collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 125798 keer)

Offline Neverever

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1600 Gepost op: oktober 02, 2019, 17:41:13 »
kom bij ons  :mrgreen: :mrgreen:

Had je je verzekering schriftelijk stopgezet? want alleen je domiciliŽring stopzetten is niet genoeg, zolang je de verzekering niet opzegt blijf je de premie verschuldigd.
IK weet niet welk ziekenfonds je vertegenwoordigt, maar ik ga gewoon overstappen, mijn besluit staat vast. Ik heb de 26e een heel boze en vooral teleurgestelde mail gestuurd en de situatie uitgelegd aan de medewerkers van het kantoor in mijn dorp, we zijn nu woensdag, nog geen een kort zinnetje hebben ze teruggestuurd, iets van uw mail werd goed ontvangen, we contacteren u zo snel mogelijk ofzo had me al wat milder gestemd, maar ze bevestigen alleen maar hun totale klantonvriendelijkh eid. Zo een ziekenfonds verdient mij niet als klant, het interesseert hun geen bal dat ik me onheus behandeld voel.

Ik stap sowieso over naar de voorzorg en die kerkratten bekijken het maar. :hmpf:

Offline Pascale

• hondenvriend pro
  • *
  • weeral oranje ...
« Reactie #1601 Gepost op: oktober 02, 2019, 19:20:29 »
IK weet niet welk ziekenfonds je vertegenwoordigt, maar ik ga gewoon overstappen, mijn besluit staat vast. Ik heb de 26e een heel boze en vooral teleurgestelde mail gestuurd en de situatie uitgelegd aan de medewerkers van het kantoor in mijn dorp, we zijn nu woensdag, nog geen een kort zinnetje hebben ze teruggestuurd, iets van uw mail werd goed ontvangen, we contacteren u zo snel mogelijk ofzo had me al wat milder gestemd, maar ze bevestigen alleen maar hun totale klantonvriendelijkh eid. Zo een ziekenfonds verdient mij niet als klant, het interesseert hun geen bal dat ik me onheus behandeld voel.

Ik stap sowieso over naar de voorzorg en die kerkratten bekijken het maar. :hmpf:

Ik werk bij de voorzorg limburg.
ik stuur je effe een pb

Offline Natascha

• startende hondenvriend
  • *
« Reactie #1602 Gepost op: oktober 03, 2019, 11:49:09 »
Vandaag hebben we blijkbaar beslist dat we opeens niet meer zindelijk gaan zijn. :hmpf:
We zijn gisteren naar het hondenkapsalon moeten gaan dus hangen we het vandaag uit. :silenced:

Online runa

• *
    • De Hansbeekse hoeve
« Reactie #1603 Gepost op: oktober 03, 2019, 12:45:12 »
Vandaag hebben we blijkbaar beslist dat we opeens niet meer zindelijk gaan zijn. :hmpf:
We zijn gisteren naar het hondenkapsalon moeten gaan dus hangen we het vandaag uit. :silenced:
Toch leuk hŤ, een puppy in huis  :vuistje:

Offline Natascha

• startende hondenvriend
  • *
« Reactie #1604 Gepost op: oktober 03, 2019, 16:59:48 »
Toch leuk hŤ, een puppy in huis  :vuistje:
Ik zet ze straks op 2dehands.be denk ik  :vuistje:

Offline Obi

• *
« Reactie #1605 Gepost op: oktober 09, 2019, 07:01:43 »
Als je onder andere honden komt, laat dan gvd je hond vaccineren tegen kennelhoest  :bla:

Dankzij iemand die zijn verantwoordelijkhei d niet neemt (wie weet ik niet), lopen er hier 2 met een loopneus en niezen...
Vreemd voorwerp zou raar zijn dat dat bij allebei het geval is, wel is hun vaccin tegen kennelhoest bijna een jaar geleden.. puppy heeft nergens last van maar die heeft haar neusvaccin pas in augustus gehad..
Vandaag maar een ritje naar de DA doen en hoogstwaarschijnlij k nog maar eens AB  :roll: :silenced:  :doh:

Offline Stessel

• *
    • denoestewerkers
« Reactie #1606 Gepost op: oktober 09, 2019, 15:52:50 »
Als je onder andere honden komt, laat dan gvd je hond vaccineren tegen kennelhoest  :bla:

Dankzij iemand die zijn verantwoordelijkhei d niet neemt (wie weet ik niet), lopen er hier 2 met een loopneus en niezen...
Vreemd voorwerp zou raar zijn dat dat bij allebei het geval is, wel is hun vaccin tegen kennelhoest bijna een jaar geleden.. puppy heeft nergens last van maar die heeft haar neusvaccin pas in augustus gehad..
Vandaag maar een ritje naar de DA doen en hoogstwaarschijnlij k nog maar eens AB  :roll: :silenced:  :doh:

Het vaccin tegen kennelhoest is niet volledig beschermend.  Net zoals bij een griepvaccin kan een hond dus nog steeds ziek worden ook al is hij ingeŽnt.
Dus niet te snel de schuld op andere hondenbaasjes steken.

Offline Obi

• *
« Reactie #1607 Gepost op: oktober 09, 2019, 18:25:15 »

Het vaccin tegen kennelhoest is niet volledig beschermend.  Net zoals bij een griepvaccin kan een hond dus nog steeds ziek worden ook al is hij ingeŽnt.
Dus niet te snel de schuld op andere hondenbaasjes steken.

Puppy heeft niks  :weetniet: en die is ook mee geweest... zij is wel pas onlangs gevaccineerd...
bovendien blijf je thuis als je hond kennelhoest heeft vind ik

Offline Stessel

• *
    • denoestewerkers
« Reactie #1608 Gepost op: oktober 10, 2019, 08:04:48 »

Puppy heeft niks  :weetniet: en die is ook mee geweest... zij is wel pas onlangs gevaccineerd...
bovendien blijf je thuis als je hond kennelhoest heeft vind ik

Een hond kan ook symptoomloos drager zijn en het dus zo doorgeven. Mijn honden worden op dezelfde moment ingeŽnt en heb toch ook eens voorgehad dat er 2 van de 4 kennelhoest hadden en de andere twee niet. Is echt zoals griep bij mensen. Ook al ben je ingeŽnt toch kan je nog steeds griep krijgen.

Offline poeseline

• *
« Reactie #1609 Gepost op: oktober 10, 2019, 09:55:03 »
Een hond kan ook symptoomloos drager zijn en het dus zo doorgeven. Mijn honden worden op dezelfde moment ingeŽnt en heb toch ook eens voorgehad dat er 2 van de 4 kennelhoest hadden en de andere twee niet. Is echt zoals griep bij mensen. Ook al ben je ingeŽnt toch kan je nog steeds griep krijgen.
Of je denkt dat je een verkoudheid hebt maar het is eigenlijk de griep die er niet doorkomt omdat je gevaccineerd bent.

Roran heeft bijna elke winter zo eens een paar dagen dat die wat slijm ophoest en een beetje minder fris loopt. Paar lepels honing, rust en dat is snel over. Hij is ook gevaccineerd maar als het weer wat veel wisselt of hij heeft zich wat overzet dan durft zijn immuunsysteem het een beetje te laten afweten denk ik.

Offline Larshann

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1610 Gepost op: oktober 10, 2019, 22:55:32 »

Dat vaccin helpt echt niet altijd...2j geleden heeft mijn toenmalige pup kennelhoest gekregen op de hondenschool, wij hadden op dat moment 6 honden.. de ene na de andere (gevaccineerde) hond kreeg het over, behalve 1 hond... die al jaren (vanwege een medische reden) NIET gevaccineerd is.. ze heeft dus weken tussen honden met kennelhoest geleefd en het niet overgekregen  :weetniet: :weetniet: echt heel vreemd

Offline Obi

• *
« Reactie #1611 Gepost op: oktober 11, 2019, 08:48:05 »
Of je denkt dat je een verkoudheid hebt maar het is eigenlijk de griep die er niet doorkomt omdat je gevaccineerd bent.

Roran heeft bijna elke winter zo eens een paar dagen dat die wat slijm ophoest en een beetje minder fris loopt. Paar lepels honing, rust en dat is snel over. Hij is ook gevaccineerd maar als het weer wat veel wisselt of hij heeft zich wat overzet dan durft zijn immuunsysteem het een beetje te laten afweten denk ik.

is hier ook alweer over, enkel nog af en toe een aanval van reverse sneezing bij de 2 grote...
Ik heb laryngo van Puur gegeven

Offline Sedde

• *
« Reactie #1612 Gepost op: oktober 11, 2019, 09:56:15 »
Dat vaccin helpt echt niet altijd...2j geleden heeft mijn toenmalige pup kennelhoest gekregen op de hondenschool, wij hadden op dat moment 6 honden.. de ene na de andere (gevaccineerde) hond kreeg het over, behalve 1 hond... die al jaren (vanwege een medische reden) NIET gevaccineerd is.. ze heeft dus weken tussen honden met kennelhoest geleefd en het niet overgekregen  :weetniet: :weetniet: echt heel vreemd

Hoe raar het ook klinkt, ik heb dezelfde ervaring. Mijn honden zijn al meerdere keren op plaatsen geweest waar kennelhoest uitbrak en bijna alle honden het kregen. Behalve de mijne. Ik heb nog nooit een hond laten vaccineren tegen kennelhoest, vroeger toevallig niet, nu bewust niet.

Offline Natascha

• startende hondenvriend
  • *
« Reactie #1613 Gepost op: oktober 12, 2019, 00:11:42 »
Een pup van 15 weken!!! :bla:
Die heeft het uitgehangen vandaag,ongelooflijk.
Ik moet er wel bij zeggen dat we sinds gisteren 2 kleine kittens erbij hebben dus kan wat jaloers gedrag zijn.De kittens zitten in de veranda en onze dochters speelden vandaag na schooltijd in de veranda en onze pup kon er niet bij.(we houden ze nog een paar dagen apart).Ze kan ze zien en ik heb ze al aan de kittens laten ruiken.
Gedurende de dag is ze flink geweest, kids komen thuis maar zijn enkel 2 uurtjes thuis geweest want ze hadden een verjaardagsfeestje.
Vanaf 21u dat ze thuis waren tot daarnet 23u ongeveer heb ik een pup uit de hel gehad.
Bijten aan en naar alles en iedereen.De gordijnen,de zetel,haar knuffels,haar mand,tenen,armen,haren,...Constant door het huis jagen,haar hart ging tekeer,haar tong uit haar bek.Jongens ik dacht dat ze iets aan haar hart ging krijgen.
Ze heeft voldoende rust gehad vandaag en ze is al een heel drukke en bijtgrage pup.Maar vandaag had ik ze bijna voor 5Ä verkocht :bla:

Offline Superfan

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1614 Gepost op: oktober 12, 2019, 12:57:46 »
Een pup van 15 weken!!! :bla:
Die heeft het uitgehangen vandaag,ongelooflijk.
Ik moet er wel bij zeggen dat we sinds gisteren 2 kleine kittens erbij hebben dus kan wat jaloers gedrag zijn.De kittens zitten in de veranda en onze dochters speelden vandaag na schooltijd in de veranda en onze pup kon er niet bij.(we houden ze nog een paar dagen apart).Ze kan ze zien en ik heb ze al aan de kittens laten ruiken.
Gedurende de dag is ze flink geweest, kids komen thuis maar zijn enkel 2 uurtjes thuis geweest want ze hadden een verjaardagsfeestje.
Vanaf 21u dat ze thuis waren tot daarnet 23u ongeveer heb ik een pup uit de hel gehad.
Bijten aan en naar alles en iedereen.De gordijnen,de zetel,haar knuffels,haar mand,tenen,armen,haren,...Constant door het huis jagen,haar hart ging tekeer,haar tong uit haar bek.Jongens ik dacht dat ze iets aan haar hart ging krijgen.
Ze heeft voldoende rust gehad vandaag en ze is al een heel drukke en bijtgrage pup.Maar vandaag had ik ze bijna voor 5Ä verkocht :bla:

Zoooooo herkenbaar, ik denk soms dat de mijne "het zot in hare kop" heeft... man, man, man.. en die is al  23 weken. :lol: :lol:

Offline antje

• *
« Reactie #1615 Gepost op: oktober 12, 2019, 14:34:56 »
Miss kef die hier alle honden in de buurt aan het blaffen gekregen heeft  :bla:

Offline Larshann

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1616 Gepost op: oktober 12, 2019, 16:27:44 »
Mijn zelfgemaakte badjasjes in leuke felle kleurtjes die grauw en donker uit de was kwamen vandaag  :cryblue: :boos: :boos: :boos: :boos:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • ons chekepeeke
« Reactie #1617 Gepost op: oktober 12, 2019, 19:01:45 »
Wie zijn kousen zaten er per ongeluk in de was?

Offline Larshann

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #1618 Gepost op: oktober 12, 2019, 22:15:23 »
Wie zijn kousen zaten er per ongeluk in de was?

:mrgreen: echt geen idee wat voor die verkleuring heeft gezorgd  :weetniet:  :vuistje:
Ik kan er al mee lachen ondertussen, het is uiteindelijk niets belangrijk, was gewoon effe teleurgesteld

Volg ons op instagram

Eurodogshow Kortrijk: 56e Internationale Rashondenshow
De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal