collapse

Auteur Topic: vliegenhor deur  (gelezen 683 keer)

Offline ands

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
vliegenhor deur
« Gepost op: april 25, 2019, 08:53:09 »
Wat gebruiken jullie als vliegenhor voor een deur?  Momenteel zoiets  hangen dat met magneten meer toegaat, maar geeft problemen als de katten en honden naar buiten willen.  Met als gevolg dat de zijkanten nu scheef trekken en het daar ogendeur is voor de vliegen.  Als de deur dicht is dan worden ze opzij gehangen zodat de hondenklapdeur vrij is.

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
Re: vliegenhor deur
« Reactie #1 Gepost op: april 25, 2019, 10:02:29 »
Ik heb echt een deur, een licht houten kader met de horgaas in, sluit met een stevig magneet, de onderkant is een licht aluminium plaat daar waar de honden tegen duwen om naar buiten te rennen.

Offline ands

• *
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2019, 11:22:08 »
Ik heb echt een deur, een licht houten kader met de horgaas in, sluit met een stevig magneet, de onderkant is een licht aluminium plaat daar waar de honden tegen duwen om naar buiten te rennen.
  Heb je daar een foto van?

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #3 Gepost op: april 25, 2019, 12:01:22 »
Kan er wel een trekken, maar kan mijn Smartphone  niet aan mijn PC koppelen, krijg steeds foutmelding. Lijkt heel erg op deze https://bestsale.be/index.php?route=product/product&product_id=116241&gclid=CjwKCAjwtYXmBRAOEiwAYsyl3Meua6NwojQwaPHx5cXZBQZ1mDB263F9p6w4YjcAp-7tvy9t3vVmDRoCMKEQAvD_BwE

niet zo duidelijk met weerspiegeling

is van binnenuit getrokken

Offline Ilse23

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #4 Gepost op: april 25, 2019, 12:32:58 »
Als ik mij niet vergis, dan bestaat een hordeur met een hondenluik ook...

Online tara

• *
« Reactie #5 Gepost op: april 25, 2019, 12:59:20 »
Wij hebben een hordeur,met het onderste stuk in metaal, daarin een hondenluik, dat is prima.

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #6 Gepost op: april 25, 2019, 13:23:41 »
Hier hebben we alleen vliegenhordeuren die door de fabrikant van de ramen en deuren gemaakt zijn. De deur met het honden luik heeft geen vliegenhor. Maar heb ook niet het idee dat er veel vliegen binnenkomen via het luik...

In het verleden verschillende soorten flidders, kralen, "borstels" of lamellen met magneten gehad. Maar echt efficient was het toch niet en de nadelen groter dan de voordelen. Vandaar de keuze om echte "deuren" te bestellen.

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #7 Gepost op: april 25, 2019, 13:57:12 »
Vanaf volgende dinsdag te koop in de Lidl, kijk maar in de folder

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #8 Gepost op: april 26, 2019, 11:22:45 »
Hoe moet je zo een hordeur bevestigen, gaat dat makkelijk? Moet ik dan gaan boren?

Ik denk dat ik ook maar eens voor een deur ga, heb zo iets goedkoop van de blokker hangen, ook met magneten, voorlopig houdt dat wel, maar had graag iets deftigs dat blijft!

Offline Irisvdb

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #9 Gepost op: april 26, 2019, 15:56:33 »
Ik ga hier ook even volgen want wij hebben al enkele keren zo van die dingen met magneten gehad, maar die zijn altijd binnen de kortste keren kapot...
Wij hadden er voor ook zo een hordeur met een houten plaat vanonder en de honden krijgen die prima open, het probleem is dat ze deur niet terug toe doen achter hun...

Offline ands

• *
« Reactie #10 Gepost op: april 26, 2019, 17:38:11 »
Probleem is waar laat ik die tweede deur (hordeur) als de deur dicht moet?  Zit in de deur ook nog een ruit in die naar binnen open kan. 

Mij man wil dit.  Maar is nogal prijselijk. https://horren.com/horlamellen/horlamellen-professioneel?fbclid=IwAR1rIggYZ0ZsLoEZ-JzWqWsvbi9GDbfB-bTb1G-bDLHKVm0sKTc383Vm_NQ

Hebben een goedkopere versie gehad, maar dat handen we dan op zij als deur dicht was en zat als eens tussen de venster als we die dicht deden.  Ook loste verzwarende elementen onderaan na een tijd gebruik.

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #11 Gepost op: april 26, 2019, 18:59:21 »
Hoe moet je zo een hordeur bevestigen, gaat dat makkelijk? Moet ik dan gaan boren?

Ik denk dat ik ook maar eens voor een deur ga, heb zo iets goedkoop van de blokker hangen, ook met magneten, voorlopig houdt dat wel, maar had graag iets deftigs dat blijft!

Zo'n hordeur hangt aan scharnieren die je idd in de deurstijl moet vasthangen (vijzen). Er is normaal gezien genoeg plaats in zo'n stijl om zowel de hordeur als de gewone deur te hebben, ik kan dus gewoon mijn deur dicht doen ook als de hordeur dicht is. 

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal