collapse

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 115817 keer)

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Gepost op: april 06, 2017, 16:29:14 »
Of ik op reis mijn kleren kan laten wassen in een hotel, als we er maar 1 nacht blijven? Waarschijnlijk is dat te kort van tijd, of zouden die dat 's nachts wassen?  :denk:

Online antje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2017, 16:55:12 »
Of er nog zijn die miserie hebben met facebook via de pc.
Zelf via verschillende browsers loopt het heel de tijd vast, kan geen foto's meer doorsturen zelf de chat loopt constant vast.
Echt irritant..

Ik al een hele tijd, bij het eerste filmpje, foto of advertentie is het prijs en kan 'k een tijd liggen klooien om Fb afgesloten te krijgen, soms helpt enkel de laptop uitzetten en terug opstarten.
Bij mij ligt het denk ik wel aan de leeftijd van de laptop, ik heb nog van niemand gehoord dat ze last hadden tot nu dus...

Offline dober

• *
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2017, 14:24:51 »
Ik al een hele tijd, bij het eerste filmpje, foto of advertentie is het prijs en kan 'k een tijd liggen klooien om Fb afgesloten te krijgen, soms helpt enkel de laptop uitzetten en terug opstarten.
Bij mij ligt het denk ik wel aan de leeftijd van de laptop, ik heb nog van niemand gehoord dat ze last hadden tot nu dus...
Dat kan mss wel aan uw laptop liggen.. Pc is nog niet zo oud en geen problemen met andere sites.  :denk:
Hier blijft het, uitloggen is ook een heel gedoe, foto's online zetten gaat amper nog..
Pff  :roll:

Online antje

• *
« Reactie #3 Gepost op: april 07, 2017, 16:49:08 »
Bij mij vormen andere sites ook geen probleem (daar kan ik makkelijk meerdere tabbladen tegelijk hebben openstaan), enkel Fb is hel.

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #4 Gepost op: april 07, 2017, 18:59:40 »
Of ik op reis mijn kleren kan laten wassen in een hotel, als we er maar 1 nacht blijven? Waarschijnlijk is dat te kort van tijd, of zouden die dat 's nachts wassen?  :denk:

Waarom niet ? als wij halverwege onze road trip door de USA/Canada in een hotel slapen, zelfs voor 1 nacht, en ik merk dat zij wasmachines hebben dan doe ik daar altijd de was. Dat zijn meestal van die industriële machines en dat gaat vlugger dan de wasmachine thuis. Ik neem ook altijd enige was tabs/pods mee van thuis. Hoef ik ter plaatse geen waspoeder te kopen.

Online antje

• *
« Reactie #5 Gepost op: april 08, 2017, 14:28:16 »
Welke kat er bloed plast? Plas gevonden met bloed erin en geen idee van wie van de vier  :?
Al bij al ben 'k al blij dat het op de vloer was en niet in de kattenbakken, anders had ik het wss nog niet opgemerkt.

Offline Ismene

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #6 Gepost op: april 09, 2017, 19:03:23 »
Welke bloemen ik dit jaar in mijn hangbloembakken zal planten. Ik verkies één soort, maar de bakken hangen aan alle vier de zijden van ons huis, waarvan één kant in de volle zon en één kant zo goed als altijd in de schaduw :denk:

Online antje

• *
« Reactie #7 Gepost op: april 11, 2017, 17:39:32 »
Welke kat er bloed plast? Plas gevonden met bloed erin en geen idee van wie van de vier  :?
Al bij al ben 'k al blij dat het op de vloer was en niet in de kattenbakken, anders had ik het wss nog niet opgemerkt.

Het is Abel, morgennamiddag afspraak bij de DA. Pff, net de meest angstige kat  :?

Offline myriam.e

• *
« Reactie #8 Gepost op: april 11, 2017, 17:46:30 »
Het is Abel, morgennamiddag afspraak bij de DA. Pff, net de meest angstige kat  :?

Hopelijk niets erg, we duimen voor Abel :thumbs:

Offline Ismene

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #9 Gepost op: april 12, 2017, 17:49:33 »
Wat er aan de hand is met Obi? Hij weet precies geen blijf met zichzelf, is onrustig, loopt constant heen en weer, wil constant buiten-terug binnen, blaft, loopt te jammeren/janken, kan de poezen niet met rust laten, wil niet meer eten uit zijn staander (we moeten zijn pot in onze handen houden),.... Zo kennen we hem niet.

Loopse teven in de buurt, of toch iets anders?  :weetniet:

Offline Tinne1990

• *
« Reactie #10 Gepost op: april 12, 2017, 23:38:28 »
Of een spiraaltje de oplossing zou zijn... Ik heb al van mijn 12 jaar een enorm onregelmatige cyclus. Inclusief migraine, erge buikkrampen, vermoeidheid, lage rugpijn, stemmingswisselinge n, puistjes (niet enkel mijn gezicht), etc.

Gék word ik ervan. Enkele pil soorten heb ik geprobeerd, ook lichte. Implanon (staafje in arm) heb ik een aantal jaren gehad. Het eerste was nog doenbaar, het 2e heb ik er van miserie terug uit laten halen. De prikpil durf ik niet, da's dikke miserie als ik er slecht op reageer aangezien dat niet meteen terug uit mijn lijf is.

Vind het vervelend tegenover mijn man, want ik weet dat hij eigenlijk graag een kind wil. Maar zonder anticonceptie is het voor mij gewoon niet makkelijk functioneren, aangezien dat evengoed invloed heeft op mijn omgeving... en voor mij hoeft een kind niet (weet hij ook).

Online poeseline

• *
« Reactie #11 Gepost op: april 13, 2017, 09:06:23 »
Of Roran zijn mankheid dan toch iets erfelijk is. Net bericht gehad dat zijn broer een gescheurde kruisband heeft en de andere kruisband is ook niet helemaal zoals het zou moeten zijn.

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #12 Gepost op: april 13, 2017, 13:42:59 »
of mijn spikkel ook in groep flink los zou lopen  :weetniet:
gaat nu al een week of 2 goed bij de ochtend en avondwandeling telkens een kwartiertje zonder leiband, de rest met.
Ook al eens in het bos en langs de velden geprobeerd, alleen weliswaar.
gaat goed zolang hij geen prikkels krijgt van mensen of andere diertjes.. als hij een kat ziet, wil ie die pakken. als hij een loper ziet, wil hij knuffels gaan schooien.
Maar hoe zou hij het doen in groep, als hij niet naar de andere honden moet lopen omdat ze toch constant in zijn buurt zijn?  :denk:

Offline Stessel

• *
    • denoestewerkers
« Reactie #13 Gepost op: april 13, 2017, 16:22:28 »
Of Roran zijn mankheid dan toch iets erfelijk is. Net bericht gehad dat zijn broer een gescheurde kruisband heeft en de andere kruisband is ook niet helemaal zoals het zou moeten zijn.

Een gescheurde kruisband is niet erfelijk.

De hoeking van de knie wel. Bij een te grote hoek kan dit ervoor zorgen dat de kruisband makkelijker scheurd.

Online poeseline

• *
« Reactie #14 Gepost op: april 13, 2017, 16:25:23 »
Een gescheurde kruisband is niet erfelijk.

De hoeking van de knie wel. Bij een te grote hoek kan dit ervoor zorgen dat de kruisband makkelijker scheurd.
Ik doelde niet specifiek op de kruisband maar van heel dat nest heeft de helft wel al één of ander probleem; een uitgerokken ligament, HD, gescheurde kruisband, Roran met zijn "weke delen probleem"

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #15 Gepost op: april 13, 2017, 19:13:19 »
Ik doelde niet specifiek op de kruisband maar van heel dat nest heeft de helft wel al één of ander probleem; een uitgerokken ligament, HD, gescheurde kruisband, Roran met zijn "weke delen probleem"
Als ze verkeerde hoekingen hebben of op een andere manier niet ideaal gebouwd zijn kunnen ze wel vatbaarder zijn voor dergelijke dingen. Waarschijnlijk zijn het ook nog eens onstuimige honden wat ook niet bevorderlijk is.

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #16 Gepost op: april 14, 2017, 10:24:59 »
of ik mijn gsm ga terugvinden...  :weetniet:
moet gisteren tijdens de wandeling uit mijn achterzak geglipt zjin. heb een stukje moeten lopen en had een broek aan met alleen kleine achterzakken..
nadeel, was wandeling langs de wachtbekkens en velden, dus kans dat ik hem terugvindt in het lange gras is klein  :cry:
heb em nog maar een dikke maand en anders weer al die nummers opnieuw zoeken en insteken  :doh: 

Offline Ilsey

• *
« Reactie #17 Gepost op: april 14, 2017, 10:41:38 »
moet gisteren tijdens de wandeling uit mijn achterzak geglipt zjin. heb een stukje moeten lopen en had een broek aan met alleen kleine achterzakken..
nadeel, was wandeling langs de wachtbekkens en velden, dus kans dat ik hem terugvindt in het lange gras is klein  :cry:
heb em nog maar een dikke maand en anders weer al die nummers opnieuw zoeken en insteken  :doh:

Neemt jouw gsm gen automatische backups online of doe jij dat niet via pc? Als ik mijn gsm verlies of een nieuwe koop ofzo moet ik op een nieuw toestel gewoon mijn iCloud login ingeven en alle gegevens (apps, foto's enz) worden op dat toestel gezet met 1 druk op de knop. Ben er zeker van dat dat met Android ook wel moet kunnen, maar dan moet de backup natuurlijk wel gebeurd zijn voor verlies, dus nu heb je daar niets aan. Wel iets om te onthouden voor als je 'm terug zou vinden/ een nieuwe koopt.

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #18 Gepost op: april 14, 2017, 11:07:02 »
Neemt jouw gsm gen automatische backups online of doe jij dat niet via pc? Als ik mijn gsm verlies of een nieuwe koop ofzo moet ik op een nieuw toestel gewoon mijn iCloud login ingeven en alle gegevens (apps, foto's enz) worden op dat toestel gezet met 1 druk op de knop. Ben er zeker van dat dat met Android ook wel moet kunnen, maar dan moet de backup natuurlijk wel gebeurd zijn voor verlies, dus nu heb je daar niets aan. Wel iets om te onthouden voor als je 'm terug zou vinden/ een nieuwe koopt.
Lol, die van mij heeft geen icloud optie hoor. Is zo'n simpele nokia voor bellen/sms'n/wekker  :vuistje:

Offline Charlotte

• *
    • Vrienden der Blinden
« Reactie #19 Gepost op: april 14, 2017, 13:40:45 »

Kan je niet bellen ernaar en zo proberen op het gehoor terug te vinden?

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal