collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 70003 keer)

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1920 Gepost op: juni 13, 2013, 13:00:32 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Anke :huggg: Mijn moeder is 30 jaar geleden ook haar kindje verloren bij de geboorte(weet natuurlijk niet of het bij jou ook met de geboorte was), en zij denkt daar ook altijd nog veel aan & ik zie dat het haar ook nog pijn doet na al die jaren... Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik kan me hierdoor wel inbeelden dat het veel pijn doet, hopelijk voel je je nu al weer wat beter  :huggg:

Hier was het inderdaad ook tijdens de geboorte.  En eigenlijk ben ik 'blij' te lezen dat je mama er na 30 jaar nog steeds aan denkt en mee bezig is...  Na 10 jaar heb ik soms het gevoel dat het nu maar 'voorbij' moet zijn.

Offline Moreghan

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #1921 Gepost op: juni 13, 2013, 13:03:43 »
Hier was het inderdaad ook tijdens de geboorte.  En eigenlijk ben ik 'blij' te lezen dat je mama er na 30 jaar nog steeds aan denkt en mee bezig is...  Na 10 jaar heb ik soms het gevoel dat het nu maar 'voorbij' moet zijn.
Waarom zou dat voorbij moeten zijn? Ookal is hij/zij er niet meer, het blijft toch je kindje he, ik zou het juist raar vinden moest je er niet meer aan denken.

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1922 Gepost op: juni 13, 2013, 13:37:35 »
De foto van Simba op fb...  :cry:
2 weken ouder dan Handsome, en van bij dezelfde fokker...
Veel te vroeg, zo triest  :cryblue:

:huggg:

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #1923 Gepost op: juni 13, 2013, 13:56:55 »
Voor iedereen:  :huggg: :huggg:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #1924 Gepost op: juni 13, 2013, 14:45:31 »

Waarom zou het voorbij moeten zijn?
Ik heb normaal een oudere zus, ze werd net als ik 6 weken te vroeg geboren, had net als ik adem en hartstilstanden, alleen is het bij haar niet gelukt om haar er door te halen.
En ondanks dat het nu meer dan 30 jaar geleden is is dat elk jaar een moeilijke dag, zeker omdat mijn nichtje op dezelfde dag jarig is...

Je hebt wel 9 maanden zijn leventje voelen groeien he...

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1925 Gepost op: juni 13, 2013, 15:11:06 »
Waarom zou het voorbij moeten zijn?
Ik heb normaal een oudere zus, ze werd net als ik 6 weken te vroeg geboren, had net als ik adem en hartstilstanden, alleen is het bij haar niet gelukt om haar er door te halen.
En ondanks dat het nu meer dan 30 jaar geleden is is dat elk jaar een moeilijke dag, zeker omdat mijn nichtje op dezelfde dag jarig is...

Je hebt wel 9 maanden zijn leventje voelen groeien he...

Ik denk op zich eigenlijk niet dat iemand 'verwacht' dat ik het nu wel vergeten ben hoor.  Maar soms zou het voor mezelf zoveel makkelijker zijn.  :oops:
En dan denk ik: Waar ben ik eigenlijk verdrietig om?  Wat mis ik eigenlijk?  Ik mis een 'wat als', een toekomstbeeld...  Zovele dingen die ik wilde doen, die mis ik.  Ik mis niets dat ik had, dat ik gedaan heb, want we hadden nog niets gedaan samen.  Ik mis de toekomst die ik had....
Begrijp je?

Offline Moreghan

• *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #1926 Gepost op: juni 13, 2013, 17:26:57 »
Ik denk op zich eigenlijk niet dat iemand 'verwacht' dat ik het nu wel vergeten ben hoor.  Maar soms zou het voor mezelf zoveel makkelijker zijn.  :oops:
En dan denk ik: Waar ben ik eigenlijk verdrietig om?  Wat mis ik eigenlijk?  Ik mis een 'wat als', een toekomstbeeld...  Zovele dingen die ik wilde doen, die mis ik.  Ik mis niets dat ik had, dat ik gedaan heb, want we hadden nog niets gedaan samen.  Ik mis de toekomst die ik had....
Begrijp je?
Ik begrijp dat, ik mis mijn broer ook, ookal heb ik hem nooit gekend, maar had voor mij wel mijn oudere broer geweest... Ik denk er nu ook niet constant aan, maar soms denk ik: ik had dat, dat en dat kunnen doen met mijn broer enzo van die dingen... Mag ik vragen wat er eigenlijk met je babytje aan de hand was?(als je dat niet te pijnlijk vindt om te vertellen he)

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #1927 Gepost op: juni 13, 2013, 18:58:39 »
2weken last van een pijnlijke kuit.
Massel dat ik naar de dokter ging, blijkt een trombosebeen te zijn.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1928 Gepost op: juni 13, 2013, 19:07:18 »

gelukkig was je er snel bij , veel beterschap :huggg:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1929 Gepost op: juni 13, 2013, 19:17:02 »
:? en wat moet je nu doen?

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #1930 Gepost op: juni 13, 2013, 19:23:53 »
Daarnet tijdens het joggen een beetje een klopje gekregen...  Onderstaand liedje op de Ipod, tranen liepen over m'n wangen, gemis kwam in alle hevigheid naar boven...  Ongeveer 10,5 jaar geleden kwam m'n eerste wondertje op de wereld, de hemel ging open en m'n hel brak los... 

Ik bleef lopen, terwijl de tranen over m'n wangen liepen.  Alsof ik ergens van wilde weglopen, maar dat ging niet.  Hij is bij mij en zal altijd bij mij blijven...  En eigenlijk zou ik ook niet anders willen.
Ben dan even langs het kerkhof gelopen, waar ik bijna nooit kom...  Gewoon even 'dag' gaan zeggen...  En toen ik daar terug vertrok, begon het te regenen...  Tranen over m'n wangen, tranen uit de hemel... 

Dikke knuffels  :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg:
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #1931 Gepost op: juni 13, 2013, 19:29:33 »

Veel beterschap, nu moet u veel rusten zeker met het been omhoog liggen? :huggg: :huggg:
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline Shorty26

• warme hondenvriend
  • *
  • 178 HV-Punten
  • my golden dream is comin' true...
« Reactie #1932 Gepost op: juni 13, 2013, 19:41:59 »
Hopelijk blijft het haar dan voor de wind gaan...
 :huggg: :huggg:

Tja...blijkbaar maakt geld 'gelukkig' zeker?
Toen ze die man net kende eh (toen wist ze ook niet dat hij superrijk was), zei ze zelf nog dat hij er echt niet uitzag, maar ach ja...en ik citeer: "Ik geraak blijkbaar toch aan nie beter".
'k Vraag al van toen voor ne keer ne foto te zien, van hun twee samen ofzo...
Daarna werd het beetje bij beetje duidelijk dat die man zwom in het geld en toen zei ze van "Ja, 't is echt gene schone, maar tis ne lieve zenne"  :roll:

Terwijl ze daarvoor alleen maar grote, grijze, knappe macho's achterna zat...pff... 't Is dus zker nie voor't geld zu nu!  :silenced:

Nu kan haar zoon ineens in't buitenland studeren, gaan ze verschillende winkels openen, enz...
't Geluk zal duren zolang het geld in haar richting blijft stromen zeker...
'k Kan me daar zo druk in maken eh...

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #1933 Gepost op: juni 13, 2013, 19:43:03 »
da'k het goed verkl**t heb

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #1934 Gepost op: juni 13, 2013, 19:50:33 »
:? en wat moet je nu doen?
Elke dag zelf bloedverdunner spuiten
Krijg een ouwmennekessok
Maar blijf wel gewoon doorwerken.

Online triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #1935 Gepost op: juni 13, 2013, 19:59:46 »
Dat'k blijkbaar geen echte dierenvriend ben volgens sommige  :eh:

Niet vergeten dart je volgens anderen toch een echte dierenvriend bent!!!
 Le bonheur est une direction, pas une destination 

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #1936 Gepost op: juni 13, 2013, 20:01:13 »
da'k het goed verkl**t heb

how... :huggg:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #1937 Gepost op: juni 13, 2013, 20:54:34 »
Daarnet tijdens het joggen een beetje een klopje gekregen...  Onderstaand liedje op de Ipod, tranen liepen over m'n wangen, gemis kwam in alle hevigheid naar boven...  Ongeveer 10,5 jaar geleden kwam m'n eerste wondertje op de wereld, de hemel ging open en m'n hel brak los... 

Ik bleef lopen, terwijl de tranen over m'n wangen liepen.  Alsof ik ergens van wilde weglopen, maar dat ging niet.  Hij is bij mij en zal altijd bij mij blijven...  En eigenlijk zou ik ook niet anders willen.
Ben dan even langs het kerkhof gelopen, waar ik bijna nooit kom...  Gewoon even 'dag' gaan zeggen...  En toen ik daar terug vertrok, begon het te regenen...  Tranen over m'n wangen, tranen uit de hemel... 

:huggg:  :huggg:

Offline Moreghan

• *
  • 493 HV-Punten
« Reactie #1938 Gepost op: juni 13, 2013, 20:55:05 »
Tja...blijkbaar maakt geld 'gelukkig' zeker?
Toen ze die man net kende eh (toen wist ze ook niet dat hij superrijk was), zei ze zelf nog dat hij er echt niet uitzag, maar ach ja...en ik citeer: "Ik geraak blijkbaar toch aan nie beter".
'k Vraag al van toen voor ne keer ne foto te zien, van hun twee samen ofzo...
Daarna werd het beetje bij beetje duidelijk dat die man zwom in het geld en toen zei ze van "Ja, 't is echt gene schone, maar tis ne lieve zenne"  :roll:

Terwijl ze daarvoor alleen maar grote, grijze, knappe macho's achterna zat...pff... 't Is dus zker nie voor't geld zu nu!  :silenced:

Nu kan haar zoon ineens in't buitenland studeren, gaan ze verschillende winkels openen, enz...
't Geluk zal duren zolang het geld in haar richting blijft stromen zeker...
'k Kan me daar zo druk in maken eh...
Amai, schoon vind ik dat, eerst hem niet zien zitten tot als ze weet da hij veel geld heeft... Ook heel eerlijk tegeover die man  :roll: Maarja, als ze dan ooit uiteen zouden gaan staat ze daar wel schoon, want jij zal waarschijnlijk wel niet de enige zijn dat ze zo heeft late valle... Ik kan er alleen maar over zeggen dat je best alleen je tijd steekt in mensen die het verdienen en die ook tijd in jou willen steken, want iemand die je blijkbaar zo goed kende en mee bevriend was en je dan zo boef baf laat vallen voor geld....

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1939 Gepost op: juni 13, 2013, 22:12:34 »
Ik begrijp dat, ik mis mijn broer ook, ookal heb ik hem nooit gekend, maar had voor mij wel mijn oudere broer geweest... Ik denk er nu ook niet constant aan, maar soms denk ik: ik had dat, dat en dat kunnen doen met mijn broer enzo van die dingen... Mag ik vragen wat er eigenlijk met je babytje aan de hand was?(als je dat niet te pijnlijk vindt om te vertellen he)

Vier dagen na de uitgerekende datum (van een perfect normaal verlopende zwangerschap) kreeg ik ween en ging ik naar het ziekenhuis om te bevallen.  Daar toegekomen bleek dat ze geen hartslag meer konden vinden, z'n hartje was tijdens de eerste ween gestopt met kloppen.  De navelstreng zat rond z'n hals.  De navelstreng die hem 9 maanden lang heeft doen groeien, heeft hem het leven gekost.  :cry:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal