collapse

Auteur Topic: Re: Wat doen jullie vandaag?  (gelezen 122254 keer)

Offline Tequila

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
    • FromSmilingLotus
Re: Wat doen jullie vandaag?
« Reactie #1720 Gepost op: oktober 05, 2018, 19:59:14 »
genoten vant zonnetje tijdens de middagpauze, gewerkt en nu naar de dierenarts met Onie
Hopelijk valt het mee (google is echt wel stom  :roll:), nieuwe grote boebel op haar snuit

als ge nog meer afleiding wilt, mag je ook altijd hier komen kuisen hoor  :mrgreen:
autoloos en als ik een auto had zou 'k wellicht een ander tijdverdrijf zoeken  :lol:

oei duimpjes voor Onie!

Offline loesje

• *
  • Bailey, een droom dat werkelijkheid werd.Miss You!
« Reactie #1721 Gepost op: oktober 05, 2018, 23:23:07 »
Een tweede dagje Disneyland Parijs. Zoooo genoten van mn gezinnetje

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1722 Gepost op: oktober 11, 2018, 09:06:45 »
Stond gepland: eindelijk de 20 km wandeling van Hamont-Achel doen, was er niet toe geraakt in mijn verlof.Zullen het maar voor een andere keer houden, want vandaag eerst even op stap met een vriendin, dan om 15u00 kameraad /vriendje bezoeken.
Soms gaan mensen gewoon even voor. Maar Quincy mag wel overal mee naartoe natuurlijk :mrgreen:

Offline desperate houswive

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #1723 Gepost op: oktober 12, 2018, 12:22:53 »
wat ik eerder gisterenavond gedaan heb : de jacht ingezet op een paddenfamilie die hier in mijn living aan het rondspringen was. Ik zag eerst een heel klein paddeke (springen dat dat kan  :shock:), later kroop mama pad door de living, die kon ik gemakkelijk vangen (met vuilblik en borsteltje want gewoon in mijn handen durf ik niet), buiten zetten helemaal vanachter in mijn hof en dan was het jagen op .... 3 ienie mini kleintjes. En dat was lastiger, die lieten zich niet zomaar pakken.

En eerder die dag met Martha naar de dierenarts, in al haar enthousiasme heeft ze een verkeerde landing gemaakt en is ze geblesseerd aan haar kruisbanden van linker achterpoot. Ze moet rusten en medicatie nemen en vandaag loopt ze alweer op 4 poten ipv 3,5 zoals gisteren.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1724 Gepost op: oktober 15, 2018, 08:45:27 »
Nog een kwartiertje wakker worden met koffie, dan beginnen aan de kuis en daarna de lange toer van de maten wandelen, hopelijk lukt het me allemaal op deze tijd . En dan weeral werken van 15.00-22.30.

Offline Semulido

• *
« Reactie #1725 Gepost op: oktober 15, 2018, 09:54:55 »
Pendelen tussen zetel, bed en wc. Hetzelfde als de vorige week dus en het ziet er naar uit dat dit nog wel eventjes mijn dagindeling zal zijn.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1726 Gepost op: oktober 31, 2018, 06:56:45 »
Vroeg opgestaan en wakker worden met koffie.

Machine was draaien, kleren ophangen, afwassen, stof afnemen, stofzuigen en dweilen.

Hopen dat het wat droog blijft, zodat ik een lange toer kan doen. :pray: :pray: :pray:

Offline Jolien.

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #1727 Gepost op: oktober 31, 2018, 15:54:53 »
Om half 6 ben ik thuis van mijn werk. Dan ga ik direct eten bij mijn oma. Om 7 uur is het les van de hondenschool en om 8 uur halloweenwandeling van de hondenschool. Daarna is het daar ook frietje eten met een twijfelaar. Ik moet de hondenschool toch steunen, niet?  :mrgreen:

Offline DarrenRastaKaité

• *
« Reactie #1728 Gepost op: oktober 31, 2018, 18:16:06 »
Frietjes met HV’ers 😁

Offline silas

• *
« Reactie #1729 Gepost op: november 01, 2018, 18:15:31 »
Voormiddag met de oudste en de jongste cocker naar de manuele therapeut.
Na de middag wilde ik wandelen maar toen begon het een beetje te hard te regenen, goesting over. Een dagje op de zetel met een goed boek dan maar.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1730 Gepost op: november 26, 2018, 06:54:25 »
Vroeg op, koffie drinken en huisje opruimen, afwasje doen, even stofzuigen en nog eens met de dweil erdoor.Met Quincy naar de Kattevennen voor de 11 km. Naar Leuven op ziekenbezoek in Gasthuisberg.
's Avonds studeren en wandelingen op gps zetten.

Offline Jolien.

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #1731 Gepost op: november 26, 2018, 08:31:20 »
Ik werk vandaag van thuis door een blaasontsteking.  :roll: Dus ergens vandaag moet ik ook tot bij de dokter zien te geraken. Voor de rest hoop ik een uurtje te kunnen wandelen met Odi, al vrees ik dat ik geen uur zonder toilet kan...

Offline Semulido

• *
« Reactie #1732 Gepost op: december 03, 2018, 13:29:13 »
Straks Op controle naar ziekenhuis. Ben eens benieuwd.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1733 Gepost op: december 05, 2018, 08:07:54 »
Gisterennacht nog een lange nachttoer gemaakt na het werk, maar vandaag lekker vroeg wakker  :dance:
Gebruik maken van de tijd om wat was te draaien, klein afwasje te doen, eens te stofzuigen en dweilen.
Daarna met Quincy gaan wandelen.

Dan doucheke nemen en haren föhnen zodat ik weer netjes ben, iets eten en dan naar het werk.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1734 Gepost op: december 11, 2018, 05:08:11 »
Na nog een lange toer met Quincy en Kai gisteren in slaap gevallen op de zetel rond zeven uur en niet meer wakker geworden :vuistje: Nu nog wat gewerkt aan de ipponfilmpjes van mijn neefjes, beetje entertainment met windows movie maker :mrgreen:
Dan een paar mailadressen aanmaken en een youtube account voor elk van de neefjes, ik ga hun een stickje geven elk met hun gegevens  van hun account en alle judofilmpjes die tante Anja tot nu toe gemaakt heeft :D
Dan tijd om te kuisen ook niet onbelangrijk want tis weer een puinhoop  :oops: :oops: :oops:

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1735 Gepost op: januari 21, 2019, 13:24:15 »
Nu rap zoeken waar we gaan wandelen en dan komt Kai en zijn baasje af en hopelijk deze keer geen wandeling die plotsklaps weer een stuk blijkt ingekort te zijn zoals het verdwijnen van de lange route van de Teut of het verdwijnen van de langste route van Oudsberg ffs zoals paaar dagen geleden echt wel duidelijk was (ik was er nog al geweest en dacht dat ik gewoon verkeerd was gelopen, maar nee, effectief de 14 km route is serieus ingekort  :bla: )
Soit.
Hopelijk dus een leuke en voldoende lange toer.
Ik vind iets van een 10 km in Lummen, Vallei van de Zwarte Beek, denk niet dat ik daar ooit al geweest ben.

Offline Perdita

• *
« Reactie #1736 Gepost op: januari 21, 2019, 13:45:16 »
De Venusberg? Die is wel mooi. En niet ingekort, of het moet heel recent zijn.
Dat is kortbij waar de optocht tegen die broodfokker was.

Offline RustlingRose

• *
« Reactie #1737 Gepost op: januari 21, 2019, 13:59:12 »
De zwarte beek vallei is echt mooi om te wandelen! De laatste keer dat we daar waren is Django wel in 't water gesprongen, na de wandeling. IJskoud en kletsnat de auto in  :roll:

Offline desperate houswive

• *
« Reactie #1738 Gepost op: januari 21, 2019, 15:30:18 »
toch maar naar een wassalon gereden en daar een dringende was gedraaid, omdat ik door mijn ondergoed heen was doordat ik al 3 weken niet heb kunnen wassen. Morgen zouden ze de nieuwe wasmachine leveren en ik hoop dat het dit keer wel lukt en dat de technieker wat minder hoog van de toren zal blazen als vorige week  :pray:
terwijl de was draaide dan maar een wandeling door Ieper gemaakt. Was toch al een tijdje geleden en wat was het kalm  :shock: , de meeste restaurants zijn gesloten evenals het flanders fields museum dus geen (britse) schoolkinderen die rondlopen.
en daarna de aldi binnen geweest terwijl de was in de droogkast zat.

Offline Neverever

• *
  • Be nice or fuck off.
    • Quincy's Website
« Reactie #1739 Gepost op: januari 22, 2019, 07:59:11 »
De Venusberg? Die is wel mooi. En niet ingekort, of het moet heel recent zijn.
Dat is kortbij waar de optocht tegen die broodfokker was.
Jah, ik herkende het toen ik daar aankwam.Was een zeer leuke wandeling, alleen moet je soms plotsklaps drukke banen oversteken.

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal