collapse

Auteur Topic: Re: Wat vond je irritant vandaag?  (gelezen 134324 keer)

Offline DarrenRastaKaité

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wat vond je irritant vandaag?
« Reactie #20 Gepost op: januari 22, 2017, 18:18:52 »
Puppy die loops is :doh:

Offline Artan

• *
« Reactie #21 Gepost op: januari 22, 2017, 20:12:24 »
Puppy die loops is :doh:

OMG... effe wachten kon niet meer?  :doh:

Offline DarrenRastaKaité

• *
« Reactie #22 Gepost op: januari 22, 2017, 20:23:19 »
OMG... effe wachten kon niet meer?  :doh:
blijkbaar niet  :roll: en natuurlijk volgend weekend een heel,trainingsweekend  :doh:

Enige voordeel: ze zal normaal niet meer loops als we in februari naar NL gaan voor opleiding  :roll:
En dat Noak gelukkig geen enkele interesse toont.

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
  • Based on my wardrobe my favorite color is dog hair
« Reactie #23 Gepost op: januari 23, 2017, 09:42:56 »
De puberstreken van mijn hond...

Gisteren is hij plots beginnen plassen op andere honden...  :doh:

Hij heeft het 2 weken geleden eens gedaan toen we op reis waren en de honden van de buren stonden te blaffen aan de omheining, toen ging hij gewoon op hen markeren.
We hebben toen geroepen dat dit niet mocht.
Gisteren op de hondenweide heeft hij het bij verschillende honden geprobeerd  :?

Hij markeert sowieso al heel veel (wanneer we gaan wandelen). Nu laat ik hem niet meer overal doen, enkel wanneer ik het zeg. Als ik zie dat hij het doet, telkens luid Neen zeggen.
Hopelijk zal ik het hem zo kunnen afleren...

Online sepke

• *
« Reactie #24 Gepost op: januari 23, 2017, 11:41:24 »
3,70 euro voor een broccoli (500gr). En ik durfde niet meer reageren, dat ik hem te duur vond, dus heb hem dan gekocht.  :roll:

Offline Ien

• *
« Reactie #25 Gepost op: januari 23, 2017, 11:46:57 »
In de winkel staan en mijn bankkaart niet meer vinden. Heel het huis, jassen en tassen afgezocht, niks te vinden.
Toch nog even de auto checken, stak ze aan de zijkant onder het zetelpaneel in. Nog flink mogen peuteren om ze eruit te krijgen.  :roll: Zo'n tijdsverspilling.

Offline Anneke D

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #26 Gepost op: januari 23, 2017, 12:11:15 »
Pijn in mijn vingers en polsen, in mijn knieën, enkels en zelfs tenen...  :eh: De pijn in mijn vingers en polsen is het ergst, om zot van te worden gewoon.

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #27 Gepost op: januari 23, 2017, 15:34:40 »
De honden niet deftig kunnen borstelen  :muur:

Offline maart

• *
« Reactie #28 Gepost op: januari 24, 2017, 09:16:12 »
Kakweek!

Offline silviexeros

• begonnen hondenvriend
  • *
  • Based on my wardrobe my favorite color is dog hair
« Reactie #29 Gepost op: januari 24, 2017, 09:25:48 »
uitgegleden langs de baan bij de ochtendwandeling met Eros...
Auw mijn poep  :vuistje:

Offline orinake

• *
« Reactie #30 Gepost op: januari 24, 2017, 09:53:59 »
En plots werd het koud in huis!
Verwarming uit, nu hopen dat ik ze goed weer in gang gekregen heb...
19° is te koud!!!!

Offline Artan

• *
« Reactie #31 Gepost op: januari 24, 2017, 21:20:35 »
Een topic hier.. djezes ti's dat ik er echt niks te zoeken heb, anders had ik er mijne mond echt ni kunnen houden  :oops: :vuistje:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #32 Gepost op: januari 24, 2017, 23:23:45 »
Een topic hier.. djezes ti's dat ik er echt niks te zoeken heb, anders had ik er mijne mond echt ni kunnen houden  :oops: :vuistje:
:lol:

Offline Pepperke

• *
« Reactie #33 Gepost op: januari 26, 2017, 17:20:12 »
Collega's die over andere collega's zagen tegen mij  :roll: Ik sta er precies altijd tussenin  :hmpf: :twistedevil:

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #34 Gepost op: januari 26, 2017, 17:49:15 »

Hier idem (misschien niet hetzelfde topic) maar 2 maten en twee gewichten is niet vreemd aan HV.

Offline DarrenRastaKaité

• *
« Reactie #35 Gepost op: januari 26, 2017, 19:31:27 »
we zullen nu ook maar zwijgen zeker  :silenced:  :silenced:

Offline Jess2201

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #36 Gepost op: januari 28, 2017, 18:47:32 »
Elke keer als ik een nissan micra zie krijg ik bijna een hartverzakking. Wanneer gaat het stoppen, het is nu al 3 maanden, het wordt toch tijd dat ik eens achter mijn eigen beslissing sta.  :weetniet:

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #37 Gepost op: januari 28, 2017, 22:32:35 »
Met Quincy eventjes door het stukje hondenbos gelopen, een klein pommetje werd vriendelijk begroet, een stafford ook, even later een akita, zag er eerst goed uit, dan legt Quincy haar kop op die haar nek en daar kon die hond niet tegen en die snauwde, waarop Quincy met nog meer gesnauw antwoordde en ze eventjes ineen hingen.
Ik Quincy bij haar nekvel kunnen grijpen, maar die akita kreeg ik niet gepakt, bijt die me in mijn been, gelukkig niks ergs en geen stukken aan de honden.

Maar verdomme toch Quincy, wat doe je dan toch dat andere honden zo snel met je overhoop liggen en waarom altijd dat willen overheersen? :cry:

En dan zie ik al die mensen met hun happy wij-gaan-allemaal-tesamen-honden die allemaal samen spelen en lol hebben en dan steekt dat toch ergens een beetje. Ik zou het haar ook zo graag gunnen, maar we zullen er maar vanuit gaan dat ze gewoon niet wil.

Nuja, gekend probleem hier, maar blijf het jammer vinden. :?

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #38 Gepost op: januari 29, 2017, 09:46:17 »
Met Quincy eventjes door het stukje hondenbos gelopen, een klein pommetje werd vriendelijk begroet, een stafford ook, even later een akita, zag er eerst goed uit, dan legt Quincy haar kop op die haar nek en daar kon die hond niet tegen en die snauwde, waarop Quincy met nog meer gesnauw antwoordde en ze eventjes ineen hingen.
Ik Quincy bij haar nekvel kunnen grijpen, maar die akita kreeg ik niet gepakt, bijt die me in mijn been, gelukkig niks ergs en geen stukken aan de honden.

Maar verdomme toch Quincy, wat doe je dan toch dat andere honden zo snel met je overhoop liggen en waarom altijd dat willen overheersen? :cry:

En dan zie ik al die mensen met hun happy wij-gaan-allemaal-tesamen-honden die allemaal samen spelen en lol hebben en dan steekt dat toch ergens een beetje. Ik zou het haar ook zo graag gunnen, maar we zullen er maar vanuit gaan dat ze gewoon niet wil.

Nuja, gekend probleem hier, maar blijf het jammer vinden. :?
Fala doet dat ook vaak, haar kop (of poot) in de nek van een andere hond leggen. Dat is haar manier van uitdagen tot spel  :roll: Maar eigenlijk zijn er nog maar weinig honden geweest die dat echt niet konden verdragen van van haar.
Wel jammer dat je zo geen groepswandelingen kan doen. Misschien moet je eens kijken met welke honden het wel klikt en enkel met hen afspreken om samen te gaan wandelen?

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #39 Gepost op: januari 29, 2017, 11:15:18 »
Fala doet dat ook vaak, haar kop (of poot) in de nek van een andere hond leggen. Dat is haar manier van uitdagen tot spel  :roll: Maar eigenlijk zijn er nog maar weinig honden geweest die dat echt niet konden verdragen van van haar.
Wel jammer dat je zo geen groepswandelingen kan doen. Misschien moet je eens kijken met welke honden het wel klikt en enkel met hen afspreken om samen te gaan wandelen?

Zo had ik het niet bekeken, dat het een uitdaging was tot spel, zag het als zich als de dominante willen opstellen, (kan misschien ook een vorm zijn van uitdagen tot spelen?)maar dan nog : ze krijgt een correctie en ze vliegt meteen terug uit en dat moet dan echt zo overdreven worden.

En toch zijn er dan momenten waarop het echt goed gaat met andere honden. Als ik alleen zit op de hondenweide en mensen vragen of ze erbij mogen en ik de uitleg heb gedaan... en we besluiten het erop te wagen: dat is aan de andere kant dan weer tig keer goed gegaan.

Mijn randgevalletje  :roll:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal