collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakte je blij vandaag?  (gelezen 86030 keer)

Offline maart

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte je blij vandaag?
« Reactie #1140 Gepost op: juli 26, 2019, 19:36:47 »

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1141 Gepost op: juli 27, 2019, 10:37:29 »
Yay, weer om nog eens de lange toer van de maten te doen :dance: :dance: :dance:

Offline maart

• *
« Reactie #1142 Gepost op: augustus 02, 2019, 07:59:59 »
een staaltje gevraagd ergens. Ruim 10kg binnen gekomen en nog een hoop extra's  :lol:

Offline Obi

• *
« Reactie #1143 Gepost op: augustus 02, 2019, 20:52:55 »
OfficiŽle RX bij Rosie  :dance:

Al verliep de verdoving wel niet geheel vlekkeloos.... tot 3x toe moeten bij geven omdat ze zich maar niet wilde geven  :roll:  om daarna met stuiptrekkingen wakker te worden, mij onder te plassen toen ik haar uit de auto haalde en zichzelf beplast in de auto kennel... volgende keer maar een andere verdoving vragen  :?

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1144 Gepost op: augustus 02, 2019, 23:02:00 »
Tess die haar nieuwe commando's begint te snappen. Zo leuk om weer met een hond te kunnen trainen en er resultaten van te zien.

Offline wesp

• *
« Reactie #1145 Gepost op: augustus 03, 2019, 21:09:16 »
een staaltje gevraagd ergens. Ruim 10kg binnen gekomen en nog een hoop extra's  :lol:

10 kg staaltjes? Vertel!  :mrgreen:

Offline Obi

• *
« Reactie #1146 Gepost op: augustus 03, 2019, 23:02:33 »
10 kg staaltjes? Vertel!  :mrgreen:

ik volg  :mrgreen:

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1147 Gepost op: augustus 04, 2019, 09:12:32 »
Lekker vroeg opgestaan, nog wat opruimen, stofzuigen en eens dweilen en dan lange toer doen met mijn schatteke :wub:

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1148 Gepost op: augustus 05, 2019, 16:04:58 »
Niet vandaag, maar ik kom hier niet zo vaak kijken dus hť, 'afgelopen periode' pakt  :mrgreen:

In juli zijn wij 5 dagen met familie op vakantie geweest naar de Hoge Venen. Dat was een dingetje, we waren onzeker hoe dat ging verlopen met Boogie. Mijn ouders hebben daar een vakantiehuis met 2 aparte appartementen in gehuurd voor 2 weken en afhankelijk van wie wanneer verlof had, kwamen we dan af. Dus mijn ouders, mijn zus en haar vriend + babytje en mijn broer + vriendin + hun keeshondje. Wie Boogie kent, weet dat dat een uitdaging werd  :mrgreen: Al bij al is het heel goed verlopen met hem eigenlijk. Dus daarom ben ik blij, zeker omdat het niet vanzelfsprekend was dat hij het daar goed ging doen, ons Biscuit had het er namelijk een tijdje erg moeilijk... En dat is normaal een hondje die niet snel van haar stuk te brengen is.

Mijn zus haar vriend is een euhm nogal heel erg druk type mens, en de appartementen klonken nogal hol, er was een slechte harde akoestiek. Biscuit kan op sommige ruimtes met zo'n akoestiek angstig reageren, dat uit zich in zitten rillen en in een hoekje kruipen/ tegen ons aan plakken. Bon, we dachten dus dat het aan de akoestiek lag. Maar op een gegeven moment gingen mijn zus en vriend + kindje naar huis... en er bleven enkel nog rustige mensen over. Biscuit haar angst was plots weg van die ene moment op de andere... Ik had haar ook meegenomen naar het minigolven, dat was in een park met errond gebouwen, ook een vrij hard omgevingsgeluid daar, en mijn zus haar vriend was ook mee, daar heeft ze ook zitten rillen. Dus ik denk dat de combinatie harde omgevingsgeluiden + mijn zus haar vriend voor haar erg beangstigend is  :shock:

We vonden het uiteraard wel erg jammer dat Bis haar niet goed voelde, we hebben haar regelmatig buiten in de tuin gelaten waar ze liever zat, en ze mocht ook in het appartement waar onze slaapkamer was op de slaapkamer blijven als ze wou, als we binnen zaten in het andere appartement (daar was de grootste tafel dus meestal zaten we daar als we binnen zaten). Maaaaar ik ben dus wel heel blij dat ondanks die factoren, Boogie het wel erg goed gedaan heeft! Want Boogie heeft het uiteraard ook ietswat moeilijk met mijn zus haar vriend zijn drukke energie, maar mits handleiding volgen (Boogie en duidelijke plaats gegeven om te liggen op zijn gemakje in de ruimte met zicht op iedereen zonder zich omsingeld te voelen, mijn zus haar vriend die Boogie zijn naam telkens zei om aan te geven dat hij gaat voorbijwandelen zodat Boogie niet kan verschieten enzo) is het heeeeel goed verlopen zonder incidenten!

De hond van mijn broer zijn vriendin was er de laatste twee dagen ook. Daar is Boogie helaas vrij onbeleed tegen blijven doen, ik heb daar uiteraard op ingegrepen, maar het beestje kreeg soms eens een blaf in zijn gezicht gegooid. Dat beestje ging daar gelukkig erg goed mee om dus dat was een meevaller, ze konden perfect in dezelfde ruimtes zittenen rondwandelen en ik moest gewoon een beetje Boogie in de gaten houden en op tijd ingrijpen als er hem iets niet zinde.

Dussss zowel vreemde hond als zoveel mensen tegelijk op een familievakantie, dat heeft Boogie met glas doorstaan binnen zijn mogelijkheden  :mrgreen: :braaf: :cheer:

Offline Ilsey

• *
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #1149 Gepost op: augustus 05, 2019, 16:05:45 »
Tess die haar nieuwe commando's begint te snappen. Zo leuk om weer met een hond te kunnen trainen en er resultaten van te zien.

Leuke nieuwe banner van jouw meisjes  :yes:

Offline runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1150 Gepost op: augustus 05, 2019, 17:46:42 »
Leuke nieuwe banner van jouw meisjes  :yes:
Dank u :)

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1151 Gepost op: augustus 05, 2019, 21:34:42 »
Lekker lang wandelen in de avonduurtjes en dan nu kijken naar een zalig genietende Quincy die languitgestrekt in haar mand ligt :hond:

Online Tequila

• *
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1152 Gepost op: augustus 09, 2019, 09:01:38 »
Dat de 'hier of beter de  ' rrrŕrrrrrrriiiiiiiiiiii iiit' er zo goed inzit bij de bende.  Gisteren ging een haas efkes lokaas spelen, waar die met zijn gedachten zat om vlak voor 7 samojeden de maÔs uit te komen en net niet  :baeh: pak me dan als je kan te roepen  :zot:
6 van de 7 draaiden hun kar bij de rrrrrrrr en Schweppes die ging effe spurt trekken maar tegen t eind van de iiiii was ze daar ook  :bow:

Offline evie

• *
  • waasland
« Reactie #1153 Gepost op: augustus 13, 2019, 15:52:05 »
Omdat ik toch nog op reis wil naar de zon met de 2 naar de dierenarts voor extra controle (en zowiezo moest kaya nog rabies en onie nieuwe pilletjes)
Onie is in alle geval weer goed gekeurd, toch  een straffe madam!

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1154 Gepost op: augustus 13, 2019, 22:04:00 »
Omdat ik toch nog op reis wil naar de zon met de 2 naar de dierenarts voor extra controle (en zowiezo moest kaya nog rabies en onie nieuwe pilletjes)
Onie is in alle geval weer goed gekeurd, toch  een straffe madam!

Fijn om te horen dat ze het terug zo goed doen  :bow: geniet van jullie reis samen  :wink:

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1155 Gepost op: augustus 14, 2019, 12:28:21 »
Kai was zonet even hier, helemaal gek van Quincy haar  gekruiste speeltje-met-bal en veel interesse in het grote speeltouw... ik ga een Kai-pakketje maken  :mrgreen: Verder nog een verzoek van een collega voor een extralarge en sterk speeltje voor haar stafford teefje en nu eens kijken wat ik kan met variatie op trektouwen.
Nu nog fatsoenlijke foto's.

Offline Obi

• *
« Reactie #1156 Gepost op: augustus 14, 2019, 20:15:38 »
Rosie's officiŽle resultaten HDA/ED0/SD0  :dance:  8)

En een zalige date met Rosie en een hoop honden op de speelweide van Animal trust... mijn dag is goed  :loved:

Offline maart

• *
« Reactie #1157 Gepost op: augustus 19, 2019, 16:46:41 »
Dat de werkweek er al weer opzit  :dance:

Offline Happy

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1158 Gepost op: augustus 19, 2019, 17:19:28 »
Dat de werkweek er al weer opzit  :dance:

:tongetje:

Offline maart

• *
« Reactie #1159 Gepost op: augustus 19, 2019, 19:25:38 »
:tongetje:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als kers op de taart donderdag nieuwjaren ook nog 💪💪💪
En met dat geld dan een droogmolen gaan kopen  :vuistje:

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal