collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat heb jij beslist vandaag?  (gelezen 36901 keer)

Offline EmKe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 287 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb jij beslist vandaag?
« Reactie #140 Gepost op: juli 28, 2013, 20:26:56 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Dat Zina weer KVV krijgt.
Was zonder gevallen en had haar uit gemakzucht wat blikvoeding meegebracht  :oops:
Verdict na 5 dagen: slappere stoelgang, stinkende scheten en stinkende anaalklieren

Het jammere is dat ze KVV heel vaak laat staan, blikvoeding vond ze fantastisch  :doh:

Offline TerriPoody

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #141 Gepost op: juli 28, 2013, 22:02:57 »
Om de doggies volledig over te laten schakelen op kvv, vroeger kregen ze al eens brokken ook (nu enkel nog op vakantie)
Om een geplande opleiding te annuleren, kan die tijd veel beter voor de doggies reserveren
Om ieder weekend zo leuk te proberen maken als dit weekend en de vorige en gewoon elke dag fun te maken
Om wat meer fruit en groenten te gaan eten en wat meer tijd te maken om te crossen
Om me alleen nog bezig te houden met de belangrijke dingen in het leven  :doggyrun:  :braaf:  :hond:  :luv:  :yes:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #142 Gepost op: juli 28, 2013, 22:03:51 »
Dat ik volgend weekend es naar Duitsland ga, ik heb het hier eens gehad!  :hmpf: :mrgreen:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #143 Gepost op: juli 29, 2013, 05:00:47 »
Fijn is anders... :( Hopelijk heb je nog andere mensen in je omgeving bij wie je terecht kon/kan zodat je toch je hart kan luchten en de nodige steun kan krijgen!

Thnx allemaal (niet enkel Lizzz) voor de steun!  :huggg:
En ja hoor, geen zorgen! Er is sowieso 1 (vrouwelijk) HV'tje bij wie ik dag en nacht terecht kan om men hart te luchten  :respect: Verder heb ik nooral mannelijke vrienden, en van hun krijg ik ook wel steun en ik weet verdomd goed dat die écht wel alleen maar het beste met mij voorhebben  :bow: Maar wat kunnen mannen dat soms toch op een harde manier laten overkomen!?!  :muur: :muur:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #144 Gepost op: juli 29, 2013, 07:27:33 »
En ja hoor, geen zorgen! Er is sowieso 1 (vrouwelijk) HV'tje bij wie ik dag en nacht terecht kan om men hart te luchten  :respect: Verder heb ik nooral mannelijke vrienden, en van hun krijg ik ook wel steun en ik weet verdomd goed dat die écht wel alleen maar het beste met mij voorhebben  :bow: Maar wat kunnen mannen dat soms toch op een harde manier laten overkomen!?!  :muur: :muur:

Ah, daar ben ik blij om! :) Geniet dan maar van je goeie vrienden ipv van die schijnvrienden. ;)

En tja, mannen he... Ze nemen vaak geen blad voor de mond. Dan willen ze 'ons' -de vrouwen- al helpen en dan is het 'nog niet goed'. ;) Nee ze, dat laatste is maar een grapje, maar we mogen ze ook niet teveel bestoefen he. ;)

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #145 Gepost op: juli 29, 2013, 08:31:51 »
het rustig aan te doen vandaag...

Offline loesje

• *
  • 3042 HV-Punten
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #146 Gepost op: juli 29, 2013, 11:51:08 »
Me te gaan omscholen. Verlof is ingepland. Oh boy  :mrgreen:

-- Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs.--

Offline Mehado

• *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #147 Gepost op: juli 29, 2013, 12:49:15 »
Me te gaan omscholen. Verlof is ingepland. Oh boy  :mrgreen:

en wat worden we?

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #148 Gepost op: juli 29, 2013, 21:38:07 »

Elk moment van de dag  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #149 Gepost op: augustus 07, 2013, 23:59:13 »
Dat Tupac een regenjasje nodig heeft. 't Beestje kan zijn temperatuur niet houden nu met de regen en wind. Tel daar dan nog bij dat de temperatuur ineens gezakt is en Tupac een hondje is met weinig 'vacht'... niet moeilijk dat hij zat te beven na de (korte) wandeling :?

Ook Bailey had het koud maar bij hem ging het snel over na dat hij droog gewreven was. Hij heeft natuurlijk wel wat meer vacht en een beetje vetreserves. Wat Tupac'ske dus niet heeft jammer genoeg.
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2013, 13:02:51 door Tinne1990 »

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #150 Gepost op: augustus 08, 2013, 08:15:21 »
Dat ik het me allemaal niet meer aantrek en er niet meer ga over piekeren, foert!  :hmpf:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #151 Gepost op: augustus 08, 2013, 09:37:52 »
morgen voormiddag congé te nemen en morgen namiddag sollicitatieverlof  :mrgreen:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #152 Gepost op: augustus 08, 2013, 23:01:37 »
knoop doorgehakt en hopelijk de juiste beslissing genomen ... dat gaan 2 of 3 helse weken worden maar soit 't is hopelijk met een mooi resultaat  :pray: :pray: :pray:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #153 Gepost op: augustus 08, 2013, 23:05:55 »
knoop doorgehakt en hopelijk de juiste beslissing genomen ... dat gaan 2 of 3 helse weken worden maar soit 't is hopelijk met een mooi resultaat  :pray: :pray: :pray:

mini-JJ geadopteerd?  :mrgreen: :vuistje:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #154 Gepost op: augustus 08, 2013, 23:07:06 »
mini-JJ geadopteerd?  :mrgreen: :vuistje:
:zot: :zot: Dat laat 'k aan u over  :baeh:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #155 Gepost op: augustus 08, 2013, 23:07:42 »
:zot: :zot: Dat laat 'k aan u over  :baeh:

dedju toch ...  :vuistje:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #156 Gepost op: augustus 09, 2013, 09:07:46 »
Dat Zina weer KVV krijgt.
Was zonder gevallen en had haar uit gemakzucht wat blikvoeding meegebracht  :oops:
Verdict na 5 dagen: slappere stoelgang, stinkende scheten en stinkende anaalklieren

Het jammere is dat ze KVV heel vaak laat staan, blikvoeding vond ze fantastisch  :doh:

is denk ik wat gelijk bij veel kinderen: het verschil tussen een volledige, kwalitatieve maaltijd... en fastfood.... als je aan -de meeste- kinderen en jongvolwassenen of zelfs nog veel volwassenen de twee voorschotelt zullen ze ook met veel smaak de fastfood opschrokken...

wij zijn gisterenavond bij Davy van Hondje Gezond geweest, voor een zeer informatieve uitleg over NRV, BARF en KVV... we staan al met één voet in de boot!
ik ben eigenlijk al overtuigd, enfin, zelfs vriendin, hebben een eerste tryout meegenomen en deze morgen was Maks heeeeeeel dankbaar en voor het eerst in màànden is hij weer uit zijn luie mand gekomen 'sochtends vroeg om met veel smaak zijn ontbijt op te eten.  :vuistje:

nu nog een deel van onze vriezer -die stampvol zit- leeg krijgen, minstens één schuif, en dan plaats ik onze eerste grote bestelling... eerst nog in worsten (met voor de tandjes een paar keer per week een kippennek bij) om binnen een paar maanden van gemixte worsten over te stappen op echte NRV... De Maks ziet me nu NOG liever!  :mrgreen:  :hond: :hond:
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2013, 09:09:58 door Maddock »

Offline sportinggirl

• *
  • 248 HV-Punten
« Reactie #157 Gepost op: augustus 09, 2013, 09:33:35 »
is denk ik wat gelijk bij veel kinderen: het verschil tussen een volledige, kwalitatieve maaltijd... en fastfood.... als je aan -de meeste- kinderen en jongvolwassenen of zelfs nog veel volwassenen de twee voorschotelt zullen ze ook met veel smaak de fastfood opschrokken...

wij zijn gisterenavond bij Davy van Hondje Gezond geweest, voor een zeer informatieve uitleg over NRV, BARF en KVV... we staan al met één voet in de boot!
ik ben eigenlijk al overtuigd, enfin, zelfs vriendin, hebben een eerste tryout meegenomen en deze morgen was Maks heeeeeeel dankbaar en voor het eerst in màànden is hij weer uit zijn luie mand gekomen 'sochtends vroeg om met veel smaak zijn ontbijt op te eten.  :vuistje:

:thumbs:
nu nog een deel van onze vriezer -die stampvol zit- leeg krijgen, minstens één schuif, en dan plaats ik onze eerste grote bestelling... eerst nog in worsten (met voor de tandjes een paar keer per week een kippennek bij) om binnen een paar maanden van gemixte worsten over te stappen op echte NRV... De Maks ziet me nu NOG liever!  :mrgreen:  :hond: :hond:

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #158 Gepost op: augustus 09, 2013, 12:22:36 »

zo'n kippennekje zal bij Maks binnen de halve minuut hap-slik-weg zijn denk ik  :mrgreen: eendennekjes of kalkoennekken zijn harder  :wink: mijn chihuahua's doen over een kippennek zo'n 2 minuten

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #159 Gepost op: augustus 09, 2013, 14:27:00 »
Dat ik te lui ben om vandaag ook nog de ramen te doen. :/

De hoes van Liza haar zetel is al gewassen, dekbed staat op, auto is vanbinnen gekuist en leeggehaald, binnen is het opgeruimd en de badkamer en wc zijn al proper... Dat lijkt me genoeg 'zwaar' werk voor vandaag. Haha! ;)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal