collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 28042 keer)

1 lid en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Liesel

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • Du loup rieur witte herders
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Gepost op: augustus 03, 2018, 08:31:11 »
Rotnieuws en daar het eerste moment echt niet goed van zijn omdat je er al twee jaar naartoe leeft en dan nu het deksel op je neus krijgen.  En nee, er zijn geen drama's gebeurd, maar ik ben FF keihard teleurgesteld.
M'n hart willen uitstorten bij een, dacht ik, goede vriendin en droogweg te horen krijgen: overdrijf es niet.

Fijn, bedankt om te luisteren.   :?

Offline chinchilla

• warme hondenvriend
  • *
Re: Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2018, 12:09:32 »
Ik ken je gevoel.
Komt hard aan als je wel altijd zelf geluisterd en klaargestaan hebt.
 :huggg:

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #2 Gepost op: augustus 03, 2018, 14:52:30 »
Rotnieuws en daar het eerste moment echt niet goed van zijn omdat je er al twee jaar naartoe leeft en dan nu het deksel op je neus krijgen.  En nee, er zijn geen drama's gebeurd, maar ik ben FF keihard teleurgesteld.
M'n hart willen uitstorten bij een, dacht ik, goede vriendin en droogweg te horen krijgen: overdrijf es niet.

Offline Ien

• *
« Reactie #3 Gepost op: augustus 04, 2018, 00:40:10 »

Erg van je vriendin ook.  :shock:

Offline maart

• *
« Reactie #4 Gepost op: augustus 04, 2018, 20:57:41 »
Op café zitten en  ineens komen de ouders van een verongelukte klasgenoot toe,  14 jaar geleden.  Pfff,  heftige herinneringen uitgewisseld...

Offline myriam.e

• *
« Reactie #5 Gepost op: augustus 05, 2018, 08:29:24 »

Offline Semulido

• *
« Reactie #6 Gepost op: augustus 06, 2018, 11:58:08 »
Zien dat de verongelukte mensen in Portugal van Roeselare zijn en dan merken dat ik aan de ene zoon nog lesgegeven heb. Verschrikkelijk gewoon.  :cry:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #7 Gepost op: augustus 06, 2018, 15:34:16 »

:huggg: :huggg: :huggg:

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #8 Gepost op: augustus 06, 2018, 23:03:32 »
Zien dat de verongelukte mensen in Portugal van Roeselare zijn en dan merken dat ik aan de ene zoon nog lesgegeven heb. Verschrikkelijk gewoon.  :cry:

had al kippenvel van het gewoon in de krant te lezen, als je dan nog iemand kent ervan... Vreselijk he zeg, komt zo naar huis van vakantie

Offline orinake

• *
« Reactie #9 Gepost op: augustus 07, 2018, 22:36:56 »
Door de gebeurtenissen de laatste maanden beseffen dat de tijd niet stil staat...
Dat moeke Illa echt al wel 9 is...
Haar zoon die na al die jaren weer bij ons zal komen wonen als het klinkt met de andere honden.
Dankbaar voor elke moment dat ik ze nog bij mij mag hebben, maar toch het besef dat ze oud worden...

Offline silas

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #10 Gepost op: augustus 08, 2018, 10:46:39 »
Mijn jongste cocker van 5 jaar met epilepsie die op het moment bij de DA aan het infuus ligt. Haar leverwaarden zijn zo ongelooflijk hoog door de medicatie tegen epilepsie, dat het echt kantje boordje zal zijn. Ze moet al minstens tot morgen daar blijven en de DA vindt het beter dat ik niet langs ga omdat ze niet mee naar huis kan. Dat brengt alleen maar meer onrust in het kopje. Ik snap dat wel maar ik zou haar zo graag even knuffelen en laten merken dat ik haar niet in de steek laat.  :cry:

Offline Yoicka

• *
« Reactie #11 Gepost op: augustus 08, 2018, 18:03:39 »
Mijn jongste cocker van 5 jaar met epilepsie die op het moment bij de DA aan het infuus ligt. Haar leverwaarden zijn zo ongelooflijk hoog door de medicatie tegen epilepsie, dat het echt kantje boordje zal zijn. Ze moet al minstens tot morgen daar blijven en de DA vindt het beter dat ik niet langs ga omdat ze niet mee naar huis kan. Dat brengt alleen maar meer onrust in het kopje. Ik snap dat wel maar ik zou haar zo graag even knuffelen en laten merken dat ik haar niet in de steek laat.  :cry:

och, dat moet zo moeilijk zijn om niet langs te mogen/kunnen gaan! :huggg: :huggg:

Offline silas

• *
« Reactie #12 Gepost op: augustus 08, 2018, 22:19:26 »
och, dat moet zo moeilijk zijn om niet langs te mogen/kunnen gaan! :huggg: :huggg:
Als ik echt wilde, mocht ik wel komen maar ik denk dat het in deze situatie idd beter is dat ze mij niet ziet als ze toch niet mee naar huis mag. Hopelijk morgen wel, maar dan moet ze wel beginnen te eten. Ik ga er in elk geval naar toe, nog een dag langer gaat mij niet lukken.

Offline Perdita

• *
« Reactie #13 Gepost op: augustus 08, 2018, 22:22:49 »
Sterkte Silas, ik zou het daar ook moeilijk mee hebben hoor. Hopelijk kan je vlug op bezoek, en mag ze rap mee naar huis!

Offline silas

• *
« Reactie #14 Gepost op: augustus 09, 2018, 12:23:56 »
Sterkte Silas, ik zou het daar ook moeilijk mee hebben hoor. Hopelijk kan je vlug op bezoek, en mag ze rap mee naar huis!
Dankjewel.
Vanmorgen heeft ze gegeten, ze zou misschien mee naar huis kunnen al houdt de DA haar liever nog een nachtje daar. Ze is daar al goed thuis, heeft zelfs al binnen geplast terwijl ze regelmatig uitgelaten wordt  :lol:.
In het belang van het hondje zou ik haar dan vandaag ook beter niet bezoeken, het is dan zo erg dat ik daar aan kom en haar niet meeneem. Pffff, lastig...

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #15 Gepost op: augustus 09, 2018, 23:28:20 »
Nog een newfy vriendinnetje van Fala die de aarde omruilt voor het hiernamaals  :cry:

Offline Larshann

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #16 Gepost op: augustus 10, 2018, 20:35:25 »
Drie gekwetste honden in huis, wedstrijd op de valreep moeten afzeggen  :cry:

Offline Linda G.

• *
« Reactie #17 Gepost op: augustus 10, 2018, 22:04:36 »
Een 17 jarige dochter die het slechte pad begint op te gaan , en ik die niet weet hoe haar tegen te houden.

Offline Grimm

• *
« Reactie #18 Gepost op: augustus 11, 2018, 07:10:02 »
4 weken geleden Grimm moeten laten inslapen... Het gemis is zo groot..  :cryblue:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #19 Gepost op: augustus 11, 2018, 19:39:12 »
4 weken geleden Grimm moeten laten inslapen... Het gemis is zo groot..  :cryblue:
:huggg: :huggg: :huggg:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal