collapse

Auteur Topic: Wat hebben we geleerd vandaag.  (gelezen 76937 keer)

Offline Perdita

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat hebben we geleerd vandaag.
« Reactie #1200 Gepost op: januari 24, 2020, 23:18:20 »
Niet echt vandaag, maar wel eergisteren; heb ik geleerd hoe je een alpaca melkt  :loved:.

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1201 Gepost op: januari 25, 2020, 08:08:46 »
Niet echt vandaag, maar wel eergisteren; heb ik geleerd hoe je een alpaca melkt  :loved: .
ik vind het grappig klinken :mrgreen:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1202 Gepost op: maart 13, 2020, 23:48:35 »
Dat onze minion stopt met het speenvarken uit te hangen als je hem onder de arm pakt ... K weet niet wat minder gênant is  ... een gillende enthousiasteling die zo snel mogelijk bij de da wil zijn of manlief zien binnenkomen met 20kg fluffbal onder zijn arm  :denk:  eens op de behandeltafel heb je er geen of toch weinig werk mee maar ergens toekomen is toch echt wel om door de grond te zakken  :doh:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1203 Gepost op: maart 14, 2020, 08:05:23 »
Dat onze minion stopt met het speenvarken uit te hangen als je hem onder de arm pakt ... K weet niet wat minder gênant is  ... een gillende enthousiasteling die zo snel mogelijk bij de da wil zijn of manlief zien binnenkomen met 20kg fluffbal onder zijn arm  :denk:  eens op de behandeltafel heb je er geen of toch weinig werk mee maar ergens toekomen is toch echt wel om door de grond te zakken  :doh:
:vuistje:
Ruilen met mijne zwarte? Binnenkomen is geen probleem maar mogelijks bijt hij wel de vingers van de DA af als het hem niet aan staat  :doh:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1204 Gepost op: maart 14, 2020, 10:34:30 »
Ruilen met mijne zwarte? Binnenkomen is geen probleem maar mogelijks bijt hij wel de vingers van de DA af als het hem niet aan staat  :doh:
Moeten anders samen naar de da, die weet vinden ze samen de gulden middenweg  :vuistje:  Al onze honden zijn zo zot van de dierenarts  :zot: gelukkig dat t overal op afspraak is want geduld hebben ze echt niet  :zot:

Offline maart

• *
« Reactie #1205 Gepost op: maart 14, 2020, 13:32:45 »
Dat de hysterie hier toch meevalt, iedereen doet nog normaal.
Had vanmorgen vroeg naar de winkel willen gaan gezien als die verhalen  over lege schappen, maar gisteren tel gehad ivm dekking die uiteraard vanmorgen vroeg moest, dus dat ging niet  :lol:
Maar behalve de melk die op was ( hoe dan? Binnen 14 dagen alle melk weggooien dan? Of al die idioten aan de zure melk?  :weetniet: ) was alles gewoon netjes aangevuld.

Voor 24 euro gekocht, er was dus nog na mij ook genoeg  :mrgreen:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1206 Gepost op: maart 14, 2020, 13:52:03 »
Moeten anders samen naar de da, die weet vinden ze samen de gulden middenweg  :vuistje:  Al onze honden zijn zo zot van de dierenarts  :zot: gelukkig dat t overal op afspraak is want geduld hebben ze echt niet  :zot:
Ik zie het nog gebeuren dat ze alleen maar het slechtste van elkaar over nemen  :doh:

Dat de hysterie hier toch meevalt, iedereen doet nog normaal.
Had vanmorgen vroeg naar de winkel willen gaan gezien als die verhalen  over lege schappen, maar gisteren tel gehad ivm dekking die uiteraard vanmorgen vroeg moest, dus dat ging niet  :lol:
Maar behalve de melk die op was ( hoe dan? Binnen 14 dagen alle melk weggooien dan? Of al die idioten aan de zure melk?  :weetniet: ) was alles gewoon netjes aangevuld.

Voor 24 euro gekocht, er was dus nog na mij ook genoeg  :mrgreen:
Ik ben daarnet naar de Colruyt geweest en toch een aantal (bijna) lege rekken gezien: pasta, rijst, water en wc papier hebben daar al heel goed verkocht. Ik snap het niet, er is toch duidelijk gezegd geweest dat voedingswinkels open blijven?  :weetniet:
Qua drukte viel het gelukkig wel mee.
Edit: hier moet de gemiddelde bevolking toch nog ietsje slimmer zijn, pasta en rijst bewaren tenminste langer dan melk  :vuistje:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1207 Gepost op: maart 14, 2020, 14:01:15 »
Dat zou ook nog kunnen Runa

Ik ontwijk het winkelen momenteel nog zal de vriezer wel plunderen  :mrgreen:

Offline orinake

• *
« Reactie #1208 Gepost op: maart 14, 2020, 18:57:00 »
Carrefour enkel nog amper WC papier :p Verder alles nog zeer voorradig. Aldi was erg :p Die krijgen gewoon ni alles tijdig gevuld. Gisteren is er een jong koppeltje voor zichzelf voor maar liefst 750€ boodschappen gaan halen in de carrefour :p Om je een idee te geven: ik doe ongeveer voor 1000€/maand boodschappen voor mijn hele gezin, 8 opvangkinderen EN schenk dan vaak nog een deel klaargemaakte maaltijden weg aan mensen die het minder hebben. Dus als koppel 750€ gaat uitgeven, dan ben je volgens mij echt klaar voor het gekkenhuis.

Offline maart

• *
« Reactie #1209 Gepost op: maart 26, 2020, 19:27:57 »
Dat je die pakjes currysaus van Knorr blijkbaar met melk moet mixen en niet met water  :mrgreen:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1210 Gepost op: maart 26, 2020, 19:42:50 »
Dat je die pakjes currysaus van Knorr blijkbaar met melk moet mixen en niet met water  :mrgreen:

Offline orinake

• *
« Reactie #1211 Gepost op: maart 27, 2020, 08:13:45 »

Lol ALTIJD verpakking lezen :p

Offline maart

• *
« Reactie #1212 Gepost op: maart 27, 2020, 08:33:41 »
Lol ALTIJD verpakking lezen :p

:mrgreen:
Kmoet zeggen, de structuur was wel beter  :mrgreen:

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1213 Gepost op: maart 30, 2020, 17:47:15 »
Niet iedereen leert van kleinsaf aan te keren voor zijn eigen deur. Een groot aantal heeft blijkbaar aangeleerd gekregen om eerst te controleren of de stoep van de buurman wel geveegd wordt.

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal