collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakte je blij vandaag?  (gelezen 123690 keer)

Offline evie

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Wat maakte je blij vandaag?
« Reactie #1520 Gepost op: maart 11, 2020, 08:55:41 »
vorig jaar zat ik net zoals vandaag thuis te werken en zag ik ineens de boebel op haar Kaya haar poep
Niet gedacht dat ze een jaar later hier toch nog zou rondlopen  :loved: :cheer: :wub:

Offline myriam.e

• *
« Reactie #1521 Gepost op: maart 11, 2020, 09:41:15 »
lang leve cupping! stuk minder pijn weer! Het is mss geen zicht maar het helpt wel!!!

:thumbs:

Offline Tequila

• *
  • Geslacht: Vrouw
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1522 Gepost op: maart 13, 2020, 23:43:23 »
Oogresultaten van 2 van onze fluffballs :dance: niets op aan te merken :dance:

Offline evie

• *
« Reactie #1523 Gepost op: maart 17, 2020, 11:52:29 »
Kaya die hier ligt te hijgen van de warmte en haar zwart dat lekker warm aanvoelt, content dat ze is!
Hier in een hoekje van het terras waar geen wind is en vollenbak zon opstaat is het echt al goed warm
3 weken geleden was ik aan het zien om deze periode nog vlug met haar eens naar spanje te gaan zodat ze nog wat zon had maar kijk, daar ben ik niet geraak dus Spanje op mijn terras nu! Misschien moet ik nog ergens sangria gaan hamsteren nu  :mrgreen:

Offline Sedde

• *
« Reactie #1524 Gepost op: maart 17, 2020, 15:27:06 »
Mijn Turkse bovenbuurvrouw die deze ochtend tegen me zei dat ze het zo tof vindt dat mijn tuin een kleine kinderboerderij is. Zo leuk dat ik niet de enige ben die altijd glimlachend naar de diertjes zit te kijken, maar dat ik zelfs andere mensen (van wie ik het niet verwacht had) mee kan laten genieten  :wub:.

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1525 Gepost op: maart 21, 2020, 15:33:50 »
Trainingsmomentjes met Sherlock. Balans lukt verbazend goed en doet hij ook echt graag. Van hoopers wordt hij maar matig enthousiast, ik hoop dat dat nog betert :shifty:
I tussen ook wat geoefend op aandacht in de tuin want daar is veel meer afleiding dan op het koerke. Er is werk aan maar hij is slim en doet echt wel zijn best dus ik zie ook vrij snel vorderingen  :dance:

Offline maart

• *
« Reactie #1526 Gepost op: maart 22, 2020, 16:00:08 »
Stralend wandelweer, veel mensen tegengekomen, iedereen super vriendelijk.
Ik vind het eigenlijk wel gezellig zo.  Terug naar het leven van voor internet precies  :lol:

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #1527 Gepost op: maart 22, 2020, 18:28:29 »
Ja Maart, dat merk ik ook als ik met Martha ga wandelen. Iedereen lijkt precies een praatje te moeten maken (op veilige afstand, desnoods ga ik in het veld staan). Dat doet wel deugd. Precies of iedereen wilt zijn hart eens luchten en vooral ....  er wordt niet geklaagd of gezaagd. En de vaste zin is "we moeten erdoor".

Offline maart

• *
« Reactie #1528 Gepost op: maart 22, 2020, 18:32:48 »
Leuk he, ik vind het echt wel iets hebben. Donderdag ook een hele tijd staan praten met mijn overbuurvrouw. Gelijk echte elk aan onze kant van de straat  :vuistje:

Ik woon ook echt wel in een vriendelijke gemeente denk ik. Je krijgt hier nog een goeiendag en dankuwel  :lol:

Offline kathytjeuh_newfy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1529 Gepost op: maart 22, 2020, 18:42:09 »
Echt he, de mensen zijn echt kei vriendelijk. Hier ook altijd dankjewel of graag gedaan bij het aan de kant gaan.
Ik heb geskeelerd, gestept en nog eens gestept  :mrgreen:.
Maakt mij dus ook blij vandaag

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1530 Gepost op: maart 22, 2020, 19:35:10 »
Echt opvallend dat iedereen ineens zijn stem heeft teruggevonden  :lol:

Offline Voica

• *
« Reactie #1531 Gepost op: maart 22, 2020, 19:49:30 »
Echt opvallend dat iedereen ineens zijn stem heeft teruggevonden  :lol:

Ja, en hun voeten en benen.... precies kan er terug gewandeld of gefietst worden.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat het gewoon aan 'tijd' ligt... we moeten plots niet meer gejaagd zijn om te gaan werken, overal te moeten zijn op de sportschool, kids wegbrengen , naar de training enz enz...

Offline Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1532 Gepost op: maart 22, 2020, 20:30:36 »
Ja, en hun voeten en benen.... precies kan er terug gewandeld of gefietst worden.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat het gewoon aan 'tijd' ligt... we moeten plots niet meer gejaagd zijn om te gaan werken, overal te moeten zijn op de sportschool, kids wegbrengen , naar de training enz enz...
Dat ook en die hebben allemaal wandelschoenen  :mrgreen:

T is wel een feit dat wij nu ook veel meer tijd hebben en aan t onthaasten zijn, doet eigenlijk wel deugd

Offline Voica

• *
« Reactie #1533 Gepost op: maart 22, 2020, 21:39:26 »
Dat ook en die hebben allemaal wandelschoenen  :mrgreen:

T is wel een feit dat wij nu ook veel meer tijd hebben en aan t onthaasten zijn, doet eigenlijk wel deugd

Voor mij is het echt niet voordelig, ik ben dan meer thuis omdat ik minder mag werken... maar het brengt heel wat zorgen mee !

Ik werk in Belgie, Woon in Nederland.... de grens overgaan maar zomaar niet, dus enkel om te werken. Heb ik geen probleem mee. Maar zo kan ik dus niks doen voor mijn Mama en Grootvader (61, en 83 jaar).  En moeten ze dus zelf het risico lopen om naar de winkel te gaan.

Daarnaast mag ik dus ook geen boodschappen doen in Belgie, waar ik wel mijn Maaltijdcheques voor gebruikt.. wat dus financieel niet meegenomen is...

oké, ik ben blij... zal gelukkig een vorm van uitkering hebben. Maar aangezien ik in Nederland woon blijven alle zaken gewoon doorlopen, en zal het best krap worden om het met die uitkering te halen. 1 maand overbruggen en 2 maand oké... maar vanaf 3 wordt het zeker en vast spannend.  Aangezien in Belgie ze voor één maand toch een aantal zaken opschorten, maar in Nederland niet dus.

Nu ik wil op zich niet klagen, want door t'feit dat ik minder werk,en ook in een kleine omgeving werk... wordt ik minder blootgesteld aan gevaar. (laat ik hopen)

Alle respect voor mensen die in een sector werken , waar ze 'moeten' blijven werken, en hopelijk blijven zij ook veilig ! En van mij mogen ze gerust een extra bonus krijgen... hard werken mag zeker en vast beloond worden.

Ik ben er mij van bewust dat er heel veel mensen met hun handen in het haar zitten, en niet zoals ik op familie kunnen rekenen als dat nodig is.  Die er echt alleen voor staan.... want gewoon mentale steun van familie, of iemand die eten maakt voor je omdat je dan een dagje kan uitsparen... etc.. die hebben ze niet allemaal.  Ben mij daar heel hard van bewust.

Ik hoop dat dit dus niet te lang duurt allemaal, voor vele mensen !

Ikzelf zal er wel komen, dat heb ik altijd gedaan.  Maar heel hard bewust van t'feit dat dit voor vele mensen ook gewoon de ondergang kan zijn, een diepe put... waar ze mss nooit meer uit raken zonder nodige hulp.

Dus, dikke virtuele knuffel allemaal. Samen slaan we er ons wel door !
(Maar we mogen ons niet laten doen door staat en regering... want uiteindelijk komt het van ONS , de kleintjes).

En dat zal wellicht wel voor vele mensen zo zijn. En al zeker voor alleenstaanden.

Offline maart

• *
« Reactie #1534 Gepost op: maart 23, 2020, 17:48:57 »
Honden snacks bestellen bij een webshop en meteen een mail krijgen dat ze het zo jammer vinden dat we opgesloten zitten, maar ze wat speelgoed voor de honden in de doos zouden steken  :lol:
2 flostouwen, een dummy met pieper in (die is al dood uiteraard  :mrgreen:)  en dan nog iets van rubber maar gezien piiri dat toch maar zou opeten, zal ik die houden voor de lab van mijn zus.

Zo lief  :lol:

Offline orinake

• *
« Reactie #1535 Gepost op: maart 25, 2020, 20:19:34 »
Een beetje meer zekerheid

Offline evie

• *
« Reactie #1536 Gepost op: maart 25, 2020, 21:31:59 »
videocal met broer en kinderen, zus en co en mijn ouders
Eens leuk, zaterdag opnieuw
En mijn metekindje negeerde de het schermpje van mijn zus en ouders volledig en was alleen maar door alle gesprekken door 'Eeffie, eeffie, kijk eens" aan het roepen. De koddigaard!

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1537 Gepost op: maart 26, 2020, 19:26:40 »
Dat ik toch folie aan mijn ramen geplakt heb. Sherlock is rustiger in huis nu hij de straatkant niet meer kan zien.

Offline kathytjeuh_newfy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1538 Gepost op: maart 28, 2020, 19:20:28 »
Dyango en zijn nieuwe korrelkes. Zo blij want hij doet het er gewoon geweldig goed op

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1539 Gepost op: maart 29, 2020, 18:24:56 »
Dat Ché zijn stoelgang niet meer waterig met bloed is het is nog slijmerig maar je kan het weer opnemen dat we de laatste paar dagen niet meer konden het was liquide

Volg ons op Facebook

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal