

:huggg:

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #1923 Gepost op: juni 13, 2013, 13:56:55 »
Voor iedereen:  :huggg: :huggg: