collapse

Auteur Topic: Re: Wat maakt je boos vandaag?  (gelezen 126075 keer)

Offline Loekie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Gepost op: september 08, 2015, 02:15:13 »
2x wegdutten in de zetel met laptop op de schoot, en nu net wakker schieten, nog steeds op diezelfde plaats en nekpijn natuurlijk (2h later)  :doh: :doh: :doh:

Offline antje

• *
Re: Re: Wat maakt je boos vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2015, 18:46:58 »
Een idioot op FB, hij post al langer racistische uitlatingen, maar de laatste dagen is het de spuigaten aan het uitlopen! Ik heb het gemeld, plannen maken om wapens te kopen , daar nog aanhang voor vinden ook: "we gaan dat nodig hebben met al die vluchtelingen", "die moeten omgelegd worden", "dat heeft hier niets te zoeken" :zot:
't Is mij meer dan een brug te ver   :x

Offline myriam.e

• *
« Reactie #2 Gepost op: september 13, 2015, 19:17:59 »
Een idioot op FB, hij post al langer racistische uitlatingen, maar de laatste dagen is het de spuigaten aan het uitlopen! Ik heb het gemeld, plannen maken om wapens te kopen , daar nog aanhang voor vinden ook: "we gaan dat nodig hebben met al die vluchtelingen", "die moeten omgelegd worden", "dat heeft hier niets te zoeken" :zot:
't Is mij meer dan een brug te ver   :x

groot gelijk Anja

Offline Artan

• *
« Reactie #3 Gepost op: september 14, 2015, 11:54:42 »
Iemand op mijn FB dat een dogfrisbee workshop aan't promoten was, ik dacht oh mss wel leuk om met Next te proberen! Tot ik zag wie de workshop gaf... Walgelijk hoe die al haar honden de dood in jaagt en het asiel en weer zoveel volgelingen heeft verzameld en nieuwe honden koopt/krijgt van overal. Degoutant is het. Diene vent was rap uit mijn FB lijst en dogfrisbee belgium groep heb ik ook verlaten. Walgelijke mensen allemaal!

Offline Artan

• *
« Reactie #4 Gepost op: september 14, 2015, 11:55:12 »
Ow én de levering van mijne wagen dat WEER verlaat werd nu al naar december. Zwaar kut!!!

Offline Loekie

• *
« Reactie #5 Gepost op: september 14, 2015, 16:56:41 »
Iemand op mijn FB dat een dogfrisbee workshop aan't promoten was, ik dacht oh mss wel leuk om met Next te proberen! Tot ik zag wie de workshop gaf... Walgelijk hoe die al haar honden de dood in jaagt en het asiel en weer zoveel volgelingen heeft verzameld en nieuwe honden koopt/krijgt van overal. Degoutant is het. Diene vent was rap uit mijn FB lijst en dogfrisbee belgium groep heb ik ook verlaten. Walgelijke mensen allemaal!

:shock: dat kan je nu toch niet menen  :zot: nuja bk dogfrisbee liep ze ook super vrolijk rond  :puke:

Offline Artan

• *
« Reactie #6 Gepost op: september 14, 2015, 16:58:23 »
:shock: dat kan je nu toch niet menen  :zot: nuja bk dogfrisbee liep ze ook super vrolijk rond  :puke:

Echt onbegrijpelijk... Al dat hypocriet frisbeevolk mag ver van me wegblijven in't vervolg!!!

Offline orinake

• *
« Reactie #7 Gepost op: september 14, 2015, 17:00:47 »
Echt onbegrijpelijk... Al dat hypocriet frisbeevolk mag ver van me wegblijven in't vervolg!!!

Je kent mijn mening der over he mie :)

Offline Loekie

• *
« Reactie #8 Gepost op: september 14, 2015, 17:04:53 »

Kan ik echt niet van over  :?  :silenced:

Offline Artan

• *
« Reactie #9 Gepost op: september 14, 2015, 17:46:30 »
Je kent mijn mening der over he mie :)

Idd... Conclusies eruit trekken allemaal dan maar brrr  :silenced:

Offline wendy hostyn

• *
« Reactie #10 Gepost op: september 14, 2015, 19:00:08 »
Ow én de levering van mijne wagen dat WEER verlaat werd nu al naar december. Zwaar kut!!!

:muur:

Offline Joewliii

• *
  • My Dogs <3
« Reactie #11 Gepost op: september 14, 2015, 19:26:42 »
Kan ik echt niet van over  :?  :silenced:

x 2 .. vooral niet na de mail van Mister dogfrisbee van 2 jaar geleden die ik met veel plezier openbaar zet for all to read alst moet.
Geld moet rollen ;) honden creperen goh, maakt niet uit kopen wel een ander ras en beginnen opnieuw

Offline Loekie

• *
« Reactie #12 Gepost op: september 14, 2015, 19:30:47 »
x 2 .. vooral niet na de mail van Mister dogfrisbee van 2 jaar geleden die ik met veel plezier openbaar zet for all to read alst moet.
Geld moet rollen ;) honden creperen goh, maakt niet uit kopen wel een ander ras en beginnen opnieuw

Sorry maar  :puke: als ik haar nog mr zie word ik al niet goed, dat je je eigen honden op zo'n manier de dood in kan jagen  :cry: en dat iedereen in dat wereldje dat maar "normaal" vind  :silenced:

Offline Joewliii

• *
  • My Dogs <3
« Reactie #13 Gepost op: september 14, 2015, 19:39:09 »

Sorry maar  :puke: als ik haar nog mr zie word ik al niet goed, dat je je eigen honden op zo'n manier de dood in kan jagen  :cry: en dat iedereen in dat wereldje dat maar "normaal" vind  :silenced:

Nee maar de politie, de huisbaas, het asiel, de dierenarts van het asiel en wij verzinnen dat allemaal eh.. Volgens haar heeft de huisbaas ingebroken zonder sporen na te laten en 5 van de 8 honden gedood met rattenvergif.
Kheb die man gesproken, die is zelfs helemaal tot bij mij thuis gereden. Die was zelf gedegouteerd van de leugens die hem verteld waren om zijn huis te mogen huren (zogezegd tijdelijk huren met haar man omdat zij aan het bouwen waren, geen huisdieren, geen kinderen .. contracten worden getekend en ineens 8 honden, 2 kinderen, geen man en een vrouw die de huur niet betaald)
Was die razend? Ja .. Heeft hij die honden vermoord? Neen..

Offline Loekie

• *
« Reactie #14 Gepost op: september 14, 2015, 19:46:30 »
 :roll: tis altijd e r*twijf geweest! kan er geen betere naam voor vinden  :weetniet:

Online Stessel

• *
    • denoestewerkers
« Reactie #15 Gepost op: september 15, 2015, 12:13:55 »
Odyse die gisterenavond gewoon op een hondenkussen plast. Ze kwam net van buiten en weet ook heel goed waar de deur is. Maar nee hoor madam liep met haar speelgoedje naar haar kussen en ipv zich neer te leggen, plast ze er op  :boos:

gelukkig kan het wasmachine en een dweil het nog allemaal oplossen. Maar madam heb ik toch even buiten gezet.

Offline Artan

• *
« Reactie #16 Gepost op: september 15, 2015, 12:19:46 »
Odyse die gisterenavond gewoon op een hondenkussen plast. Ze kwam net van buiten en weet ook heel goed waar de deur is. Maar nee hoor madam liep met haar speelgoedje naar haar kussen en ipv zich neer te leggen, plast ze er op  :boos:

gelukkig kan het wasmachine en een dweil het nog allemaal oplossen. Maar madam heb ik toch even buiten gezet.

Ze heeft dan alvast zeker iets gemeen met zusje Next  :oops: dat was haar favoriete hobby als pup en ik moet zeggen dat ze deze zomer als de doggybags buitenlagen het zelfs nog eens gepresteerd heeft  :oops: ik kon me daar ook zo in frustreren!  :doh: als het dan nog op de vloer is is een accidentje gauw opgekuist maar zo'n kussen is toch weer een heel gedoe met wassen etc  :doh:

Offline Loekie

• *
« Reactie #17 Gepost op: september 15, 2015, 12:26:01 »
veel  :silenced:

Offline Jess2201

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #18 Gepost op: september 15, 2015, 12:36:31 »
Waarom honden niet ons hele leven bij ons kunnen blijven?  :muur:

Offline Yoicka

• *
« Reactie #19 Gepost op: september 15, 2015, 13:06:33 »
Waarom honden niet ons hele leven bij ons kunnen blijven?  :muur:

jup, het enige nadeel aan een hond..

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal