collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat maakt je boos vandaag? (mod melding p. 10-14-20)  (gelezen 115174 keer)

Offline EmKe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 287 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag? (mod melding p. 10-14-20)
« Reactie #2500 Gepost op: september 09, 2012, 21:30:07 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Vandaag met de hond voor't eerst naar Cadzand, (ze vond het trouwens super!) ook voor het eerst mee een terrasje gaan doen maar dat was niet zo gemakkelijk, ze wou telkens op verkenning, andere honden aanvliegen,... Dus ik hield haar kort op max 70-80cm van mij vandaan maar ze hield de lijn steeds gespannen en kon geen rust vinden. Laat daar iemand haar JR bij de onze komen zodat ze helemaal uit de bol gaat, haar op de rug omhoog, alles erop en eraan en krijg ik daar een bolwassing dat ik mijn hond losser moet laten want dat ze gestresseerd is  :shock:. Ze had een flexi aan, of ik haar nu 50 cm of de volle 5 meter zou geven op dat volle terras, nog zou de lijn gespannen staan want zij wou gewoon weg en honden aanvliegen,...
Echt waar, ben er even niet goed van geweest...

Offline Liesel

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #2501 Gepost op: september 10, 2012, 07:40:22 »
Eerlijk gezegd denk ik eerder dat die badjas verkocht geweest is, een poos gedragen en niet goed genoeg bevonden, teruggebracht en zonder controle terug in de rekken gehangen.
Heb zelf een winkel en spreek uit ervaring, ik neem zelden iets terug.

Waarom?  Ik heb ooit, in een vorig leven ( :mrgreen:) nog in een lingeriewinkel gewerkt.  Wat wij soms terugvonden in de badjassen... Je houdt het niet voor mogelijk...  :roll:  Da's rap gebeurd h.  Je passeert een rek, doet alsof je naar de badjassen en kijkt en hup, je dropt er je afval in.  :silenced:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #2502 Gepost op: september 10, 2012, 14:26:00 »
Waarom sommige mensen steeds ruzie zoken en het leven is al zo kort !!

:shifty: :shifty: :shifty:

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #2503 Gepost op: september 10, 2012, 14:38:58 »
Voorlopig nog niets, maar als die idioot hier nog lang domme dingen gaat vertellen zou daar wel eens verandering in kunnen komen  :evil:
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #2504 Gepost op: september 10, 2012, 16:05:19 »
uren in de winkel hangen om de nodige stukken te hebben om een 2 wasmachine aan te sluiten, thuis komen en merken dat het niet past... :doh:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #2505 Gepost op: september 10, 2012, 19:17:14 »
 :evil: :evil: ofwel zijn de maaltijdcheques van mijn man nog niet opgestuurd, ofwel zijn ze "verdwenen" in de post  :evil: :evil: :evil: Ow god i hate belgacom !

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #2506 Gepost op: september 11, 2012, 13:10:12 »

Onnodig te vertellen wie de dader is... :evil:

Ik was 2 minuutjes mee naar begin van de oprit, om te betalen... :wow:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #2507 Gepost op: september 11, 2012, 13:12:23 »
Hoe zat je al zonder brokken?  :shock:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #2508 Gepost op: september 11, 2012, 13:27:33 »
Hoe zat je al zonder brokken?  :shock:

wat bedoel je?

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #2509 Gepost op: september 11, 2012, 13:50:20 »
wat bedoel je?
Awel zo uitgehongerd. Misschien zat je al dagen door je brokkenvoorraad  :mrgreen:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #2510 Gepost op: september 11, 2012, 13:52:14 »
Awel zo uitgehongerd. Misschien zat je al dagen door je brokkenvoorraad  :mrgreen:

Sjarminkel is altijd uitgehongerd, en denkt steeds dat ze al dagen zonder eten leeft...

Online Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #2511 Gepost op: september 11, 2012, 15:09:14 »
Magick  :rofl:

altijd alert blijven, Chris  :mrgreen:

Offline zwtmoni

• *
  • 87 HV-Punten
« Reactie #2512 Gepost op: september 11, 2012, 15:52:12 »
Dat het leven niet eerlijk is  :muur: :muur: :muur:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #2513 Gepost op: september 12, 2012, 16:18:28 »
boos is wat zachtjes uitgedrukt... Ziedend is eerder het woord... Vandaag de plaatsing van de nieuwe ramen (ja ja, ik zaag er nogal over!!!). Heel last minute van verwittigd, dus 't is vliegen en schipperen geweest. GEEN verlof, Timo is bij Eppo (want niet genoeg kennels en Timo is er niet van gediend om om 8h des morgens buiten te moeten gaan zitten  :fuu: Marijke heeft hem dus gisteren avond opgehaald  :bow:). Benz achter buiten, Otto, Cessa, Gonzo&Jip samen, in de kenneltjes. Mijne papa om half 8 op post, gewapend met een potje brokjes voor als ze in de garage (waar de kennels zijn dus) zouden moeten beginnen...
Om kwart na 12 moet mijne papa vertrekken (gepensionneerd, ge kent da! WERKEN dus in de namiddag  :fuu:). Maar, geen nood... Schoonouders kwamen de namiddag shift doen... (NEE NEE, uw mama moet echt niet komen...)
Sot... Net telefoon van mijn 'goud-waard-zijnde-buurvrouw'. Seg, ik wil nie steuken ofzo h, maar er is deze namiddag niemand geweest... Ben maar gaan kijken toen de honden histerisch aan het blaffen waren (bleek dat ze dus aan de garage begonnen waren, Jipke panisch van de schrik omdat de rest zo lelijk deed), de living zag er ook niet zo goed uit... Broccolion in de zetel, enz enz enz...
Tof toch h  :thumbs:  :bla: :bla: :bla:
Ik ben gvd ZO KWAAD!!!!! Is da nu zo moeilijk om OF te ZEGGEN dat je niet komt (desnoods vandaag nog!!!) OF er gewoon te staan als je zegt dat je er gaat staan!!!
GELUKKIG hebben we dus onze buren nog! Die is Jipke gaan halen... De zetel (en mijn wasmand met propere was, want NEE, de living zouden ze vandaag nog niet doen...) heeft ze niet meer kunnen redden...

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #2514 Gepost op: september 12, 2012, 16:26:34 »
Daar zou ik ook lastig voor zijn. Die wasmand tot daaraantoe.

Maar ze mogen wel proper werken richting zetel toe (wij hadden toen alles zelf afgedekt met lakens BTW)
en dat je schoonouders er niet staan terwijl ze dat beloofd hebben is ook om van dood te vallen  :muur:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #2515 Gepost op: september 12, 2012, 16:47:38 »
Daar zou ik ook lastig voor zijn. Die wasmand tot daaraantoe.

Maar ze mogen wel proper werken richting zetel toe (wij hadden toen alles zelf afgedekt met lakens BTW)
en dat je schoonouders er niet staan terwijl ze dat beloofd hebben is ook om van dood te vallen  :muur:

ja, wij zouden hier vanavond de living en keuken work-proof maken aangezien ze dat 'morgen pas' zouden doen... Was er echter iemand daar geweest dan had DIE nog iets kunnen doen  :evil:

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
« Reactie #2516 Gepost op: september 12, 2012, 17:05:23 »
ja, wij zouden hier vanavond de living en keuken work-proof maken aangezien ze dat 'morgen pas' zouden doen... Was er echter iemand daar geweest dan had DIE nog iets kunnen doen  :evil:
Maar sowieso.. werkmensen alleen in je huis BRRR...

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #2517 Gepost op: september 12, 2012, 19:59:36 »
Timo: Moesten ze nog slijpen ofzo?  Hier bij het plaatsen van de ramen buiten wat stof onder de vensterbanken eigenlijk geen vuiligheid gehad  :weetniet:  Wil lastig natuurlijk als ze hun woord niet houden  :?

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #2518 Gepost op: september 12, 2012, 20:09:56 »
Ben intussen thuis EN was vergeten dat mijn buurvrouw 'ne kuismaniak' is!  :mrgreen:
Die mannen hebben dus HEEL proper werk geleverd  :thumbs:
Jammer genoeg moesten ze in de living (!!!) net wel met de piqueur aan de slag  :? MAAR alles was opgeruimd, alleen massa's stof dus  :fuu:
Boven is er amper iets te vinden van vuil!
Ik ben intussen gekalmeerd  :fuu: Buurvrouw heeft de crisis afgewend; hondjes gesoigneerd, drinken bij gevuld, Otto zijn kenneltje uit gekuist, want hij had zijne drinkbak om gesprongen, EN nog wat praktische dingen afgesproken met de werkmannen (hebben daar ook de ramen gezet...), nee we moeten ons keukenkraan niet demonteren enz...  :lol: Da mens is dus geweldig! Ik moet die hier als werfleider gaan aanstellen! (oh ja, en maandag heeft hare vriend onze kant van de schutting ook mee behandeld (1,80m hoog 30 meter lang!!!!), want hij moest zijne kant toch doen en had een spuitpistool liggen enz...)
We gaan ze de vrijdag nog maar eens mee uit eten nemen!  :thumbs:

Online Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #2519 Gepost op: september 12, 2012, 21:06:01 »
boos is wat zachtjes uitgedrukt... Ziedend is eerder het woord... Vandaag de plaatsing van de nieuwe ramen (ja ja, ik zaag er nogal over!!!). Heel last minute van verwittigd, dus 't is vliegen en schipperen geweest. GEEN verlof, Timo is bij Eppo (want niet genoeg kennels en Timo is er niet van gediend om om 8h des morgens buiten te moeten gaan zitten  :fuu: Marijke heeft hem dus gisteren avond opgehaald  :bow:). Benz achter buiten, Otto, Cessa, Gonzo&Jip samen, in de kenneltjes. Mijne papa om half 8 op post, gewapend met een potje brokjes voor als ze in de garage (waar de kennels zijn dus) zouden moeten beginnen...
Om kwart na 12 moet mijne papa vertrekken (gepensionneerd, ge kent da! WERKEN dus in de namiddag  :fuu:). Maar, geen nood... Schoonouders kwamen de namiddag shift doen... (NEE NEE, uw mama moet echt niet komen...)
Sot... Net telefoon van mijn 'goud-waard-zijnde-buurvrouw'. Seg, ik wil nie steuken ofzo h, maar er is deze namiddag niemand geweest... Ben maar gaan kijken toen de honden histerisch aan het blaffen waren (bleek dat ze dus aan de garage begonnen waren, Jipke panisch van de schrik omdat de rest zo lelijk deed), de living zag er ook niet zo goed uit... Broccolion in de zetel, enz enz enz...
Tof toch h  :thumbs:  :bla: :bla: :bla:
Ik ben gvd ZO KWAAD!!!!! Is da nu zo moeilijk om OF te ZEGGEN dat je niet komt (desnoods vandaag nog!!!) OF er gewoon te staan als je zegt dat je er gaat staan!!!
GELUKKIG hebben we dus onze buren nog! Die is Jipke gaan halen... De zetel (en mijn wasmand met propere was, want NEE, de living zouden ze vandaag nog niet doen...) heeft ze niet meer kunnen redden...

Dat is idd om pisnijdig van te worden... Maar Euh, wie is Jipke?,,

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal