collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?  (gelezen 80932 keer)

Offline Joska

• hondenvriend pro
  • *
  • 361 HV-Punten
Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?
« Reactie #1740 Gepost op: mei 14, 2013, 17:26:44 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
serieus?! den onzen ook al, die was in zijn buitenkot een laboratorium aan het opzetten voor de analyse van subatomische deeltjes en de toepassing van kernfusie, maar toen ik hem uitlegde dat kwantummechanica slechts statistische uitspraken doet over een reeks van waarnemingen dat tot gevolg heeft dat het gedrag van een individueel elementair deeltje, zoals een kruimel van een hondenbrokje, slechts in termen van waarschijnlijkheid kan worden beschreven en het dus even onwaarschijnlijk is de volgende ochtend diezelfde brokken in zijn voederbak te vinden.
Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het modulus in het kwadraat van de complexwaardige golffuncties in het knauwbotje van bij de beenhouwer, die de kansdichtheid geven van het meten van een waarde van een fysische grootheid zoals bv. plaats van het beentje, snelheid van het pootje die ervoor zorgt dat hij het beentje krijgt, en spin van het rondje die hij als hond draait uit blijheid, de kwantummechanische versie van het impulsmoment genoemd wordt en niet frolic en dat zelfs "Science Plan" van Hills de kwantumbal hierover compleet verkeerd slaat.... heeft hij zijn boeken dichtgedaan en zijne Kong verder kapotgebeten...  :doh:
Ocharm, zo da beestje zijn plezier vergallen.

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • ons chekepeeke
« Reactie #1741 Gepost op: mei 14, 2013, 20:08:09 »
serieus?! den onzen ook al, die was in zijn buitenkot een laboratorium aan het opzetten voor de analyse van subatomische deeltjes en de toepassing van kernfusie, maar toen ik hem uitlegde dat kwantummechanica slechts statistische uitspraken doet over een reeks van waarnemingen dat tot gevolg heeft dat het gedrag van een individueel elementair deeltje, zoals een kruimel van een hondenbrokje, slechts in termen van waarschijnlijkheid kan worden beschreven en het dus even onwaarschijnlijk is de volgende ochtend diezelfde brokken in zijn voederbak te vinden.
Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het modulus in het kwadraat van de complexwaardige golffuncties in het knauwbotje van bij de beenhouwer, die de kansdichtheid geven van het meten van een waarde van een fysische grootheid zoals bv. plaats van het beentje, snelheid van het pootje die ervoor zorgt dat hij het beentje krijgt, en spin van het rondje die hij als hond draait uit blijheid, de kwantummechanische versie van het impulsmoment genoemd wordt en niet frolic en dat zelfs "Science Plan" van Hills de kwantumbal hierover compleet verkeerd slaat.... heeft hij zijn boeken dichtgedaan en zijne Kong verder kapotgebeten...  :doh:

:rolf: :rolf: :whoea: :whoea: :rofl: :rofl: :rofl: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline orinake

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #1742 Gepost op: mei 14, 2013, 20:29:26 »
Mijn gyneacoloog die daarstraks plots vroeg: ga jij te vroeg of te laat bevallen deze keer?
ik heb het weer gepresteerd om een uitgerekende datum te hebben in haar verlof :p

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #1743 Gepost op: mei 15, 2013, 08:25:58 »
De training van gisteren. De ene pakwerker was nog iets aan het uitleggen en de andere was al gaan lopen voor het stellen. De eerste pakwerker zegt heel zacht het woord vast en meneer Fates vertrekt natuurlijk  :vuistje:  Ik kon hem dan ook niet straffen want hij had natuurlijk het woord vast gehoord.

Offline mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #1744 Gepost op: mei 15, 2013, 11:01:25 »
Ik had identiek dezelfde aan, algoe da we ni me 2 vasthingen  :rofl: :whoea:

Haha dan haddek u ook wel komen redden ze :lol:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #1745 Gepost op: mei 15, 2013, 11:08:38 »
op de site van vdab:
vacature van administratief bediende, kennis administratie en boekhouding en dergelijke, verdere opleiding volgt binnen het bedrijf...

gevraagd:
1 of meerdere universitaire diploma's...  :doh:

das gelijk laatst in het interimkantoor: takenpakket ging zijn: onthaal, telefonie, verdelen post, typwerk, onderhoud koffiemachine, economaat... receptie dus... gevraagd: universitair diploma, ze hadden slechte ervaringen met bachelors, die waren echt ni slim...
ben dan maar terug naar huis gegaan ... een gaan zoeken aan welke universiteit ze professioneel koffiezetten doceerden...

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 222 HV-Punten
« Reactie #1746 Gepost op: mei 15, 2013, 11:55:32 »
mijn weegschaal : volgens dat ding weeg ik momenteel   - 113 kg.  :shock: In feite besta ik niet meer; ik denk dat het tijd is om een nieuwe te gaan kopen  :lol:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1747 Gepost op: mei 15, 2013, 13:43:59 »
mijn weegschaal : volgens dat ding weeg ik momenteel   - 113 kg.  :shock: In feite besta ik niet meer; ik denk dat het tijd is om een nieuwe te gaan kopen  :lol:

bwanee, tis de perfecte moment om een paar banken te gaan overvallen!!  :lol:

Offline Karo

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #1748 Gepost op: mei 15, 2013, 14:35:58 »
op de site van vdab:
vacature van administratief bediende, kennis administratie en boekhouding en dergelijke, verdere opleiding volgt binnen het bedrijf...

gevraagd:

das gelijk laatst in het interimkantoor: takenpakket ging zijn: onthaal, telefonie, verdelen post, typwerk, onderhoud koffiemachine, economaat... receptie dus... gevraagd: universitair diploma, ze hadden slechte ervaringen met bachelors, die waren echt ni slim...
ben dan maar terug naar huis gegaan ... een gaan zoeken aan welke universiteit ze professioneel koffiezetten doceerden...

Amai, das ook wel overdreven  :zot:

Offline runa

• *
  • 2765 HV-Punten
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1749 Gepost op: mei 15, 2013, 18:57:37 »
:mrgreen:

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #1750 Gepost op: mei 15, 2013, 19:06:27 »
zonder problemen nen diepvriezer in den auto krijgen (en steil bergop rijden met grote ogen  :shock: en schrik dat de lading gaat schuiven... doemscenario's  :mrgreen:), maar een stapeltje kussens niet kunnen opheffen met zn tweetjes wegens de slappe lach...  :whoea:
wreed lollig namiddagje  :rofl:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline Jindi

• *
  • 3213 HV-Punten
« Reactie #1751 Gepost op: mei 15, 2013, 19:39:18 »
jij! Goddelijk gezegd :lol: :lol: :lol:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #1752 Gepost op: mei 15, 2013, 19:44:15 »
bwanee, tis de perfecte moment om een paar banken te gaan overvallen!!  :lol:

:whoea: :whoea:

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #1753 Gepost op: mei 15, 2013, 19:56:48 »
op de site van vdab:

gevraagd:

:boos:

Offline sissi

• *
  • 66 HV-Punten
« Reactie #1754 Gepost op: mei 15, 2013, 20:00:13 »

Heb een beter idee, we zullen van weegschaal ruilen :vuistje: :vuistje: :vuistje:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #1755 Gepost op: mei 15, 2013, 20:00:28 »
Mijn vent zijn totje!

Zoet mijn training is afgelast.
Ah ok, je kan dan mee-eten eh.
Ah wat ging je maken ?
Zalm in de wok met groentjes.
 :eh: Ok ...

Hij neemt ne hap van de zalm en was plots van  :eh: naar  :puke: gegaan ...

En nu moest'k kroketjes met hamburger, bitterballen en frikandel klaarmaken   :tongetje: :tongetje:

Offline Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #1756 Gepost op: mei 15, 2013, 20:03:49 »
 :rolf: :rolf:

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #1757 Gepost op: mei 15, 2013, 20:16:58 »
Mijn vent zijn totje!

Zoet mijn training is afgelast.
Ah ok, je kan dan mee-eten eh.
Ah wat ging je maken ?
Zalm in de wok met groentjes.
 :eh: Ok ...

Hij neemt ne hap van de zalm en was plots van  :eh: naar  :puke: gegaan ...

En nu moest'k kroketjes met hamburger, bitterballen en frikandel klaarmaken   :tongetje: :tongetje:
leg de camera maar klaar als je hem een slaatje klaarmaakt  :mrgreen:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #1758 Gepost op: mei 15, 2013, 20:37:10 »
leg de camera maar klaar als je hem een slaatje klaarmaakt  :mrgreen:

I promise  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar ik ben wel fier op mezelf! Geen choco deze morgen en vanavond van die kroketjes afgebleven! K'heb mijn gewokte zalm gegeten  :hmpf: en ie was lekker!

Online luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #1759 Gepost op: mei 16, 2013, 08:11:46 »
mijnen droom. Ik had plots 2 honden en 1 van de twee had zitten knagen aan de muur omdat er hesp in de muur zat.  :vuistje:
De buren hadden kittens en die kwamen de honden aanvallen. Hun tuin was mooi aangelegd en die gast had een frigo onder de grond geinstalleerd en als ie op en knopje duwde kwam eer bier flesje langs een buis omhoog.  :zot:
 :lol:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal