collapse

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 81021 keer)

Offline wesp

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1340 Gepost op: augustus 13, 2019, 13:53:11 »
Ik zou dat ook gewoon met de gsm proberen Neverever  :wink: maak een leuke setting waarop je je speeltjes kan presenteren, en hoppa. Ik zou daar toch echt geen geld aan hangen om er foto's van te laten nemen.  :lol:

Offline runa

• *
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1341 Gepost op: augustus 13, 2019, 14:31:58 »
Heb je echt een professionele fotograaf nodig of zou ik met hulp van iemands (grote) fotostudio en spiegelreflexcamera zélf in staat zijn deftige foto's van voorwerpen (in dit geval: fleece speeltjes) tegen witte achtergrond te nemen?? Of iemand anders tips over hoe ik dit low-budget kan aanpakken , misschien de hobbyfotografen onder ons? Ben ik wel in staat goede foto's te nemen, ook al heb ik een fotostudio en spiegelreflexcamera te leen?

Optie 2: heb een collega die fotografe is als bijverdienste, misschien kan die een zacht prijsje maken? Dan moet ik wel eerst een ganse collectie fleece speeltjes klaar hebben. Is dat niet een beetje geschift?
Weet zelf niet goed wat ik wil met mijn project :? Heb ik niet teveel projecten? Zijn andere mensen ook zo dat ze duizend-en-één interesses hebben en niet kunnen selecteren?

Wil ik wel een handeltje in fleecespeeltjes starten? Dan zou ik al opnieuw in bijberoep moeten gaan. Waarom heb ik mijn site in het Engels opgezet en draait alles om maken en verkopen van  fleecespeeltjes? En alsof ik naar het buitenland ga verzenden en me daarmee ga bezighouden, heb zo al amper plaats , laat staan plaats om een handeltje in fleecespeeltjes op te zetten :zot:

Het doel was eigenlijk me meer verdiepen in ubuntu en het draaien van websites vanaf een vps en verder werken aan mijn site met manuals over hoe je een vps moet installeren en websites online krijgen met behulp van linux. :doh: :doh: :doh:
Vriendin zou dat fleecehandel idee wel zien zitten, maar zij heeft een ziekteuitkering, zelf kan ze dus helemaal geen zaakje beginnen dacht ik.
Dus toch maar een site maken met manuals?
In oktober starten de groepslessen voor volledige zendamateurvergunni ng, eind augustus een nieuwe job...het is niet dat ik niks om handen heb?!

Ik word helemaal gek van mezelf , iemand moet mij stoppen!!!! :yeek:
Ik zou ook geen geld uitgeven voor die foto's. Gewoon zelf trekken, met een witte achtergrond of evt creatief zijn met de achtergrond en de speeltjes op een boomstronk ofzo leggen/hangen.

Mijn vriend is ook iemand met 1001 interesses die soms niet weet waar eerst te beginnen. Bij hem helpt het om zo veel mogelijk op te schrijven, lijstjes maken, planningen maken.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1342 Gepost op: augustus 14, 2019, 12:31:06 »
Of gewoon buiten foto's maken. Hang de speeltjes in een boom of zo :wink: .
Buiten is misschien geen slecht idee! Ik ben nu aan het denken aan hoe ik een leuke setting kan opstellen, ik wil iets met natuurlijke elementen erbij, misschien de speeltjes showen op houten doosjes en kistjes?Met daglicht trekt mijn camera beter, maar ik kan ook vriendin haar nieuwe smartphone gebruiken zoals poeseline aanhaalt, die kan heel wat betere foto's maken dan ik met mijn samsung s4, haarscherp zijn die van haar.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1343 Gepost op: augustus 14, 2019, 12:34:21 »

Mijn vriend is ook iemand met 1001 interesses die soms niet weet waar eerst te beginnen. Bij hem helpt het om zo veel mogelijk op te schrijven, lijstjes maken, planningen maken.
Ja, een agenda zou ik wel kunnen gebruiken. En dan elke avond noteren wat mijn schema voor de dag erna is, ik doe dat soms in een pc-bestand , maar das echt alleen als ik vanalles te regelen heb waar ik echt niet meer omheen kan. Ik ben beter af met pen en papier eigenlijk, een agenda die ik in mijn handtas kan steken ofzo. Ik ga er eens werk van maken!

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1344 Gepost op: augustus 14, 2019, 13:08:25 »
Ja, een agenda zou ik wel kunnen gebruiken. En dan elke avond noteren wat mijn schema voor de dag erna is, ik doe dat soms in een pc-bestand , maar das echt alleen als ik vanalles te regelen heb waar ik echt niet meer omheen kan. Ik ben beter af met pen en papier eigenlijk, een agenda die ik in mijn handtas kan steken ofzo. Ik ga er eens werk van maken!
:thumbs:

Offline wesp

• *
« Reactie #1345 Gepost op: augustus 14, 2019, 13:39:06 »
Buiten is misschien geen slecht idee! Ik ben nu aan het denken aan hoe ik een leuke setting kan opstellen, ik wil iets met natuurlijke elementen erbij, misschien de speeltjes showen op houten doosjes en kistjes?Met daglicht trekt mijn camera beter, maar ik kan ook vriendin haar nieuwe smartphone gebruiken zoals poeseline aanhaalt, die kan heel wat betere foto's maken dan ik met mijn samsung s4, haarscherp zijn die van haar.

Op de mooie (witte) kist wat je voor Quicy maakte? Ze om draaien zodat de naam niet zichtbaar is?  :weetniet:

Offline maart

• *
« Reactie #1346 Gepost op: augustus 14, 2019, 14:42:32 »
hoe ik aan een groen hurtta polar jasje zou kunnen geraken  :doh:

Offline Perdita

• *
« Reactie #1347 Gepost op: augustus 14, 2019, 15:11:27 »
Is dat zoals Nimue eentje in het paars heeft?

(de groene is kiwi denk ik, de paarse is lupine)

Offline maart

• *
« Reactie #1348 Gepost op: augustus 14, 2019, 15:14:09 »
ja, de kiwi. Vind geen in europa  :doh:

Offline Perdita

• *
« Reactie #1349 Gepost op: augustus 14, 2019, 15:16:07 »
Nee, ik toen ook niet, ik heb dat indertijd bij Leerburg (Amerika) besteld. Zot, ik weet het, maar ik ben er nog steeds héél blij mee :).

Maar ik zie dat die de kleur niet meer in voorraad hebben.

Offline jazzy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1350 Gepost op: augustus 14, 2019, 17:48:03 »
hoe ik aan een groen hurtta polar jasje zou kunnen geraken  :doh:

Laat je het weten als je ze vindt ik zoek al maanden

Offline Perdita

• *
« Reactie #1351 Gepost op: augustus 14, 2019, 17:52:14 »
Via amazon.com zijn ze nog te vinden.

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #1352 Gepost op: augustus 14, 2019, 18:28:43 »
Of ze dat nu een zomer noemen mijn chauffage staat aan heb het echt koud  :zot: :zot:

Offline maart

• *
« Reactie #1353 Gepost op: augustus 14, 2019, 18:33:28 »
Of ze dat nu een zomer noemen mijn chauffage staat aan heb het echt koud  :zot: :zot:

:shock:
Ik zit buiten in mijn t-shirt  :fuu:

Offline maart

• *
« Reactie #1354 Gepost op: augustus 14, 2019, 19:18:46 »
Via amazon.com zijn ze nog te vinden.

Moeten daar dan nog invoer kosten op betaald worden? Of enkel btw?

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1355 Gepost op: augustus 14, 2019, 19:31:22 »
Volgens mijn postbode word er door de douane de laatste tijd streng gecontroleerd op alle pakjes van boven de 22€ die van Amerika of China komen .

Mijn kids hebben ook al een paar keer "prijs" gehad vanuit Amerika op iets wat vroeger gewoon door kwam zonder extra kosten  :weetniet:

Offline maart

• *
« Reactie #1356 Gepost op: augustus 14, 2019, 19:35:27 »
Hm, toch wel een risico.
Even proberen te regelen dat mijn broer het gewoon in Amerika haalt  :mrgreen:

Offline JanaM.

• startende hondenvriend
  • *
« Reactie #1357 Gepost op: augustus 14, 2019, 20:30:29 »
nee  :mrgreen:

Eigenlijk was het zo slecht nog niet  :lol:

Offline Perdita

• *
« Reactie #1358 Gepost op: augustus 14, 2019, 20:43:58 »
Amazon berekent die kosten normaal gezien zelf voor je (even gekeken, net geen 10 euro erbij)

Maar als iemand het kan halen in Amerika, das nog beter. Of als je iemand kent die er woont en het nadien naar je kan opsturen.

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1359 Gepost op: augustus 14, 2019, 22:29:37 »
Amazon berekent die kosten normaal gezien zelf voor je (even gekeken, net geen 10 euro erbij)

Maar als iemand het kan halen in Amerika, das nog beter. Of als je iemand kent die er woont en het nadien naar je kan opsturen.

Bedragen die ze hier aan douane tax moeste betalen varieerde tussen 35€ en 72€

Zelf heb ik is lampen van China besteld op een Nederlandse site  :roll: heb toen de verzekering  van 8€ in geval dat ja douane had moest betalen erbij gepakt .
En al goed moest 54€ bij betalen en heb dat bedrag netjes terug gestort gekregen . Maar die verzekering bieden ze niet op elke site aan .

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal