collapse

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 71383 keer)

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #1140 Gepost op: februari 04, 2018, 21:39:47 »
Hoe een bepaalde vrouw in het programma Kassa sprak over HR-honden :shock:

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1141 Gepost op: februari 04, 2018, 23:57:11 »
Dat er nog steeds mensen rondrijden met zo'n vouwbare draadkennel voor hun hond id auto  :zot: daar krijg ik de kriebels van. Nog maar een kleine tets zetten en dat ding klapt ineen met je hond er in brrrrrr.
« Laatst bewerkt op: februari 05, 2018, 01:56:22 door Ilsey »

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1142 Gepost op: februari 07, 2018, 11:20:14 »
De adviezen die sommige mensen met enige trots geven bij problemen: knal voor zijn kop geven, op de rug dwingen , bij zijn strot grijpen , allez nu, is dat het eerste dat sommigen kunnen bedenken en dan dat nog even adviseren zonder ook maar verder iets te weten over de situatie :shock:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1143 Gepost op: februari 15, 2018, 19:48:41 »
Hoeveel mensen het ok vinden om een hond om half 6 s'morgens in de tuin te laten blaffen. Gelukkig zijn het niet mijn buren  :shock:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1144 Gepost op: maart 14, 2018, 17:23:54 »
De reactiesnelheid van de facebookpagina van het hezehof. 1 reactie geplaatst en nog geen 5 min later was ze al verwijderd en ik ben geblokkeerd. Veel sneller dan ik verwacht had.

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1145 Gepost op: maart 14, 2018, 17:43:56 »
De reactiesnelheid van de facebookpagina van het hezehof. 1 reactie geplaatst en nog geen 5 min later was ze al verwijderd en ik ben geblokkeerd. Veel sneller dan ik verwacht had.

Ik had bij een broodfokker ook een reactie geplaatst en werd zelfs geblokkeerd.

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #1146 Gepost op: maart 16, 2018, 21:28:37 »
Dat Kaya ook bruut geweld heeft
Die heeft gewoon een viszla in de beek gekieperd  :oops: :mrgreen: Beestje sprong opzij voor rondcrossende Kaya en sprong recht de beek in, die verschoot even en was er snel terug uit

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1147 Gepost op: maart 17, 2018, 13:22:49 »
Dat er paardenfokkers zijn waar je met een like en deel-actie op hun Facebook een dekking kan winnen met hun hengst  :shock:

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #1148 Gepost op: april 03, 2018, 19:53:29 »
huizenjacht, of hoe noemt het programma op 4
Wat een budget jonge koppels van tegenwoordig hebben
Of ik moet dringend mijn lening toch eens laten herzien, ik loop nog achter denk ik  :mrgreen:

Offline Obi

• *
« Reactie #1149 Gepost op: april 12, 2018, 22:25:04 »
12,5 jaar, gesteriliseerd en schijnzwanger.... Daarvoor moet je echt Ellis heten  :silenced: :roll:

Offline Ien

• *
« Reactie #1150 Gepost op: april 13, 2018, 12:07:26 »
12,5 jaar, gesteriliseerd en schijnzwanger.... Daarvoor moet je echt Ellis heten  :silenced: :roll:
:vuistje: :huggg:
Ik heb zo een Angel gehad die op haar 11e plots alle reuen zot maakte. Geen eierstokken, geen baarmoeder meer sinds haar 4e. Maar vermoedelijk wel problemen met de hypofyse en bijgevolg ging ze ineens bijzonder lekker ruiken.  :roll:

Offline Obi

• *
« Reactie #1151 Gepost op: april 13, 2018, 12:25:00 »
:vuistje: :huggg:
Ik heb zo een Angel gehad die op haar 11e plots alle reuen zot maakte. Geen eierstokken, geen baarmoeder meer sinds haar 4e. Maar vermoedelijk wel problemen met de hypofyse en bijgevolg ging ze ineens bijzonder lekker ruiken.  :roll:

GaÔko klappertande soms ook nog van haar  :lol:

Als het niet betert, krijgt ze iets homeopathie van de DA, iets anders wil hij niet meer geven op haar leeftijd..
Heeft alles te maken met het speeltje van GaÔko wat ze haar had toe geŽigend  :silenced:  gisteren ging ze ineens grommen naar mij, had ik het durven afpakken, ze had gebeten  :yeek: 
Ik had het weggenomen maar ze had het teruggevonden, ik liet ze doen maar het ging steeds verder, ze ging het 'wassen', als het piepte toen het in haar bek zat liet ze het vallen en ze kwam haar mand niet meer uit  :roll:  plassen gebeurde onder lichte dwang om dan zo snel mogelijk naar binnen te koersen... 't Kon echt niet meer zijn.. Dus gisteren is het terug verdwenen, ze heeft er vanmorgen nog lopen achter zoeken..
Dat is niet mijn Ellis, die zou zoiets nooit doen, bijten dan, tenzij ze schijnzwanger is...

Offline Ien

• *
« Reactie #1152 Gepost op: april 13, 2018, 12:26:25 »

Als het niet betert, krijgt ze iets homeopathie van de DA, iets anders wil hij niet meer geven op haar leeftijd..
Heeft alles te maken met het speeltje van GaÔko wat ze haar had toe geŽigend  :silenced:  gisteren ging ze ineens grommen naar mij, had ik het durven afpakken, ze had gebeten  :yeek: 
Ik had het weggenomen maar ze had het teruggevonden, ik liet ze doen maar het ging steeds verder, ze ging het 'wassen', als het piepte toen het in haar bek zat, liet ze het vallen en ze kwam haar mand niet meer uit  :roll:  plassen gebeurde onder lichte dwang om dan zo snel mogelijk naar binnen te koersen... 't Kon echt niet meer zijn.. Dus gisteren is het terug verdwenen, ze heeft er vanmorgen nog lopen achter zoeken..
Dat is niet mijn Ellis, die zou zoiets nooit doen, bijten dan, tenzij ze schijnzwanger is...
Zo klinkt het ook wel. Wij hebben dat ook altijd genegeerd en er niks voor gegeven, en gewoon de reuen wat getemperd.  :mrgreen: Het was ook niet blijvend, ze volgde gewoon haar oude cyclus weer.  :denk:

Offline sepke

• *
« Reactie #1153 Gepost op: april 13, 2018, 12:35:17 »

Ik had het weggenomen maar ze had het teruggevonden, ik liet ze doen maar het ging steeds verder, ze ging het 'wassen', als het piepte toen het in haar bek zat liet ze het vallen en ze kwam haar mand niet meer uit  :roll:  plassen gebeurde onder lichte dwang om dan zo snel mogelijk naar binnen te koersen... 't Kon echt niet meer zijn.. Dus gisteren is het terug verdwenen, ze heeft er vanmorgen nog lopen achter zoeken..

Dat wilde ik nog opperen, toen ik vorige keer las van dat speeltje, maar het had evengoed niet zo kunnen zijn natuurlijk. Dus dacht ik: zal het maar niet zeggen, het passeert mogelijks zo wel.

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
« Reactie #1154 Gepost op: mei 14, 2018, 18:17:05 »
De prijzen van een border collie pup.
1200 euro  :shock:  en je kunt er nog niet eens mee schapen drijven  :hmpf:

Offline Fay-Heathcliff

• hondenvriend pro
  • *
    • SchapendrijvenWestVlaanderen
« Reactie #1155 Gepost op: mei 25, 2018, 22:33:03 »
Hoe snel 8 weken voorbij gaan. De eerste 3 pups zijn al bij hun nieuwe baasje, morgen vertrekt nr 4 ... en het lijkt alsof ze pas gisteren geboren werden.

Offline Obi

• *
« Reactie #1156 Gepost op: mei 28, 2018, 09:26:07 »
Net gebeld nr Di Duca voor een afspraak (gewone check-up), geen plaats voor 15 juli  :shock: 
zijn vrouw raadde me aan om naar de vrije consultaties te komen  :lol:

Online Artan

• *
« Reactie #1157 Gepost op: juni 15, 2018, 00:29:41 »
Dat de wereld toch echt klein is :lol:
Sinds kort terug goed contact met een oude schoolvriendin die ik 12 jaar niet gezien had, blijkt haar man de zoon te zijn van iemand waar ik mee gesjot heb, heerlijk plezante avond gehad! :greenroll:

Online Artan

• *
« Reactie #1158 Gepost op: juni 22, 2018, 14:41:22 »
Dat die weken voorbijgevlogen zijn, morgen is pa terug in BelgiŽ al weer, gelukkig maar voor 2 weekskes verlof  :mrgreen: Ma kzie'n em graag ze  :vuistje:

Offline poeseline

• *
« Reactie #1159 Gepost op: juli 10, 2018, 15:05:09 »
Een bedrijf dat in hetzelfde gebouw zit dat via LinkedIn een mail stuurt om te vragen of ik interesse heb om voor hen te werken. Moest mijn baas dat weten hij doet een ongeluk  :mrgreen:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal