collapse

Auteur Topic: Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?  (gelezen 76351 keer)

Offline Loekie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verbaasde jullie vandaag ?
« Reactie #1160 Gepost op: juli 11, 2018, 16:31:07 »
Een 2de kans krijgen, deze met 2 handen grijpen, t gevoel hebben dat alles goed komt en dan bij de neuroloog toch weer een kleine slag in het gezicht krijgen... Nog maar even tanden bijten en erg hard hopen dat ik de 30ste alsnog goed nieuws krijg!

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1161 Gepost op: juli 18, 2018, 21:33:21 »
Mijne vent die uit zichzelf zo snel de dokter belde, geen grappen en plagerijen, zelfs geen lachje. Zo heb ik hem nog nooit mee gemaakt  :shock:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1162 Gepost op: juli 18, 2018, 21:35:19 »
Mijne vent die uit zichzelf zo snel de dokter belde, geen grappen en plagerijen, zelfs geen lachje. Zo heb ik hem nog nooit mee gemaakt  :shock:
Oei oei alles ok want dan moet t serieus zijn

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1163 Gepost op: juli 19, 2018, 02:06:11 »
Eenmaal voorbij de lange wazige periode opeens een klik krijgen en dan inzien dat je vanaf dat punt als vanzelf bijleert en alle puzzelstukjes vallen opeens heel snel op hun plaats.En opeens gaat leren dan snel! Razendsnel.
Ik dacht dat er nooit een klik zou komen, maar blijkbaar is "huppakee, en nu leren zwemmen of verzuipen " hetgene en misschien wel het enige dat bij mij werkt. :mrgreen:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1164 Gepost op: juli 19, 2018, 08:47:33 »
Oei oei alles ok want dan moet t serieus zijn
Waarschijnlijk gewoon een (zware) keelontsteking  :weetniet: en ik voel het zelf ook al aankomen  :doh:
« Laatst bewerkt op: juli 19, 2018, 09:20:41 door runa »

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1165 Gepost op: juli 19, 2018, 09:06:45 »
Waarschijnlijk gewoon een keelontsteking  :weetniet: en ik voel het zelf ook al aankomen  :doh:
Herkenbaar loop al 2 weken te hoesten, snotteren, keelpijn 
 :doh:

Offline sepke

• *
« Reactie #1166 Gepost op: juli 19, 2018, 12:43:39 »
Dat het blijkbaar heel opvallend is als ik een halve dag niet aanwezig ben op mijn bureau. Dan ruikt je mijn parfum niet als je langs mijn deur passeert in de gang.  :rolf:

(net te horen gekregen van een collega die passeerde en zei: 'Ah, ik merkte daarstraks dat jij er niet was, want ik rook jou niet toen ik hier passeerde.' Ik moet wel zeggen dat ik eerst dacht: WTF, onbeleefderik  :zot:, maar hij gaf snel meer uitleg )

Ik weet wat te doen als ik een dagje met rust gelaten wil worden, ik draag dan geen parfum en niemand weet dat ik hier ben.  :vuistje:

Offline loesje

• *
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #1167 Gepost op: juli 19, 2018, 13:06:05 »
 :vuistje:

Offline Perdita

• *
« Reactie #1168 Gepost op: juli 19, 2018, 13:21:30 »
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je parfum :D!
Welke is het?

Offline Ien

• *
« Reactie #1169 Gepost op: juli 19, 2018, 16:21:33 »
Dat het blijkbaar heel opvallend is als ik een halve dag niet aanwezig ben op mijn bureau. Dan ruikt je mijn parfum niet als je langs mijn deur passeert in de gang.  :rolf:

(net te horen gekregen van een collega die passeerde en zei: 'Ah, ik merkte daarstraks dat jij er niet was, want ik rook jou niet toen ik hier passeerde.' Ik moet wel zeggen dat ik eerst dacht: WTF, onbeleefderik  :zot:, maar hij gaf snel meer uitleg )

Ik weet wat te doen als ik een dagje met rust gelaten wil worden, ik draag dan geen parfum en niemand weet dat ik hier ben.  :vuistje:
Ik heb ook zo'n collega, die ik gewoon ruik binnen komen. Op een heel aangename manier  :yes:. Da's op zich ook schaamroodverwekken d om dat te zeggen  :vuistje: maar de enige manier om erachter te komen wat ik mijn ventje voor zijn volgende feestdag moet kopen.  :mrgreen:

Offline sepke

• *
« Reactie #1170 Gepost op: juli 19, 2018, 21:03:19 »
Ik heb ook zo'n collega, die ik gewoon ruik binnen komen. Op een heel aangename manier  :yes:. Da's op zich ook schaamroodverwekken d om dat te zeggen  :vuistje: maar de enige manier om erachter te komen wat ik mijn ventje voor zijn volgende feestdag moet kopen.  :mrgreen:

Ik heb dat een hele tijd geleden ook eens gevraagd aan een collega: 'Jij ruikt heel lekker, welke parfum draag jij?' Dat klonk toen ook heel 'raar'. Heb nadien gezegd dat dat geen versierpoging was!!  :mrgreen:

Nu ben ik wel nieuwsgierig naar je parfum :D!
Welke is het?
Ik wissel af tussen L'eau d'issey en Jean paul Gaultier (vrouwenlichaam). (niet dagelijks wisselen hé, maar de ene keer koop ik het ene flesje, de andere keer het andere)

Nu ging het over Jean Paul Gaultier. Maar over L'eau d'issey heb ik ook al veel complimenten gehad. (maar niet op deze manier, eigenlijk eerder van vrouwen  :denk:). Die laatste vind ik zelf ook nog wel steeds de beste.

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1171 Gepost op: juli 19, 2018, 21:22:17 »
Herkenbaar loop al 2 weken te hoesten, snotteren, keelpijn 
 :doh:
Hij is alweer in pestmodus  :lol: :thumbs: Het was blijkbaar kort maar krachtig. Hopelijk ben jij er ook snel van af.  :huggg:

Offline Artan

• *
« Reactie #1172 Gepost op: juli 20, 2018, 09:31:12 »
De paranoia en paniek op't werk  :lol:
Wat gaat dat zijn als ik echt ga solliciteren  :lol:

Offline Loekie

• *
« Reactie #1173 Gepost op: juli 21, 2018, 00:30:36 »
De paranoia en paniek op't werk  :lol:
Wat gaat dat zijn als ik echt ga solliciteren  :lol:

Dan ga IK heel blij zijn  :weetniet: :mrgreen:

Offline mira

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1174 Gepost op: juli 22, 2018, 23:53:30 »
Kenia die ineens op 15min heel slecht werd. Buik opgezwollen en hard! Grollen en piepen van de pijn reageerde niet meer op mij. Gedacht ging direct naar maagtorsie vlieg naar kruisbos, daar aankomen was ze iets beter. Daar 20min moeten wachten voor ze aan haar begon. Stagiaire die schrik had van Kenia en niet veel wist. Foto’s gemaaakt darmen en maag waren hard uitgezet door vocht en lucht. Spuit gekregen en hele dag int oog houden dat ze geen maagtorsie doet. Ze is algoe terug beter. Raadsel hoe ze het ineens gekregen heeft, smorgens nog 9km gewandeld daarna pas eten gekregen en een dik uur later was ze ineens heel slecht.

Offline Ien

• *
« Reactie #1175 Gepost op: juli 23, 2018, 00:07:38 »
Kenia die ineens op 15min heel slecht werd. Buik opgezwollen en hard! Grollen en piepen van de pijn reageerde niet meer op mij. Gedacht ging direct naar maagtorsie vlieg naar kruisbos, daar aankomen was ze iets beter. Daar 20min moeten wachten voor ze aan haar begon. Stagiaire die schrik had van Kenia en niet veel wist. Foto’s gemaaakt darmen en maag waren hard uitgezet door vocht en lucht. Spuit gekregen en hele dag int oog houden dat ze geen maagtorsie doet. Ze is algoe terug beter. Raadsel hoe ze het ineens gekregen heeft, smorgens nog 9km gewandeld daarna pas eten gekregen en een dik uur later was ze ineens heel slecht.
Wat eng 😳, hoe is ze nu?
Heeft ze onderweg niks kunnen opeten?

Offline mira

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1176 Gepost op: juli 23, 2018, 00:56:27 »

Ze is nu terug oké. Kheb een filmpje dat ze niet meer reageerde op mij, zal morgen doorsturen.
Nen konijnen keutel eet ze wel eens of nen verse paardendrol  :doh:. Maar heb ze niks zien opeten tijdens wandelen. Het blijft een raadsel hoe ze ineens zo slecht was

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1177 Gepost op: juli 28, 2018, 12:46:44 »
Ik heb pas een teefje ontmoet, een pitbull van nog geen jaar, waarvan ik dacht: als ik nu op zoek was naar een hond, haar nam ik zo mee. Ik was op slag verliefd, wat een Quincytje van karakter  :wub: Echt veel van wat ik in haar zag kwam me zo bekend voor, ik ermee aan het oefenen op beheersing en aandacht, en kreeg er al vanalles van gedaan.Fel dominant karaktertje, maar zoooooooo lief lief lief haha, en die blik echt zo een stouterikske :mrgreen: :vuistje:
Ik betrap me er nu op dat ik vandaag weeral aan haar zit te denken.

En het verbaast me van mezelf hoe rap ik mijn eens -rottweiler-altijd -rottweiler overboord zou gooien als de juiste hond maar mijn pad kruist. :twistedevil:
Want echt, had ik nu Quincy niet, dan zat ik hier NU op dit moment thuis met dat pitje :vuistje:

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1178 Gepost op: augustus 05, 2018, 08:33:06 »
Gisteren aan het water, wij zaten al lang op een plek met een klein inhammetje helemaal in een hoekje, op een grote weide met overal plaats.Komt er zo een oud bonneke met hare parasol (ik zat in het water) die plant dat ding floep pal naast de parasol van mijn vriendin, , komt opeens zo onze persoonlijke cirkel in zitten, maar echt zooooo dicht dat vriendin geen andere optie had dan zich ergens anders te zetten. Haalt ze er nog een vent bij met een hamer die slaat die parasol beng de grond in nog voor mijn verbouwereerde vriendin iets kon zeggen.
WTF?!
Daar was overal plaats, die wou echt ons van onze plaats verjagen :shock: :zot:

Offline Ien

• *
« Reactie #1179 Gepost op: augustus 05, 2018, 09:37:07 »
Ze is nu terug oké. Kheb een filmpje dat ze niet meer reageerde op mij, zal morgen doorsturen.
Nen konijnen keutel eet ze wel eens of nen verse paardendrol  :doh:. Maar heb ze niks zien opeten tijdens wandelen. Het blijft een raadsel hoe ze ineens zo slecht was
Zo lang het maar weg gaat en blijft he.  :denk:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal