collapse

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 114925 keer)

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Quincy's Website
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1200 Gepost op: februari 16, 2019, 19:37:06 »
Dat vraag ik mij dagelijks af, waarom loop ik hier eigenlijk nog rond

:huggg: :huggg: :huggg: veel moed gewenst , allebei!

Offline Linda G.

• *
« Reactie #1201 Gepost op: februari 16, 2019, 21:51:58 »
Waarom ik nooit een correcte afhandeling krijg in een frituur. En altijd is het iets van mij dat we missen.
WAAR IS MIJN BICKY CHEESE ?

Offline Loekie

• *
« Reactie #1202 Gepost op: maart 13, 2019, 19:43:36 »
Of dat ik mijn wandelplan ga volhouden...
Ik heb met opzet allemaal wandelingen in de buurt gekozen deze keer (met uitzondering van de wandeling in Bocholt) omdat vorige keer bleek dat zo ver rijden niet altijd leuk is:
 Zondag:      Genk - Kattevennen lange toer: 11.5 km
Maandag:       Diepenbeek - Maten lange toer 10.5 km
Dinsdag:      Diepenbeek - Op den buiten Diepenbeek 19,2 km
Woensdag:      As- Route langs Hostellerie-Hotel Mardaga 18,8 km
Donderdag:     Bocholt -  Genieten rond De Watermolen 18,3 km
Vrijdag:     Zutendaal - Genieten rond Taverne De Kolonie 18,5 km
Zondag:      Wellen- Borgloon- Doorkijkkerkje- luswandeling-20,6 km

Weet dat dit een oude post is maar ben een tijdje weggeweest...
Hoe vind je deze wandelingen en hoe stippel je die uit? Een wandelgps? (En zo ja, staan daar dan al die wandelingen op?)

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1203 Gepost op: maart 14, 2019, 08:27:03 »
Weet dat dit een oude post is maar ben een tijdje weggeweest...
Hoe vind je deze wandelingen en hoe stippel je die uit? Een wandelgps? (En zo ja, staan daar dan al die wandelingen op?)
wandelgps en wandelroutes.org!

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1204 Gepost op: maart 14, 2019, 19:15:29 »
Vandaag op de parking van de winkel zag ik een auto over de lijn geparkeerd staan. Ik kon me er nog nét naast parkeren zonder zelf op een lijn te staan dus dat heb ik dan ook gedaan.  :mrgreen: Ik stond op een paar cm van die andere auto aan de bestuurderskant dus hij kon er langs die kant in ieder geval niet in. Toen ik terug kwam van de winkel was hij toch weg dus nu vraag ik me af hoe hij (of zij) er in geklommen is en hoe hard hij/zij gevloekt heeft  :vuistje:

Offline Loekie

• *
« Reactie #1205 Gepost op: maart 14, 2019, 19:56:02 »
wandelgps en wandelroutes.org!

Thx, met vakantiegeld mss toch eens eentje aanschaffen, heb je een aanrader voor een beginner?

Offline Perdita

• *
« Reactie #1206 Gepost op: maart 14, 2019, 21:40:11 »
Vandaag op de parking van de winkel zag ik een auto over de lijn geparkeerd staan. Ik kon me er nog nét naast parkeren zonder zelf op een lijn te staan dus dat heb ik dan ook gedaan.  :mrgreen: Ik stond op een paar cm van die andere auto aan de bestuurderskant dus hij kon er langs die kant in ieder geval niet in. Toen ik terug kwam van de winkel was hij toch weg dus nu vraag ik me af hoe hij (of zij) er in geklommen is en hoe hard hij/zij gevloekt heeft  :vuistje:
Dat durf ik ook al eens doen  :mrgreen:.

Offline Liesel

• *
    • Du loup rieur witte herders
« Reactie #1207 Gepost op: maart 30, 2019, 08:17:38 »
Wat er zo leuk is aan fokker zijn.
Momenteel echt een dip.
- Zorgen omdat ze niet wil eten sinds gisterenavond
- gezaag aan m'n oren want iedereen wil komen knuffelen, maar anders hoor je die mensen nooit
- de teef die met haar ronde ton rondsleept waarbij ik denk: God, wat heb ik jou aangedaan?
- stress en slapeloze nachten
- betweters en commentaar
- de angst dat het fout gaat lopen
....

Bleh, met rothumeur opgestaan.  Ik zie er even echt de fun niet van in.  Kan wel blèten van ellende.

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1208 Gepost op: maart 30, 2019, 08:46:18 »
Momenteel echt een dip.
- gezaag aan m'n oren want iedereen wil komen knuffelen, maar anders hoor je die mensen nooit
- de teef die met haar ronde ton rondsleept waarbij ik denk: God, wat heb ik jou aangedaan?
....

Bleh, met rothumeur opgestaan.  Ik zie er even echt de fun niet van in.  Kan wel blèten van ellende.
:huggg: :huggg: :huggg:
Het feit dat je je hierover zorgen maakt bevestigt alleen maar dat je goed bezig bent.

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1209 Gepost op: maart 30, 2019, 09:26:39 »
Momenteel echt een dip.
....

Allemaal normale emoties die bij het fokken horen  :huggg:
Eens de bevalling voorbij is laad je je op aan de pups
en die zuigen dan weer energie...het gaat terug voorbij hoor eens ze naar hun baasjes vertrokken zijn :mrgreen:

Offline Charlotte

• *
    • Vrienden der Blinden
« Reactie #1210 Gepost op: maart 30, 2019, 09:38:34 »
Liesel. Dat zijn de momenten dat je denkt: waar ben ik aan begonnen.
Het wachten op de bevalling is zenuwslopend.

Dat ze niet wil eten kan geen kwaad. Het is niet leuk te zien dat ze niet wil eten, maar het is een teken dat haar lichaam zich aan het voorbereiden is

Offline Liesel

• *
« Reactie #1211 Gepost op: maart 30, 2019, 11:07:21 »
Dankjewel voor jullie steun en begrip en merci Lily om mij daarnet wat op te peppen op messenger. 
Ben alweer wat gekalmeerd.  :)

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1212 Gepost op: maart 30, 2019, 12:10:20 »
Momenteel echt een dip.
....

Hier was dat ook , zeker bij het eerste nestje  :yes:

Je weet niet wat je écht  te wachten staat de eerste keer de "angst" om het onbekende  , je bereid jezelf en alles zo goed mogelijk voor maar wanneer ben je er "echt" klaar voor  :weetniet:  ,  ik denk dat er héél véél toekomstige ouders  zich dat bij hun eerste kindje zich net het zelfde afvragen en voelen :vuistje:

Met dit verschil dat "jij" verantwoordelijk bent voor de toestand van je teefje en het gevoel "waarom heb ik jou dit aangedaan"  :weetniet: :doh: is heel normaal denk ik , heb mij ook héél schuldig gevoeld tov van Cadisha de laatste dagen voor de bevalling  :shifty:

Maar zoals Tequilla zegt dat verdwijnt vanzelf tijdens of na de bevalling  :yes:

Als het zo ver is en instinct het overneemt en je ziet hoe wonderlijk de natuur in elkaar zit  :wub: verdwijnt dat gevoel als sneeuw voor de zon  :yes:

Succes  :thumbsup: Jotte en jij gaan dat samen heel goed doen  :yes:

Offline Liesel

• *
« Reactie #1213 Gepost op: maart 30, 2019, 14:39:48 »

Hier was dat ook , zeker bij het eerste nestje  :yes:

Je weet niet wat je écht  te wachten staat de eerste keer de "angst" om het onbekende  , je bereid jezelf en alles zo goed mogelijk voor maar wanneer ben je er "echt" klaar voor  :weetniet:  ,  ik denk dat er héél véél toekomstige ouders  zich dat bij hun eerste kindje zich net het zelfde afvragen en voelen :vuistje:

Met dit verschil dat "jij" verantwoordelijk bent voor de toestand van je teefje en het gevoel "waarom heb ik jou dit aangedaan"  :weetniet: :doh: is heel normaal denk ik , heb mij ook héél schuldig gevoeld tov van Cadisha de laatste dagen voor de bevalling  :shifty:

Maar zoals Tequilla zegt dat verdwijnt vanzelf tijdens of na de bevalling  :yes:

Als het zo ver is en instinct het overneemt en je ziet hoe wonderlijk de natuur in elkaar zit  :wub: verdwijnt dat gevoel als sneeuw voor de zon  :yes:

Succes  :thumbsup: Jotte en jij gaan dat samen heel goed doen  :yes:

Thanks!  Lief dat je me oppept.

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1214 Gepost op: maart 30, 2019, 14:51:06 »
Hoe kan dat nu dat deze rookstoppoging me zoveel beter afgaat dan de vorigen? :denk: Nu een week gestopt en eigenlijk geen last.
Wel wat letten op dat ik niet begin te vervangen door eten/lekkers, maar gewicht is iig stabiel gebleven.
Hopelijk ga ik nooit meer in de fout!

Offline Erik en Pascale

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1215 Gepost op: maart 30, 2019, 16:28:25 »
Hoe kan dat nu dat deze rookstoppoging me zoveel beter afgaat dan de vorigen? :denk: Nu een week gestopt en eigenlijk geen last.
Wel wat letten op dat ik niet begin te vervangen door eten/lekkers, maar gewicht is iig stabiel gebleven.
Hopelijk ga ik nooit meer in de fout!

Ik ben sinds een jaar of 2 ook gestopt. Na 25 jaar roken (nooit tijdens de zwangerschappen, dus ik kon het wel). Dat was ook al de 100.000ste poging en nu hou ik het makkelijk vol. Heb eerst een dik jaar met de e-sigaret rondgelopen, nicotine afgebouwd tot 0 en dan was het enkel een kwestie va  die gewoonte afleren. Ik heb er totaal geen behoefte meer aan nu. Ouder en wijzer ofzo zeker :happywink:

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1216 Gepost op: maart 30, 2019, 21:11:49 »
Ik ben sinds een jaar of 2 ook gestopt. Na 25 jaar roken (nooit tijdens de zwangerschappen, dus ik kon het wel). Dat was ook al de 100.000ste poging en nu hou ik het makkelijk vol. Heb eerst een dik jaar met de e-sigaret rondgelopen, nicotine afgebouwd tot 0 en dan was het enkel een kwestie va  die gewoonte afleren. Ik heb er totaal geen behoefte meer aan nu. Ouder en wijzer ofzo zeker :happywink:
Dat klinkt goed, hopelijk vergaat het mij ook zo dan, want nu natuurlijk wel een nicotinevervanger.
En ja ik word stilaan ouder en wijzer (en kom -tot spijt van sommigen- eindelijk eens voor mezelf op!)
Ik ben blij dat ik niet meer afhang van zoiets vies dampend en stinkend :dance:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1217 Gepost op: maart 31, 2019, 18:05:34 »
Goed bezig Neverever, het is volgende week 12 jaar dat ik gestopt ben na 30 jaar gerookt te hebben, wel met pleisters het was duur, maar toch blij dat ik het gedaan heb, heb al veel geld uitgespaard en mijn gezondheid is er ook door verbeterd

Offline Neverever

• *
    • Quincy's Website
« Reactie #1218 Gepost op: april 01, 2019, 05:24:31 »
Goed bezig Neverever, het is volgende week 12 jaar dat ik gestopt ben na 30 jaar gerookt te hebben, wel met pleisters het was duur, maar toch blij dat ik het gedaan heb, heb al veel geld uitgespaard en mijn gezondheid is er ook door verbeterd
Ik rookte ook al van mijn 14e, dus was toch ook al 26 jaar bezig...ik ben vooral blij dat ik ervoor ga deze keer, ik dénk /hoop dat ik de klik gemaakt heb :pray:

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #1219 Gepost op: april 01, 2019, 16:39:10 »
waar in godsnaam die vogels okkernoten blijven halen ? En die laten ze dan vallen en Martha die vindt dat nodig om die te gaan kraken.

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal