Dat echte vriendschap echt wel bestaat kennen elkaar nu zo'n 20j en zien elkaar wekelijks Ze zijn er altijd en we blijven plezier maken straks met de bende weg, vriendschappen van 20j-18j en 13j
Ah loekie, dat is een heel fijn gevoel hé, ik heb ook zo een vriendin, we kennen mekaar ook al 20 jaar, we weten ook alles van elkaar, zij is echt mijn beste vriendin
Ja echt wel, die van 20j ligt me enorm nauw aan het hart en daar zou ik voor door het vuur gaan...Die van 18j heb ik een tijd uit het oog verloren mr is nu weer compleet terug en de ander, goh al véél waters samen doorzwommen, héél moeilijke periodes gehad en soms moeten we vechten voor onze vriendschap maar een leven zonder hun
Wel hoe die vriendschap dan maar vast
Zeker wat is een mens zonder
idd ne mens heeft dit nodig, allé ik toch wel, ik heb echt iemand nodig waar ik alles maar dan ook alles tegen kan vertellen
Echt hé, zo iemand dat verstaat zonder dat je wat moet zeggen, enkel en alleen door je blik
voila, wij verstaan elkaar
dat ik dringend eens zal moeten investeren in op maat gemaakte oordoppen.Kheb nog geen enkele gevonden in winkels die blijven zitten, of het geluid niet slechter maken.Mijn oren zijn weer aan het fluiten.
luigi :heb ook dat probleem enkel linker oor maar kan er 'snachts niet van slapen soms , helpt het bij jou die oordopjes ?Heb er vooral last van als er veel wind is ,
heb daar enkel last van na een lawaaierige avond (lees veel te luide muziek).Momenteel klink alles wat doffer maar morgen is da normaal terug beter.
Onkruid vergaat niet.
T'is duidelijk.. Eens het gezond verstand gaan vliegen is komt het niet meer terug