collapse

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 114962 keer)

1 lid en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Quincy's Website
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1700 Gepost op: februari 06, 2020, 17:52:55 »
kent er iemand een site waar je een woord in 1 keer naar bv 20 verschillende talen kunt vertalen ipv 1 per 1 dit te moeten doen
https://translatr.varunmalhotra.xyz/ 

Offline evie

• *
« Reactie #1701 Gepost op: februari 06, 2020, 20:04:37 »

Offline orinake

• *
« Reactie #1702 Gepost op: februari 11, 2020, 20:56:41 »
Of mijn cadeautje hier op tijd gaat zijn! Het moet hier vrijdagmiddag ten laatste zijn! Anders kan ik het niet tijdig afwerken :(

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1703 Gepost op: februari 11, 2020, 22:22:27 »
Of mijn cadeautje hier op tijd gaat zijn! Het moet hier vrijdagmiddag ten laatste zijn! Anders kan ik het niet tijdig afwerken :(
Ik had een cadeautje nodig tegen zaterdag. Ik had gehoopt dat het vrijdag zou geleverd worden maar ik wacht nog altijd. Gelukkig kon ik nog snel naar de winkel of mijn nichtjes hadden geen verjaagdagscadeau gehad  :doh:

Offline orinake

• *
« Reactie #1704 Gepost op: februari 12, 2020, 12:37:30 »
Ik had een cadeautje nodig tegen zaterdag. Ik had gehoopt dat het vrijdag zou geleverd worden maar ik wacht nog altijd. Gelukkig kon ik nog snel naar de winkel of mijn nichtjes hadden geen verjaagdagscadeau gehad  :doh:

Het is er :) Straks de rest nog halen in de winkel en dan afwerken voort weekend  :fuu:

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1705 Gepost op: februari 12, 2020, 19:49:57 »
Solliciteren voor een nieuw werkje hier binnen het bedrijf of niet...  :weetniet:
Er komt een nieuwe afdeling bij omdat er in een fabriek op een andere plaats niet genoeg capaciteit is om alles te maken.
Hierdoor vallen er bij de gewone arbeiders later dit jaar ook geen ontslagen zoals eerst voorzien was, dus is wel positief.
De afdeling waar ik nu sta, daar sta ik ondertussen 9 jaar.
Ik heb best wel last van mijn rug, nek, schouders.
Er is steeds minder werk in deze afdeling. Toen ik er begon werd er in 3 ploegen en 2 weekendploegen gewerkt, nu nog in dagdienst, 3 van de 5 dagen.
De andere 2 dagen wordt er op 2 andere lijnen gedraaid, dus uiteindelijk werk ik wel gewoon voltijds.

De nieuwe afdeling lijkt me wel interessant, maar het is moeilijk in te schatten of het belastend is voor spieren en gewrichten, want ik wil liever geen werk doen waarbij het allemaal nog erger wordt.
Ding is ook dat het een loonklasse lager is dan ik nu heb, en dat de kans bestaat dat het 2 ploegen wordt ooit.
Dus... minder verdienen en mogelijk terug in ploegen?  :denk: Maar wel een nieuwe uitdaging...
Op zich vind ik dagdienst wel goed (vooral voor regelmaat), maar voor mijn werk thuis vond ik ploegen beter.
Als ik dan thuis kwam van een vroege of voor ik met de late ging werken, dan kon ik nog poetsen, terwijl dat ik dat nu meestal tijdens het weekend doe.
Pfff, moeilijk...

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1706 Gepost op: februari 21, 2020, 16:27:39 »
Ik heb wat spullen te koop staan via enkele groepen op Facebook.
Nu wil ik de prijzen aanpassen, maar als ik kies voor bewerken, dan gebeurt er niks  :weetniet:
Iemand die weet hoe dat komt of wat ik hier aan kan doen?

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1707 Gepost op: februari 21, 2020, 18:10:56 »
Ik vraag me af wat het antwoord gaat zijn op de vraag die ik zonet verzond en of ik daar ooit een antwoord op ga krijgen  :denk:
Iemand die me zo komt uitdagen elke keer moet niet verbaasd zijn als ik ooit gewoon eens tot daar ga willen rijden om het uit te vechten :mrgreen: :vuistje:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1708 Gepost op: februari 21, 2020, 20:54:21 »
Of Tess een goeie thuis gaat vinden en wanneer dat zal zijn. Ik begrijp dat weinig mensen haar willen, ze is niet gemakkelijk. Maar ze kan ook ongelofelijk lief zijn. Ik hoop dat er snel iemand haar een eerlijke kans geeft  :?

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1709 Gepost op: februari 28, 2020, 18:27:39 »
Ik dus 160 ml xs pour elle besteld en opgezocht hoe het nu precies zit met de verkoop, die blijkt stopgezet in 2004 :yeek: Amerikanen kopen geregeld stocks van parfum op en het zijn dan Europeanen (zoals ik dus lol) die die parfum dan kopen.
Ik dus nieuwsgierig op zoek naar een antwoord op de vraag hoelang blijft parfum nu eigenlijk goed?De meningen zijn verdeeld.Sommigen zeggen een jaar, anderen tot vijf jaar, nog anderen beweren onbeperkt goed afhankelijk van de kwaliteit en de manier van stockeren.Dat je geen parfum in licht moet zetten wist ik al, maar sommigen beweren dus dat je die best koel bewaart, in de frigo, in de verpakking.Ik hoop dus gewoon maar dat ze mijn parfum ook in frigo's hebben gestoken.
Straks ruikt dat naar gewoon drank ofzo.

Offline evie

• *
« Reactie #1710 Gepost op: maart 01, 2020, 15:09:17 »
helpppp, waarom biedt iedereen mij ineens pups aan
Deze keer een ras dat ik vroeger altijd wou maar ik heb er toch problemen mee dat ik geen herplaatser zou nemen denk ik
Fokster heeft 2 afzeggingen (van haar kant uit), dus collega (bevriend met fokster en zelf pup van daar) belde mij net op toen ze daar zat of ik geen interesse heb

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1711 Gepost op: maart 03, 2020, 09:30:18 »
helpppp, waarom biedt iedereen mij ineens pups aan
Deze keer een ras dat ik vroeger altijd wou maar ik heb er toch problemen mee dat ik geen herplaatser zou nemen denk ik
Fokster heeft 2 afzeggingen (van haar kant uit), dus collega (bevriend met fokster en zelf pup van daar) belde mij net op toen ze daar zat of ik geen interesse heb

Je gevoel volgen  :wink: soms komen er dingen onverwacht en ongepland op je weg  ... vaak zijn die het mooist als je ze durft aanvaarden  :yes:

Offline kathytjeuh_newfy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1712 Gepost op: maart 03, 2020, 12:43:12 »
Waarom dyango gisteren niet wou eten... Die wil echt echt altijd eten. Ik ben natuurlijk direct de overbezorgde honden mama  :doh:

Offline evie

• *
« Reactie #1713 Gepost op: maart 03, 2020, 12:59:59 »
Je gevoel volgen  :wink: soms komen er dingen onverwacht en ongepland op je weg  ... vaak zijn die het mooist als je ze durft aanvaarden  :yes:

ook al is het wel een ras dat ik wil en een goede fokker, mijn gevoel zegt dat ik het echt niet kan een pup van een fokker nemen. Bij deze is dat dan weer bevestigd :) Pupje zal wel snel weg zijn en ze weet dat ze herplaatsers wel aan mij mag doorgeven moest dat eens voorvallen

Offline Perdita

• *
« Reactie #1714 Gepost op: maart 03, 2020, 13:43:08 »
ook al is het wel een ras dat ik wil en een goede fokker, mijn gevoel zegt dat ik het echt niet kan een pup van een fokker nemen. Bij deze is dat dan weer bevestigd :) Pupje zal wel snel weg zijn en ze weet dat ze herplaatsers wel aan mij mag doorgeven moest dat eens voorvallen

:thumbs:
Om welk ras ging het?

Offline Erik en Pascale

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1715 Gepost op: maart 03, 2020, 14:38:34 »

Dat klopt nu eens helemaal se! Deze week nog een vreugdesprongetje gemaakt door zoiets!!

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1716 Gepost op: maart 03, 2020, 18:47:44 »
Dat klopt nu eens helemaal se! Deze week nog een vreugdesprongetje gemaakt door zoiets!!

Vertel  :fuu: :mrgreen:

Zo zijn Lio en Shiloh binnen 11 dagen hier ook terecht gekomen  :yes: :wub: nog gen seconde spijt van gehad

Offline evie

• *
« Reactie #1717 Gepost op: maart 03, 2020, 21:38:55 »
:thumbs:
Om welk ras ging het?

een werklijn golden (donker, fijn gebouwd)
Als kindje wou ik altijd een golden en labrador, na 18 j zagen, heb ik gezegd 'nu wil ik dat ras niet meer'
maar kijk, de labrador is er dan toch gekomen

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1718 Gepost op: maart 04, 2020, 06:19:30 »
Dan lijken wij op elkaar,  maar ik wil dan geen pup gewoon omdat ik een al volwassener exemplaar heel veel voordelen vind hebben, het grootste voordeel dat ze dan een duidelijk zichtbare aard hebben. Ik zou ook niet nee zeggen tegen een fokhond die is teruggekomen na een jaar ofzo, dan heb je een hond waarvan je weet dat hij met zorg is gefokt en het biedt wat meer zekerheid op gezondheidsvlak.Heb dan nog een tikkeltje werk omdat je de hond naar jouw hand wilt trainen, das net het leuke hŤ.

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1719 Gepost op: maart 04, 2020, 14:55:38 »
Of het gaat lukken  :pray:

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal