collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 28079 keer)

Offline evie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • waasland
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #460 Gepost op: april 21, 2019, 19:33:23 »
Al eens cbd olie overwogen?
Ik heb dat gegeven aan Fransje de eerste toen hij ook een tumor aan zijn aars had en aan Fransje de 2de toen hij een bottumor had.
Beide hebben het nog heel lang goed gedaan, veel langer als de dierenartsen hadden voorspelt (al weet ik dat zij er ook naast kunnen zitten).
Ligt het aan die olie, geen idee natuurlijk maar het is wel opvallend dat beide honden het nog heel lang goed gedaan hebben tov andere honden van mij die dit niet hebben gehad.
Het geneest niet natuurlijk maar ik vond de gedachte alleen al dat ik toch nog iets kon doen al fijn. Dat ze het dan nog beter dan verwacht deden was mooi meegenomen (of het lag toch aan die olie  :weetniet:)

door ben ik over aan het rondlezen/-horen ja
Al zal het grootste gezwel weggesneden worden, het is echt al veel gegroeid en ze begint er last van te krijgen met k*kken, voor de rest is ze nog altijd gewoon actief dus ik denk de beslissing gemaakt te hebben, het grootste gezwel weg te laten snijden en dan wel te zien wat het verder geeft ... :pray:

Offline Obi

• *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #461 Gepost op: april 21, 2019, 20:27:33 »
Al zal het grootste gezwel weggesneden worden, het is echt al veel gegroeid en ze begint er last van te krijgen met k*kken, voor de rest is ze nog altijd gewoon actief dus ik denk de beslissing gemaakt te hebben, het grootste gezwel weg te laten snijden en dan wel te zien wat het verder geeft ... :pray:

Ivita heeft het ook gekregen toen ze botkanker had...
Ze heeft nog 3 maand geleefd, wat volgens de DA relatief lang is na die diagnose (zeer agressieve vorm)...
Ik heb ook haar voeding aangepakt, haar op een dieet van gemixte groene groenten (heel veel broccoli), blauwe bes, pens en maatjesharing gezet 5 dagen/week..
Wacht iig niet te lang om te beginnen met de olie! Veel heb je niet te verliezen denk ik..
Een goeie groep op FB is "CBD olie voor dieren" want bij kanker is het niet enkel CBD wat je nodig hebt

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #462 Gepost op: april 21, 2019, 20:30:03 »
Goed idee van groentjes bij te geven!
Ik ben al lid van die fb groep en had vrijdag een berichtje gestuurd, ik wacht op een antwoord dus

Offline Almora

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #463 Gepost op: april 22, 2019, 10:49:49 »

Oei, groeit het zo snel!?  :cry: Dan zal het ook snel terug aangegroeid zijn als je het laat weghalen...

Offline Obi

• *
« Reactie #464 Gepost op: april 22, 2019, 15:54:39 »
Goed idee van groentjes bij te geven!
Ik ben al lid van die fb groep en had vrijdag een berichtje gestuurd, ik wacht op een antwoord dus

sturen naar Amber  :wink:  zij heeft me destijds geholpen met Ivita
« Laatst bewerkt op: april 24, 2019, 08:25:45 door Obi »

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #465 Gepost op: mei 01, 2019, 11:11:11 »
Hoe/dat sommige mensen zo kunnen keren van de ene moment op de andere  :weetniet:
Er mankeert tegenwoordig precies toch iets aan mijn mensenkennis

Offline Ien

• *
« Reactie #466 Gepost op: mei 07, 2019, 22:36:39 »
Collega van mijn man kreeg ook (off the record) CBD voorgesteld door zijn oncoloog. Vig krijgt het ook al een een paar maanden voor zijn autoimmuun en epilepsie. Als het niet inwerkt op gegeven medicatie, heb je inmijn ogen nauwelijks te verliezen. Ik bestel wel bij iemand voor dieren, en zonder thc ivm legaliteit.

Veel sterkte. Ook aan Liesel, zie het nu pas.  :cry:

Offline orinake

• *
« Reactie #467 Gepost op: mei 08, 2019, 08:35:17 »
Nienna met Shibari bezig zien... Hoe meer ik naar haar kijk hoe meer ik haar moeder er in zie, hoe pijnlijker het allemaal wordt.
Ik wist dat Nienna veel had van Illa, maar verdomme dit doet zoveel pijn  :cryblue: :cryblue: :cryblue:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #468 Gepost op: mei 08, 2019, 09:51:27 »
 :huggg:

Offline barbera

• *
  • groeten Barbera
« Reactie #469 Gepost op: mei 08, 2019, 13:33:50 »
Dat mijn moeder weer een psychische terugval heeft gehad omdat de apotheek de verkeerde dosering meegeeft en mijn papa daar (alweer) niet alert in is.... :zucht:

Offline myriam.e

• *
« Reactie #470 Gepost op: mei 08, 2019, 13:50:25 »
Dat mijn moeder weer een psychische terugval heeft gehad omdat de apotheek de verkeerde dosering meegeeft en mijn papa daar (alweer) niet alert in is.... :zucht:

:huggg:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #471 Gepost op: mei 08, 2019, 18:34:37 »
Voor iedereen een dikke knuffel :huggg: :huggg: :huggg: :huggg:

Offline barbera

• *
  • groeten Barbera
« Reactie #472 Gepost op: mei 10, 2019, 08:39:44 »
Fijn die knuffels :wink:

Offline silas

• *
« Reactie #473 Gepost op: mei 10, 2019, 20:40:00 »
Na 6 weken aanvalvrij (een record hier!) vanavond toch weer een epileptische aanval  :cry:. Ik had zo gehoopt dat de kaliumbromide eindelijk zijn werk zou gaan doen maar nu loopt het toch weer fout.

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #474 Gepost op: mei 10, 2019, 20:54:37 »
 :huggg: :huggg: :huggg:

Offline Obi

• *
« Reactie #475 Gepost op: mei 17, 2019, 12:31:01 »
Mijn mama haar buurman die gisteren zelfmoord heeft gepleegd   :cry:
Nog geen 50 jaar, had een niet-aangeboren hersenletsel waardoor hij aanvallen kreeg en niet meer in staat was om te werken...
Het kwam erop neer dat hij moest rondkomen met 120€/maand..
Mijn mama en de buurvrouw stopten hem af en toe iets toe maar afgelopen tijd was een opeenstapeling van tegenslagen... vooral het feit dat ze zijn appartement gingen verbouwen en hij daardoor tijdelijk een ander onderkomen moest zoeken maar dit niet vond, was er teveel aan...
Hij had geen echte familie meer... mijn mama of de buurvrouw konden hem ook geen onderdak geven aangezien hun appartementen ook gerenoveerd worden en ze dus zelf tijdelijk moeten verhuizen...

Arme mens, klotemaatschappij  :

Hij had het al enkele keren tegen mijn mama gezegd dat hij het ging doen... eergisteren voelde hij zich beter zei hij toen ze ging kijken naar hem... huisarts deed ook niks pfff...
Mijn ma en haar buurvrouw voelen zich nu schuldig omdat ze niet thuis waren gisteren en hem niet hebben kunnen tegenhouden  :cryblue: :cryblue:

Offline orinake

• *
« Reactie #476 Gepost op: mei 17, 2019, 14:07:27 »
Mijn mama haar buurman die gisteren zelfmoord heeft gepleegd   :cry:
Nog geen 50 jaar, had een niet-aangeboren hersenletsel waardoor hij aanvallen kreeg en niet meer in staat was om te werken...
Het kwam erop neer dat hij moest rondkomen met 120€/maand..
Mijn mama en de buurvrouw stopten hem af en toe iets toe maar afgelopen tijd was een opeenstapeling van tegenslagen... vooral het feit dat ze zijn appartement gingen verbouwen en hij daardoor tijdelijk een ander onderkomen moest zoeken maar dit niet vond, was er teveel aan...
Hij had geen echte familie meer... mijn mama of de buurvrouw konden hem ook geen onderdak geven aangezien hun appartementen ook gerenoveerd worden en ze dus zelf tijdelijk moeten verhuizen...

Arme mens, klotemaatschappij  :

Hij had het al enkele keren tegen mijn mama gezegd dat hij het ging doen... eergisteren voelde hij zich beter zei hij toen ze ging kijken naar hem... huisarts deed ook niks pfff...
Mijn ma en haar buurvrouw voelen zich nu schuldig omdat ze niet thuis waren gisteren en hem niet hebben kunnen tegenhouden  :cryblue: :cryblue:

OMG :'( das zwaar *** :(
Arme man!
En voor je mama en de buurvrouw moet dat idd ook zwaar zijn.
De wat als vragen zullen helas nooit een antwoord krijgen :(

Offline Obi

• *
« Reactie #477 Gepost op: mei 17, 2019, 21:13:05 »
OMG :'( das zwaar *** :(
Arme man!
En voor je mama en de buurvrouw moet dat idd ook zwaar zijn.
De wat als vragen zullen helas nooit een antwoord krijgen :(

slachtofferhulp komt langs bij haar..
Ik had vandaag nog naar de politie gebeld met wat info want ze vonden zijn familie niet (toch ongelofelijk hé!) en vertelde dat ze er zo van afziet...
zijzelf had hen dan ook nog eens gebeld aangezien er nog sleutels bij haar liggen van hem... er is dan een agent langs geweest en die stelde het voor om hen te laten langskomen, ben content dat ze heeft ingestemd

Offline myriam.e

• *
« Reactie #478 Gepost op: mei 18, 2019, 09:21:27 »
Na 6 weken aanvalvrij (een record hier!) vanavond toch weer een epileptische aanval  :cry:. Ik had zo gehoopt dat de kaliumbromide eindelijk zijn werk zou gaan doen maar nu loopt het toch weer fout.

:huggg: :huggg:

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #479 Gepost op: mei 18, 2019, 10:40:12 »

slachtofferhulp komt langs bij haar..
Ik had vandaag nog naar de politie gebeld met wat info want ze vonden zijn familie niet (toch ongelofelijk hé!) en vertelde dat ze er zo van afziet...
zijzelf had hen dan ook nog eens gebeld aangezien er nog sleutels bij haar liggen van hem... er is dan een agent langs geweest en die stelde het voor om hen te laten langskomen, ben content dat ze heeft ingestemd

zal inderdaad wel een hulp kunnen zijn en met de andere buurvrouw zal ze er ook wel over kunnen babbelen
Heeft je mama hem gevonden? Nuja zowiezo verschrikkelijk, spijtig dat hij geen uitweg meer zag  :cry:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal