collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Verdikken  (gelezen 17264 keer)

Offline myriam.e

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3728 HV-Punten
Re: Verdikken
« Reactie #100 Gepost op: oktober 05, 2013, 14:43:31 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
De teller op de weegschaal staat op 50kg!  :dance:
Spijtig gaat dat er weer af na de bevalling  :muur:
Dit gewicht zou eigenlijk ideaal zijn voor mij.. maar dan wel wat verspreid over mijn lichaam,en niet aan mijn buik alleen  :vuistje:

50 kg is eigenlijk ook een droom van mij , 'tzal daar wel bij blijven ,maar geniet ervan Tashatje :huggg:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #101 Gepost op: oktober 05, 2013, 14:45:05 »
De kilo's zullen er hier terug gaan afvliegen vrees ik. Eergisteren is m'n schoonmoeder gevallen en heeft ze haar voet en enkel gebroken. Aangezien wij vlak achter haar wonen (onze tuinen grenzen aan elkaar) komt al het werk op mij terecht. Dus voor de komende 8 weken mag ik voor twee personen extra koken, wassen, strijken. En heb ik een tweede huis om te onderhouden. Aangezien het haar niet lukt om met krukken te lopen zit ze in een rolstoel. Maar naar de WC is een trapje, dus mag ik nog enkele keren per dag naar ginder om schoonmoeder op de pot te gaan zetten. Ik weeg er 50 en zij 85. Straks bij kennissen een looprekje gaan halen. Hopelijk lukt het haar om daarmee te lopen, want mijn rug houdt dat geen twee maand vol.

Linda G. je hebt het moeilijk nu , ik bewonder je inzet echt maar vergeet aub niet aan jezelf te denken  :huggg:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #102 Gepost op: oktober 05, 2013, 14:47:04 »
Hoi iedereen , kom eens wat zagen als dat mag :oops:

Weeral 3 kg minder, 2 weken geleden buikgriep gehad en ja hoor weg zijn die kilo's pfff

Hoe gaat het met jullie ?

Offline Linda G.

• *
  • 3 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: oktober 05, 2013, 16:51:56 »
De weegschaal toont 52 kg. Super dus.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #104 Gepost op: oktober 05, 2013, 17:59:02 »
De weegschaal toont 52 kg. Super dus.

:thumbs:

Offline Linda G.

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: oktober 11, 2013, 10:46:28 »
En we zijn terug aan het verminderen. Deze morgend nog 50,8 kg. Nog steeds boven de vijftig, dus voor mij nog altijd goed. Maar bijna 2 kg. kwijt op drie weken tijd. Verdorie, ik had ze zo graag gehouden die kilootjes. :zucht:

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #106 Gepost op: oktober 11, 2013, 11:59:30 »
Ik vind het ook heel vervelend het idee dat ik nu eindelijk eens terug 50kg weeg,maar dat ik dat in februari bij de bevalling ga kwijt spelen..
Binnenkort moet ik de suikertest doen,en ik weet dat die positief zal zijn,dat was bij mijn bolle buik van Matthias ook het geval,en 9 van de 10 zal ik dus bij dat suikerdieet (natuurlijk samen met een dietiste) alweer veel kilo's verliezen,en na de bevalling dus weer extreem ondergewicht hebben.  :?

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #107 Gepost op: oktober 11, 2013, 13:32:59 »
Linda G ook niet leuk voor je meid, maar heel begrijpelijk, je hebt zo veel rond je horen tegenwoordig

Ik bewonder je inzet  :thumbs:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #108 Gepost op: oktober 11, 2013, 13:35:17 »
Ik vind het ook heel vervelend het idee dat ik nu eindelijk eens terug 50kg weeg,maar dat ik dat in februari bij de bevalling ga kwijt spelen..
Binnenkort moet ik de suikertest doen,en ik weet dat die positief zal zijn,dat was bij mijn bolle buik van Matthias ook het geval,en 9 van de 10 zal ik dus bij dat suikerdieet (natuurlijk samen met een dietiste) alweer veel kilo's verliezen,en na de bevalling dus weer extreem ondergewicht hebben.  :?

Tashatje ook niet echt leuk vooruitzicht , bedoel ondergewicht .. :huggg:

Ik ben een leek op gebied van baby's en dus al zeker zwangerschap maar komt dat dan telkens voor als je zwanger bent Tashatje ?

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #109 Gepost op: oktober 11, 2013, 13:38:42 »
Tashatje ook niet echt leuk vooruitzicht , bedoel ondergewicht .. :huggg:

Ik ben een leek op gebied van baby's en dus al zeker zwangerschap maar komt dat dan telkens voor als je zwanger bent Tashatje ?

Ja,de dietiste en de gyn hadden me al gewaarschuwd dat als je het bij de ene zwangerschap hebt,het ook bij de andere zal hebben in de toekomst,dus ik bereid mij stilletjesaan al voor op de suikertest binnenkort.. ik let nu al heel veel op mijn suiker,maar tja,het vermijden gaat natuurlijk niet als je de aanleg er voor hebt.
Mensen schrikken daarvan dat ik dat heb,omdat ze dat sneller verwachten bij iemand met overgewicht,dan bij iemand met ondergewicht.  :weetniet:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: oktober 11, 2013, 13:56:55 »
Ja,de dietiste en de gyn hadden me al gewaarschuwd dat als je het bij de ene zwangerschap hebt,het ook bij de andere zal hebben in de toekomst,dus ik bereid mij stilletjesaan al voor op de suikertest binnenkort.. ik let nu al heel veel op mijn suiker,maar tja,het vermijden gaat natuurlijk niet als je de aanleg er voor hebt.
Mensen schrikken daarvan dat ik dat heb,omdat ze dat sneller verwachten bij iemand met overgewicht,dan bij iemand met ondergewicht.  :weetniet:

ach dat wist ik niet meid..
Wat je zegt, mensen weten dat niet, een vriendin van mij haar man heeft dat al jaren en die is heel slank , hij is wel goed geholpen hoor
Maar vind het sneu voor je  :huggg:

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #111 Gepost op: oktober 20, 2013, 11:41:44 »
Jahoe.. !!!  +6 kg op de weegschaal!
We zitten nu op 51kg  :dance:
Ik denk dat ik één van de weinige ben die blij is met zwangerschapskilo's  :vuistje:
Ik ben nu evenveel aangekomen als toen ik bij Matthias ben ingeleid op 36w ,ben nu nog maar 23 weken,dus hopelijk komen er nog véééél kilo's bij,en blijft er wat hangen na de bevalling  :pray:
Ik hoop echt dat mijn gewicht na de zwangerschapskilo's minstens 50kg is!

Offline -Dorien-

• hondenvriend pro
  • *
  • 260 HV-Punten
    • Doggies & Daffodils
« Reactie #112 Gepost op: oktober 20, 2013, 12:22:58 »
Ik kom ook eens piepen in dit topic. Ik ben dus ook al heel mijn leven heel mager geweest. Ik zit al jaren rond de 47 kilo (ik ben 1m63 groot), rond de feestdagen tik ik soms net de 49 kilo aan maar de 50 kilo heb ik nog nooit op de weegschaal zien verschijnen  :? Mijn streefgewicht is 55 kilo maar ik denk niet dat ik daar snel zal geraken. Mijn mama heeft altijd hetzelf probleem gehad als ik, zij woog jarenlang 45 kilo (ze is wel iets kleiner dan ik) maar vanaf het moment dat ze 40 werd, is ze wel stilaan bijgekomen, ik denk dat ze nu ook rond de 50 - 55 kilo zit dus er is misschien nog hoop voor mij. Ik probeer wel om regelmatig te eten: ontbijt, tienuurtje, lunch, vieruurtje, avondeten en snacks voor tv  (:mrgreen:) Maar ik kom helemaal niets bij. Volgens de meeste mensen moet ik blij zijn dat ik zo slank ben maar ik ben het daar toch niet mee eens, niet dat het mijn leven beheerst maar wat kilo's extra zouden toch geen kwaad kunnen. Al was het maar om met de 5 honden tegelijk te kunnen gaan wandelen en wat meer tegengewicht in de schaal te werpen  :mrgreen:

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #113 Gepost op: oktober 20, 2013, 12:53:02 »
Ik kom ook eens piepen in dit topic. Ik ben dus ook al heel mijn leven heel mager geweest. Ik zit al jaren rond de 47 kilo (ik ben 1m63 groot), rond de feestdagen tik ik soms net de 49 kilo aan maar de 50 kilo heb ik nog nooit op de weegschaal zien verschijnen  :? Mijn streefgewicht is 55 kilo maar ik denk niet dat ik daar snel zal geraken. Mijn mama heeft altijd hetzelf probleem gehad als ik, zij woog jarenlang 45 kilo (ze is wel iets kleiner dan ik) maar vanaf het moment dat ze 40 werd, is ze wel stilaan bijgekomen, ik denk dat ze nu ook rond de 50 - 55 kilo zit dus er is misschien nog hoop voor mij. Ik probeer wel om regelmatig te eten: ontbijt, tienuurtje, lunch, vieruurtje, avondeten en snacks voor tv  (:mrgreen:) Maar ik kom helemaal niets bij. Volgens de meeste mensen moet ik blij zijn dat ik zo slank ben maar ik ben het daar toch niet mee eens, niet dat het mijn leven beheerst maar wat kilo's extra zouden toch geen kwaad kunnen. Al was het maar om met de 5 honden tegelijk te kunnen gaan wandelen en wat meer tegengewicht in de schaal te werpen  :mrgreen:

Het is gewoon een feit dat mensen die zelf niet weten hoe het is om ondergewicht te hebben zeggen 'je moest blij zijn' .. nee,dat is echt niet leuk.
Je hebt minder weerstand,kracht,energie,.. en dan heb ik het nog niet over mentaal slecht in je vel zitten omdat zo mager zijn ook niet mooi is.
die enkele kilo's extra maken het echt wel om beter in je vel te zitten!

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #114 Gepost op: oktober 24, 2013, 18:38:15 »

Dorien idd. mogelijk kom je wel wat bij met de jaren , al heb ik er zelf nog niet veel van ondervonden  :mrgreen:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #115 Gepost op: oktober 24, 2013, 18:45:28 »
Jahoe.. !!!  +6 kg op de weegschaal!
We zitten nu op 51kg  :dance:
Ik denk dat ik één van de weinige ben die blij is met zwangerschapskilo's  :vuistje:
Ik ben nu evenveel aangekomen als toen ik bij Matthias ben ingeleid op 36w ,ben nu nog maar 23 weken,dus hopelijk komen er nog véééél kilo's bij,en blijft er wat hangen na de bevalling  :pray:
Ik hoop echt dat mijn gewicht na de zwangerschapskilo's minstens 50kg is!

:thumbs:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #116 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:21:42 »
dames, in de albert heijn of de c1000 zou je in het vriesvak "bouwsteentjes" moeten vinden, die zouden helpen bij mensen die wensen aan te komen.

Offline TASHAtje

• *
  • 4 HV-Punten
« Reactie #117 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:25:11 »
dames, in de albert heijn of de c1000 zou je in het vriesvak "bouwsteentjes" moeten vinden, die zouden helpen bij mensen die wensen aan te komen.

En wat is dat juist?  :shifty:
Dan vraag ik eens aan mijn zus,ze woont vlakbij een Albert Heijn.. (een c1000 ken ik niet  :fuu: )

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #118 Gepost op: oktober 25, 2013, 12:57:21 »
En wat is dat juist?  :shifty:
Dan vraag ik eens aan mijn zus,ze woont vlakbij een Albert Heijn.. (een c1000 ken ik niet  :fuu: )

c1000 hebben we hier niet , maar interessant mss.eens kijken bij AH , thank you Epona :huggg:

Offline Linda G.

• *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #119 Gepost op: oktober 25, 2013, 21:47:29 »
Ik heb die bouwsteentjes eens opgezocht. Ziet er best lekker uit, zeker die met chocolade. Volgende week ga ik eens naar de AH om er te halen. Ik laat jullie weten wat ik er van vind.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal