collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat heb jij beslist vandaag?  (gelezen 37095 keer)

Offline TerriPoody

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 979 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Lives with, for & thanks to dogs
Re: Wat heb jij beslist vandaag?
« Reactie #120 Gepost op: juli 27, 2013, 23:46:28 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
100% mee eens. Ik heb daarstraks moeite moeten doen om mij in te houden, toen iemand het maar 'normaal' vond dat haar dochter joelend achter mijn honden liep. Want het was 'maar' om te spelen. Ik kon er in elk geval niet mee lachen aangezien Tupac en Bailey allebei bang zijn van kinderen. Ik heb er veel tijd in gestoken om dat af te zwakken. Daarnaast weet ik heel goed dat ze allebei in staat zijn om te bijten als ze zich in het nauw gedreven voelen. Grrrr :bla:

Je hebt gelijk dat je op tijd verwittigt dan, zouden ze ten eerste moeten respecteren en ten tweede zouden ze hun kinderen moeten leren dat ze niet zomaar achter een vreemde hond moeten aanzitten. Het wil niet zeggen omdat ze klein zijn dat het speelgoedjes zijn. Gelukkig weten veel kinderen dat ook tegenwoordig. Maar je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk...

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #121 Gepost op: juli 27, 2013, 23:51:18 »
Gelukkig zijn er kinderen die wel op een deftige manier met honden kunnen omgaan  :yes: Ik complimenteer ze altijd als ze mooi komen vragen of ze de hondjes mogen aaien. Vind ik gewoon super!

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #122 Gepost op: juli 27, 2013, 23:52:15 »
Gelukkig zijn er kinderen die wel op een deftige manier met honden kunnen omgaan  :yes: Ik complimenteer ze altijd als ze mooi komen vragen of ze de hondjes mogen aaien. Vind ik gewoon super!

:yes:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #123 Gepost op: juli 27, 2013, 23:53:08 »
nog een privilege minder voor Aivic...  :wave:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline josiane

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 864 HV-Punten
« Reactie #124 Gepost op: juli 27, 2013, 23:53:27 »
100% mee eens. Ik heb daarstraks moeite moeten doen om mij in te houden, toen iemand het maar 'normaal' vond dat haar dochter joelend achter mijn honden liep. Want het was 'maar' om te spelen. Ik kon er in elk geval niet mee lachen aangezien Tupac en Bailey allebei bang zijn van kinderen. Ik heb er veel tijd in gestoken om dat af te zwakken. Daarnaast weet ik heel goed dat ze allebei in staat zijn om te bijten als ze zich in het nauw gedreven voelen. Grrrr :bla:
Dan zegt ge gewoon "hij bijt", en dan is de lol er gauw af.

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #125 Gepost op: juli 27, 2013, 23:55:22 »
nog een privilege minder voor Aivic...  :wave:
wat heeft hij uitgestoken?

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #126 Gepost op: juli 27, 2013, 23:58:17 »
wat heeft hij uitgestoken?

nu het met Milor begint te stabiliseren zoekt hij een nieuw slachtoffer. daarnet waren dat Libis en Dakota... nice try, maar het zal niet pakken Aivic  :baeh:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #127 Gepost op: juli 28, 2013, 00:01:40 »
Dan zegt ge gewoon "hij bijt", en dan is de lol er gauw af.

Dat heb ik gezegd maar het haalde niets uit  :muur: Madam bleef maar verontwaardigd herhalen dat ik niet 'zo mocht doen tegen haar kind' omdat het 'om te spelen was'. Dat kan goed zijn, maar wie zegt dat elke hond wil spelen?  :weetniet:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #128 Gepost op: juli 28, 2013, 00:05:30 »
Dat heb ik gezegd maar het haalde niets uit  :muur: Madam bleef maar verontwaardigd herhalen dat ik niet 'zo mocht doen tegen haar kind' omdat het 'om te spelen was'. Dat kan goed zijn, maar wie zegt dat elke hond wil spelen?  :weetniet:

Hopelijk gaat het kind nooit moeten boeten voor de 'domheid' van haar moeder.  :doh:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #129 Gepost op: juli 28, 2013, 00:06:08 »

laat zo'n mensen eens foto's zien van kinderen die gebeten werden. kinderen die ook wilden 'spelen' met een hond. mss dat het dan wat duidelijker voor hen wordt.

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #130 Gepost op: juli 28, 2013, 00:07:40 »

laat zo'n mensen eens foto's zien van kinderen die gebeten werden. kinderen die ook wilden 'spelen' met een hond. mss dat het dan wat duidelijker voor hen wordt.

ik zal er eentje in mijn portefeuille steken  :boos:

Hopelijk gaat het kind nooit moeten boeten voor de 'domheid' van haar moeder.  :doh:

dat hoop ik ook  :? vroeg of laat komt ze toch eens de verkeerde hond tegen denk ik zo

Offline josiane

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 864 HV-Punten
« Reactie #131 Gepost op: juli 28, 2013, 00:11:23 »
Maar allee, wa voor een moeder is da? Ik heb mijn kinderen geleerd om het eerst te vragen, en kleintjes hou je bij je. Die van ons zou niks doen, maar springt ze wel om. En ik zeg het ook altijd. Hier in de buurt weten ze het wel al: "hij bijt niet, maar is wel nog wild", juist ja.
Sommigen zoeken het toch wel zelf. En dan moet gij maar zien dat uwe hond niks doet.

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #132 Gepost op: juli 28, 2013, 00:14:48 »
Maar allee, wa voor een moeder is da? Ik heb mijn kinderen geleerd om het eerst te vragen, en kleintjes hou je bij je. Die van ons zou niks doen, maar springt ze wel om. En ik zeg het ook altijd. Hier in de buurt weten ze het wel al: "hij bijt niet, maar is wel nog wild", juist ja.
Sommigen zoeken het toch wel zelf. En dan moet gij maar zien dat uwe hond niks doet.

Voilà en daar erger ik mij dus aan  :bla:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #133 Gepost op: juli 28, 2013, 09:41:27 »
Dat hoe moeilijk sommige dingen ook zijn, ik niet meer de makkelijke weg kies en wegloop maar dat ik ervoor ga en vecht als ze het waard lijken!  :yes:

You go Loekie :thumbs:

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #134 Gepost op: juli 28, 2013, 12:37:39 »
You go Loekie :thumbs:

i'm going  :lol: :lol: :lol:  t word tijd om volwassen te worden en ook de moeilijke dingen in het leven te aanvaarden ipv weg lopen ervan  :mrgreen:

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #135 Gepost op: juli 28, 2013, 12:45:45 »
Een punt te zetten achter een zogezegde 'vriendschap'  :silenced:

Dag en nacht voor haar klaargestaan de afgelopen maanden, létterlijk! Uuuuuuren aan telefoon zitten luisteren naar haar gehuil!! Nachtenlang bij haar gebleven om er op te letten dat ze geen ongelukken zou begaan!

En nu IK vandaag voor ne keer serieus door het lint dreig te gaan en aan de muren op loop --> NIKSKOMMANUL!! Rommelmarkten afschuimen met hare criminele vent (zodat ze hem in het oog kan houden), terwijl die haar besteelt, beliegt en bedriegt is belangrijker!  :silenced: (terwijl ik indertijd wél regelmatig serieus ambras riskeerde in mijn relatie om er voor háár te zijn!!!  :silenced:)

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #136 Gepost op: juli 28, 2013, 12:56:37 »

Dag en nacht voor haar klaargestaan de afgelopen maanden, létterlijk! Uuuuuuren aan telefoon zitten luisteren naar haar gehuil!! Nachtenlang bij haar gebleven om er op te letten dat ze geen ongelukken zou begaan!

En nu IK vandaag voor ne keer serieus door het lint dreig te gaan en aan de muren op loop --> NIKSKOMMANUL!! Rommelmarkten afschuimen met hare criminele vent (zodat ze hem in het oog kan houden), terwijl die haar besteelt, beliegt en bedriegt is belangrijker!  :silenced: (terwijl ik indertijd wél regelmatig serieus ambras riskeerde in mijn relatie om er voor háár te zijn!!!  :silenced:)

:huggg:

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #137 Gepost op: juli 28, 2013, 17:06:42 »

Zo'n mensen zijn je vriendschap niet waard. Je zou dan toch ook denken dat ze je dankbaar zijn voor alles wat je gedaan hebt. :s

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #138 Gepost op: juli 28, 2013, 17:55:15 »
Zo'n mensen zijn je vriendschap niet waard. Je zou dan toch ook denken dat ze je dankbaar zijn voor alles wat je gedaan hebt. :s

Nee idd, nu is het echt genoeg geweest.. Ze heeft me al vaak teleurgesteld de laatste tijd, maar ik heb het haar nooit kwalijk genomen omdat ik weet dat ze het zelf ook moeilijk heeft.. En ik laat al niet snel aan de mensen rondom me weten dat het me écht niet gaat, maar nu heb ik het eerlijk gezegd opzettelijk extra benadrukt om te kijken of ze gewoon al maar eventjes zou lángskomen (ze moest hier sowieso passeren)  Maar niks.....  :?

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
« Reactie #139 Gepost op: juli 28, 2013, 18:51:38 »
Nee idd, nu is het echt genoeg geweest.. Ze heeft me al vaak teleurgesteld de laatste tijd, maar ik heb het haar nooit kwalijk genomen omdat ik weet dat ze het zelf ook moeilijk heeft.. En ik laat al niet snel aan de mensen rondom me weten dat het me écht niet gaat, maar nu heb ik het eerlijk gezegd opzettelijk extra benadrukt om te kijken of ze gewoon al maar eventjes zou lángskomen (ze moest hier sowieso passeren)  Maar niks.....  :?

Fijn is anders... :( Hopelijk heb je nog andere mensen in je omgeving bij wie je terecht kon/kan zodat je toch je hart kan luchten en de nodige steun kan krijgen!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal