collapse

Auteur Topic: Re: Welk boek las je het laatst?  (gelezen 52108 keer)

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welk boek las je het laatst?
« Reactie #1040 Gepost op: maart 02, 2019, 19:51:01 »
The last wish of sasha cade  :loved:
Us against you: vervolg op beartown/björnstad en nog beter :)

Offline maart

• verslaafde hondenvriend
  • *
« Reactie #1041 Gepost op: maart 02, 2019, 20:11:29 »
Nu heb ik zin in slaughter  :doh:  iemand die ze van het begin voor ereader heeft?

Ik ben bijna klaar met de voorlaatste uit de dwergen serie,  de laatste zal ik morgen wel kunnen in beginnen.

Dan zal het vermoedelijk tijdje gedaan zijn,  eind maart op verlof,  dan verhuis en dan puppy hopelijk,  dus drukke tijden tegemoet die niet om te lezen zullen zijn  :lol:

Offline Perdita

• *
« Reactie #1042 Gepost op: maart 02, 2019, 20:14:54 »
Ik zal eens kijken Maart, maar ik denk niet in het Nederlands.

Hoe was die Dwergen serie? ik denk dat ik daar jaren geleden eens in begonnen ben, maar niet in verder gegaan. Of was dat de Elfen Serie? ik weet het niet meer.

Ik ben saai, ik ga nu beginnen in het 5de boek (maar die heeft eigenlijk geen nummer, want boek 5 is het boek erna) van The Dark Tower: The Wind Through the Keyhole.
Bijna halfweg in de hele reeks!

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #1043 Gepost op: maart 02, 2019, 20:21:34 »
Het werd toch iets anders:
'Als ik doodga voor ik opsta' van Emily Koch.

Weer over een comapatient (vorige boek dus toevallig ook) en dit keer volledig uit het standpunt van die patient (tot nu toe toch). Het bekoort me wel tot nu toe.

Eens op zoeken, lijkt me ook wel mijn ding!

Ken mij niet is eindelijk uit, goed!
Nu in Lazarus van Lars Kepler begonnen

Offline Perdita

• *
« Reactie #1044 Gepost op: maart 02, 2019, 20:36:16 »
Die van Kepler, is dat ook geen deel van een reeks?

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1045 Gepost op: maart 02, 2019, 20:45:36 »
Nu heb ik zin in slaughter  :doh:  iemand die ze van het begin voor ereader heeft?
Ik heb ze in het NL

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1046 Gepost op: maart 02, 2019, 20:49:18 »
Horen, zien, zwijgen van JD Barker. Goed boek, spannend.

Offline maart

• *
« Reactie #1047 Gepost op: maart 02, 2019, 20:56:14 »
Perdita: er bestaan betere series.  Zijn donkere tijden serie en nieuwe tijden serie was stukken beter.
Ik wil wel alle delen gelezen hebben,  maar een aanrader vind ik het niet echt.   Het is intrigerend en soms grappig genoeg om uit te lezen,  maar soms gaat de fantasie mij wel een beetje te ver,  in die zin dat hij zelf niet meer zo goed wist precies wat te doen om zich er uit te praten en zich er dan maar met een enorm onmogelijks iets,  gemakkelijk vanaf maakt.

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1048 Gepost op: maart 07, 2019, 12:59:32 »
4 chicklits (ik bespaar jullie de titels) en Turltes all the way down zijn uit en bezig in Only a song I can hear (typisch mij om erin te slagen 2 boeken na elkaar over mentale problemen te lezen) en Without Merit
Volgende week waarschijnlijk 2 buddy reads met De test en een thriller van Peter James, maar we zijn het nog niet eens over welk boek het juist wordt.

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1049 Gepost op: maart 07, 2019, 13:32:52 »
Een Tolino vraagje, hoe synchroniseer je je boek tussen e-reader en gsm? K heb de app op mijn gsm gezet (handig voor als k de tolino eens vergeet mee te nemen) de ene keer krijg ik de vraag of ik verder wil lezen de andere keer  niets en moet k zelf zoeken waar ik ergens zat...  dus k veronderstel dat ik iets verkeerd doe  :mrgreen:

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1050 Gepost op: maart 07, 2019, 13:39:40 »
Een Tolino vraagje, hoe synchroniseer je je boek tussen e-reader en gsm? K heb de app op mijn gsm gezet (handig voor als k de tolino eens vergeet mee te nemen) de ene keer krijg ik de vraag of ik verder wil lezen de andere keer  niets en moet k zelf zoeken waar ik ergens zat...  dus k veronderstel dat ik iets verkeerd doe  :mrgreen:
denk dat het vnl te maken heeft of je Tolina wifi verbinding had op het moment dat je een boek afrond. Als dit niet het geval is, kan er geen synchronisatie optreden. Of zo is het bij mijn Kobo toch. Als ik op mijn telefoon verder lees en later mijn ereader neem waar geen wifi is, dan synchroniseert hij niet. Geldt ook voor het eindigen op ereader, je hebt wifi (en toegang) nodig.

Offline Liesel

• *
    • Du loup rieur witte herders
« Reactie #1051 Gepost op: maart 07, 2019, 13:53:20 »
Eens op zoeken, lijkt me ook wel mijn ding!

Ken mij niet is eindelijk uit, goed!
Nu in Lazarus van Lars Kepler begonnen

Die is zo goed!!!!
Maar je moet wel de hele reeks van bij boek 1 lezen, vind ik.  Anders mis je echt nuances en details om het volledig te begrijpen.

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1052 Gepost op: maart 07, 2019, 14:11:50 »
Die is zo goed!!!!
Maar je moet wel de hele reeks van bij boek 1 lezen, vind ik.  Anders mis je echt nuances en details om het volledig te begrijpen.
Ik ben benieuwd naar die reeks ze staan klaar maar eerst Achter je van Lisa Gardner uitlezen

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1053 Gepost op: maart 07, 2019, 14:17:59 »
denk dat het vnl te maken heeft of je Tolina wifi verbinding had op het moment dat je een boek afrond. Als dit niet het geval is, kan er geen synchronisatie optreden. Of zo is het bij mijn Kobo toch. Als ik op mijn telefoon verder lees en later mijn ereader neem waar geen wifi is, dan synchroniseert hij niet. Geldt ook voor het eindigen op ereader, je hebt wifi (en toegang) nodig.
T is iets raar, ben thuis wifi staat aan op tolino en gsm , beide aangemeld en het doet niets  :weetniet:

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1054 Gepost op: maart 07, 2019, 14:30:32 »
T is iets raar, ben thuis wifi staat aan op tolino en gsm , beide aangemeld en het doet niets  :weetniet:
Heeft een Tolino ook niet de optie om "manueel" te synchroniseren?

Offline sepke

• *
« Reactie #1055 Gepost op: maart 07, 2019, 18:27:30 »
' Als ik doodga voor ik opsta' van Emily Koch was rap uit. Sprak me genoeg aan om door te lezen, alleen hoopte ik op een ander einde.

Op naar de volgende.

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1056 Gepost op: maart 07, 2019, 21:05:08 »
' Als ik doodga voor ik opsta' van Emily Koch was rap uit. Sprak me genoeg aan om door te lezen, alleen hoopte ik op een ander einde.

Op naar de volgende.
Leuk te zien hoe meningen verschillen. Heb de titel opgezocht en blijkbaar vond ik dit een van de slechtste boeken die ik in 2018 gelezen heb  :fuu:

Offline sepke

• *
« Reactie #1057 Gepost op: maart 07, 2019, 21:53:06 »
Leuk te zien hoe meningen verschillen. Heb de titel opgezocht en blijkbaar vond ik dit een van de slechtste boeken die ik in 2018 gelezen heb  :fuu:

Tja.  :lol:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1058 Gepost op: maart 11, 2019, 16:03:55 »
Gestart met de Lars Kepler reeks boek 1 Hypnose

Offline petitparis

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1059 Gepost op: maart 17, 2019, 14:57:37 »
Deze week A girl with a clock for a heart en De test uitgelezen als buddy reads. De thrillers was maar matig tot zwak, De Test is ondanks het hoge Hunger Games meets Divergent gevoel enorm meegevallen, las erg vlot, dus ga verder met deel 2 in de reeks: De Studie.
Verder An anonymous girl gelezen, so far de beste thriller die ik dit jaar gelezen heb. Ik werd echt in het verhaal gezogen en kon niet snel genoeg het einde te weten komen.

Vandaag met de regen even in mijn boekenkast gerommeld: moest iemand interessa hebben, ik doe er een heleboel weg.
http://www.hondenvrienden.be/forum/andere-zoekertjes/te-koop-boeken/msg4158812/#msg4158812

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal