collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat of wie maakt je trots vandaag?  (gelezen 72644 keer)

Offline Timo jr

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1595 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Van de Hereheide Teckels
Re: Wat of wie maakt je trots vandaag?
« Reactie #140 Gepost op: september 08, 2013, 12:49:18 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Lucifer vd Hereheide, Luxemburgs Jeugdkampioen  :dance:
Vorige keer was de eer weg gelegd voor Louis vd HH en Gonzo, werd Lila (Lucifer dus) 2e, totaal andere KM, en nu pakt ze hem toch nog snel ff mee! Yeey!  :cheer:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #141 Gepost op: september 08, 2013, 12:50:32 »
Vorige keer was de eer weg gelegd voor Louis vd HH en Gonzo, werd Lila (Lucifer dus) 2e, totaal andere KM, en nu pakt ze hem toch nog snel ff mee! Yeey!  :cheer:

Knap gedaan , proficiat  :dance:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #142 Gepost op: september 08, 2013, 14:52:29 »
:clap: :thumbs:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #143 Gepost op: september 09, 2013, 08:46:50 »
Fates en Janus.

Janus won zaterdag de dogsurvival in Barendrecht  :dance: . Fates die voor zijn leeftijd nog steeds loopt als een gek en bij elke proef staat te blaffen als het baasje niet snel genoeg is  :vuistje:
Gisteren waren ze allebei opnieuw in topvorm. Fates had er duidelijk zin en kreeg al van 's morgens het zot. Hij liep als een echte bulldozer over het flyballparkoers. Ik was echt fier als ik hem zo zag lopen. Wat heeft hij toch kracht en snelheid in zijn poten  :wub:
en Janus die het soms wat moeilijk heeft met andere reuen liep nu mooi door zonder naar de reu te kijken die achter hem kwam, ook al was het een reu die hij nog niet kende. Hij wordt nog een superbeer  :wub:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #144 Gepost op: september 09, 2013, 09:21:58 »
Fates en Janus.

Janus won zaterdag de dogsurvival in Barendrecht  :dance: . Fates die voor zijn leeftijd nog steeds loopt als een gek en bij elke proef staat te blaffen als het baasje niet snel genoeg is  :vuistje:
Gisteren waren ze allebei opnieuw in topvorm. Fates had er duidelijk zin en kreeg al van 's morgens het zot. Hij liep als een echte bulldozer over het flyballparkoers. Ik was echt fier als ik hem zo zag lopen. Wat heeft hij toch kracht en snelheid in zijn poten  :wub:
en Janus die het soms wat moeilijk heeft met andere reuen liep nu mooi door zonder naar de reu te kijken die achter hem kwam, ook al was het een reu die hij nog niet kende. Hij wordt nog een superbeer  :wub:

:thumbs:

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #145 Gepost op: september 09, 2013, 22:37:02 »
Boogie die de laatste tijd zo superflink is op wandeling, heeft de laatste dagen nog op geen enkele hond gebalft en ook al was er hier en daar een uitvallend hondje bij, toch doet hij niet meer dan eens zuchten dan! En dan was ik daarnet zelfs mijn snoepjes vergeten op wandeling en had hij de honden voor mij gezien... Supertrots baasje hier dus! We geraken er wel... hij en ik :yes: :braaf: :wub:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #146 Gepost op: september 10, 2013, 09:21:30 »
Boogie die de laatste tijd zo superflink is op wandeling, heeft de laatste dagen nog op geen enkele hond gebalft en ook al was er hier en daar een uitvallend hondje bij, toch doet hij niet meer dan eens zuchten dan! En dan was ik daarnet zelfs mijn snoepjes vergeten op wandeling en had hij de honden voor mij gezien... Supertrots baasje hier dus! We geraken er wel... hij en ik :yes: :braaf: :wub:

jullie zijn echt super bezig! :thumbsup:
hij heeft het beetje doorgegeven naar hier denk ik :doh: gisteren moesten we husky passeren, maar die trekt neig en trok dus richting ons. Kozz alweer grommen (da mormel peist ook dat hij iedereen en alles aan kan eh :roll: vorige week heeft er op die manier een DH hem ook vastgehad dus..),hond blijven trekken, ik met die 2 maar op zij gaan stilstaan om toch wat aandacht bij mij te proberen krijgen. Yenko door Kozz uiteindelijk ook lastig beginnen rond draaien enal :zot: met Yenko alleen is dat geen probleem, maar die wordt soms zo opgestookt door dien kleine rossekop eh! :bla:

Offline Marieke_Lewis

• warme hondenvriend
  • *
  • 454 HV-Punten
« Reactie #147 Gepost op: september 10, 2013, 11:54:21 »

Oh da's leuk!  :thumbs:

Hier: Kaïsje, die zo mooi Lewis zijn grenzen respecteert. That's my boy.  :wub:
Dogs are great. Bad dogs, if you can really call them that, are perhaps the greatest of them all.

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #148 Gepost op: september 10, 2013, 13:15:22 »
jullie zijn echt super bezig! :thumbsup:
hij heeft het beetje doorgegeven naar hier denk ik :doh: gisteren moesten we husky passeren, maar die trekt neig en trok dus richting ons. Kozz alweer grommen (da mormel peist ook dat hij iedereen en alles aan kan eh :roll: vorige week heeft er op die manier een DH hem ook vastgehad dus..),hond blijven trekken, ik met die 2 maar op zij gaan stilstaan om toch wat aandacht bij mij te proberen krijgen. Yenko door Kozz uiteindelijk ook lastig beginnen rond draaien enal :zot: met Yenko alleen is dat geen probleem, maar die wordt soms zo opgestookt door dien kleine rossekop eh! :bla:

Oei, 't hope van nie! En anders moet hij de goei dinges binnekort ook maar doorgeven haha :p en dat elkaar opstoken dat ken ik... verrassend genoeg is Klio meestal de opstoker hier, als Boogie dan eens zelf ergens geen graten in ziet en zij wel, pff, maar zij blaft minder door en minder irritant, meer binnenmonds en grommen, maarja als Boogie dat hoort is hij vertrokken hé  :doh:

Aiai, een DH hem vastgehad, hopelijk niet teveel indruk nagelaten anders kan hij nog makkelijk beginnen grommen natuurlijk. Wij wandelen ook bijna altijd samen met hun 2e hé, maar tkan ook voorvallen dat ik eens onderweg ben met beide zonder Bert mee kan... gelukkig blaft Klio zelden, ook niet als ik al mijn focus op Boogie moet houden wanneer we een situatie tegenkomen onderweg, zij trekt er wel naartoe maar ik laat haar dan gwn ff sleuren aan de lijn, belangrijkste is Boogie zijn leerproces nu  :hmpf:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #149 Gepost op: september 10, 2013, 13:32:57 »
Oei, 't hope van nie! En anders moet hij de goei dinges binnekort ook maar doorgeven haha :p en dat elkaar opstoken dat ken ik... verrassend genoeg is Klio meestal de opstoker hier, als Boogie dan eens zelf ergens geen graten in ziet en zij wel, pff, maar zij blaft minder door en minder irritant, meer binnenmonds en grommen, maarja als Boogie dat hoort is hij vertrokken hé  :doh:

Aiai, een DH hem vastgehad, hopelijk niet teveel indruk nagelaten anders kan hij nog makkelijk beginnen grommen natuurlijk. Wij wandelen ook bijna altijd samen met hun 2e hé, maar tkan ook voorvallen dat ik eens onderweg ben met beide zonder Bert mee kan... gelukkig blaft Klio zelden, ook niet als ik al mijn focus op Boogie moet houden wanneer we een situatie tegenkomen onderweg, zij trekt er wel naartoe maar ik laat haar dan gwn ff sleuren aan de lijn, belangrijkste is Boogie zijn leerproces nu  :hmpf:

Die Kozz gromt echt vaak als hij andere tegenkomt, meestal ook niet heel luid ze, maar toch.. en zijn haren durft hij ook al es rechtzetten, das echt ne sul eh! Als ze dan naar hem komen is't em wel weg ze :doh: Yenko kijkt ook vaak naar andere honden, maar das gewoon kijken, maar dan nog wil ik dat hij naar MIJ kijkt ipv de hond. Met die 2 is dat gewoon onmogelijk om aan allebei te werken natuurlijk :doh:

gohja, was op een parking, liepen er daar 2 los, kwamen van een huis ernaast veronderstel ik :weetniet: Kozz dus grommen ernaar, vanop afstand. DH kon daar precies niet mee lachen en wou es laten zien wie de baas daar was, denk ik :denk: hij nam zijn gat vast en hefte hem zelf heel eventjes op (kont alleen, geen ganse Kozz), maar heeft dus niet doorgebeten want er was helemaal niks te zien, buiten kwijl. Had hij echt gewild, hij had Kozz echt wel serieuzer kunnen toetakelen.. nuja, kheb niet de indruk dat het veel uitgehaald heeft, hij had er beter es van onder de indruk geweest en beseft dat hij niet zo stoer moet doen :roll:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #150 Gepost op: september 13, 2013, 21:23:22 »
Fala die blijven liggen is op de HS terwijl er spelende honden tussen mij en haar passeerden  :dance:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #151 Gepost op: september 15, 2013, 18:30:07 »
Yenko!  vandaag hadden we onze eerste demo, nuja, we moesten gewoon wat oefeningen tonen enz, dus nog niet onze choreo uitvoeren. Ideaal voor hem om te wennen, maar hij lette amper op de omgeving! :thumbs: uiteraard zwiert hij zijn pootjes zo mooi niet op als thuis in de training etc, maar hij had wel aandacht voor mij en was niet echt gespannen! trots baasje dus! :wub:

Offline Kieran

• *
  • 1899 HV-Punten
« Reactie #152 Gepost op: september 15, 2013, 20:50:14 »
Yenko!  vandaag hadden we onze eerste demo, nuja, we moesten gewoon wat oefeningen tonen enz, dus nog niet onze choreo uitvoeren. Ideaal voor hem om te wennen, maar hij lette amper op de omgeving! :thumbs: uiteraard zwiert hij zijn pootjes zo mooi niet op als thuis in de training etc, maar hij had wel aandacht voor mij en was niet echt gespannen! trots baasje dus! :wub:

Goed zo  :thumbs:

Ik ben trots op mijn woefke Kyran, na twee heel slechte wedstrijden door zijn gesnuffel en nog vanalles vandaag toch laten zien dat hij kan luisteren. Ik had een onderbreking zoals uit de boekskes. Hier en daar wat puntjes verloren en veel op de apport maar toch nog 88 gespeeld. Hopelijk gaan we nu weer de goede richting uit.

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #153 Gepost op: september 15, 2013, 23:29:48 »
mijne kameraad op het hoogste schavotje tijdens de canicross vandaag :)
aan 19 per uur bijna iedereen voorbij gelopen :)

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #154 Gepost op: september 15, 2013, 23:30:49 »
mijne kameraad op het hoogste schavotje tijdens de canicross vandaag :)
aan 19 per uur bijna iedereen voorbij gelopen :)

knap!  :thumbs:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Anja

• *
  • 631 HV-Punten
    • http://www.trimstyle.be
« Reactie #155 Gepost op: september 16, 2013, 07:34:09 »
Finn, gewoon om dat hij Finn is. Geweldig kereltje!

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #156 Gepost op: september 16, 2013, 08:57:45 »
Al de honden waren dit weekend  :wub:

Janus die toch in de voetsporen van zijn vader gaat treden en heel sterk bezig is in de gehoorzaamheid. Hij vind het ook super leuk en werkt met veel plezier voor het baasje. We behaalden een 2de pl met 97/100 in programma 1. Kayli die zaterdag ook een topdag had en 95/100 behaalde in de debutanten. Ze gaat het dan toch nog leren  :dance:

Gisteren was het dan flyballwedstrijd en daar wisten de honden mij opnieuw te verbazen en te plezieren. Fates liep zoals altijd als een racket over de flyballbaan. Hij doet het elke wedstrijd super en daarom mag ik juist hem zeker niet vergeten. Hij blijft mijn Tesje  :wub:
Akina liep nog eens een wedstrijd mee en ja hoor ze deed het zonder echt te panikeren  :dance:  Ik ben zo fier op haar dat ze het aandurfde om over de hordes te lopen en ook telkens de bal meebracht. Ze mocht zelfs meelopen in de finale. Ik ben echt trots op mijn kleine meid.
En dan Janus die mij na zaterdag, gisteren nog meer liet verbazen. Hij liep super tijden en draaide prachtig op de box  :dance: Samen met Kenia en de andere teamgenoten knokten ze tot in de finale en we wisten dan ook de overwinning naar ons toe te trekken. Het was super spannend en de wissels waren fenominaal. De persoon die achter de lijn stond, moest elke keer haar ogen toeknijpen van de spanning  :lol:

mijn honden zijn gewoon perfect voor mij  :wub:  :hond:

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #157 Gepost op: september 16, 2013, 10:06:36 »
De Mechels en het zwart spook :lol:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #158 Gepost op: september 16, 2013, 10:40:52 »
Eigen stoef stinkt, maar ik ben toch een beetje trots op het feit dat ik gisteren Belgisch kampioen canicross werd. En nog trotser op de woeffer uiteraard, zonder Tokkie was dit onmogelijk  :thumbs:
Ook vriendje werd BK bij de mannen :yes:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #159 Gepost op: september 16, 2013, 10:43:13 »
Eigen stoef stinkt, maar ik ben toch een beetje trots op het feit dat ik gisteren Belgisch kampioen canicross werd. En nog trotser op de woeffer uiteraard, zonder Tokkie was dit onmogelijk  :thumbs:
Ook vriendje werd BK bij de mannen :yes:

Amai, proficiat!!!!  Daar mag je heel trots op zijn!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal