collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 34664 keer)

Offline runa

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #600 Gepost op: september 03, 2019, 09:48:07 »
Nooit gedacht dat ik ooit een hond naar het asiel zou brengen. Sorry meid. Echt 1000 keer sorry  :cry:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #601 Gepost op: september 03, 2019, 09:55:46 »
Nooit gedacht dat ik ooit een hond naar het asiel zou brengen. Sorry meid. Echt 1000 keer sorry  :cry:
:huggg: :huggg: :huggg:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #602 Gepost op: september 03, 2019, 10:38:41 »
:huggg:

Offline RustlingRose

• *
« Reactie #603 Gepost op: september 03, 2019, 11:07:03 »
Sterkte Runa  :huggg:

Offline wesp

• *
« Reactie #604 Gepost op: september 03, 2019, 11:09:33 »

Offline antje

• *
« Reactie #605 Gepost op: september 03, 2019, 16:04:34 »

:huggg:  :huggg:

Offline myriam.e

• *
« Reactie #606 Gepost op: september 03, 2019, 17:25:44 »

:huggg: :huggg:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #607 Gepost op: september 11, 2019, 21:24:44 »
Het gemis dat blijft knagen met Oxo, Whoopi en Filou heb k vrede, ze hadden een mooie leeftijd, hun lijfjes waren op maar Lotus kan k maar geen plaats geven  :cry:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #608 Gepost op: september 11, 2019, 22:00:16 »
Het gemis dat blijft knagen met Oxo, Whoopi en Filou heb k vrede, ze hadden een mooie leeftijd, hun lijfjes waren op maar Lotus kan k maar geen plaats geven  :cry:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #609 Gepost op: september 11, 2019, 22:18:26 »

:huggg: soms is het leven hard en onrechtvaardig   :huggg:

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #610 Gepost op: september 11, 2019, 23:25:28 »
Heb ik wel genoeg gedaan

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #611 Gepost op: september 11, 2019, 23:51:34 »
Heb ik wel genoeg gedaan
Het is altijd moeilijk om de grens te bepalen tussen genoeg doen en je hond niet onnodig laten lijden. Onie heeft een prachtig en lang leven gehad. Voor mij is dat zeker genoeg :huggg: :huggg: :huggg:

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #612 Gepost op: september 13, 2019, 19:01:28 »
Het is altijd moeilijk om de grens te bepalen tussen genoeg doen en je hond niet onnodig laten lijden. Onie heeft een prachtig en lang leven gehad. Voor mij is dat zeker genoeg :huggg: :huggg: :huggg:

het was spijtig genoeg de moment wel, ik had haar zichzelf nog verder kunnen laten uithongeren voor een dag of 2 maar niets van haar organen werkte meer. Maar ik vind het gewoon moeilijk om te weten of ze wel content genoeg was hier. Ale meestal denk ik echt van wel hoor, ze was volgens mij wel blij met mij  :vuistje: maar toch soms speelt dat in mijn hoofd

Net terug van vakantie, ineens back to reality, leeg kussen en vanavond voor de eerste keer naar boven slapen sinds haar dood zonder 30kg in mijn armen. Het is toch allemaal wennen

En hoe is het met u Runa, zal toch ook niet simpel geweest zijn tess terug te doen

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #613 Gepost op: september 13, 2019, 20:52:09 »
het was spijtig genoeg de moment wel, ik had haar zichzelf nog verder kunnen laten uithongeren voor een dag of 2 maar niets van haar organen werkte meer. Maar ik vind het gewoon moeilijk om te weten of ze wel content genoeg was hier. Ale meestal denk ik echt van wel hoor, ze was volgens mij wel blij met mij  :vuistje: maar toch soms speelt dat in mijn hoofd

Net terug van vakantie, ineens back to reality, leeg kussen en vanavond voor de eerste keer naar boven slapen sinds haar dood zonder 30kg in mijn armen. Het is toch allemaal wennen

En hoe is het met u Runa, zal toch ook niet simpel geweest zijn tess terug te doen
Onie heeft het heel goed gehad bij jou  :huggg:
Het was inderdaad niet simpel. En ik stel me ook nog de vraag of ik wel de juiste keuze gemaakt heb, of ze niet te veel stress heeft in het asiel, wanneer ze opnieuw geadopteerd gaat worden en hoe het dan gaat verlopen,... Sinds vandaag heb ik gelukkig wel weer wat afleiding met een logéetje, eind oktober ga ik op reis en daarna ga ik opnieuw zoeken naar een eigen hond. Ik zal sowieso kieskeuriger zijn maar hoe weet je dat je de juiste kiest?  :weetniet:

Offline Linda G.

• *
« Reactie #614 Gepost op: september 13, 2019, 21:27:01 »
Dat weet je niet. Maar bij een pup weet je dat ook niet.  De fokker kan je wel een idee van het karakter geven, maar dat kan nog sterk veranderen.
Het asiel kan je ook een beeld schetsen, maar toch kan het heel anders uitdraaien.

Offline Thellozorra

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #615 Gepost op: september 15, 2019, 00:47:34 »

Dat is heftig, maar je bent niet over een nacht ijs gegaan, je hebt echt alles gedaan wat je kon, het heeft niet mogen zijn. Hopelijk vindt ze een goede thuis bij iemand die erop voorbereid is dat het een hond is met een zeer zware rugzak.

Wat mij droef maakte vandaag, de bevestiging dat mijn paard cushing heeft en dat hij wss nog maar enkele maanden heeft. Hij is al 20 jaar mijn maatje.  :cry:

Offline myriam.e

• *
« Reactie #616 Gepost op: september 15, 2019, 13:17:50 »
Thellozorra , veel sterkte  :huggg: :huggg:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #617 Gepost op: september 15, 2019, 18:24:32 »
Heel veel sterkte  :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Renée

• startende hondenvriend
  • *
« Reactie #618 Gepost op: september 17, 2019, 17:05:42 »
Staat in de krant :  VS trainen explosievenhonden om in te zetten in Jordanië maar ter plaatse worden ze sterk mishandeld, uitgehongerd, onverzorgd en bijna allen sterven wegens overwerkt en aan ziektes als teken, zandvliegen en vlooien.
VS blijft honden sturen, geen haan dat er naar kraait.
Sommige mensen verdienen echt een paar meppen op hun "gelaat".  Zo dat heb ik mooi gezegd maar anders gedacht.

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal