collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Uzelf veilig voelen op straat met een hond  (gelezen 4825 keer)

Offline venijntje13

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1221 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Uzelf veilig voelen op straat met een hond
« Reactie #100 Gepost op: november 25, 2010, 22:04:37 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik voel me zeker veiliger met de honden erbij en er steken inderdaad een heleboel mensen over, maar ik kan ze moeilijk overal mee naartoe sleuren he.
Sowieso heb ik eigenlijk niet snel schrik. Zo van die jongens/mannen die u achterna lopen voor u nummer, dat is niet leuk nee, maar angstaanjagend vind ik dat nu niet.
Ik ben trouwens al meer lastig gevallen door johnen dan door allochtonen.

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #101 Gepost op: november 25, 2010, 22:15:51 »
ik voel me veiliger met een hond.
In trouwe vast

Online Artan

• *
  • 667 HV-Punten
« Reactie #102 Gepost op: november 26, 2010, 01:03:25 »
Ik ben gewoon een mietje op dat vlak  :rolf:
Dat steek ik echt niet onder stoelen of banken  :lol: Echt een pantoffelheld  :mrgreen:
Zelfs met mijn 2 tamelijk imposante, donkere reuen  :lol: Brego wel tja.. Die is niet echt angstaanjagend met dat huppelen altijd :rofl:
Alhoewel Brego volgens mij wel eens als eerste zou kunnen bijten.. Hij is nogal achterdochtig.

Mij vind je in't donker dus zeker niet terug in een donker straatje/grote stad helemaal alleen.

Als tiener met een vriendin eens vastgezeten in Brussel centraal (laatste trein en bus gemist ) en we hebben toen redelijk wat meegemaakt (Allemaal allochtonen btw die ons kwamen lastig vallen.. en dan vooral marrokanen of turken of toch iets van diene coté) ze hebben ons achterna gezeten, zitten rondduwen in een groepje, ze duwden de blokjes hasj zo in onze mond bijna.. ze werden plots erg aantastelijk en dan zijn twee jongens van afrikaanse afkomst ons komen "redden" en die zijn bij ons gebleven tot mijn moeder ons kwam ophalen  :thumbs:
Sindsdien toch wel een redelijke schrik gepakt van "dat volk" en al zeker in grote steden.. ik moet minstens 2x per jaar naar brussel voor een transitplaat en neem nu altijd een van de honden mee..
Laatste keer had ik brego meegenomen en die was duidelijk niet eng genoeg gezien ik weer ben lastig gevallen (door weer allochtonen en weer marokanen of iets in dat genre) ze probeerden brego van me weg te lokken en maakten hem belachelijk en lachten hem uit met zijn voorpoten en ze begonnen ook nog eens mensensnoep naar hem toe te gooien. gelukkig werkt ons mama haar vriend als agent in brussel, even telefoontje gepleegd en 10min later kwam hij aangereden met de motor  :mrgreen: zalig die onozelaars hun gezicht toen hij afstapte en mij een knuffel kwam geven :rofl:

Neen..Ik was nooit racistisch ingesteld. Heb het altijd al een vies en wreed woord gevonden. Maar keer op keer werd ik met de neus op de feiten gedrukt. Geen respect voor niemand hebben die monsters. Ik vind het een regelrechte Pest hier in dit land! Ik ben snel beginnen uitgaan, al van een jaar of 14 denk ik. En ik meen het echt dat ik nog NOOIT ben lastig gevallen door blanke jongeren/gasten.. In al die tijd en jaren dat ik snachts door leuven liep en vaak dan nog tipsy ook in mijn "wilde" jaren  :lol: Het zijn altijd al gasten van andere afkomst geweest die mij of vriendinnen kwamen lastig vallen..

Offline mama

• hondenvriend pro
  • *
  • 250 HV-Punten
« Reactie #103 Gepost op: november 26, 2010, 14:35:42 »
Als het donker is, ga ik in mijn gemeente niet meer op straat zonder Hindra.

Maar echt veilig (zoals bij onze vroegere honden) voel ik mij nog niet bij Hindra, aangezien haar verleden af en toe nog eens de kop opsteekt.

Maar ik moet zeggen dat ze qua grootte toch al serieus afschrikt.

Offline Don Tibolo

• hondenvriend pro
  • *
  • 1208 HV-Punten
  • There's no love like animal-love
    • DogFun
« Reactie #104 Gepost op: november 26, 2010, 17:38:45 »
Ik voel me ook wel veel veiliger op straat als ik mijn woefen bij heb hoor.. In Kortrijk lopen heel veel allochtonen, niks op tegen, maar ik heb nog nooit een belg gehad die het gesprek opende met ´Ben jij getrouwd´.

Willow is sowieso wat blafferig en als ik ergens voor inhoud, dan begint hij meestal spontaan te blaffen omdat het naar zijn gedacht niet snel genoeg gaat.

Het opspringen om te begroeten is iets wat ik wil afleren, maar dat is wel iets waar allochtonen echt voor schrikken, als een grote hond naar hen toeloopt  :yes:

Offline Sarah B

• *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: november 26, 2010, 17:41:17 »
Het opspringen om te begroeten is iets wat ik wil afleren, maar dat is wel iets waar allochtonen echt voor schrikken, als een grote hond naar hen toeloopt  :yes:
Dan zit ik goed met Kizzy  :rolf: :shifty:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal