collapse

Auteur Topic: Re: Wat vond je irritant vandaag?  (gelezen 10518 keer)

Online orinake

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je irritant vandaag?
« Reactie #240 Gepost op: januari 14, 2020, 21:19:43 »
Kratos inderdaad. Groot gezwel in de milt. Wat betekent dat als hij te wild speelt of een duw krijgt dit kan scheuren met de dood tot gevolg. Gezwel op zijn poot was ook niet positief te noemen. Er is een biopsie genomen maar het zag er niet rooskleurig uit. Lymfeklieren staan allemaal gezwollen wat ook geen goed teken is. Hij is nu heel slecht uit zijn roesje gekomen. Snauwen naar Manlief. Grommen naar de kinderen. Ziet niks precies (vond ingang van de bench niet, zou van het trapje aan de voordeur gevallen zijn...).  Ik herken mijn eigen hond niet meer zo.

Online Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #241 Gepost op: januari 14, 2020, 21:40:22 »
Kratos inderdaad. Groot gezwel in de milt. Wat betekent dat als hij te wild speelt of een duw krijgt dit kan scheuren met de dood tot gevolg. Gezwel op zijn poot was ook niet positief te noemen. Er is een biopsie genomen maar het zag er niet rooskleurig uit. Lymfeklieren staan allemaal gezwollen wat ook geen goed teken is. Hij is nu heel slecht uit zijn roesje gekomen. Snauwen naar Manlief. Grommen naar de kinderen. Ziet niks precies (vond ingang van de bench niet, zou van het trapje aan de voordeur gevallen zijn...).  Ik herken mijn eigen hond niet meer zo.
:huggg: :huggg: :huggg:
Vreselijk, enorm veel sterkte

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #242 Gepost op: januari 15, 2020, 09:11:19 »
Het duimen heeft helaas niet geholpen. Dit weekend als de kindjes weg zijn nemen we afscheid van onze lieve beer.  De komende dagen ga ik extra van hem genieten.
Veel sterkte  :huggg:

Offline myriam.e

• *
« Reactie #243 Gepost op: januari 15, 2020, 09:28:37 »

wat erg orinake  :huggg: :huggg:

Offline Obi

• *
« Reactie #244 Gepost op: januari 15, 2020, 09:59:06 »

:huggg: :huggg: hier ook snel een beslissing genomen bij Ellis toen dat gezwel op de milt vastgesteld werd... je wil echt niet dat dat scheurt  :cry: :cry: courage mie  :huggg:

Offline Perdita

• *
« Reactie #245 Gepost op: januari 15, 2020, 10:29:19 »

Vreselijk zeg. Veel moed dit weekend  :cry:.

Offline Jess2201

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #246 Gepost op: januari 15, 2020, 14:31:09 »

Veel sterkte!  :cry:

Wat zijn de symptomen van zoiets? Heb zoveel schrik dat ik zo'n dingen misschien zou missen..

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #247 Gepost op: januari 15, 2020, 18:22:12 »
merci, was na 1 dag over maar is maar sedert vandaag dat ik terug normaal kan eten...
Ik heb dus het probleem dat ik niet kan overgeven, wat zich dan uit in half flauwvallen  :roll: zaterdagnacht 3x... de zondag zo slap als een vod  :roll:

Ik steek mijn vinger in mijn keel is rap geflikt

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #248 Gepost op: januari 15, 2020, 18:23:53 »
Sterkte Orinake en geniet maar zo veel mogelijk van hem  :huggg: :huggg: :huggg:

Online orinake

• *
« Reactie #249 Gepost op: januari 15, 2020, 18:54:48 »
Veel sterkte!  :cry:

Wat zijn de symptomen van zoiets? Heb zoveel schrik dat ik zo'n dingen misschien zou missen..

Geen helaas. Hond ziet er gezond uit. Hij had een bol op zijn poot en we dachten eerst een ontsteking of kneuzing door te wild spelen. Door onze eigen da werden we doorverwezen aangezien medicatie  niet werkte. Daar werd hij helemaal gecontroleerd. Echo van poot en alle organen. Zo is het gezwel in de milt ontdekt. Verder zie je dus niks. Eet goed drinkt goed...

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #250 Gepost op: januari 16, 2020, 11:11:09 »
Geen helaas. Hond ziet er gezond uit. Hij had een bol op zijn poot en we dachten eerst een ontsteking of kneuzing door te wild spelen. Door onze eigen da werden we doorverwezen aangezien medicatie  niet werkte. Daar werd hij helemaal gecontroleerd. Echo van poot en alle organen. Zo is het gezwel in de milt ontdekt. Verder zie je dus niks. Eet goed drinkt goed...

Heel veel sterkte allemaal  :huggg:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #251 Gepost op: januari 16, 2020, 19:00:04 »
Voor iedereen een dikke knuffel  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #252 Gepost op: januari 17, 2020, 16:30:27 »
Tablet waarvan het scherm niet meer reageert.
Zo ineens...

Ik wil een hard reset proberen, maar daarvoor moet ik de tablet eerst uitschakelen, maar dat lukt niet, want dan moet ik op het scherm eerst iets aanklikken. Wat dus niet gaat  :doh:
En de reset zo doen gaat blijkbaar ook niet...

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #253 Gepost op: januari 17, 2020, 22:31:33 »
Tablet waarvan het scherm niet meer reageert.
Zo ineens...

Ik wil een hard reset proberen, maar daarvoor moet ik de tablet eerst uitschakelen, maar dat lukt niet, want dan moet ik op het scherm eerst iets aanklikken. Wat dus niet gaat  :doh:
En de reset zo doen gaat blijkbaar ook niet...
Heeft hij geen powerknopje? Als je daar lang op duwt zou hij normaal moeten uitvallen.

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #254 Gepost op: januari 17, 2020, 23:26:24 »
Heeft hij geen powerknopje? Als je daar lang op duwt zou hij normaal moeten uitvallen.

Er is een aan/uit knop, maar dan komt er op het scherm een symbool om hem uit te zetten of opnieuw op te starten.
Dat gaat dus niet.
Ik heb ook al geprobeerd om de aan/uit knop heel lang ingedrukt te houden, maar ik krijg de tablet gewoon niet af gezet.
Het scherm wordt na een tijdje zwart, maar als je dan een knop aanraakt, dan springt die gewoon op zoals die in stand-by zou staan.
Ik zal moeten wachten tot hij plat is en dan de hard reset proberen.

Maar nu ik de tablet niet kan gebruiken, gaat die niet vlug plat zijn ook niet natuurlijk...   :doh:  (anders is die vrij snel leeg)

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #255 Gepost op: januari 18, 2020, 14:14:23 »
Er is een aan/uit knop, maar dan komt er op het scherm een symbool om hem uit te zetten of opnieuw op te starten.
Dat gaat dus niet.
Ik heb ook al geprobeerd om de aan/uit knop heel lang ingedrukt te houden, maar ik krijg de tablet gewoon niet af gezet.
Het scherm wordt na een tijdje zwart, maar als je dan een knop aanraakt, dan springt die gewoon op zoals die in stand-by zou staan.
Ik zal moeten wachten tot hij plat is en dan de hard reset proberen.

Maar nu ik de tablet niet kan gebruiken, gaat die niet vlug plat zijn ook niet natuurlijk...   :doh:  (anders is die vrij snel leeg)

Probeer de stand-by-knop lang in te houden en anders de stand-by-knop tegelijkertijd met de volume naar beneden-knop voor enkele seconden in te houden. Als het goed is start de tablet dan opnieuw op.

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #256 Gepost op: januari 19, 2020, 09:41:42 »
Probeer de stand-by-knop lang in te houden en anders de stand-by-knop tegelijkertijd met de volume naar beneden-knop voor enkele seconden in te houden. Als het goed is start de tablet dan opnieuw op.

Ik denk dat ik alle mogelijke combinaties van knoppen ingedrukt houden al geprobeerd heb, niets werkt...

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #257 Gepost op: januari 19, 2020, 10:32:24 »
Ik denk dat ik alle mogelijke combinaties van knoppen ingedrukt houden al geprobeerd heb, niets werkt...

Ik weet niet of dat gaat  :weetniet: maar kan je die niet open vijzen  :denk: mss kan je dan de batterij afkoppelen of eruit halen   :denk:

Heb geen tablet  dus weet niet of dat gaat ...

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #258 Gepost op: januari 19, 2020, 18:42:28 »
Heb een nieuwe elleboog steunband aan en die geeft een vervelende geur af krijg er koppijn van

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #259 Gepost op: januari 19, 2020, 19:28:26 »
Ik weet niet of dat gaat  :weetniet: maar kan je die niet open vijzen  :denk: mss kan je dan de batterij afkoppelen of eruit halen   :denk:

Heb geen tablet  dus weet niet of dat gaat ...

Nee, ik zou niet weten hoe ik die open moet krijgen.
Ik ga nu maar wachten tot hij plat is en dan nog eens proberen voor die hard reset te doen.
Maar ik vrees dat het een nieuwe tablet gaat worden...

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal