collapse

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

ZOOBIO.BE

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Re: Wat maakte je droef vandaag?  (gelezen 71977 keer)

Online Tequila

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • FromSmilingLotus
Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1400 Gepost op: januari 07, 2018, 22:30:48 »
en terug werken voor mij. LAat de stress weer maar beginnen...
Ik ben vorige week weer gestart maar H was thuis dus dat was ook nog rustig, morgen kan de rush weer beginnen  :?

Offline Tollertje

• *
« Reactie #1401 Gepost op: januari 08, 2018, 06:16:26 »
Ik ben vorige week weer gestart maar H was thuis dus dat was ook nog rustig, morgen kan de rush weer beginnen  :?
Lotte was om 5h al wakker. We zijn met een plaswekker aant oefenen dus ik dacht dat het daarvoor was, maar zij beweert dat ze al eerder wakkerlag...  :?

Hopelijk heeft ze genoeg slaap gehad om een beetje de dag door te komen.

Offline mira

• *
« Reactie #1402 Gepost op: januari 08, 2018, 12:32:07 »
Waarom jojo weer  :cryblue:

Van Ommen gaat ons graag zien komen

Offline Semulido

• *
« Reactie #1403 Gepost op: januari 08, 2018, 19:58:32 »
Het bulldogje dat animal trust is gaan ophalen.  :silenced: :cry:

Online Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
Re: Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1404 Gepost op: januari 08, 2018, 21:28:43 »

Erg he...niet te begrijpen gewoon

En het verhaal op een FB groep...teefje op dag 60 van haar dracht...al uren bezig, op het filmpje zag je een totaal verkrampt hondje dat naar adem snapte...eerste nest voor hondje en fokker... Advies van da was afwachten, ervaren fokker die er bij was ondernam ook niets, een derde postte de filmpjes...teefje is overleden in de auto, pups zijn alle 4 dood...om te janken

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1405 Gepost op: januari 08, 2018, 23:39:29 »
Inderdaad. Onbegrijpelijk dat iemand dat zo ver kan laten komen  :cry:

En het verhaal op een FB groep...teefje op dag 60 van haar dracht...al uren bezig, op het filmpje zag je een totaal verkrampt hondje dat naar adem snapte...eerste nest voor hondje en fokker... Advies van da was afwachten, ervaren fokker die er bij was ondernam ook niets, een derde postte de filmpjes...teefje is overleden in de auto, pups zijn alle 4 dood...om te janken
Wat een verschrikkelijke dood voor dat hondje. Beter een keer te veel naar de DA bellen/gaan dan te weinig, denk ik dan  :cry:

Offline silas

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #1406 Gepost op: januari 09, 2018, 12:02:06 »

Geen woorden voor  :cryblue:
Hoe slecht kan een mens zijn   :shock:

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1407 Gepost op: januari 09, 2018, 12:12:31 »
Ben eens gaan kijken op hun fb site.... verschrikkelijk, dat hondje kijkt gewoon bang en verdrietig ook, een gebroken ziel :cry:

Gelukkig is ze nu in goede handen, ik hoop dat ze het haalt!

9 jaar  :cryblue:

Offline Semulido

• *
« Reactie #1408 Gepost op: januari 09, 2018, 17:29:25 »
Ben eens gaan kijken op hun fb site.... verschrikkelijk, dat hondje kijkt gewoon bang en verdrietig ook, een gebroken ziel :cry:

Gelukkig is ze nu in goede handen, ik hoop dat ze het haalt!

9 jaar  :cryblue:

Ik hoop het ook. Hopelijk kan ze toch nog even genieten van wat liefde en warmte.

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1409 Gepost op: januari 09, 2018, 18:05:30 »
Ik hoop het ook. Hopelijk kan ze toch nog even genieten van wat liefde en warmte.

Ik hoop gewoon maar dat ze geen 9 jaar zo heeft moeten leven  :cry:
Verschrikkelijk wat voor een dierenbeulen er rond lopen.

Voor mij mogen die allemaal een levenslang verbod op het houden van dieren krijgen, nog geen viske in een aquarium zou ik ze gunnen.

Offline Semulido

• *
« Reactie #1410 Gepost op: januari 09, 2018, 18:38:43 »
Ik hoop gewoon maar dat ze geen 9 jaar zo heeft moeten leven  :cry:
Verschrikkelijk wat voor een dierenbeulen er rond lopen.

Voor mij mogen die allemaal een levenslang verbod op het houden van dieren krijgen, nog geen viske in een aquarium zou ik ze gunnen.

Ik las dat ze haar kregen van kennissen. Ze had veel last van diarree en was volgens de eigenaars ten dode opgeschreven en daarom hebben ze haar maar laten creperen.  :silenced: :silenced:

Offline RustlingRose

• *
« Reactie #1411 Gepost op: januari 10, 2018, 09:13:39 »
Ik las dat ze haar kregen van kennissen. Ze had veel last van diarree en was volgens de eigenaars ten dode opgeschreven en daarom hebben ze haar maar laten creperen.  :silenced: :silenced:
:puke:  :muur:

Offline mira

• *
« Reactie #1412 Gepost op: januari 10, 2018, 09:21:49 »
Jojo die pijn heeft, ze komt nog amper uit hare zetel.
En als ze eruit komt kan ze niet lang blijven staan als ik ergens stilsta, dan gaat ze direct liggen om haar knie te ontlasten.

Offline sepke

• *
« Reactie #1413 Gepost op: januari 10, 2018, 09:58:10 »
Jojo die pijn heeft, ze komt nog amper uit hare zetel.
En als ze eruit komt kan ze niet lang blijven staan als ik ergens stilsta, dan gaat ze direct liggen om haar knie te ontlasten.

Ocharme, veel beterschap voor Jojo!

Offline wesley_dali

• hondenvriend pro
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #1414 Gepost op: januari 10, 2018, 10:33:56 »
Dali gaat achteruit... vermageren en gisteren 5x in huis geplast terwijl ik hem om de 2u buiten laat.

Offline Obi

• *
Re: Re: Wat maakte je droef vandaag?
« Reactie #1415 Gepost op: januari 10, 2018, 12:45:14 »

heb het ook gezien, verschrikkelijk!
Komaan, je ziet toch zo dat dit geen normale bevalling is!  :silenced:

Offline Jess2201

• *
« Reactie #1416 Gepost op: januari 14, 2018, 08:52:13 »
Nestor. Hoe goed hij los is met andere honden, zo dramatisch is hij aan de lijn. Vandaag is hij uit zijn halsband geraakt en naar een andere hond gelopen, niet met kwade bedoelingen maar dat kan die mens niet weten aangezien hij daarvoor zo onnozel stond te doen. En die heeft hem direct keihard geslaan met een stok. Ik snap zen reactie voor een deel zeer goed maar zo erop slaan zonder dat hij iets van agressie toonde op dat moment, ben even van slag en ik weet niet hoe mij te voelen. Het is op deze manier echt niet meer leuk om met hem buiten te gaan, elke week zie ik op tegen de weekends, en ik krijg het er niet uit, dat klotegedrag.  :cry:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1417 Gepost op: januari 15, 2018, 11:49:42 »
Nestor. Hoe goed hij los is met andere honden, zo dramatisch is hij aan de lijn. Vandaag is hij uit zijn halsband geraakt en naar een andere hond gelopen, niet met kwade bedoelingen maar dat kan die mens niet weten aangezien hij daarvoor zo onnozel stond te doen. En die heeft hem direct keihard geslaan met een stok. Ik snap zen reactie voor een deel zeer goed maar zo erop slaan zonder dat hij iets van agressie toonde op dat moment, ben even van slag en ik weet niet hoe mij te voelen. Het is op deze manier echt niet meer leuk om met hem buiten te gaan, elke week zie ik op tegen de weekends, en ik krijg het er niet uit, dat klotegedrag.  :cry:
Niet leuk, zoiets. Hoe ben je zelf al je met hem aan de lijn wandelt? Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan maar als je zelf wat meer ontspant en de lijn niet strak neemt kan dat hem ook helpen om te ontspannen. Bij Fala deed dat toch wonderen, al heb ik mijzelf met momenten echt moeten dwingen om geen spanning op de lijn te zetten.

Offline Jess2201

• *
« Reactie #1418 Gepost op: januari 15, 2018, 11:57:38 »
Niet leuk, zoiets. Hoe ben je zelf al je met hem aan de lijn wandelt? Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan maar als je zelf wat meer ontspant en de lijn niet strak neemt kan dat hem ook helpen om te ontspannen. Bij Fala deed dat toch wonderen, al heb ik mijzelf met momenten echt moeten dwingen om geen spanning op de lijn te zetten.
Nee helemaal niet, ik draai standaard rechtsomkeer als ik een hond zie maar de lijn los laten hangen is geen optie, want vanaf hij nog maar een hond ziet begint hij te trekken en zie je elke spier in zijn lijf gewoon aanspannen, tot aan het puntje van zijn staart. Meestal sta ik dan ook met twee honden, die elkaar in de haren vliegen op dat moment.  :roll:
En het meest frustrerende is natuurlijk dat hij los dus met 85% van de honden perfect overeenkomt, maar aan de lijn is het noodzakelijk om te tonen wat een macho het is. Het zal ook wel een deel aan mij liggen, want bij mijn papa doet hij het veel minder extreem.

Offline Artan

• *
« Reactie #1419 Gepost op: januari 15, 2018, 11:59:27 »
Zou allesinds al kijken naar een veiliger tuig / halsband waar hij zichzelf zeker niet uit kan trekken, en ik zou dan ook nooit met de twee honden tegelijk gaan wandelen als het moeilijk is om ze onder controle te houden als je andere honden langskomt..  :huggg:

Hondenvrienden.be

« Reactie #1419 Gepost op: januari 15, 2018, 11:59:27 »
Dier algemeen

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal