collapse

Auteur Topic: Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 79287 keer)

Offline runa

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #1220 Gepost op: december 04, 2018, 21:14:30 »
Hun labeltje misschien?
Dat is mogelijk, dat er toch ergens een klein labeltje of logo in het leer was maar nu heb ik ook gelezen dat fjallraven bijenwas gebruikt in sommige stoffen. De broek voelde ook 'vettig' aan dus het kan evengoed dat zijn.
Blijkbaar is dat nu wettelijk verplicht om die tekst op het label te zetten als er iets van dierlijke oorsprong in verwerkt is. Op zich wel goed maar toch handig als je ook weet over wat het precies gaat want het is zo'n vage omschrijving dat het nog verdachter lijkt.

Offline Artan

• *
« Reactie #1221 Gepost op: december 04, 2018, 22:00:16 »
Mijn veel te zelfstandige 5maand jonge puppy dak uit het veld ben kunnen gaan plukken omda ze zich 300m verder tegoed aan’t doen was aan een mestbuffet  :vuistje: :bla: :vuistje:

Offline Pepperke

• *
« Reactie #1222 Gepost op: december 10, 2018, 18:20:24 »
De intriges van het fokkerswereldje  :zot:

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #1223 Gepost op: december 18, 2018, 20:18:02 »
Na de pizza met speciale kruiden (pizzeria opgedoekt wegens cannabisplantage op zolder), nu ook plaatselijke aardbeien  met  een ander poedertje dan suiker op.
Op 200m van een vriendin is dus een groot drugslabo opgedoekt  :schok:
Niet moeilijk dat ik verslaafd ben aan eten  :HV-kerst:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1224 Gepost op: december 19, 2018, 15:06:55 »
Na de pizza met speciale kruiden (pizzeria opgedoekt wegens cannabisplantage op zolder), nu ook plaatselijke aardbeien  met  een ander poedertje dan suiker op.
Op 200m van een vriendin is dus een groot drugslabo opgedoekt  :schok:
Niet moeilijk dat ik verslaafd ben aan eten  :HV-kerst:
:vuistje:

Offline noorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1225 Gepost op: juli 22, 2019, 22:18:36 »
OMG!

Ik plaatste deze namiddag enkele zoekertjes op tweedehands.
2 ervan waren voor bh's die ik eigenlijk nooit gedragen heb (wegens toch net te klein gekocht).
Krijg ik de vraag waarom ik ze weg doe en of ik de bijpassende slips ook heb.
Ik vertel de reden en dat ik geen bijpassende slips heb.
Krijg ik de reactie of ik ze niet een keer wil dragen en ongewassen op wil sturen, want die persoon kickt daar op  :shock:  :zot:  :puke:
'geen probleem als je niet wil hoor'  :doh:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1226 Gepost op: juli 22, 2019, 22:45:14 »
OMG!

2 ervan waren voor bh's die ik eigenlijk nooit gedragen heb (wegens toch net te klein gekocht).
Krijg ik de reactie of ik ze niet een keer wil dragen en ongewassen op wil sturen, want die persoon kickt daar op  :shock:  :zot:  :puke:

:yeek:  creep  :silenced:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1227 Gepost op: juli 22, 2019, 23:02:02 »
OMG!

:yeek: :puke:

Offline Ilero

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #1228 Gepost op: juli 23, 2019, 05:33:39 »
De hondjes Zino (11 jaar) en Sammy (8 jaar) bleven gaan dit weekend. En zo super goed geluisterd. Vrijdag hebben we 20km gedaan, zaterdag 14, zondag 15 en maandag een afsluiterke van 10km.

Offline Ien

• *
« Reactie #1229 Gepost op: juli 24, 2019, 12:06:43 »
OMG!

:shock:  :vuistje:

Offline orinake

• *
« Reactie #1230 Gepost op: juli 25, 2019, 12:08:14 »
OMG!

Ieder zijn kink toch :) Er zijn wel "gekkere/vreemdere" fetishen die wij nooit zullen begrijpen.
ik kreeg ooit de vraag of ik niet wist waar je aan gevulde luiers kon geraken...
De man had een fetish voor de "gel" die zich vormt als luiers gebruikt zijn.
Ik heb hem ook vriendelijk er op gewezen dat mijn afval netjes de vuilbak in gaat en dat hij dat dus niet meer moest vragen. Maar ik heb hem succes gewenst in zijn zoektocht...
Het is niet omdat ik het niet begrijp dat het voor die man niet kan denk ik dan...

Offline wesp

• *
« Reactie #1231 Gepost op: juli 25, 2019, 20:22:47 »
OMG!

:irma: :yeek:

Offline Linda G.

• *
« Reactie #1232 Gepost op: juli 25, 2019, 21:41:41 »
OMG!

Gewoon doen. Maar dan zijn ze wel 20€ meer waard.

Offline orinake

• *
« Reactie #1233 Gepost op: juli 26, 2019, 07:43:52 »
Het lef van sommige ouders - heel de week de kinderen bij mij zetten en dan vragen of ik int weekend ook niet wil werken want ze hebben nood aan me - time (ze werken verdorie niet!)
en nog meer....
De bekrompen geest van sommige mensen... Neen ik ben geen fotomodel, maar ook voor mij is het warm...

Offline Obi

• *
« Reactie #1234 Gepost op: juli 26, 2019, 09:46:39 »
Het lef van sommige ouders - heel de week de kinderen bij mij zetten en dan vragen of ik int weekend ook niet wil werken want ze hebben nood aan me - time (ze werken verdorie niet!)
en nog meer....
De bekrompen geest van sommige mensen... Neen ik ben geen fotomodel, maar ook voor mij is het warm...

oh seg  :shock:
Gisteren ook weer een venijnige opmerking gehoord... schoolkennis van mij is in de steek gelaten door haar echtgenoot voor een ander.  Zij was idd redelijk wat verdikt in de loop der jaren, gisteren dat verhaal dus mogen aanhoren van haar... We gingen verder en toen zei er iemand van ons gezelschap dat het haar eigen fout is, dat ze veel te dik geworden was  :roll: :silenced:  zalig zijn zij die bekrompen zijn van geest..

Ik krijg ook opmerkingen en ja ik weet het, ik ben verdikt  :weetniet:  maar als ikzelf er geen probleem mee heb  :weetniet:
Gvd, ik ga mezelf niet gaan uithongeren en om te sporten heb ik niet echt de fut... ik probeer zo gezond mogelijk te eten..
Als je zelf gelukkig bent en je goed voelt, das toch het belangrijkste zeker  :weetniet:

Offline Obi

• *
« Reactie #1235 Gepost op: juli 26, 2019, 09:48:09 »
dat er mensen gisteren met hun  hond op de plaatselijke markt liepen  :silenced: 
Echt hé... daarvoor moet je toch niet heel slim zijn?  :weetniet:

Offline Perdita

• *
« Reactie #1236 Gepost op: juli 26, 2019, 11:01:00 »
dat er mensen gisteren met hun  hond op de plaatselijke markt liepen  :silenced: 
Echt hé... daarvoor moet je toch niet heel slim zijn?  :weetniet:

Ik vind het al zot dat je naar de markt gaat met deze temperaturen :lol:. Maar laat tenminste de hond dan thuis.

Offline orinake

• *
« Reactie #1237 Gepost op: juli 26, 2019, 11:23:11 »
oh seg  :shock:
Gisteren ook weer een venijnige opmerking gehoord... schoolkennis van mij is in de steek gelaten door haar echtgenoot voor een ander.  Zij was idd redelijk wat verdikt in de loop der jaren, gisteren dat verhaal dus mogen aanhoren van haar... We gingen verder en toen zei er iemand van ons gezelschap dat het haar eigen fout is, dat ze veel te dik geworden was  :roll: :silenced:  zalig zijn zij die bekrompen zijn van geest..

Ik krijg ook opmerkingen en ja ik weet het, ik ben verdikt  :weetniet:  maar als ikzelf er geen probleem mee heb  :weetniet:
Gvd, ik ga mezelf niet gaan uithongeren en om te sporten heb ik niet echt de fut... ik probeer zo gezond mogelijk te eten..
Als je zelf gelukkig bent en je goed voelt, das toch het belangrijkste zeker  :weetniet:

Och ik weet dat ik nooit een modelfiguur zal hebben en waarschijnlijk zelfs nooit een gezond gewicht... Maar kom he ik ga me ni in een lange broek en lange mouwen steken omdat zij met hun (in hun ogen dan) perfect figuurke der ni op kunnen zien dat ik als mama van 4 met een shirt en een tshirt zonder mouwkes rondloop met mijn kinderen...
Het was voor mij ook 41° gisteren.

Nu ja, BE is op dat vlak nog altijd heel bekrompen... Denk je anders = verkeerd - kleed je je anders = verkeerd - Hou je van andere dingen = verkeerd - Tattoo's = verkeerd.... Echt zelfs in Egypte waar vrouwen veel feller int gareel geduwt worden kwam er minder commentaar dan hier in BE....

Offline kathytjeuh_newfy

• *
« Reactie #1238 Gepost op: juli 26, 2019, 11:34:05 »
Och ik weet dat ik nooit een modelfiguur zal hebben en waarschijnlijk zelfs nooit een gezond gewicht... Maar kom he ik ga me ni in een lange broek en lange mouwen steken omdat zij met hun (in hun ogen dan) perfect figuurke der ni op kunnen zien dat ik als mama van 4 met een shirt en een tshirt zonder mouwkes rondloop met mijn kinderen...
Het was voor mij ook 41° gisteren.

Nu ja, BE is op dat vlak nog altijd heel bekrompen... Denk je anders = verkeerd - kleed je je anders = verkeerd - Hou je van andere dingen = verkeerd - Tattoo's = verkeerd.... Echt zelfs in Egypte waar vrouwen veel feller int gareel geduwt worden kwam er minder commentaar dan hier in BE....

Idd is zo waar wat je over België zegt.

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1239 Gepost op: augustus 12, 2019, 15:37:40 »
Hoe duur hondensnacks geworden zijn. Ik weet nog dat ik vroeger grote varkensoren aan €1/stuk kocht. Nu vind je alleen maar kleine stukjes voor die prijs, als je grote wil zit je in veel winkels al bijna aan het dubbele. Hetzelfde voor andere snacks  :zot:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal