collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 70002 keer)

Offline Sofieketje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 311 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no "I" in "team" !!
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1840 Gepost op: juni 08, 2013, 13:33:58 »

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1841 Gepost op: juni 08, 2013, 18:53:16 »

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #1842 Gepost op: juni 08, 2013, 19:25:55 »
Een liedje van een Nederlands meisje op radio 2 over de dood van haar ouders, kreeg er kippenvel en tranen in de ogen van, zo mooi
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #1843 Gepost op: juni 08, 2013, 21:03:29 »
Simba  :cryblue:

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #1844 Gepost op: juni 08, 2013, 21:17:49 »
Simba  :cryblue:

heb het ook gehoord... zo erg :( :(

Offline 25011993

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 676 HV-Punten
« Reactie #1845 Gepost op: juni 08, 2013, 22:01:48 »
Zo lang uitgekeken naar dit weekend: kamperen met een paar HV'tjes. & ik heb er al lang spijt van :?

- Vrijdag hoopvol vertrokken tot de gps mij ineens het centrum van Brussel instuurde. (ik heb mij al direct bewezen als chauffeur tussen de trams) Na 1,5 uur toertjes te rijden in het centrum in een snikhete auto met pup erbij besliste de gps ineens dat het gedaan is met de weg wijzen: zoek het zelf maar uit! Dagdag kamperen dus en terug richting huis gereden wegens ik die weg sneller zou vinden dan de weg naar kluisbergen zonder gps en zonder kaart.
Onderweg naar huis stop ik nog even voor een plaspauze voor de pup (wegens we ondertussen al een paar uur in de auto zaten)  en om hem wat te laten drinken. Ik sta naast de auto en vergeet bijna mijn sleutel mee te nemen. Op de één of andere wijze draai ik mijn arm/schouder zo dat er iets in mijn nek schiet. Zeer pijnlijke nek dus maar we bijten door want er is pas maandag een plaatsje vrij bij de kinesist én we hebben nog een leuk weekend voor de boeg.

- Vandaag te horen gekregen dat een familielid kanker heeft. Al heel lang blijkbaar want het zit ondertussen overal. Zijn vrouw is trouwens dementerende dus wat als hij er niet meer is ?

- Over zondag kan ik nog niets zeggen maar ik kijk er al naar uit!

Life is gooood!  :muur:

Offline lore

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #1846 Gepost op: juni 08, 2013, 22:25:42 »
Tequila, zo grof seg!  :huggg:

witte duivels, heel veel sterkte  :huggg:

...Repetition does not transform a lie into a truth...

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #1847 Gepost op: juni 08, 2013, 23:16:22 »
Vandaag mijn pa  precies 19 jaar geleden gestorven en ik moet toegeven dat er bij mij nog iets knaagt.. Zelf niet ged wetende wat eigenlijk gémis of triestig dat we nooit iets hebben uitgepraat (ik wist wel dat hij mij liever niet gehad had door 1) de gezondheid van mijn moeder 2) omdat ik het derde en ook het meest moeilijke kind was die hij had..........
« Le bonheur est une direction, pas une destination »

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #1848 Gepost op: juni 08, 2013, 23:17:55 »
Vandaag mijn pa  precies 19 jaar geleden gestorven en ik moet toegeven dat er bij mij nog iets knaagt.. Zelf niet ged wetende wat eigenlijk gémis of triestig dat we nooit iets hebben uitgepraat (ik wist wel dat hij mij liever niet gehad had door 1) de gezondheid van mijn moeder 2) omdat ik het derde en ook het meest moeilijke kind was die hij had..........

EN vandaa heeft Aam d'n dwerg een grote bol onder zijn hals dus ben ik ongerust!!!

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1849 Gepost op: juni 09, 2013, 09:26:25 »

Sterkte triene :huggg:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1850 Gepost op: juni 09, 2013, 09:27:10 »
Zo lang uitgekeken naar dit weekend: kamperen met een paar HV'tjes. & ik heb er al lang spijt van :?

- Vrijdag hoopvol vertrokken tot de gps mij ineens het centrum van Brussel instuurde. (ik heb mij al direct bewezen als chauffeur tussen de trams) Na 1,5 uur toertjes te rijden in het centrum in een snikhete auto met pup erbij besliste de gps ineens dat het gedaan is met de weg wijzen: zoek het zelf maar uit! Dagdag kamperen dus en terug richting huis gereden wegens ik die weg sneller zou vinden dan de weg naar kluisbergen zonder gps en zonder kaart.
Onderweg naar huis stop ik nog even voor een plaspauze voor de pup (wegens we ondertussen al een paar uur in de auto zaten)  en om hem wat te laten drinken. Ik sta naast de auto en vergeet bijna mijn sleutel mee te nemen. Op de één of andere wijze draai ik mijn arm/schouder zo dat er iets in mijn nek schiet. Zeer pijnlijke nek dus maar we bijten door want er is pas maandag een plaatsje vrij bij de kinesist én we hebben nog een leuk weekend voor de boeg.

- Vandaag te horen gekregen dat een familielid kanker heeft. Al heel lang blijkbaar want het zit ondertussen overal. Zijn vrouw is trouwens dementerende dus wat als hij er niet meer is ?

:huggg: :huggg:

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #1851 Gepost op: juni 09, 2013, 11:51:14 »
 :huggg: voor iedereen die droef is

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #1852 Gepost op: juni 09, 2013, 14:29:24 »
Voor alle zieke honden:  :huggg: :huggg: :huggg:
Voor alle mensen die een hond hebben moeten laten gaan:  :huggg: :huggg: :huggg:
Voor alle zieke mensen:  :huggg: :huggg: :huggg:
:huggg: :huggg: :huggg:

En voor iedereen die het kan gebruiken:  :huggg: :huggg: :huggg:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1853 Gepost op: juni 09, 2013, 16:28:41 »
Tequile: Wat een rotopmerking! :huggg:

Hier: vechtende nijntjes  :cry:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1854 Gepost op: juni 09, 2013, 16:47:54 »
Paar dagen terug Loekie een jaar kwijt
Gisteren defenitief afscheid/afstand genomen van iemand na een helse dag van ruzie
Vandaag kwam iedereen leuk Vaderdag vieren  :weetniet:

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #1855 Gepost op: juni 09, 2013, 17:25:19 »
thanks voor de blijken!

Offline Boyke_Wendy

• hondenvriend pro
  • *
  • 81 HV-Punten
  • R.I.P. Boyke!
« Reactie #1856 Gepost op: juni 09, 2013, 18:37:31 »
Half de schuld krijgen en te horen krijgen dat ik geen steun ben ondanks alles wat ik doe  :cryblue:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #1857 Gepost op: juni 09, 2013, 18:39:15 »
Half de schuld krijgen en te horen krijgen dat ik geen steun ben ondanks alles wat ik doe  :cryblue:

Troost je, ik krijg volledig de schuld terwijl de andere in fout is  :huggg: :huggg: :huggg: en heb er àlles voor over gehad! En dan bedoel ik ook alles, zelfs bijna één van mijn honden  :silenced:   :cry:

ZO iemand is jou NIET waard!!!!  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #1858 Gepost op: juni 09, 2013, 18:43:23 »
 :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: :huggg: voor iedereen
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1859 Gepost op: juni 09, 2013, 18:48:03 »

Er zal nog wel eens een gelegenheid komen dat je mee kan :hug:
Veel sterkte nog :hug:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal