collapse

Auteur Topic: Re: Wat vroeg jij je af vandaag?  (gelezen 70551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noorra

  • hondenvriend pro
  • *
  • Berichten: 2976
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1220 Gepost op: april 09, 2019, 20:00:29 »
Iemand ervaring me srprs me (verrassingsreizen)? :weetniet:

Ik ga met 2 vriendinnen op citytrip, en we dachten om dit misschien eens te proberen.
Reviews die ik terug vind zijn nogal gemengd.
Mensen die heel tevreden zijn en anderen absoluut niet...

Offline Neverever

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 12476
  • Geslacht: Vrouw
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1221 Gepost op: mei 14, 2019, 07:35:59 »
Zou zus nu eindelijk eens een besluit nemen met betrekking tot een pup in huis halen?

Nu heb ik haar gewezen op een echt 100% huiselijk particulier en eenmalig nest labradorpups van betrouwbare en fatsoenlijke mensen.Labrador was haar eerste raskeuze voor ze opeens afkwam met het idee : "het MOET een basset fauve de bretagne zijn"  :doh: (volgens mij is ze daar toch van afgestapt ondertussen  :vuistje: )Als ze slim is , gaat ze eens kijken naar de pups en maakt ze eens kennis met die mensen. Die kennen mij goed en zijn selectief aan wie ze de pups wegdoen. Ik heb hen gisteren al horen vertellen tegen ene die er graag eentje wou  dat er zogezegd geen pups meer beschikbaar zijn, terwijl ze eigenlijk nog alle  8 beschikbaar zijn. Maar ze wilden gewoon niet aan die gast een pup meegeven.

Offline maart

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 36686
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1222 Gepost op: mei 14, 2019, 08:37:42 »
Haha, dat is iets tactvoller dan 'mijn' fokker, daar informeerde ook iemand voor de lijn/nest/pup  en het antwoord was 'dream on'  :vuistje:

Offline Neverever

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 12476
  • Geslacht: Vrouw
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1223 Gepost op: mei 14, 2019, 10:31:58 »
Haha, dat is iets tactvoller dan 'mijn' fokker, daar informeerde ook iemand voor de lijn/nest/pup  en het antwoord was 'dream on'  :vuistje:
:vuistje: :mrgreen: Wel nog met humor duidelijk gemaakt dan. Ik kan dat wel begrijpen zo een antwoord als je werkhonden fokt en al helemaal in jouw sporttak en al helemaal met jouw ras.  Kan me voorstellen (en heb het effectief gezien ) dat op dat vlak lang niet iedereen uit het juiste hout gesneden is en ook nog de juiste ervaring en zeker de kalmte en beheersing bezit  om zo een hond effectief te begeleiden, en wat ik onthouden heb van die korte tijd africhting met Quincy is in de eerste plaats: "Ziet vooral dat ge uw hond niet verkloot!".   
 Ik heb pas nog eens bij initiatieles detectie twee mechelaren gezien in werkmodus en ik moest weer denken van daar moet ge verdomme tegen kunnen qua zenuwen, ik zou zo een hond rap verkloot hebben, want ik zou hoorndol worden van dat rondgetrippel, occasioneel gejengel en nerveus gedoe en maar rondjes om de baas draaien en van die dingen(ik heb er even geen andere woorden voor, maar anyway: rottweiler doet zo niet opgejaagd lol  :lol: ).














Offline runa

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 13282
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1224 Gepost op: mei 14, 2019, 11:29:29 »
Of het de moeite is om te bestellen bij De Standaard Shop? Ze hebben wel wat gerief dat mij van pas zou komen voor een goedkope prijs maar ik vind weinig reviews en hier en daar een opmerking over slechte/vertraagde service  :?

Offline Neverever

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 12476
  • Geslacht: Vrouw
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1225 Gepost op: mei 14, 2019, 12:36:55 »
Of het de moeite is om te bestellen bij De Standaard Shop? Ze hebben wel wat gerief dat mij van pas zou komen voor een goedkope prijs maar ik vind weinig reviews en hier en daar een opmerking over slechte/vertraagde service  :?
Ik weet niet over welke producten  het gaat, maar je kan ze eens googelen misschien om te kijken waar precies ze vandaan komen? En zo zoeken naar reviews?Wat service betreft: ik krijg elke dag mensen aan de lijn die menen tussendoor ook  te moeten klagen over "de service". Maar mensen de dag van vandaag beseffen soms niet eens meer hoe verwend ze op dat vlak zijn : hup met 1 klik voor 17 uur besteld morgenvroeg geleverd/ vanavond bellen voor kapotte lift en dan binnen het uur een technieker verwachten ook al staat in het contract binnen de 24 uur en woedend  worden als je zegt dat je de technieker van wacht diezelfde avond nog gaat sturen, maar dat dan wel iemand van het appartementsblok moet opblijven om de technieker binnen te laten omdat het laat kan worden.  Veel verwachten maar zelf dan vooral niks willen doen dat een klein beetje moeite kost. En gaat het niet precies zoals ZIJ het in gedachten hadden dan beginnen ze maar over 'uw service trekt op geen orgel', dat is zo een dooddoener.

Dat terwijl er in de realiteit natuurlijk weleens wat misgaat (correctie: er gaat dagelijks een he-le-boel mis! - in praktisch elk groot bedrijf en dat weet je gewoon als je voor zeer veel diverse bedrijven de permanentie doet...) The usual stuff: software kan  technisch even uitliggen door wat voor reden ook (gebeurt zeer frequent),  computers hebben updates nodig,  gsm netwerk dat even uitligt waardoor je je contactpersoon een tijdlang niet kan bereiken wat zorgt voor vertragingen, ziekte van personeel, verkeersdrukte -en hinder, stukken die moeten besteld worden bij een leverancier en waarop men moet wachten....
Elk bedrijf is afhankelijk van op zijn beurt andere firma's met allemaal stuk voor stuk ook diezelfde hedendaagse issues op technisch-praktisch  vlak en die op hun beurt weer moeten wachten op HUN leveranciers die op hun beurt af te rekenen hebben met hun eigen shit etc etc..

Believe me: als mensen iets doen vandaag de dag is het klagen over ''de service"  omdat ze gewoon niet beseffen hoe echt alles met alles samenhangt en hoe onlogisch en kinderlijk irreŽel het is te denken dat alles ALTIJD vlekkeloos moet verlopen. Ha ja ,want anders is dat toch 'geen service' hŤ.


Nuff said. Tis De Standaard, een voor mij gekend merk , als ik het was, ik zou er gewoon op betrouwen. Tis niet dat ze bekend staan als oplichters hŤ.







Offline runa

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 13282
  • Geslacht: Vrouw
    • De Hansbeekse hoeve
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1226 Gepost op: mei 14, 2019, 12:58:51 »
Ik weet niet over welke producten  het gaat, maar je kan ze eens googelen misschien om te kijken waar precies ze vandaan komen? En zo zoeken naar reviews?Wat service betreft: ik krijg elke dag mensen aan de lijn die menen tussendoor ook  te moeten klagen over "de service". Maar mensen de dag van vandaag beseffen soms niet eens meer hoe verwend ze op dat vlak zijn : hup met 1 klik voor 17 uur besteld morgenvroeg geleverd/ vanavond bellen voor kapotte lift en dan binnen het uur een technieker verwachten ook al staat in het contract binnen de 24 uur en woedend  worden als je zegt dat je de technieker van wacht diezelfde avond nog gaat sturen, maar dat dan wel iemand van het appartementsblok moet opblijven om de technieker binnen te laten omdat het laat kan worden.  Veel verwachten maar zelf dan vooral niks willen doen dat een klein beetje moeite kost. En gaat het niet precies zoals ZIJ het in gedachten hadden dan beginnen ze maar over 'uw service trekt op geen orgel', dat is zo een dooddoener.

Dat terwijl er in de realiteit natuurlijk weleens wat misgaat (correctie: er gaat dagelijks een he-le-boel mis! - in praktisch elk groot bedrijf en dat weet je gewoon als je voor zeer veel diverse bedrijven de permanentie doet...) The usual stuff: software kan  technisch even uitliggen door wat voor reden ook (gebeurt zeer frequent),  computers hebben updates nodig,  gsm netwerk dat even uitligt waardoor je je contactpersoon een tijdlang niet kan bereiken wat zorgt voor vertragingen, ziekte van personeel, verkeersdrukte -en hinder, stukken die moeten besteld worden bij een leverancier en waarop men moet wachten....
Elk bedrijf is afhankelijk van op zijn beurt andere firma's met allemaal stuk voor stuk ook diezelfde hedendaagse issues op technisch-praktisch  vlak en die op hun beurt weer moeten wachten op HUN leveranciers die op hun beurt af te rekenen hebben met hun eigen shit etc etc..

Believe me: als mensen iets doen vandaag de dag is het klagen over ''de service"  omdat ze gewoon niet beseffen hoe echt alles met alles samenhangt en hoe onlogisch en kinderlijk irreŽel het is te denken dat alles ALTIJD vlekkeloos moet verlopen. Ha ja ,want anders is dat toch 'geen service' hŤ.


Nuff said. Tis De Standaard, een voor mij gekend merk , als ik het was, ik zou er gewoon op betrouwen. Tis niet dat ze bekend staan als oplichters hŤ.
Ik werk zelf in de logistiek dus ik weet ook dat er heel wat mis kan gaan bij het 'simpelweg' verplaatsen van een product van A naar B. :mrgreen: Ik verwacht dan ook niet dat alles vlekkeloos dezelfde dag geleverd wordt. Maar als je weinig reviews vind, hun posts op de facebookpagina amper likes en comments krijgen en de paar reacties die je dan wel vind ofwel heel kort ofwel heel negatief zijn dan stel ik mij daar toch vragen bij.
Er zijn andere online winkels die exact hetzelfde doen die veel meer (positieve) reacties krijgen.

Offline Perdita

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 16541
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1227 Gepost op: mei 14, 2019, 15:03:13 »
Ik heb daar eens een blue tooth speaker gekocht. Tevreden van het product en van de service.

Offline noorra

  • hondenvriend pro
  • *
  • Berichten: 2976
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1228 Gepost op: Gisteren om 20:57:40 »
Wat kan je doen om een kersenpitkussen beter te laten ruiken? Ik houd niet zo van de geur van het kussen als het warm is...

Offline Erik en Pascale

  • hondenvriend pro
  • *
  • Berichten: 4805
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1229 Gepost op: Vandaag om 00:00:31 »
Wat kan je doen om een kersenpitkussen beter te laten ruiken? Ik houd niet zo van de geur van het kussen als het warm is...
Een boekweitkussen kopen.

Offline evie

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 14919
  • waasland
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1230 Gepost op: Vandaag om 00:21:36 »
Wat kan je doen om een kersenpitkussen beter te laten ruiken? Ik houd niet zo van de geur van het kussen als het warm is...

omdat ik weet dat je naait :) : zelf eentje maken met rogge/rijst/boekweit/... en dat eerst in een zakje steken samen met wat lavendeloliedruppel s

Offline noorra

  • hondenvriend pro
  • *
  • Berichten: 2976
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1231 Gepost op: Vandaag om 09:35:42 »
omdat ik weet dat je naait :) : zelf eentje maken met rogge/rijst/boekweit/... en dat eerst in een zakje steken samen met wat lavendeloliedruppel s

Geen lavendel, ik ruik dat niet graag...  Ik heb een paar flesjes essentiŽle olie, kan dat daar mee?

Offline evie

  • verslaafde hondenvriend
  • *
  • Berichten: 14919
  • waasland
Re: Wat vroeg jij je af vandaag?
« Reactie #1232 Gepost op: Vandaag om 11:11:49 »
Geen lavendel, ik ruik dat niet graag...  Ik heb een paar flesjes essentiŽle olie, kan dat daar mee?

ja, kan met eender wat

 


Volg ons op instagram



De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal