collapse

Auteur Topic: Re: Wat vond je irritant vandaag?  (gelezen 14131 keer)

Offline maart

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je irritant vandaag?
« Reactie #380 Gepost op: maart 25, 2020, 11:20:04 »
ergens anders staan en zo'n foute dingen zien  :roll:  echt, ik kan er niet bij dat ze dat (durven) doen.
En normaal was ik vandaag thuis dus ben extra pissig  :hmpf:

Offline orinake

• *
« Reactie #381 Gepost op: maart 25, 2020, 14:14:34 »
Frustraties, onzekerheid, diensten die niet op een lijn zitten wat voor nog meer discussies leid.
collega's die een voor een stoppen, zelfs enkele die definitief stoppen :'(

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #382 Gepost op: maart 25, 2020, 20:19:48 »
Al die tegenstrijdige berichten ivm wandelen of niet, paardrijden of niet elke dag is er een update waardoor dat van de dag ervoor vervalt, onder ruiters weet niemand nog wat mag en niet mag ik krijg daar gewoon het *** van

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #383 Gepost op: maart 30, 2020, 07:07:10 »
Verhitte discussies overal op het internet over wat nu wel en niet mag. Ik las hier dat mensen vriendelijker geworden zijn met de quarantaine maar ik heb eerder de indruk dat het omgekeerd is.  :weetniet:

Offline maart

• *
« Reactie #384 Gepost op: maart 30, 2020, 07:13:06 »
Mijn sleutels kwijt.  Dedju toch, vrees ergens op wandeling kwijt gespeeld want nergens te vinden.
En reserve auto sleutel ligt uiteraard bij ouders  :doh:  soit, gelukkig iemand die me wil brengen.

Offline Ilero

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #385 Gepost op: maart 30, 2020, 08:15:52 »
Aan de ene kant moet je respect hebben voor de mensen in de zorg want als je de mensen wilt geloven zijn deze mensen de enige die nog aan het werk zijn.
En aan de andere kant hebben we geen respect voor de winkelbediendes of andere werkende.

En het blijkbaar mogen we onze gaspedaal ook wat dieper als anders induwen en voorbij crossen langs de wandelaars.

Offline orinake

• *
« Reactie #386 Gepost op: maart 30, 2020, 09:52:54 »
Verhitte discussies overal op het internet over wat nu wel en niet mag. Ik las hier dat mensen vriendelijker geworden zijn met de quarantaine maar ik heb eerder de indruk dat het omgekeerd is.  :weetniet:

Als je op facebook die coronagroepen wat volgt dan denk je soms dat je in een oorlog zit.
Onverdraagzaamheid ten top...
Ik ik ik dat is alles wat je leest.
IK wil naar mijn lief dus IK doe dat, want wat kan da nu kwaad???
IK wil dit en IK wil dat, maar niemand die eens aan een ander denkt :s
Nu ook weer al wie voor 20/3 EW/TW werd grijpt naast de tegemoetkoming van 202€ voor gas/electriciteit/water.
Amai de hel is losgebarsten.

Offline witte duivels

• *
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #387 Gepost op: maart 30, 2020, 10:02:34 »

Als je op facebook die coronagroepen wat volgt dan denk je soms dat je in een oorlog zit.
Onverdraagzaamheid ten top...
Ik ik ik dat is alles wat je leest.
IK wil naar mijn lief dus IK doe dat, want wat kan da nu kwaad???
IK wil dit en IK wil dat, maar niemand die eens aan een ander denkt :s
Nu ook weer al wie voor 20/3 EW/TW werd grijpt naast de tegemoetkoming van 202€ voor gas/electriciteit/water.

in deze tijd is duidelijk hoe erg sommige mensen dom en egoiste zijn!
de 'ikke-ikke-ikke' mentaliteit  :puke:

Offline poeseline

• *
« Reactie #388 Gepost op: maart 30, 2020, 10:27:29 »
Aan de ene kant moet je respect hebben voor de mensen in de zorg want als je de mensen wilt geloven zijn deze mensen de enige die nog aan het werk zijn.
En aan de andere kant hebben we geen respect voor de winkelbediendes of andere werkende.

En het blijkbaar mogen we onze gaspedaal ook wat dieper als anders induwen en voorbij crossen langs de wandelaars.
Ik ben zo op weg naar het werk bijna de berm ingereden door 2 jonge gasten in een uitgebouwde polo. En dan nog in mijn gat komen hangen, voorbij steken, voor mij rijden en alles dicht slaan. Mijn humeur werd daar ook niet beter van.

Ik wordt ook een beetje gek van al dat gepraat over 'wat moet je doen met al die vrije tijd die je nu hebt' hoezo vrije tijd? Wij werken nog met 2 fulltime in moeilijke omstandigheden en met de nodige extra stress erbij waar je niet van af raakt omdat zo ongeveer alles waar we dat in kwijt konden niet meer mag. Maar inderdaad als je niet in de zorg werkt dan moet je blijkbaar gewoon blij zijn dat je nog mag werken en vooral niet klagen.

Ik heb mijn mama vrijdag gezien, die trekt het ook geen twee weken meer denk ik. Gelukkig is het wel terug wat rustiger aan het worden in de winkel. De mensen hun voorraadkasten zitten vol denk ik. :bla:

Offline evie

• *
« Reactie #389 Gepost op: maart 30, 2020, 10:44:10 »
Haja, ik wou net al naar de radio sturen of er niet eens gewoon een uur muziek kon zijn ipv om de haverklap sport en relaxatie-oefeningen, 3/4 van de werkende mensen zijn toch nog altijd aan het werk  :roll:

Nu, ik begrijp Neverever in haar reactie (niet in de verwoording of hevigheid) maar als single is het toch ook niet altijd even gemakkelijk. Op de werkvloer is dat bij ons al altijd geweest, wij hebben bepaalde werkje die na de gewone werkuren (onbezoldigd want part of the job) moeten gebeuren en dat valt altijd op degene die geen kinderen hebben want die hebben blijkbaar nooit plannen savonds of in het weekend. En nu van het weekend dus zeker, kon ik werken want ja 'ik ben niet thuis' was nu ook geen optie meer om te zeggen  :vuistje:  Nuja dat heeft op zich niets te maken met de corona-crisis

Maar los daarvan: een situatie zoals neverever, beiden thuis werken en niemand anders zien lijkt ok, een situatie van Runa vind ik persoonlijk niet (beide uit huis werken en dan elkaar zien, is sociale cirkels mengen of hoe noemen ze dat)

Nuja, ik zie niemand buiten dan van ver 1 keer mijn zus en op wandeling van ver eens dag. Ik vind het wel moeilijk maar dat is vooral omdat Kaya op haar einde loopt spijtig genoeg en wij mogen niet meer in ons bos vlakbij, haar (en mijn) lievelingsplaatsje en dat vreet wel aan mij (plus de gedachte 'wat als ik die nu moet laten inslapen, mag ik die dan niet vasthouden  :?, dus ik hoop dat ze de 'na de corona crisis'-tijd ook nog meemaakt. Daarnaast merk ik ook wel aan Kaya dat ze meer moeite heeft met de social distancing dan ik, naar elke hond van ver wil ze ineens trekkend naartoe proberen te geraken.

Mijn ouders doen het wel goed, mijn pa gaat om de 4 dagen om booschappen. Als hij binnenkomt moet hij van mijn ma zijn handjes wassen en extra desinfecterende gel gebruiken. Smorgens fietst mijn pa op doktersvoorschrift een uurtje en in de namiddag wandelen ze samen een half uur (langer kan mijn ma niet)
En ze zijn vooral hun kasten dus aan het opruimen zoals velen. Mijn ma zei al 'ik ga niet toekomen met de corona-tijd', ik ben benieuwd wat ze allemaal aan ons gaat willen verpatsen achteraf!  :eh: :lol:

Offline evie

• *
« Reactie #390 Gepost op: maart 30, 2020, 10:49:09 »
Hier ook bijna vna het voetpad gereden door 4 wielerterroristen toen ik naar de apotheek wandelde.
Staan ze daar in een groepje van 4 vlak tegen elkaar te babbelen ( :eh: :silenced:) op de hoek van het straat, ik steek voetpad over, op die moment beslissen zij ook te vertrekken en denken ze dat ze voorrang hebben op het voetpad ofzo en rijden dus echt bijna op mijn hielen. Ik heb wel even iets geroepen toen  :bla:

Ohja en het sluikstorten is hier ook al begonnen, containerpark niet open, dan smijten we ons oude afwasmachine en stoof toch gewoon in de beek!  :silenced:

(oei, mijn posts moesten precies wel in een ander topic maar pech  :mrgreen: ontopic:mijn tandpijn is nog altijd irritant)

Offline poeseline

• *
« Reactie #391 Gepost op: maart 30, 2020, 11:18:41 »
Goh ik zie toch ook wel veel irritatie in u post, dus ik denk dat het hier ook wel hoort  :vuistje:

Ik merk aan Roran dat hij het lastig krijgt met de eentonigheid momenteel.

Offline Pepperke

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #392 Gepost op: maart 30, 2020, 11:46:47 »
Ik ben zo op weg naar het werk bijna de berm ingereden door 2 jonge gasten in een uitgebouwde polo. En dan nog in mijn gat komen hangen, voorbij steken, voor mij rijden en alles dicht slaan. Mijn humeur werd daar ook niet beter van.

Ik wordt ook een beetje gek van al dat gepraat over 'wat moet je doen met al die vrije tijd die je nu hebt' hoezo vrije tijd? Wij werken nog met 2 fulltime in moeilijke omstandigheden en met de nodige extra stress erbij waar je niet van af raakt omdat zo ongeveer alles waar we dat in kwijt konden niet meer mag. Maar inderdaad als je niet in de zorg werkt dan moet je blijkbaar gewoon blij zijn dat je nog mag werken en vooral niet klagen.

Ik heb mijn mama vrijdag gezien, die trekt het ook geen twee weken meer denk ik. Gelukkig is het wel terug wat rustiger aan het worden in de winkel. De mensen hun voorraadkasten zitten vol denk ik. :bla:
Inderdaad, zelf ben ik ook nog aan het werk. We werken nu in 2 ploegen systeem, om de dag naar het werk, rest thuiswerk. Ik heb me de voorbije 2 weken echt nog niet verveeld, integendeel, het is precies drukker dan anders. Projecten die allemaal hoge prioriteit hebben en toch wel moeten doorgaan in de mate van het mogelijke. Al vind ik dit beter dan technisch werkloos zijn of ni weten wat te doen.

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #393 Gepost op: maart 30, 2020, 11:49:48 »
Mijn nieuwe  functie als juf, ik wil mijn ontslag indienen  :hmpf:

Offline witte duivels

• *
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #394 Gepost op: maart 30, 2020, 12:22:03 »

zonder vacatuur en sollicitatie zo'n job krijgen, vrees enkel dat het verlengt zal worden  :fuu: (ben blij er niet aan te moeten beginnen....)

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #395 Gepost op: maart 30, 2020, 12:41:17 »

:mrgreen:    :huggg:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #396 Gepost op: maart 30, 2020, 12:53:34 »
zonder vacatuur en sollicitatie zo'n job krijgen, vrees enkel dat het verlengt zal worden  :fuu: (ben blij er niet aan te moeten beginnen....)
K vrees het ook  :doh:

Online antje

• *
« Reactie #397 Gepost op: maart 30, 2020, 13:28:21 »

Echt? Dan grijp ik er ook naast, ik ben 18/3 al op EW moeten gaan omdat mijn gezinnen massaal afbelden. Dat zou wel een extra financiële domper zijn...

Offline maart

• *
« Reactie #398 Gepost op: maart 30, 2020, 14:32:28 »
Mijn sleutels kwijt.  Dedju toch, vrees ergens op wandeling kwijt gespeeld want nergens te vinden.
En reserve auto sleutel ligt uiteraard bij ouders  :doh:  soit, gelukkig iemand die me wil brengen.

ze zijn gevonden  :dance:
toch wel opgelucht, want dat is toch maar een saai gevoel, waren auto- en huissleutels

Offline witte duivels

• *
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #399 Gepost op: maart 30, 2020, 14:42:52 »
ze zijn gevonden  :dance:
toch wel opgelucht, want dat is toch maar een saai gevoel, waren auto- en huissleutels

dat geloof ik best!

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal