collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Thuis (televisieserie)  (gelezen 40379 keer)

Offline sepke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 722 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thuis (televisieserie)
« Reactie #40 Gepost op: juni 01, 2013, 10:17:44 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
 :rolf:

Nee, ik heb genoeg andere series die maar wekelijks zijn die ik moet opnemen omdat ik amper tijd heb. Heb dus heel veel dexter en bones staan om te zien bv. (en binnenkort begint true blood weer)

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #41 Gepost op: juni 01, 2013, 10:20:09 »
:rolf:

Nee, ik heb genoeg andere series die maar wekelijks zijn die ik moet opnemen omdat ik amper tijd heb. Heb dus heel veel dexter en bones staan om te zien bv. (en binnenkort begint true blood weer)
Oh maar't voordeel van Thuis is wel dat ge afleveringen moogt missen hoor, als ge chance hebt dan merk je daar helemaal niets van  :vuistje:

Offline Tollertje

• *
  • 4074 HV-Punten
« Reactie #42 Gepost op: juni 01, 2013, 10:32:34 »
Joris had op het forum van Anderlecht al de samenvatting gelezen van die laatste aflevering in avant-premiere, dus ik heb ni meer gekeken  :vuistje: STaat wel op de digicorder, dus mss vanavond als ik echt ni weet wa kijken  :vuistje:

Je bent pas rijk, als je iets bezit wat niet te koop is.

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #43 Gepost op: juni 01, 2013, 10:42:26 »
Ik ben nog een 'groentje' ik volg Thuis nog maar anderhalf jaar.

Ik ben het beginnen volgen door m'n (toen nieuwe) vriend. Een stoere anarchist. Die blijkbaar heel graag keek naar Thuis  :vuistje: en ja, nu ben ik ook verkocht  :lol:
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
  • 188 HV-Punten
« Reactie #44 Gepost op: juni 01, 2013, 10:56:17 »
Ik denk niet dat Luc dood is en wie het gedaan heeft blijft gokken, ik denk niet Tibo, Bram, dat betwijfel ik, ik zou eerder neigen naar Frank en Eddy, maar dat zal het ook wel niet zijn. Maar deze kwestie vind ik niet het spannends cliffhanger maar wel de vraag wat er nu gaat gebeuren tussen Femke en Tim en wat als Peter verneemt dat hij papa gaat worden?.... (want hij gaat dat wel vernemen, dat kan niet anders  :yes:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #45 Gepost op: juni 01, 2013, 12:53:25 »
Oh maar't voordeel van Thuis is wel dat ge afleveringen moogt missen hoor, als ge chance hebt dan merk je daar helemaal niets van  :vuistje:

:vuistje:zo waar , weken gebeurt er niets wordt het zelfs eentonig en oh zo voorspelbaar en toch blijven we kijken :mrgreen:

Mijn ventje maakt er een spelletje van met te raden wat de acteurs gaan zeggen, hilarisch want meestal is het er los op :vuistje:

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #46 Gepost op: juni 01, 2013, 13:14:50 »
Niet Tibo volgens mij, al vraag ik mij dan wel af hoe hij aan die verwondingen gekomen is, want het verhaaltje van "gevallen in de b&b" geloof ik niet.
Frank en Eddy zijn het ook niet geweest volgens mij, tenzij Frank achter Eddy zijn rug om toch die Wit-Rus heeft gecontacteerd.
Ik denk eerder dat het Lowie was dan, die was serieus kwaad op zijn vader, voor de zoveelste keer. En aangezien hij een aardje naar zijn vaartje heeft zou het wel eens goed mogelijk zijn.
Of ze kwamen daar allemaal tesamen toe en het is uit de hand gelopen... dat kan ook.

Volgens mij is Luc wel degelijk dood.

En anders (in het geval dat hij niet dood is) heeft hij het zelf allemaal in scene gezet, kwestie van zich uit een heel de situatie rond de fraude en Leontien te kunnen werken door de anderen aan te wijzen als dader. 
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #47 Gepost op: juni 01, 2013, 19:25:03 »
Een heel groot  :clap: voor Lien. Hier thuis denken wij ook dat Luc alles in scŤne heeft gezet om zo onder alles uit te geraken (het zou me niet verwonderen dat hij daarbovenop geheugenverlies veinst zodat hij niet gehoord worden over die nep boilers) en ook om zijn vijanden maanden (zeg maar het volledige nieuwe seizoen  :vuistje: ) peentjes te doen zweten.

mogelijkheid 2 : Waldek. Die stond heel stilzwijgend te luisteren in de zus & zo toen kwak en boemel alias Frank en Eddy, binnenkwamen en Bram de bewijzen onder neus wreven.

mogelijkheid 3 : al diegenen en hun motieven die ze na de aftiteling van de aflevering getoond hebben ; het deed me denken aan "murder on the oriŽnt express" waar de kl**tz*k van dienst door al diegene die hij in het zak had gezet werd vermoord.

O ja, er is ook een thuisforum  :shhh:

Offline christelbalou

• *
  • 2139 HV-Punten
« Reactie #48 Gepost op: juni 01, 2013, 19:38:15 »
volgens mij heeft madam Marianne het gedaan  :hmpf: :fuu: :hmpf: :fuu:

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #49 Gepost op: juni 01, 2013, 19:44:44 »
Ik vond het maar een raar einde...iedereen komt megahappy de kerk buiten, Luc ligt daar tussen 2 geparkeerde auto's bewusteloos en iedereen komt er rondstaan en kijkt er naar. Raar dat er echt niemand is die in paniek slaat, die de ambulance belt, die EHBO begint toe te passen,...nee dat vond ik maar zwak.
Maar ja, wie heeft het gedaan? Bram, Julia & Tibo, Frank, Eddy, de knokkerclub, de Wit-Rus, Julia of nog iemand anders?
Oeh en ik dacht even dat Peggy de trouw echt ging afblazen en dat Peter dan ging denken dat Femke daar voor gezorgt zou hebben. Of dat Tim de kerk ging binnenstormen op de moment dat de pastoor vraagt of er niemand tegen het huwelijk is (maar blijkbaar word dat niet meer gevraagd) om voor heel de kerk te schreeuwen dat Peter Peggy had bedrogen met Femke.

Offline tina1978

• *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #50 Gepost op: juni 01, 2013, 20:07:26 »
Hier een trouwe thuis-kijker! Ik volg al sinds het begin..to groot afgrijzen van m'n lief, die verdwijnt altijd als het thuis is :lol: Gelukkig maar, als hij eens blijft zitten, zit hij constant debiele commentaar te geven..Aflevering van gisteren moet ik nog bekijken, ben benieuwd!

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #51 Gepost op: juni 01, 2013, 20:51:53 »
Ik dacht ook dat Tim in de kerk ging komen zeggen dat Femke zwanger was van Peter.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #52 Gepost op: juni 02, 2013, 09:41:05 »
Femke is echt zwanger van haar tweede kindje :wink:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #53 Gepost op: juni 02, 2013, 10:38:43 »
Femke is echt zwanger van haar tweede kindje :wink:
Van Peter!?  :yeek:Dat heet opgaan in je rol.   :mrgreen:

Ja, ik weet het, 8 mndn of zo. Ze werd de laatste maanden ook niet meer volledig in beeld gebracht en hare kop wordt dikker.  :vuistje:  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Pingo

• *
  • 1689 HV-Punten
  • Too Weird To Live, Too Rare To Die
« Reactie #54 Gepost op: juni 02, 2013, 10:57:49 »
Ik dacht ook dat Tim in de kerk ging komen zeggen dat Femke zwanger was van Peter.

Ik dacht het ook! dat hij de kerk ging instormen!
I'm Sorry I'm Just Your Equal

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #55 Gepost op: juni 02, 2013, 12:46:40 »
Van Peter!?  :yeek:Dat heet opgaan in je rol.   :mrgreen:

Ja, ik weet het, 8 mndn of zo. Ze werd de laatste maanden ook niet meer volledig in beeld gebracht en hare kop wordt dikker.  :vuistje:  :huggg: :huggg: :huggg:

:vuistje:

Ze is een van mijn favoriete actrices ...

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #56 Gepost op: juni 02, 2013, 13:12:36 »
Een heel groot  :clap: voor Lien. Hier thuis denken wij ook dat Luc alles in scŤne heeft gezet om zo onder alles uit te geraken (het zou me niet verwonderen dat hij daarbovenop geheugenverlies veinst zodat hij niet gehoord worden over die nep boilers) en ook om zijn vijanden maanden (zeg maar het volledige nieuwe seizoen  :vuistje: ) peentjes te doen zweten.

mogelijkheid 2 : Waldek. Die stond heel stilzwijgend te luisteren in de zus & zo toen kwak en boemel alias Frank en Eddy, binnenkwamen en Bram de bewijzen onder neus wreven.

mogelijkheid 3 : al diegenen en hun motieven die ze na de aftiteling van de aflevering getoond hebben ; het deed me denken aan "murder on the oriŽnt express" waar de kl**tz*k van dienst door al diegene die hij in het zak had gezet werd vermoord.
O ja, er is ook een thuisforum  :shhh:
Mij ook!  :yes:
When you do things from your soul, you feel a river moving in you; a joy. - Rumi

Offline Lien

• *
  • 1179 HV-Punten
« Reactie #57 Gepost op: juni 02, 2013, 13:16:37 »
Ik vond het maar een raar einde...iedereen komt megahappy de kerk buiten, Luc ligt daar tussen 2 geparkeerde auto's bewusteloos en iedereen komt er rondstaan en kijkt er naar. Raar dat er echt niemand is die in paniek slaat, die de ambulance belt, die EHBO begint toe te passen,...nee dat vond ik maar zwak.
Maar ja, wie heeft het gedaan? Bram, Julia & Tibo, Frank, Eddy, de knokkerclub, de Wit-Rus, Julia of nog iemand anders?
Oeh en ik dacht even dat Peggy de trouw echt ging afblazen en dat Peter dan ging denken dat Femke daar voor gezorgt zou hebben. Of dat Tim de kerk ging binnenstormen op de moment dat de pastoor vraagt of er niemand tegen het huwelijk is (maar blijkbaar word dat niet meer gevraagd) om voor heel de kerk te schreeuwen dat Peter Peggy had bedrogen met Femke.
Net daarom dat ik net als Desperate Housewive  aan 'Murder On The OriŽnt Express' moest denken.  :cheeky:

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #58 Gepost op: juni 03, 2013, 08:45:45 »
Vanavond de eerste avond, zonder thuis  :cryblue:  :mrgreen:
Femke is een heel goede actrice inderdaad, dus als ze echt zwanger is vermoed ik dat ze in Thuis ook zwanger zal blijven?
Hoewel ik betwijfel, want het is heel moeilijk met kindjes in een serie, omdat die maar een bepaald aantal uur mogen meedraaien moeten ze altijd veel verschillende kindjes zoeken :)

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #59 Gepost op: juni 03, 2013, 09:37:30 »
Dat wordt afkicken :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal