collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 30839 keer)

Offline antje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #520 Gepost op: juli 04, 2019, 22:37:53 »
Schoonmoeder die overleden is...

Oh nee!  :huggg:

Offline orinake

• *
« Reactie #521 Gepost op: juli 05, 2019, 07:01:04 »
Bedankt...mentaal was ze idd de betere van de twee maar longfibrose en cardiale insufficiŽntie waren toch wel ernstige diagnoses...de nachtverpleegster heeft haar op de grond gevonden rond 21u, schoonpa zat er naast en weet niet wat er gebeurd is...mijn schoonzus had haar om 17u30 nog gezien en gesproken en toen was alles nog goed...

wow dat is wel een heftige :(
Veel sterkte xxx

Offline myriam.e

• *
« Reactie #522 Gepost op: juli 05, 2019, 09:35:55 »
Wat erg Nigra, veel sterkte voor iedereen :huggg: :huggg:

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
Re: Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #523 Gepost op: juli 05, 2019, 19:04:28 »
En alsof het niet genoeg is...schoonpa opgenomen in het ziekenhuis na een val...de zoveelste...hij zag er vanmorgen niet echt goed uit...
En dan weten dat mijn ventje en ik al maanden aandrongen op betere zorg, maar wij waren de dommeriken...

Offline Semulido

• *
« Reactie #524 Gepost op: juli 18, 2019, 20:57:11 »
De schrijnende omstandigheden in een Spaans asiel.

Offline myriam.e

• *
« Reactie #525 Gepost op: juli 19, 2019, 09:36:24 »
En alsof het niet genoeg is...schoonpa opgenomen in het ziekenhuis na een val...de zoveelste...hij zag er vanmorgen niet echt goed uit...
En dan weten dat mijn ventje en ik al maanden aandrongen op betere zorg, maar wij waren de dommeriken...

Nigra hoe gaat het ondertussen met je schoonpa ?

Offline maart

• *
« Reactie #526 Gepost op: juli 19, 2019, 19:47:12 »
Een gans stuk uit piiri haar voet zool  :roll:  gisteren op training ineens bloed te zien, maar niet te zien waar het  vandaan kwam, dus ja, van uitgaan dat ze op haar tong gebeten zal hebben (snee van operatie 2 weken geleden zag er prima uit).
Vandaag zie ik ze ineens veel aan haar poot likken.   Controleren en jep, gans stuk eruit  :bla:  zalf erop en verband eraan, geneest hopelijk snel!

Offline witte duivels

• *
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #527 Gepost op: juli 20, 2019, 21:06:35 »
Een gans stuk uit piiri haar voet zool  :roll:  gisteren op training ineens bloed te zien, maar niet te zien waar het  vandaan kwam, dus ja, van uitgaan dat ze op haar tong gebeten zal hebben (snee van operatie 2 weken geleden zag er prima uit).
Vandaag zie ik ze ineens veel aan haar poot likken.   Controleren en jep, gans stuk eruit  :bla:  zalf erop en verband eraan, geneest hopelijk snel!

brokkenpiloot....  :bla:

die 80 teckels in asiels...
 :cry:

Offline Jess2201

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #528 Gepost op: juli 21, 2019, 14:39:31 »
Nestje die een neep gegeven heeft aan de dochter vd eigenaar van de weide waar men pony staat. Hij lag halft te slapen, zij kwam om de hoek en hij schoot in 1 of andere verdedigingsmodus en had haar een beetje mee.

Ik voel mij echt rot terwijl de mensen het totaal niet erg vonden en het wel begrepen. Hij mag daar alles en die mensen zijn zo lief. Hij begint het te zien als zijn 2e thuis en dan komt af en toe dat beschermende toch boven. Hij ging daarna dan weer superlief knuffelen maar ik was toch op mijn hoede. Het feit dat hij al 2 drukke dagen gehad had en de warmte zullen zeker wel bij meespelen.

Ik weet niet of er hierna nog een rottweiler komt. Ik zie ze doodgraag en voor mij zijn ze super, maar het zijn toch geen simpele honden.

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #529 Gepost op: juli 21, 2019, 14:46:05 »
Nestje die een neep gegeven heeft aan de dochter vd eigenaar van de weide waar men pony staat. Hij lag halft te slapen, zij kwam om de hoek en hij schoot in 1 of andere verdedigingsmodus en had haar een beetje mee.

Ik voel mij echt rot terwijl de mensen het totaal niet erg vonden en het wel begrepen. Hij mag daar alles en die mensen zijn zo lief. Hij begint het te zien als zijn 2e thuis en dan komt af en toe dat beschermende toch boven. Hij ging daarna dan weer superlief knuffelen maar ik was toch op mijn hoede. Het feit dat hij al 2 drukke dagen gehad had en de warmte zullen zeker wel bij meespelen.

Ik weet niet of er hierna nog een rottweiler komt. Ik zie ze doodgraag en voor mij zijn ze super, maar het zijn toch geen simpele honden.
Hij was misschien verschoten. Maar ik begrijp dat het niet leuk is  :huggg:

Offline poeseline

• *
« Reactie #530 Gepost op: juli 22, 2019, 09:42:36 »
Roran heeft dat overlaatst ook gepresteerd. Was na een goeie week grotendeels dicht, die heeft wel een week verplicht met een schoentje gelopen want verband prutst hij eraf

brokkenpiloot....  :bla:

die 80 teckels in asiels...
 :cry:

En de mensen die dat nog verdedigen ook  :shock:

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #531 Gepost op: juli 23, 2019, 12:31:31 »
@myriam.e.... hij is twee dagen terug in het wzc geweest en ligt nu terug in het ziekenhuis...het is triest...

Offline Castia

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #532 Gepost op: juli 23, 2019, 13:35:07 »
@myriam.e.... hij is twee dagen terug in het wzc geweest en ligt nu terug in het ziekenhuis...het is triest...
Moeilijk hť, hopelijk toch nog beterschap.

Offline maart

• *
« Reactie #533 Gepost op: juli 25, 2019, 10:56:29 »
zoveel (honden)vrienden maar niemand die de moeite neemt om de post van een vermiste hond te delen.... echt, hoop dat die nooit een hond of ander dierbaar iets verliezen. Ieder beetje hulp betekent immers altijd een sprankeltje hoop voor de radeloze baasjes.

Offline myriam.e

• *
« Reactie #534 Gepost op: juli 26, 2019, 07:38:21 »

:huggg: :huggg:

Offline kathytjeuh_newfy

• *
« Reactie #535 Gepost op: juli 26, 2019, 11:39:26 »
Dyango zo zien afzien en er voorlopig nikd aan kunnen doen. Mijne beer..

Offline orinake

• *
« Reactie #536 Gepost op: juli 26, 2019, 14:01:50 »
De hemel is weer een sterretje rijker. Na C is ook J nu een sterretje. Slaap zacht lieve schatten.

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #537 Gepost op: juli 29, 2019, 12:17:03 »
Droef is veel gezegd maar ik vind het wel jammer dat de lokale foodbar failliet is  :?

Offline maart

• *
« Reactie #538 Gepost op: juli 31, 2019, 06:58:48 »
Piiri die zo ziek is  :(

Offline Ien

• *
« Reactie #539 Gepost op: juli 31, 2019, 10:32:46 »
Piiri die zo ziek is  :(

:huggg: Wat scheelt haar?

Vannacht in mijn droom nog eens goed kunnen knuffelen, maar dan wakker worden en al die lege plekjes zien ...  :cry:
En dan de discussie met mijn zus die "geen tijd heeft om alle dagen voor een ziek dier te zorgen, dus maar inslapen dan". Ik zou zo ruilen, alle dagen een wondje uitkuisen, verzorgen en pilletjes geven voor dit ...

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal