collapse

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

ZOOBIO.BE

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Wat heb jij beslist vandaag?  (gelezen 48953 keer)

Offline Jess2201

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb jij beslist vandaag?
« Reactie #720 Gepost op: augustus 30, 2017, 21:38:00 »
Nooit doe ik nog zoiets belangrijks met iemand anders. Het mag dan nog mijn beste vriendin zijn. Ik ben zo lastig.

Offline Ien

• verslaafde hondenvriend
  • *
« Reactie #721 Gepost op: augustus 30, 2017, 22:43:02 »
Niks, ik kan niet beslissen. Ik zou morgenvroeg om 8u moeten bellen maar ik kan het niet. Mijn ventje ook niet.  :muur:

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #722 Gepost op: september 09, 2017, 19:14:13 »
Dat Boogie aangelijnd moet blijven in huis nu, hij doet veel te wild met zijn poot, hup de zetel op, er weer af, er weer op, spelen. Neen, hij mag niet en moet rustig blijven. En nu blijft em wel liggen ze, zonder we veel moeite moeten doen, gewoon het gedacht dat hij vast ligt (al ligt de riem los naast hem vaak). De benchen liggen bij mijn ouders en schoonouders dusja.

Offline poeseline

• *
« Reactie #723 Gepost op: september 19, 2017, 10:22:47 »
Dat ik aan de eerst volgende die mij nog eens zweert dat ze mij iets gaan verkopen dat langer meegaat dan een bullepees een niet tevreden geld terug garantie ga vragen. Dit weekend op dogsurvival weer 2 nieuwe gedroogde dingen gekocht: het ene was sneller op dan een bullepees en het andere duurde exact even lang. Nochtans was dat toch echt wel harder hoor, ging sowieso ťcht langer meegaan.  :doh:

Offline NiQi

• *
  • When nothing goes right ... go left.
« Reactie #724 Gepost op: september 19, 2017, 16:31:08 »
Dat ik aan de eerst volgende die mij nog eens zweert dat ze mij iets gaan verkopen dat langer meegaat dan een bullepees een niet tevreden geld terug garantie ga vragen. Dit weekend op dogsurvival weer 2 nieuwe gedroogde dingen gekocht: het ene was sneller op dan een bullepees en het andere duurde exact even lang. Nochtans was dat toch echt wel harder hoor, ging sowieso ťcht langer meegaan.  :doh:
Waarom moet dat eigenlijk langer meegaan, komen daar dan geen bacteriŽn in als dat blijft liggen? :shifty:

Offline poeseline

• *
« Reactie #725 Gepost op: september 19, 2017, 18:19:44 »
Waarom moet dat eigenlijk langer meegaan, komen daar dan geen bacteriŽn in als dat blijft liggen? :shifty:
Als dat 10 minuten blijft liggen in plaats van de 5 minuten die hij doet over een bullepees betwijfel ik dat er iets de kans heeft om daar op te groeien  :vuistje:

Offline NiQi

• *
« Reactie #726 Gepost op: september 19, 2017, 20:00:34 »
Als dat 10 minuten blijft liggen in plaats van de 5 minuten die hij doet over een bullepees betwijfel ik dat er iets de kans heeft om daar op te groeien  :vuistje:
Nee dat gaat het inderdaad niet maken maar ik las ergens iets over 2 dagen of ben ik nu topics door elkaar aan het halen. :oops:

Offline poeseline

• *
« Reactie #727 Gepost op: september 19, 2017, 20:44:10 »
Nee dat gaat het inderdaad niet maken maar ik las ergens iets over 2 dagen of ben ik nu topics door elkaar aan het halen. :oops:
Je bent topics door elkaar aan het halen  :mrgreen: ik was degene die zich verbaasde over het feit dat er honden zijn die 2 dagen doen met een rawhide  :vuistje:

Offline NiQi

• *
« Reactie #728 Gepost op: september 23, 2017, 13:01:24 »
Je bent topics door elkaar aan het halen  :mrgreen: ik was degene die zich verbaasde over het feit dat er honden zijn die 2 dagen doen met een rawhide  :vuistje:
:doh: :mrgreen:

Offline Ien

• *
« Reactie #729 Gepost op: september 24, 2017, 01:44:08 »
Dat ik mensen eens ga behandelen zoals ze mij behandelen.  :hmpf:

Online Voica

• *
« Reactie #730 Gepost op: september 24, 2017, 08:27:07 »

Ik doe met je mee dan lol. Zowel Kishan als Kitai doen ook nooit lang met een bullepees of andere zo gezegde hardere zaken. Ik koop bullepezen van ongeveer 15cm , en die kosten voor stuk of 10 zo'n 16 euro...

Het enige wat hier iets of wat mee gaat is zo'n hertengewij, maar Kishan moet dat niet hebben en Kitai die knaagt er heel graag aan. Maar ik neem dat geregeld weg om het interessant te laten dus daarmee dat het ook wel zijn tijd meegaat.

Offline poeseline

• *
« Reactie #731 Gepost op: september 24, 2017, 11:38:25 »
Ik doe met je mee dan lol. Zowel Kishan als Kitai doen ook nooit lang met een bullepees of andere zo gezegde hardere zaken. Ik koop bullepezen van ongeveer 15cm , en die kosten voor stuk of 10 zo'n 16 euro...

Het enige wat hier iets of wat mee gaat is zo'n hertengewij, maar Kishan moet dat niet hebben en Kitai die knaagt er heel graag aan. Maar ik neem dat geregeld weg om het interessant te laten dus daarmee dat het ook wel zijn tijd meegaat.
Kophuid gaat even lang mee als bullepees (dezelfde lengte dan eh) en kost veel minder dus ik koop enkel nog kleine bullepezen. Maar ze hadden mij nu kamelenpens en en nog iets van nekspier aangesmeerd maar dat is dus sneller of even snel op als bullepees.

Online Voica

• *
« Reactie #732 Gepost op: september 24, 2017, 19:57:34 »
Kophuid gaat even lang mee als bullepees (dezelfde lengte dan eh) en kost veel minder dus ik koop enkel nog kleine bullepezen. Maar ze hadden mij nu kamelenpens en en nog iets van nekspier aangesmeerd maar dat is dus sneller of even snel op als bullepees.

Kophuid koop ik ook, we hebben altijd een hele resem aan soortgelijke dingen in huis...

Onlangs herten oor met haar op , meegenomen uit een winkel in Nederland en dat vonden ze duidelijk best lekker al zag je de volgende dag in hun ontlasting de 'haartjes' terug lol. Maar ging ook niet overdreven lang mee hoor...

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
« Reactie #733 Gepost op: oktober 29, 2017, 14:47:04 »
Lange avondtoer doen in het donker, kuisen en was draaien kost me te veel tijd vandaag. :shifty:

Ben nog lang niet klaar met was draaien  :roll:

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
« Reactie #734 Gepost op: november 08, 2017, 23:03:55 »
Om Pip niet aan een nieuw wedstrijdseizoen te laten beginnen.

Offline MThead

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #735 Gepost op: november 13, 2017, 21:44:56 »
Om weer een vegan periode in te lassen. Hopelijk komt er deze keer geen einde aan! :pray:

Hondenvrienden.be

« Reactie #735 Gepost op: november 13, 2017, 21:44:56 »
Dier algemeen

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal