serieus?! den onzen ook al, die was in zijn buitenkot een laboratorium aan het opzetten voor de analyse van subatomische deeltjes en de toepassing van kernfusie, maar toen ik hem uitlegde dat kwantummechanica slechts statistische uitspraken doet over een reeks van waarnemingen dat tot gevolg heeft dat het gedrag van een individueel elementair deeltje, zoals een kruimel van een hondenbrokje, slechts in termen van waarschijnlijkheid kan worden beschreven en het dus even onwaarschijnlijk is de volgende ochtend diezelfde brokken in zijn voederbak te vinden.Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het modulus in het kwadraat van de complexwaardige golffuncties in het knauwbotje van bij de beenhouwer, die de kansdichtheid geven van het meten van een waarde van een fysische grootheid zoals bv. plaats van het beentje, snelheid van het pootje die ervoor zorgt dat hij het beentje krijgt, en spin van het rondje die hij als hond draait uit blijheid, de kwantummechanische versie van het impulsmoment genoemd wordt en niet frolic en dat zelfs "Science Plan" van Hills de kwantumbal hierover compleet verkeerd slaat.... heeft hij zijn boeken dichtgedaan en zijne Kong verder kapotgebeten...
Ik had identiek dezelfde aan, algoe da we ni me 2 vasthingen
mijn weegschaal : volgens dat ding weeg ik momenteel - 113 kg. In feite besta ik niet meer; ik denk dat het tijd is om een nieuwe te gaan kopen
op de site van vdab:vacature van administratief bediende, kennis administratie en boekhouding en dergelijke, verdere opleiding volgt binnen het bedrijf...gevraagd:1 of meerdere universitaire diploma's... das gelijk laatst in het interimkantoor: takenpakket ging zijn: onthaal, telefonie, verdelen post, typwerk, onderhoud koffiemachine, economaat... receptie dus... gevraagd: universitair diploma, ze hadden slechte ervaringen met bachelors, die waren echt ni slim...ben dan maar terug naar huis gegaan ... een gaan zoeken aan welke universiteit ze professioneel koffiezetten doceerden...
bwanee, tis de perfecte moment om een paar banken te gaan overvallen!!
Mijn vent zijn totje! Zoet mijn training is afgelast.Ah ok, je kan dan mee-eten eh. Ah wat ging je maken ? Zalm in de wok met groentjes. Ok ... Hij neemt ne hap van de zalm en was plots van naar gegaan ... En nu moest'k kroketjes met hamburger, bitterballen en frikandel klaarmaken
leg de camera maar klaar als je hem een slaatje klaarmaakt