net een halve sigaret gerookt... (was misschien beter niet al gestopt met die plakkers, maar waarom kunnen die niet gewoon blijven plakken en waarom moeten die zo jeuken )Maar bon, dan stop ik vandaag gewoon opnieuw
hmm, het zou helpen als ik thuis niet de hele tijd tussen de sigaretten zou zitten... maar goed, moeilijk gaat ook. We hebben gelukkig geen kast met snoep, de kast waar de koekjes ed in zouden liggen als ze er waren is helemaal leeg (en dan nog ga ik er regelmatig in gaan kijken, gewoon, om zeker te zijn... "zie je wel marij, er is niks, leg er u bij neer...") al heeft dat me er niet van kunnen weerhouden om deze week twee pakken choco assen uit de nachtwinkel op te vreten - ik kan het toch niet de hele nacht honger zitten hebben en ook nog eens niet roken zekerZit me hier nu af te vragen of ik dan maar weer aan de stickers ga, maar voel me eigenlijk best ok zonder nicotine en het hielp toch niet aan de goesting door omstandigheden waar ik het precies het moeilijkst mee heb
óBritt volhouden , je kan het
ondertussen de 10 miles gelopen (zonder hond:) in 1:30h)Maar nu, 13 kg lichter en volop blijven lopen, ook al een canicrosske te Steenokkerzeel meegepikt. Kortom de moeite om vol te houden
ik vind nog altijd de moed ni om er volledig mee te kappen
Blijf hopen, blijf proberen, en het lukt uiteindelijk!Zolang je maar graag genoeg wil
FF updaten :-)Ben gestopt (voor de 3de keer) op 16 juni 2013dus nu iets meer dan 3 maand rookvrijen ik voel me goed!!!!!!enkel de kilootjes erbij vind ik minder
Ja we gaan er nog eens voor se..
Succes Karo!! Ga je het zonder hulpmiddelen doen?
Ik ga het proberen met de champix.Subiet de eerste pil
16 sebtember 2010 heb ik mijn tweede poging ondernomen om te stoppen met roken dit zonder hulpmiddelen en htot op de dag van vandaag is het mijn nog steeds gelukt na mijn eerste poging ok zonder hulpmidelen heb ik voor mijn zelf eens gekeken waar de problemen lagen en die lagen hoofdzakelijk bij de struktuur opstaan (roken)eten(roken)drinken (roken) auto (roken )zo nog wel dingen hoor wat heb ik dan ge daan a wel opstaan (wachten ) (roken) da wil zeggen niet meer drikt 1 opsteken maar even uit stellen en dat uitstellen ook telkens langer maken tot je er een hele tijd zonder kunt en na twee jaar was ik er terug klaar voor om opnieuw een poging te ondernemen en tot nog toe geslaagtwe waren op een geheven moment in de familie met 4 gestopt met roken nu ben ik de enige die het volhoud al de rest is terug erbegonnendus dit raad ik iedereen aan voor je sopt werk er eerst aan stel je momenten uit en het gaat veel vlotter om echt te stoppen en ja je moet het ook wel echt willen hoor