collapse

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 107817 keer)

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1680 Gepost op: januari 17, 2020, 19:34:23 »
Vriendin houdt de speeltjes die klaar stonden voor verzending van onze actie achter , laat niks meer horen, ze blijft beloven die te brengen, maar doet het niet.Ik heb geen andere keuze dan geld terug te storten van wie bestelde en alles af te blazen morgen, twee weken wachten is echt te lang.Als ik ze hier had, verzond ik ze en ging ik in mijn eentje verder met mijn actie, maar ik heb pas nieuw werk en moet me even daarop concentreren.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ze nu dit weekend knopen gaat echt niet, en knopen was haar taak, ik deed alle rest.

Ik voel me zwaar gesaboteerd.
En teleurgesteld, alweer, in mensen.

Offline maart

• *
« Reactie #1681 Gepost op: januari 17, 2020, 19:37:10 »
Ow wat erg :(

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #1682 Gepost op: januari 17, 2020, 20:39:08 »
bestond er geen kinderboek over omgang met honden, voorleesboek voor kleine kinderen
Iemand die de naam weet?

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1683 Gepost op: januari 17, 2020, 22:39:43 »
Vriendin houdt de speeltjes die klaar stonden voor verzending van onze actie achter , laat niks meer horen, ze blijft beloven die te brengen, maar doet het niet.Ik heb geen andere keuze dan geld terug te storten van wie bestelde en alles af te blazen morgen, twee weken wachten is echt te lang.Als ik ze hier had, verzond ik ze en ging ik in mijn eentje verder met mijn actie, maar ik heb pas nieuw werk en moet me even daarop concentreren.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ze nu dit weekend knopen gaat echt niet, en knopen was haar taak, ik deed alle rest.

Ik voel me zwaar gesaboteerd.
En teleurgesteld, alweer, in mensen.
Zo jammer  :huggg:

bestond er geen kinderboek over omgang met honden, voorleesboek voor kleine kinderen
Iemand die de naam weet?
De blauwe hond?  :weetniet:
https://www.thebluedog.org/nl

Offline loesje

• *
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #1684 Gepost op: januari 17, 2020, 23:17:53 »
Wat het verschil is tussen een gijzelaar en een terrorist? En tussen een massamoordenaar en een terrorist?
Enkel de motivatie?

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1685 Gepost op: januari 18, 2020, 08:47:33 »
Waarom Kai en Quincy laatste tijd zo amoureus doen ?Kai likt dan Quincy haar nek en ze dansen de hele tijd om elkaar heen, die staarten zo omhoog en die kopkes zo grappig opkijkend ,elkaar uitdagen en vangen achter elkaar  :mrgreen: Net zoals hun eerste ontmoeting ooit.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1686 Gepost op: januari 21, 2020, 07:40:39 »
Wat zeg je tegen iemand die gelooft in allerlei rare theorieën op internet zoals voice-to-skull en dat mensen elkaars gedachten kunnen lezen?Ik heb gezegd dat ik net zoals ik geen mensen tolereer onder mijn dak die hun geloof komen verkondigen dat ik ook niet tolereer dat mensen mij onder mijn dak  komen vertellen wat ik moet geloven en wat ik moet denken , dat mijn beeld op de wereld normaal is en dat ik dat zo wens te behouden. Ik moest dat wel zeggen. Komt het aan? Wie zal het zeggen? Komt het nog goed?

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1687 Gepost op: januari 25, 2020, 07:42:02 »
Nu ik tijdje zonder auto ga zitten en gratis busabonnement ga krijgen, moet ik ECHT een muilkorf hebben,geen ontsnappen meer aan.
Ik wil absoluut zo een type met  metaal en met leren stukken, dat lijkt mij het diervriendelijkste.
Ik heb dat altijd maar uitgesteld . Ik denk dat ik mij het type op de  site van k9 shop voor rottweilers gewoon laat afkomen, past het niet kan ik het misschien nog terugsturen , eens uitzoeken.
https://www.k9shop.nl/muilkorven-nl/metaal/metalen-muilkorf-voor-rottweiler-golden-retriever-labrador-mastiff-great-dane-en-andere-honden-met-een-brede-snuit.html

Ik wet niet  zeker of ik hier voor kan kiezen, Quincy heeft niet echt een brede kop ofzo.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1688 Gepost op: januari 25, 2020, 07:52:50 »
Ha wacht , hier staat het bij, r1 is voor een kleine rottweiler of grote pitbull.Zouden jullie voor Quincy eerder r1 of r2 nemen dan?
Ik weet het niet in vergelijking met Kai is haar kop toch stuk groter. Maar Kai is geen grote pitbull.
In vergelijking met Rika heeft Quincy maar een smal en typisch tevenkopke.
https://www.k9-k4.be/en/154-products/p/k9-evolution-metal-muzzle-army-type-30-60kg

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1689 Gepost op: januari 25, 2020, 10:44:19 »
Nu ik tijdje zonder auto ga zitten en gratis busabonnement ga krijgen, moet ik ECHT een muilkorf hebben,geen ontsnappen meer aan.
Ik wil absoluut zo een type met  metaal en met leren stukken, dat lijkt mij het diervriendelijkste.
Ik heb dat altijd maar uitgesteld . Ik denk dat ik mij het type op de  site van k9 shop voor rottweilers gewoon laat afkomen, past het niet kan ik het misschien nog terugsturen , eens uitzoeken.
https://www.k9shop.nl/muilkorven-nl/metaal/metalen-muilkorf-voor-rottweiler-golden-retriever-labrador-mastiff-great-dane-en-andere-honden-met-een-brede-snuit.html

Ik wet niet  zeker of ik hier voor kan kiezen, Quincy heeft niet echt een brede kop ofzo.
Daar staat ook labrador en zo bij, zo'n brede snuit hebben die toch ook niet  :weetniet:

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1690 Gepost op: januari 25, 2020, 11:00:09 »
Daar staat ook labrador en zo bij, zo'n brede snuit hebben die toch ook niet  :weetniet:
ik ga die van die andere nemen, k9-k4, de  r1 of r2 dus? Er zijn daar 3 maten in, de r3 moet het zeker niet zijn.  :denk:

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1691 Gepost op: januari 25, 2020, 11:18:25 »
ik ga die van die andere nemen, k9-k4, de  r1 of r2 dus? Er zijn daar 3 maten in, de r3 moet het zeker niet zijn.  :denk:
Dat is altijd moeilijk in te schatten hé. Als ze een smal kopje heeft zou ik de r1 proberen. Pitbulls kunnen nogal verschillen in formaat, zeker als ze de bullies er ook bij zouden rekenen dus ik vind dat een moeilijke om op te baseren.

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1692 Gepost op: januari 25, 2020, 13:09:48 »

Staat toch bij hoe je moet meten  :wink:

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1693 Gepost op: januari 25, 2020, 13:20:13 »
Wat Sherlock gaat doen op de hs. Morgen ga ik hem inschrijven en gaan we een testje doen om te zien hoe hij het doet in groep.
Op zich wil hij spelen met andere honden maar aan de lijn uit zich dat soms in frustratie en uitvallen.

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1694 Gepost op: januari 28, 2020, 10:32:12 »
Wat Sherlock op zijn borst heeft. De DA dacht eerst aan wratjes maar ze blijven groeien. Volgende week dinsdag gaat ze hem verdoven en kijken of ze het evt allemaal kan wegnemen en anders een biopt nemen om verder te onderzoeken.

Offline Jess2201

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1695 Gepost op: januari 28, 2020, 11:37:56 »
Hoe Nestor gaat reageren op een oppas. Ik heb de stap gezet om eens kennis te maken met iemand, zodat ik ook eens een dagje wegkan, of als ik lange dagen op het werk heb, ik mij niet te veel zorgen moet maken.

Maar ik heb er toch moeite mee. Zal dat wel lukken met mijn extreem gevoelig mama's kind.

Offline orinake

• *
« Reactie #1696 Gepost op: januari 28, 2020, 14:07:45 »
Hoe Nestor gaat reageren op een oppas. Ik heb de stap gezet om eens kennis te maken met iemand, zodat ik ook eens een dagje wegkan, of als ik lange dagen op het werk heb, ik mij niet te veel zorgen moet maken.

Maar ik heb er toch moeite mee. Zal dat wel lukken met mijn extreem gevoelig mama's kind.

Ik ken dat gevoel. Maar ik ben zo blij dat ik doorgebeten heb.
Ik heb dan ook een super dogsit gevonden!
Als het klikt tussen Nestor en je dogsit gaat er een hele blok van je schouders vallen!

Offline Jess2201

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1697 Gepost op: januari 28, 2020, 15:13:15 »
Ik ken dat gevoel. Maar ik ben zo blij dat ik doorgebeten heb.
Ik heb dan ook een super dogsit gevonden!
Als het klikt tussen Nestor en je dogsit gaat er een hele blok van je schouders vallen!
Ah wat fijn!

Ik hoop het écht. Met Sunny is dat allemaal een pak gemakkelijker, die aard met alles en iedereen. Heeft ook haar eigen handleiding maar toch anders dan met Nestor.
Ik heb nu nog een aantal mensen een berichtje gestuurd voor een kennismaking, zo kan ik misschien wat selecteren en heb ik misschien voor als ik een langer weg zou willen ook een optie voor mijn Sunnytje. Zij komt enkel s'avonds binnen dus heeft weinig last als ik een ganse dag weg ben.

Maar een blok zal er zeker van mijn schouders vallen. Want hoe graag ik ze soms ook zie, soms heb ik wel een beklemmend gevoel aangezien ik niet echt opvang heb voor hen als ik eens iets wil 'ondernemen'. Een weekendje weg, meer dan 7 jaar geleden, zou mij zo enorm veel deugd doen. Maar ja, de dieren, ik laat ze niet graag achter.

Offline orinake

• *
« Reactie #1698 Gepost op: januari 28, 2020, 17:11:48 »
Ah wat fijn!

Ik hoop het écht. Met Sunny is dat allemaal een pak gemakkelijker, die aard met alles en iedereen. Heeft ook haar eigen handleiding maar toch anders dan met Nestor.
Ik heb nu nog een aantal mensen een berichtje gestuurd voor een kennismaking, zo kan ik misschien wat selecteren en heb ik misschien voor als ik een langer weg zou willen ook een optie voor mijn Sunnytje. Zij komt enkel s'avonds binnen dus heeft weinig last als ik een ganse dag weg ben.

Maar een blok zal er zeker van mijn schouders vallen. Want hoe graag ik ze soms ook zie, soms heb ik wel een beklemmend gevoel aangezien ik niet echt opvang heb voor hen als ik eens iets wil 'ondernemen'. Een weekendje weg, meer dan 7 jaar geleden, zou mij zo enorm veel deugd doen. Maar ja, de dieren, ik laat ze niet graag achter.

Ik heb het geluk dat ik op Runa kan rekenen. Toen Landi met haar pups lag hadden wij een zwaar werkweekend. Ik wilde dus echt iemand waar ik niet 100 maar 300% op kon vertrouwen. Zeker omdat er dan bijkwam dat de pups flesjes moesten krijgen.
Ik ben met een heel klein hartje vertrokken, maar door de regelmatige updates en de vele foto's werd ik er steeds geruster in. Ook in Februai komt Runa weer een weekendje voor mijn rakkers zorgen.
Het is echt een hele geruststelling te weten dat er goed voor hen zal gezorgd worden.

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #1699 Gepost op: februari 06, 2020, 13:41:02 »
kent er iemand een site waar je een woord in 1 keer naar bv 20 verschillende talen kunt vertalen ipv 1 per 1 dit te moeten doen

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal