collapse

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 114928 keer)

Offline jazzy

• hondenvriend pro
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1280 Gepost op: juni 21, 2019, 12:46:06 »
Als het een goed idee is om do terug te gaan wandelen zoals de goeie oude tijd in de gavers :weetniet:

Offline Tequila

• verslaafde hondenvriend
  • *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1281 Gepost op: juni 21, 2019, 13:20:45 »
Of het verantwoord is om
Zondag een wandeling te doen in groep. We starten al om 10:30, maar de wandeling is wel 6,9km. Het is bosrijk en er is water, maar de laatste 2km is wel open...
Wij vermijden het tussen 11 en 16u

Offline loesje

• *
« Reactie #1282 Gepost op: juni 21, 2019, 21:40:09 »
Wij vermijden het tussen 11 en 16u
We verwachten om 13:30 terug te zijn. En zaterdag is het pas om 15:00 op zijn warmste  :denk: Vorig jaar hebben we onze zomer wandeling ook al moeten annuleren... jullie zijn slimmer: jullie doen de zomerwandeling in de lente  :mrgreen:

Offline silas

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #1283 Gepost op: juni 21, 2019, 21:52:24 »
Is het normaal dat twee leden hier enkel reageren om het overlijden van een hond te herdenken, tien jaar geleden?  Verder reageren ze nergens. Ik begrijp als geen ander dat het afscheid van een schat van een hond pijn doet. Maar ik vind het zorgwekkend dat er tien jaar later enkel op dat overlijden gereageerd wordt, nooit in een ander topic. Heeft zo iemand hulp nodig?

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1284 Gepost op: juni 21, 2019, 21:58:16 »
We verwachten om 13:30 terug te zijn. En zaterdag is het pas om 15:00 op zijn warmste  :denk: Vorig jaar hebben we onze zomer wandeling ook al moeten annuleren... jullie zijn slimmer: jullie doen de zomerwandeling in de lente  :mrgreen:
:mrgreen: t zal wel zijn  :mrgreen:

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1285 Gepost op: juni 22, 2019, 12:29:42 »
Is het normaal dat twee leden hier enkel reageren om het overlijden van een hond te herdenken, tien jaar geleden?  Verder reageren ze nergens. Ik begrijp als geen ander dat het afscheid van een schat van een hond pijn doet. Maar ik vind het zorgwekkend dat er tien jaar later enkel op dat overlijden gereageerd wordt, nooit in een ander topic. Heeft zo iemand hulp nodig?
Ik heb me dat ook geregeld eens afgevraagd, niet zozeer in de zin van hebben ze hulp nodig, maar meer de vraag wat daar nu achter zit.Heeft iemand hen Łberhaupt ooit iets weten zeggen op het forum, in een ander topic?Mjah, mijn gok was: een ouder koppel dat honden altijd als de eigen kinderen hebben gezien en wie weet kunnen ze nu wel geen hond meer houden...

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1286 Gepost op: juli 02, 2019, 19:06:09 »
Waarom ik steeds ziek word aan het begin van de vakantie ?
« Laatst bewerkt op: juli 02, 2019, 20:48:13 door Semulido »

Offline RustlingRose

• *
« Reactie #1287 Gepost op: juli 03, 2019, 09:34:59 »
(school)stress weg en dan neemt ons immuunsysteem een duik  :?

Offline orinake

• *
« Reactie #1288 Gepost op: juli 03, 2019, 10:31:40 »

Omdat je altijd blijft pushen tot die laatste dag ook al zegt je lichaam eigenlijk al veel eerder dat het genoeg was... Als je dan zegt van rust eindelijk vakantie dan komt die weerbots eens zo hard....

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1289 Gepost op: juli 03, 2019, 10:48:26 »
Omdat je altijd blijft pushen tot die laatste dag ook al zegt je lichaam eigenlijk al veel eerder dat het genoeg was... Als je dan zegt van rust eindelijk vakantie dan komt die weerbots eens zo hard....

Zo is dat de enige 2 weken aan elkaar gesloten verlof dat ik pak is de kerstvakantie van de kids .
Elk jaar heb ik prijs, ben dan altijd nog blij dat mijn klanten daar geen last van hebben omdat het toch in mijn vakantie  valt  :shifty:

Offline orinake

• *
« Reactie #1290 Gepost op: juli 03, 2019, 12:11:44 »
Zo is dat de enige 2 weken aan elkaar gesloten verlof dat ik pak is de kerstvakantie van de kids .
Elk jaar heb ik prijs, ben dan altijd nog blij dat mijn klanten daar geen last van hebben omdat het toch in mijn vakantie  valt  :shifty:

Is hier ook zo hoor. Eigenlijk hhad ik een tijd terug moeten sluiten omdat men nek volledig vast zat. Maar ik blijf doordoen tot mijn gepland verlof. Zal dan wel ziek zijn. 14 augustus zowiso afspraak bij huisarts ivm bloedname, ben eens benieuwd wat er dit jaar uit komt...

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1291 Gepost op: juli 03, 2019, 16:01:12 »
Rustling Rose en Orinake:
Gisteren nog een ganse dag op school gewerkt tot 17 uur, thuis gekomen en mijn klop gekregen. Rillen, overal pijn en benen die mijn lichaam precies niet kunnen dragen. Deze namiddag al 2 uur vast geslapen.

Offline orinake

• *
« Reactie #1292 Gepost op: juli 03, 2019, 18:04:45 »
Gisteren nog een ganse dag op school gewerkt tot 17 uur, thuis gekomen en mijn klop gekregen. Rillen, overal pijn en benen die mijn lichaam precies niet kunnen dragen. Deze namiddag al 2 uur vast geslapen.

Hier heb ik dat ook altijd. Ik heb geen vakantie meer gehad sinds september  18 (op feestdagen na dan. En ik weet nu al dat ik 14 augstus genoeg pijnstilling zal nodig hebben want gegarandeerd gaat heel mijn lichaam in protest dan... Daarom heb ik dit jaar met kerst ook verlof gepland in de hoop dat als ik 'halfweg' ook even out ben ik er volgende zomer minder last van zal hebben...

Offline RustlingRose

• *
« Reactie #1293 Gepost op: juli 04, 2019, 09:31:02 »
Rust maar goed uit, dan ben je er snel weer bovenop  :huggg:

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1294 Gepost op: juli 04, 2019, 18:51:48 »
Of het ok is om een droogkast in de keuken te zetten? Mijn wasmachine staat daar ook maar een droogkast zorgt wel voor meer stof. De andere optie is in mijn bergkot waarvoor ik wel even naar buiten moet  :denk:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1295 Gepost op: juli 04, 2019, 21:18:10 »
Of het ok is om een droogkast in de keuken te zetten? Mijn wasmachine staat daar ook maar een droogkast zorgt wel voor meer stof. De andere optie is in mijn bergkot waarvoor ik wel even naar buiten moet  :denk:

In Amerika is dat in heel veel keukens dus ik denk niet dat dat zo erg erg is   :weetniet:
Bij mijn broer op zijn huur appartement staan die alle 2 in zijn piep kleine badkamer .

Offline Sedde

• *
« Reactie #1296 Gepost op: juli 05, 2019, 09:51:46 »

Ik zou dat zelf storend (lelijk) vinden in de keuken, dus vermoedelijk zou ik berging nemen. Maar als jou dat niet stoort, kan je dat gerust doen denk ik. Zeker als het wasmachine daar ook al staat.

Offline orinake

• *
« Reactie #1297 Gepost op: juli 05, 2019, 12:49:53 »

Gaat het ondertussen wat beter?

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1298 Gepost op: juli 05, 2019, 13:01:21 »
In Amerika is dat in heel veel keukens dus ik denk niet dat dat zo erg erg is   :weetniet:
Bij mijn broer op zijn huur appartement staan die alle 2 in zijn piep kleine badkamer .
Dat stelt me eigenlijk weinig gerust :shifty:  :vuistje:

Ik zou dat zelf storend (lelijk) vinden in de keuken, dus vermoedelijk zou ik berging nemen. Maar als jou dat niet stoort, kan je dat gerust doen denk ik. Zeker als het wasmachine daar ook al staat.
Qua uitzicht gaat het me niet meer storen dan alleen de wasmachine denk ik. Voor de wasmachine had ik geen andere plaats om hem aan te sluiten  :weetniet:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1299 Gepost op: juli 05, 2019, 13:06:16 »
Het zou mij meer storen als ze niet samen zouden staan  :denk:

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal