collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: stoomreiniger  (gelezen 2792 keer)

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
  • 1108 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
Re: stoomreiniger
« Reactie #20 Gepost op: september 07, 2013, 15:50:25 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb een Kärcher, maar is geen steelstoomreiniger.

Nu, ik vind het handig voor de vloer en de hondenmand, maar ik heb die wonderkenmerken die hierboven staan nog niet gemerkt.  Zijn er misschien manieren om daar mee te kuisen die ik nog niet ontdekt heb?  Ik gebruik altijd gewoon zo'n doekje.

Ik gebruik alles door elkaar ... ik doe b.v. de vloer en als ik in't w.c. kom dan doe ik de steel af en steek dat krom mondstuk er op en spuit daarmee het wc af en zo onder de rand van de pot ... Daarna droog ik dat af met een microvezeldoekje.Da n wordt die steel daar weer op gestoken, doe ik verder met de vloer en als ik aan een deur kom steek ik daar die kleine met doekje op , ga eens over de chambrang (of hoe noemt dat ..  :denk: ) ,pak ik de deur ook mee en daarna met zo'n spuitmondje het beslag. Ik pluk het microvezeldoekje van uit mijn achterzak, droog alles af en ga daarna weer verder met de vloer.Kom ik onderweg een zetel tegen en ik zie dat er langs onder vegen aanhangen van de honden, dan pak ik weer die kleine met doekje , maak de zetel proper en doe daarna weer verder met mijn vloer. Het zelfde met de onderste keukenkasten..
Dat is dus voor de gewone wekelijks schoonmaak.

Als je 1 ding grondig schoon wilt maken, dan heb je genoeg aan 1 hulpstuk ... zo heb ik onze vergeelde schouw in witsteen weer helemaal proper gezet met dat klein zwart fijnstralertje. :wink:

Wakkere honden slapend maken.

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: september 07, 2013, 17:12:14 »
 :denk: Dat fijnstralertje had ik dus nog niet gebruikt, wist niet voor wat het diende.  :oops:  Morgen eens testen.

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #22 Gepost op: september 07, 2013, 18:56:54 »
Ik heb al jaren een Vaporeto, maar jammer genoeg gebruik ik hem niet meer zou het beter doen  :denk:
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline Timo jr

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #23 Gepost op: september 07, 2013, 19:05:49 »
Ik gebruik alles door elkaar ... ik doe b.v. de vloer en als ik in't w.c. kom dan doe ik de steel af en steek dat krom mondstuk er op en spuit daarmee het wc af en zo onder de rand van de pot ... Daarna droog ik dat af met een microvezeldoekje.Da n wordt die steel daar weer op gestoken, doe ik verder met de vloer en als ik aan een deur kom steek ik daar die kleine met doekje op , ga eens over de chambrang (of hoe noemt dat ..  :denk: ) ,pak ik de deur ook mee en daarna met zo'n spuitmondje het beslag. Ik pluk het microvezeldoekje van uit mijn achterzak, droog alles af en ga daarna weer verder met de vloer.Kom ik onderweg een zetel tegen en ik zie dat er langs onder vegen aanhangen van de honden, dan pak ik weer die kleine met doekje , maak de zetel proper en doe daarna weer verder met mijn vloer. Het zelfde met de onderste keukenkasten..
Dat is dus voor de gewone wekelijks schoonmaak.

Als je 1 ding grondig schoon wilt maken, dan heb je genoeg aan 1 hulpstuk ... zo heb ik onze vergeelde schouw in witsteen weer helemaal proper gezet met dat klein zwart fijnstralertje. :wink:

De welke heb jij?
Heb er een tijdje geleden, na lang wikken en wegen, eentje besteld bij Coolblue, kwam kapot aan, terug gestuurd en bleek dan de laatste te zijn, dus is wat in de vergetelheid geraakt, maar ik wil eigenlijk nog altijd 'ne stoomreiniger'! Lijkt mij geweldig handig voor die ambetante vloeren hier die eigenlijk met de meeste producten niet gekuist mogen worden...
EN ik hoop ook op het 'grote-tevredenheids-gevoel' als er achter hoekjes en kiertjes geweldige vuiligheid achteruit komt waarvan je weet dat die er dan niet meer is  :fuu:

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
  • 1083 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: september 07, 2013, 20:11:12 »
Heeft iemand zo'n klein handstoomreinigertj e, zou dat goed zijn om de douche te reinigen?

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #25 Gepost op: september 07, 2013, 20:22:43 »
ik heb dat een keer geleend van men ouders maar dat is niets voor mij, ik kan daar niet gans men living mee doen zonder rugpijn te hebben (zwaar, te korte stang, korte snoer dus vaak van stopcontact moeten switchen,...) Ik heb zowiezo wel een rugprobleem

Zo'n steel ding lijkt me ook nog wel interessant moest dat lichter zijn

Offline Sassy

• warme hondenvriend
  • *
  • 422 HV-Punten
« Reactie #26 Gepost op: september 07, 2013, 20:24:07 »
Heeft iemand zo'n klein handstoomreinigertj e, zou dat goed zijn om de douche te reinigen?
[/quote.
Nee, vond ik 3 keer niks, veel te zwaar, en moest je veel te vaak opvullen.

Offline Loeki

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4537 HV-Punten
  • a true friend is the greatest of all blessings
« Reactie #27 Gepost op: september 07, 2013, 21:49:38 »
De welke heb jij?
Heb er een tijdje geleden, na lang wikken en wegen, eentje besteld bij Coolblue, kwam kapot aan, terug gestuurd en bleek dan de laatste te zijn, dus is wat in de vergetelheid geraakt, maar ik wil eigenlijk nog altijd 'ne stoomreiniger'! Lijkt mij geweldig handig voor die ambetante vloeren hier die eigenlijk met de meeste producten niet gekuist mogen worden...
EN ik hoop ook op het 'grote-tevredenheids-gevoel' als er achter hoekjes en kiertjes geweldige vuiligheid achteruit komt waarvan je weet dat die er dan niet meer is  :fuu:

Heb volgens mij dezelfde, met dezelfde accesoires.  Wil je hem een keertje uittesten?  Dan breng ik hem wel eens langs...

Offline Loeki

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 4537 HV-Punten
  • a true friend is the greatest of all blessings
« Reactie #28 Gepost op: september 07, 2013, 21:50:31 »
Oeps, ik bedoel dus wel dezelfde als Fay-Heathcliff en niet die van cool-blue.  :oops:

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
  • 1108 HV-Punten
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
« Reactie #29 Gepost op: september 07, 2013, 23:35:03 »

De welke heb jij?

Ik heb de Karcher SC1402.
Het is geen tovermiddel en als je iets grondig wilt doen, moet je er echt wel wat tijd in steken, maar dan is het ook grondig gedaan.
Je hebt eigenlijk 2 mogelijkheden voor b.v. een vervuilde vloer.Ofwel trek je een dag uit en doe je die dag tegel per tegel grondig en ben je voor heel lange tijd er van af, ofwel gebruik je de stoomreiniger 'normaal' zoals je zou dweilen, maar dan heeft de vloer 10 beurten nodig voor hij eigenlijk grondig gekuist is.
Aan ons schouw ben ik 2 namiddagen bezig geweest, maar nu is ze tenminste weer wit en als ik die regelmatig meepak, blijft die nu wit ook.
Ik heb 2 van die grote vuilmatten liggen, de ene week stofzuig ik die gewoon, de andere week stofzuig ik die en stoom ze uit ... na een jaar zien die er nog als nieuw uit terwijl ik vroeger die na een jaar mocht weggooien omdat ze niet meer te grijpen waren met een tang.
Vlugger poetsen dan vroeger doe ik niet, alleen is het nu van al zo'n dingen toch een properder zicht dan voordien.

Wakkere honden slapend maken.

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #30 Gepost op: september 07, 2013, 23:52:47 »
Heb volgens mij dezelfde, met dezelfde accesoires.  Wil je hem een keertje uittesten?  Dan breng ik hem wel eens langs...

Awel, ik wil hem graag eens testen! 't Is zoiets waar veel mensen mij al van gezegd hebben NEEEEEEEEEEEE nie kopen, want na 3x gebruik je dat niet meer, MAAR de meesten van die VEEL mensen hebben dan ook geen 8 honden...  :mrgreen:

We must set a new date to meet  :fuu:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal