collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?  (gelezen 80943 keer)

Offline cherish

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2266 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Angels in the outfield
Re: Wat maakte je aan het lachen vandaag?
« Reactie #1720 Gepost op: mei 10, 2013, 19:32:38 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Draai ik op de baan om naar huis te keren. Zie ik Krista hetzelfde doen.. Enkel bij haar zag ik daar de passagiersdeur openzwalpen bij het nemen van die bocht.  :shock: :mrgreen:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #1721 Gepost op: mei 10, 2013, 19:43:02 »
Ik verveelde mij en besloot om met de honden op stap te gaan. Ergens onderweg merkte ik dat Bailey opeens niet meer bij de groep was. Maar 2 seconden later kwam hij er al aan... druipend van het water. Het kieken was in de beek gevallen  :rofl:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Online Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #1722 Gepost op: mei 10, 2013, 19:46:35 »
Ik heb zo'n spijt dat ik mijn camera niet bij de hand had, want het was ZO grappig  :lol: Hij schudde heel verontwaardigd met zijn pootjes en bleef zichzelf maar uitschudden. De blik in zijn oogjes was goud waard  :rolf:

Offline nalake

• *
  • 596 HV-Punten
« Reactie #1723 Gepost op: mei 10, 2013, 21:48:29 »
Het beste van X-factor worldwide   :rolf:

Online mira

• *
  • 1349 HV-Punten
« Reactie #1724 Gepost op: mei 12, 2013, 21:40:25 »
da nen sportbh van Decathlon heel lastig kunnen doen op nen dogsurvival  :whoea: :whoea: :fuu:

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #1725 Gepost op: mei 13, 2013, 10:56:54 »

:rofl: :rofl: :rofl:
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #1726 Gepost op: mei 13, 2013, 13:09:45 »
vanaf nu weet ik dus als ze hier zeggen 'tis ne speciale', dat het dat ook gaat zijn

Online ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1727 Gepost op: mei 13, 2013, 14:51:35 »
vanaf nu weet ik dus als ze hier zeggen 'tis ne speciale', dat het dat ook gaat zijn

Oei, wat hebben ze binnengezwierd?  :mrgreen:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #1728 Gepost op: mei 13, 2013, 18:55:05 »
Oei, wat hebben ze binnengezwierd?  :mrgreen:

mja ne speciale, ge kunt het echt niet anders uitdrukken  :mrgreen:
 (nuja, de term charmezanger is ook al bovengekomen   :lol:)
maar het ziet er wel ne snuggere uit, dat is het voornaamste

Online ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #1729 Gepost op: mei 13, 2013, 18:58:24 »
mja ne speciale, ge kunt het echt niet anders uitdrukken  :mrgreen:
 (nuja, de term charmezanger is ook al bovengekomen   :lol:)
maar het ziet er wel ne snuggere uit, dat is het voornaamste

:lol:

Online DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #1730 Gepost op: mei 14, 2013, 16:04:10 »
Collega's waren de hoogzwangere collega een beetje aan het uitdagen... Ze zei dat ze moeite had met veters knopen, schoenen aandoen, enz. Ze zei dat het deze middag ook wat moeilijk was om haar soep op te eten omdat ze zo ver van tafel zit.
Collega zegt dat er ook rietjes bestaan... Zwangere collega zegt dat het soep met  brokjes was, waarom mannelijke collega zegt dat er ook tuitbekers voor volwassenen bestaan...
Zwangere collega zucht en zegt: ik ben er misschien vanaf binnen enkele weken, maar bij jou blijft het eraan hangen, hé :hmpf:  :fuu:

:vuistje: :vuistje:

Offline Joska

• hondenvriend pro
  • *
  • 361 HV-Punten
« Reactie #1731 Gepost op: mei 14, 2013, 16:07:48 »
Een hond met als hobby 'quantummechanica'  :shock:

Offline Artan

• *
  • 667 HV-Punten
« Reactie #1732 Gepost op: mei 14, 2013, 16:22:03 »
da nen sportbh van Decathlon heel lastig kunnen doen op nen dogsurvival  :whoea: :whoea: :fuu:

Ik had identiek dezelfde aan, algoe da we ni me 2 vasthingen  :rofl: :whoea:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1733 Gepost op: mei 14, 2013, 16:22:45 »
Collega's waren de hoogzwangere collega een beetje aan het uitdagen... Ze zei dat ze moeite had met veters knopen, schoenen aandoen, enz. Ze zei dat het deze middag ook wat moeilijk was om haar soep op te eten omdat ze zo ver van tafel zit.
Collega zegt dat er ook rietjes bestaan... Zwangere collega zegt dat het soep met  brokjes was, waarom mannelijke collega zegt dat er ook tuitbekers voor volwassenen bestaan...
Zwangere collega zucht en zegt: ik ben er misschien vanaf binnen enkele weken, maar bij jou blijft het eraan hangen, hé :hmpf:  :fuu:

:vuistje: :vuistje:

:vuistje: goe gezegd se! :mrgreen:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1734 Gepost op: mei 14, 2013, 16:42:06 »
Een hond met als hobby 'quantummechanica'  :shock:

serieus?! den onzen ook al, die was in zijn buitenkot een laboratorium aan het opzetten voor de analyse van subatomische deeltjes en de toepassing van kernfusie, maar toen ik hem uitlegde dat kwantummechanica slechts statistische uitspraken doet over een reeks van waarnemingen dat tot gevolg heeft dat het gedrag van een individueel elementair deeltje, zoals een kruimel van een hondenbrokje, slechts in termen van waarschijnlijkheid kan worden beschreven en het dus even onwaarschijnlijk is de volgende ochtend diezelfde brokken in zijn voederbak te vinden.
Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het modulus in het kwadraat van de complexwaardige golffuncties in het knauwbotje van bij de beenhouwer, die de kansdichtheid geven van het meten van een waarde van een fysische grootheid zoals bv. plaats van het beentje, snelheid van het pootje die ervoor zorgt dat hij het beentje krijgt, en spin van het rondje die hij als hond draait uit blijheid, de kwantummechanische versie van het impulsmoment genoemd wordt en niet frolic en dat zelfs "Science Plan" van Hills de kwantumbal hierover compleet verkeerd slaat.... heeft hij zijn boeken dichtgedaan en zijne Kong verder kapotgebeten...  :doh:
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2013, 16:46:57 door Maddock »

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1735 Gepost op: mei 14, 2013, 16:45:50 »
serieus?! den onzen ook al, die was in zijn buitenkot een laboratorium aan het opzetten voor de analyse van subatomische deeltjes en de toepassing van kernfusie, maar toen ik hem uitlegde dat kwantummechanica slechts statistische uitspraken doet over een reeks van waarnemingen dat tot gevolg heeft dat het gedrag van een individueel elementair deeltje, zoals een kruimel van een hondenbrokje, slechts in termen van waarschijnlijkheid kan worden beschreven en het dus even onwaarschijnlijk is de volgende ochtend diezelfde brokken in zijn voederbak te vinden.
Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het modulus in het kwadraat van de complexwaardige golffuncties in het knauwbotje van bij de beenhouwer, die de kansdichtheid geven van het meten van een waarde van een fysische grootheid zoals bv. plaats van het beentje, snelheid van het pootje die ervoor zorgt dat hij het beentje krijgt, en spin van het rondje die hij als hond draait uit blijheid, zoals de kwantummechanische versie van het impulsmoment genoemd wordt.... heeft hij zijn boeken dichtgedaan en zijne Kong verder kapotgebeten...  :doh:

zo'n 2 zinnen zeg! :shock: ik heb 2keer gelezen en dan heb ik het opgegeven, hahaha :lol: :mrgreen:

Offline rabbittine

• warme hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
« Reactie #1736 Gepost op: mei 14, 2013, 16:46:43 »
Die waarschijnlijkheden worden beschreven door het modulus in het kwadraat van de complexwaardige golffuncties in het knauwbotje van bij de beenhouwer, die de kansdichtheid geven van het meten van een waarde van een fysische grootheid zoals bv. plaats van het beentje, snelheid van het pootje die ervoor zorgt dat hij het beentje krijgt, en spin van het rondje die hij als hond draait uit blijheid, zoals de kwantummechanische versie van het impulsmoment genoemd wordt.... heeft hij zijn boeken dichtgedaan en zijne Kong verder kapotgebeten...  :doh:

Strike......

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1737 Gepost op: mei 14, 2013, 16:48:07 »
tjah maar eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik zonder Wikipedia ook nog zat te denken dat het over een merk van sportschoenen ging hoor! "ma waar zijn mijn quantums?!"  :mrgreen:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #1738 Gepost op: mei 14, 2013, 16:53:04 »
haha, de zinnen zijn gewoon zo lang, dan verlies ik mijn concentratie om de volledige zin nog te onthouden en snappen :fuu: ligt aan mij hoor! :mrgreen:

Offline Maddock

• hondenvriend pro
  • *
  • 1997 HV-Punten
  • 7 op 7 een hondenleven
« Reactie #1739 Gepost op: mei 14, 2013, 16:57:42 »
haha, de zinnen zijn gewoon zo lang, dan verlies ik mijn concentratie om de volledige zin nog te onthouden en snappen :fuu: ligt aan mij hoor! :mrgreen:

ik snap dat hoor... khad da in school continu, maar daar stak ik da op die van frans en die van wiskunde. nu lukt dat helaas niet meer.  :lol:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal