collapse

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 106903 keer)

Offline mira

• hondenvriend pro
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1400 Gepost op: april 04, 2018, 12:23:48 »
De moeder van Oakley blijkbaar bij iemand anders zit, en bij wie dan nog  :roll:

Online Artan

• verslaafde hondenvriend
  • *
« Reactie #1401 Gepost op: april 05, 2018, 10:12:18 »
Caravan staat al van Oktober bij de garage en ze hebben em nog altijd ni bekeken  :bla: :bla:
Morgen mijn BE afhalen op't gemeentehuis en dan direct gaan weghalen daar en een andere hersteller zoeken, bij Bogaert zien ze mij nimeer ook ni met den Hulk  :x :x

Offline Obi

• *
« Reactie #1402 Gepost op: april 09, 2018, 14:53:19 »
Mijn ex die zich blijkbaar 'voldaan' voelt omdat Gaïko gestorven is en ik dus verdriet heb :bla: :bla:

Wat een vuile klootzak is me dat toch  :puke: :puke:  ook al ben ik er nu 6 jr van weg, ik word iedere dag gelukkiger dat ik de stap gezet heb, ocharme dat meiske waarmee hij nu is..

Offline orinake

• *
« Reactie #1403 Gepost op: april 09, 2018, 18:13:43 »
Mijn ex die zich blijkbaar 'voldaan' voelt omdat Gaïko gestorven is en ik dus verdriet heb :bla: :bla:

Wat een vuile klootzak is me dat toch  :puke: :puke:  ook al ben ik er nu 6 jr van weg, ik word iedere dag gelukkiger dat ik de stap gezet heb, ocharme dat meiske waarmee hij nu is..

Meende da nu????
Hoe kan je daar nu blij van worden????
Ziek gewoon!

Offline Obi

• *
« Reactie #1404 Gepost op: april 09, 2018, 18:22:58 »
Meende da nu????
Hoe kan je daar nu blij van worden????
Ziek gewoon!

Gezond is idd iets heel anders..
Ik weet dat hij mij geen warm hart toedraagt maar dit is er losweg over!
Ja, toen het niet goed ging met Gaïko en ik mijn profielfoto veranderd heb (stond dan hele uitleg onder) heeft hij een liedje gepost dat ging over iemand wiens leven gebroken is met daarbij ‘voelt zich voldaan’   :roll:
Toevallig een liedje dat hij veel gepost heeft toen we net uit elkaar waren...
‘t Is een ziek manneke  :silenced:

Offline mixani

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1405 Gepost op: april 20, 2018, 22:03:36 »
Cupidog in Nederland, hoop dat we van zulke zever gespaard blijven in Belgie...

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1406 Gepost op: april 27, 2018, 10:59:34 »
Iemand in de familie met een rottweiler teef die per ongeluk gedekt werd door een malthezer.

En nu de pups aan de straatstenen niet kwijtraken natuurlijk.

Pfffft.

Is dat nu zo moeilijk om uw reu en teef te scheiden of ze te laten helpen? :roll:

Offline kiangara

• *
« Reactie #1407 Gepost op: april 27, 2018, 12:55:19 »
Iemand in de familie met een rottweiler teef die per ongeluk gedekt werd door een malthezer.

En nu de pups aan de straatstenen niet kwijtraken natuurlijk.

Pfffft.

Is dat nu zo moeilijk om uw reu en teef te scheiden of ze te laten helpen? :roll:

rottweiler met malthezer?  :shock:

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1408 Gepost op: april 27, 2018, 13:37:31 »
rottweiler met malthezer?  :shock:

Jah  :? Heb de fotootjes gezien, de pups zien er oké uit en doen het goed, maar gewoon, wat een stommiteit :doh:

Offline Linda G.

• *
« Reactie #1409 Gepost op: april 27, 2018, 14:54:57 »
My god, dan stel ik mij een rottweiler van 5 kilo voor. Of een malthezer van 40 kilo.
Een malthezer met de kleuren van een rottweiler.

Een collega van me heeft een chihuahua en een border collie. Als die chihuahua loops is laat hij ze gewoon bij elkaar. Een dekking lukt toch niet beweert hij. Tja, het moet maar een keer toch lukken.

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1410 Gepost op: april 28, 2018, 11:20:55 »
My god, dan stel ik mij een rottweiler van 5 kilo voor. Of een malthezer van 40 kilo.
Een malthezer met de kleuren van een rottweiler.

Een collega van me heeft een chihuahua en een border collie. Als die chihuahua loops is laat hij ze gewoon bij elkaar. Een dekking lukt toch niet beweert hij. Tja, het moet maar een keer toch lukken.

Heb zo onlangs op fb een filmpje zien voorbijkomen van hoe dat dan precies gaat, een kleine hond met een grote, wel dat gaat als niks, zo gebeurd.
Het gaan geen rottweilers van 5 kilo worden of malthezers van 40 kilo of in de kleuren van een rottweiler. Ze zien er allemaal zwart uit met wat wit op de buik en onder de snuit en zoals ik kan zien van de foto's zijn het tamelijk grote pups. Je zou niet kunnen zeggen welke kruising het is. Vacht is dik en licht gekruld. De kopkes doen wel aan die van rottweilerpups denken.

« Laatst bewerkt op: april 28, 2018, 11:30:11 door Neverever »

Offline wesp

• *
« Reactie #1411 Gepost op: april 28, 2018, 11:57:59 »
Heb zo onlangs op fb een filmpje zien voorbijkomen van hoe dat dan precies gaat, een kleine hond met een grote, wel dat gaat als niks, zo gebeurd.
Het gaan geen rottweilers van 5 kilo worden of malthezers van 40 kilo of in de kleuren van een rottweiler. Ze zien er allemaal zwart uit met wat wit op de buik en onder de snuit en zoals ik kan zien van de foto's zijn het tamelijk grote pups. Je zou niet kunnen zeggen welke kruising het is. Vacht is dik en licht gekruld. De kopkes doen wel aan die van rottweilerpups denken.

Hopelijk was het teefje dan toch de Rottweiler, want andersom moet dat toch levensgevaarlijk zijn voor dat Malthezer teefje, stel dat dat grotere pups zijn dan waarvoor zo een hondje gebouwd is? Dat kan toch dodelijk zijn voor dat teefje denk ik dan  :denk:

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1412 Gepost op: april 28, 2018, 12:05:52 »
Hopelijk was het teefje dan toch de Rottweiler, want andersom moet dat toch levensgevaarlijk zijn voor dat Malthezer teefje, stel dat dat grotere pups zijn dan waarvoor zo een hondje gebouwd is? Dat kan toch dodelijk zijn voor dat teefje denk ik dan  :denk:

Dat staat er toch, dat de teef de rottweiler is?

Offline wesp

• *
« Reactie #1413 Gepost op: april 28, 2018, 14:32:31 »
Dat staat er toch, dat de teef de rottweiler is?

Ah sorry, niet gezien, als ik het gelezen had, had ik het zeker niet aangehaald  :wink: ik had blijkbaar enkel de reacties op je post gelezen  :oops:

Offline Loekie

• *
« Reactie #1414 Gepost op: april 29, 2018, 13:13:19 »
Ik denk dat andersom fysiek zelfs niet mogelijk is...

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1415 Gepost op: mei 05, 2018, 10:05:53 »
Hoe klantvriendelijk Bpost is .....
Begin april kregen we een kaart toegestuurd dat er een brief lag , maar hij was te weinig gefrankeerd en we moesten eerst bijbetalen en dan zoud de brief pas doorgestuurd Worden. (Eigenlijk zou de verzender dat toch moeten betalen, maar enfin, er zijn nog wel wat meer onlogische zaken in ons landje) We waren op reis, dus we vonden de kaart pas op het einde van de paasvakantie. Op 16 april gaat mijn man betalen en de brief zal dus verstuurd worden. Deze week is de brief nog steeds niet toegekomen. Gisteren zijn we dan maar naar de post geweest. Het antwoord: Het spijt ons, maar we vinden die brief nergens meer terug. En daarmee is de kous dus af......

Offline orinake

• *
« Reactie #1416 Gepost op: mei 06, 2018, 09:54:15 »
Hoe klantvriendelijk Bpost is .....
Begin april kregen we een kaart toegestuurd dat er een brief lag , maar hij was te weinig gefrankeerd en we moesten eerst bijbetalen en dan zoud de brief pas doorgestuurd Worden. (Eigenlijk zou de verzender dat toch moeten betalen, maar enfin, er zijn nog wel wat meer onlogische zaken in ons landje) We waren op reis, dus we vonden de kaart pas op het einde van de paasvakantie. Op 16 april gaat mijn man betalen en de brief zal dus verstuurd worden. Deze week is de brief nog steeds niet toegekomen. Gisteren zijn we dan maar naar de post geweest. Het antwoord: Het spijt ons, maar we vinden die brief nergens meer terug. En daarmee is de kous dus af......

Dat is idd de werking van Bpost :(
Met de geboorte van Éolas zijn meer dan de helft van de geboortekaartjes nooit toegekomen op bestemming.
in het postvantoor kreeg ik vlakaf: "daar kan ik weinig aan doen, ik kan ze niet terug toveren".
Uiteindelijk klacht ingediend via men schoonpa die bij Bpost werkt en als compensatie kreeg ik men postzegels terug betaald (thaalt niks uit want de kaartjes ben je mooi  kwijt, maar alle twas iets)

Offline Neverever

• *
  • Just me and the dog
    • Quincy's Website
« Reactie #1417 Gepost op: mei 06, 2018, 10:46:40 »
Mensen die niet nakomen wat ze zeggen, afspreken en dan niet komen opdagen zonder uitleg . Of een sms sturen van alweer een nieuw nummer en dan niemeer reageren als ge daarop reageert.

Echt ik heb er genoeg van.

Waar zijn nog fatsoenlijke mensen voor wie een woord een woord is? :bla:

Offline mira

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1418 Gepost op: mei 28, 2018, 09:28:00 »
Gisteren met het bike in Genk  :boos:.
Laatste km werden we constant geblokt door een persoon, die wilde niet dat we voorbij gingen  :roll:.
Oakley deed moeite als het wat breder was maar de persoon voor hem ging expres richting hem en toekte me bike tegen hem. Daarna durfde hij niet meer.
Er komt nen gopro zodat ik bewijs heb en klacht kan indienen!
Het is niet de eerste keer dat die persoon het doet  :roll:

Veel tijd verloren me achter die persoon te hangen  :roll:

Offline mira

• hondenvriend pro
  • *
« Reactie #1419 Gepost op: juni 01, 2018, 15:13:57 »
Een teek die op mij vast zat  :bla:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal